|
|
tomson
|
|
|
Allemaal heel lief maar zondag de bijl er in. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ja maar jij krijgt al een harde plasser van Terpstra.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Terpstra? Terroriste in aanleg. Sterk in bommetjes maken. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ik ook. Ruikt ongeveer hetzelfde als die scheet van Jan-Arie @Henk
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 augustus 2016 door Barabas -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Als iemand nog vindt dat hij niet voldoet neem ik niet meer serieus.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 augustus 2016 door ar -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Genoten van deze stofzuiger.. Alleen dat op doel schieten he.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Prima speler. Zag gisteravond Nakamba van Lille bij FC Arnep. Zou zijn opvolger kunnen zijn. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
El Ahmadi: ''Negen uit drie, daar gaat het om''
Feyenoord wist zondag met moeite te winnen op bezoek bij Heracles Almelo. De Rotterdammers kwamen in de eerste helft op voorsprong door een goal van Karim El Ahmadi en de thuisploeg was daarna een aantal keer gevaarlijk. Toch bleek het doelpunt van de middenvelder genoeg voor de drie punten. El Ahmadi, die na de wissel van Dirk Kuyt de aanvoerdersband overnam, zag dat Feyenoord niet geweldig speelde.
“We zijn flink onder druk gezet maar wisten gelukkig de nul te houden”, zegt hij in gesprek met Fox Sports. “We hadden geluk met kansen die zij niet wisten te maken. Heracles heeft een leuke ploeg, met onder andere Bel Hassani op het middenveld. Ik denk dat wij af en toe te slordig waren in de tegenaanval, maar bij Heracles met 1-0 winnen is fantastisch.”
De middenvelder merkte dat Eljero Elia niet in het veld stond. “We speelden in een andere samenstelling en je zag dat Steven Berghuis goed kan voetballen. We moeten nog zeker een aantal punten verbeteren. Het gaat er om dat we hebben gewonnen en negen punten uit drie wedstrijden hebben." |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
El Ahmadi: ''Normaal denk ik altijd na voor de goal''
Het gebeurt niet vaak dat Karim El Ahmadi scoort, maar zijn treffer bij Heracles Almelo was zondag wel drie punten waard voor Feyenoord. Na een goed uitgespeelde aanval schoot de middenvelder fraai binnen: 0-1. "Ik ben blij met mijn doelpunt en de overwinning."
Scoren is niet het sterkste punt van El Ahmadi. "Normaal denk ik altijd na voor de goal. Misschien moet ik dit vaker doen", lacht de Marokkaan. "Het is wel een puntje waar ik aan moet werken, want als ik daar kom ben ik te onrustig. De kritiek op mij wat betreft het scorend vermogen klopt wel. Daarom ben ik blij dat ik hem kon afmaken."
De zege van Feyenoord was uiteindelijk zwaarbevochten. "We waren af en toe slordig. Heracles heeft een prima elftal en we hadden moeite met de roulerende middenvelders. Maar ik denk dat wij wel een stukje verder zijn. We zijn net als vorig jaar goed begonnen. Nu moeten we deze lijn blijven doorzetten", aldus El Ahmadi.
(https://youtu.be/PWkLA_0M6UQ) |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Karim leest echt wel mee ;-) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Na 250 schoten op doel vliegt er weer eens eentje.. hosanna |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Wel fijn.... zeker omdat het de beslissende was! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Karim is een geweldige voetballer voor ons, maar moet gewoon een schietverbod hebben van buiten de zestien. Alleen in echte kansrijke posities binnen de zestien mag hij schieten. Anders niet doen en gewoon de bal afgeven. Niettemin heel belangrijk zondag met zijn spel en de goal. Goede wedstrijd van hem ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Das in principe toch helemaal zijn taak niet en ga ff aan het balafpakken voorbij voor het gemak. Heeft de meeste ballen veroverd van de eredivisie. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
KARIM EL AHMADI GESELECTEERD VOOR MAROKKO
Karim El Ahmadi behoort tot de definitieve selectie van Marokko, voor de aanstaande wedstrijden tegen Albanië en Sao Tome en Principe.
Het oefenduel met Albanië wordt op woensdag 31 augustus gespeeld. Op zondag 4 september volgt de kwalificatiewedstrijd voor de Afrika Cup tegen Sao Tomé en Principe. Marokko heeft zich al geplaatst voor het eindtoernooi, dat in januari 2017 in Gabon gehouden wordt.
El Ahmadi maakte afgelopen zondag het enige doelpunt in de uitwedstrijd van Feyenoord tegen Heracles Almelo. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Hij blijft voor mij op dit moment de beste Feyenoorder |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Nou bluf. Ik ben blij dat je het ziet. Eens! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Nu dat ie het door heeft dat ie die bal gewoon een rotschop moet geven, kan ie nog scoren ook. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Onvervangbare' El Ahmadi: ''Het gaat redelijk tot goed'
Karim El Ahmadi is sterk begonnen aan het seizoen van Feyenoord. De Marokkaanse middenvelder, die bezig is aan zijn achtste seizoen bij de Rotterdamse club verdeeld over twee periodes, geldt als de aanjager op het middenveld van het team van Giovanni van Bronckhorst en wist afgelopen zondag zelfs te scoren. El Ahmadi vindt het zelf ‘redelijk tot goed’ gaan.
“Ik heb een rol voor de verdediging om de verdedigers te helpen, ballen te veroveren en het spel te verleggen”, zegt de vice-aanvoerder van Feyenoord in gesprek met FeyenoordTV. “Ik probeer het op mijn manier in te vullen waar het team mij nodig heeft. Het gaat redelijk tot goed.”
Ook Ruud van Os, Chef Sport van RTV Rijnmond, is onder de indruk van El Ahmadi. “Het mooie is dat hij misschien niet altijd opvalt”, zegt hij. “Ik denk dat hij heel belangrijk is voor dit Feyenoord met Karsdorp, die soms onrustig door enthousiasme, en Vilhena, die vaak van zijn plek is. El Ahmadi controleert dat en zet de mensen waar ze moeten staan, verovert de bal waar een ploeggenoot dan iets moois mee doet. Ik vind hem onvervangbaar binnen dit Feyenoord. Als hij bijvoorbeeld geblesseerd raakt zal dat een grote aderlating zijn.” |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
De coach van HeraSchwalbe zei dat het een gelukstreffer was die van richting veranderd was. Volgens mij gewoon een hele mooie aanval! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Laat m dat maar lekker denken. Met z'n nepgras. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Die zoekt gewoon een excuus voor de nederlaag.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Zoiets slaps verzin je niet. Slechte verliezer. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Dat is nou eenmaal zo met die Duitsers. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Die is pizza's naar binnen aan het vouwen... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Lekker toch, en Duitsers hadden er gewoon geen idee van, voor het blok gezet zeg maar. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wat was ie WEER goed zeg.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op zondag 31 juli 2016 - 20:25 schreef MMM het volgende:Gelukkig is zijn contract verlengd.. Had je lekker moeten laten gaan, beste is er al een tijd van af Ja man. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Belangrijkste speler van dit team. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: 1 van, Kuyt ook zeer zeker.. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op zondag 31 juli 2016 - 21:27 schreef van geil het volgende:[..] Vind ik dus ook. Alles stagneert bij hem. De opbouw, de diepte, en als klap op de vuurpijl jaagt hij als n kip zonder kop, waarmee hij iedereen uit positie brengt. . |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zeer belangrijk voor ons inderdaad.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 september 2016 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Dat je daar energie aan besteedt, Vince. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 - 19:54 schreef Stylzz het volgende:Ik begrijp dat jaartje wel, ik ben bang dat we m nog hard nodig hebben. Na dit jaar hou je er nog wat aan over dan. Goede visie. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Koddig dat ze het ook nog bloedserieus menen. Forumclowns. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Vandaag goed, maar werd pas echt goed toen Feyenoord niet goed meer speelde. En niet meer het spel maakte, maar moest vechten. Dan is hij prima. Maar niet voor het geheel als je n stap wilt zetten voetballend gezien. Althans dat vind deze clown.Dat hou je ook geen competitie vol. Vandaag nogmaals prima, |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 11 september 2016 - 14:53 schreef van geil het volgende:Vandaag goed, maar werd pas echt goed toen Feyenoord niet goed meer speelde. En niet meer het spel maakte, maar moest vechten. Dan is hij prima. Maar niet voor het geheel als je n stap wilt zetten voetballend gezien. Althans dat vind deze clown.Dat hou je ook geen competitie vol. Vandaag nogmaals prima, Eens. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
El is áltijd belangrijk. Vandaag niets nieuws. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 11 september 2016 - 14:53 schreef van geil het volgende:Vandaag goed, maar werd pas echt goed toen Feyenoord niet goed meer speelde. En niet meer het spel maakte, maar moest vechten. Dan is hij prima. Maar niet voor het geheel als je n stap wilt zetten voetballend gezien. Althans dat vind deze clown.Dat hou je ook geen competitie vol. Vandaag nogmaals prima, Al 5 wedstrijden dit seizoen sterkhouder. Voetballend gezien speelde hij vandaag een goede rol mee. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 11 september 2016 - 14:53 schreef van geil het volgende:Vandaag goed, maar werd pas echt goed toen Feyenoord niet goed meer speelde. En niet meer het spel maakte, maar moest vechten. Dan is hij prima. Maar niet voor het geheel als je n stap wilt zetten voetballend gezien. Althans dat vind deze clown.Dat hou je ook geen competitie vol. Vandaag nogmaals prima, Nou, daar zeg je het al. Juist als het niet loopt is hij belangrijk. Detail wil je een keer kampioen worden. |
|
|
|