|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 11 september 2016 - 14:53 schreef van geil het volgende:Vandaag goed, maar werd pas echt goed toen Feyenoord niet goed meer speelde. En niet meer het spel maakte, maar moest vechten. Dan is hij prima. Maar niet voor het geheel als je n stap wilt zetten voetballend gezien. Althans dat vind deze clown.Dat hou je ook geen competitie vol. Vandaag nogmaals prima, Klopt wel een beetje ,maar je kan gewoon met deze selectie echt geen basis elf neerzetten zonder El Ahmadi |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 11 september 2016 - 15:34 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Klopt wel een beetje ,maar je kan gewoon met deze selectie echt geen basis elf neerzetten zonder El Ahmadi Dat ben ik met je eens. Maar dat zegt alles.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 september 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja dat is al jaren lastig. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 11 september 2016 - 15:04 schreef FR-Henk het volgende:[..] Al 5 wedstrijden dit seizoen sterkhouder. Voetballend gezien speelde hij vandaag een goede rol mee. Maakt nog een goal ook. Hij hoeft ook van mij niet mee te voetballen, als hij maar stoort sleurt werkt en bikkelt en de bal inlevert bij de juiste kleur. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Elk goed spelend elftal heeft een soort El Ahmadi. Soms hebben ze er twee. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ja maar dan lopen er twee voetballers bij.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 september 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Das waar, bij ons twee keer een halve. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Hij staat nu al op 2 goals. Als hij deze lijn doortrekt gaat hij er zo'n 12 maken dit seizoen. Moet niet gekker worden. Kijken wat Johan Derksen daar dan over gaat zeggen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Eens daarom maar hopen dat hij niet geblesseerd raakt want een vervanger is er niet.. Straks gaat hij nog een paarcweekjes naar de Afrikacup als het een beetje tegen zit. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Is voor mij nu nog altijd de beste aankoop van de laatste jaren
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 september 2016 door de bluffer -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 12 september 2016 - 09:58 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Eens daarom maar hopen dat hij niet geblesseerd raakt want een vervanger is er niet.. Straks gaat hij nog een paarcweekjes naar de Afrikacup als het een beetje tegen zit. Zal ongetwijfeld ook nog wel een schorsing krijgen. Vind hem vaak te makkelijk een kaart pakken namelijk.. Maar goed dan hebben we Jens ook nog achter de hand.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Heeft al zijn seizoensrecord aan goals geëvenaard. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En we zijn nog maar 5 wedstrijden onder weg..d:-) |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op maandag 12 september 2016 - 11:35 schreef RenatoBos het volgende:[..] Zal ongetwijfeld ook nog wel een schorsing krijgen. Vind hem vaak te makkelijk een kaart pakken namelijk.. Maar goed dan hebben we Jens ook nog achter de hand.. En Gustafson natuurlijk |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Vind El geen fluwelen speler maar ik denk dat hij onvervangbaar is.. Toornstra en Gustafson zijn mooiere spelers maar de snelle arbeid van Karim niet vervangen..Er zal op een andere manier gespeeld moeten worden bij zijn afwezigheid.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 september 2016 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Das waar KEA is alles behalve een fluwelen speler.. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Dat kan je van Toornstra toch ook niet zeggen....typische krachtspelert... |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op maandag 12 september 2016 - 13:34 schreef Leon FR1908 het volgende:Vind El geen fluwelen speler maar ik denk dat hij onvervangbaar is.. Toornstra en Gustafson zijn mooiere spelers maar de snelle arbeid van Karim niet vervangen..Er zal op een andere manier gespeeld moeten worden bij zijn afwezigheid. Wacht even; Toornstra een mooiere speler dan El Ahmadi? Begrijp me niet verkeerd, zoals Toornstra nu speelt, ben ik groot fan van hem, maar El Ahmadi heeft vele malen meer techniek dan Toornstra. Enige wat El Ahmadi natuurlijk totaal niet kan, is schieten. Dat is trouwens iets wat me de laatste paar wedstrijden wel opvalt, hij schiet veel minder vaak van afstand naar mijn idee. Vervolgens wel twee keer van binnen de 16, wat ook doelpunten werden.
Wat mij betreft vooral op deze weg doorgaan, want hij is in verdedigend opzicht enorm belangrijk. Zolang hij niet zoveel van afstand schiet en toch zo nu en dan een goal maakt, gaat hij echt een fantastisch seizoen tegemoet. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op maandag 12 september 2016 - 09:58 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Eens daarom maar hopen dat hij niet geblesseerd raakt want een vervanger is er niet.. Straks gaat hij nog een paarcweekjes naar de Afrikacup als het een beetje tegen zit. Mocht El Ahmadi er een keer niet bij zijn, verwacht ik eigenlijk dat hij vervangen zal worden door Tapia.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 september 2016 - 09:57 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Wacht even; Toornstra een mooiere speler dan El Ahmadi? Begrijp me niet verkeerd, zoals Toornstra nu speelt, ben ik groot fan van hem, maar El Ahmadi heeft vele malen meer techniek dan Toornstra. Enige wat El Ahmadi natuurlijk totaal niet kan, is schieten. Dat is trouwens iets wat me de laatste paar wedstrijden wel opvalt, hij schiet veel minder vaak van afstand naar mijn idee. Vervolgens wel twee keer van binnen de 16, wat ook doelpunten werden. Wat mij betreft vooral op deze weg doorgaan, want hij is in verdedigend opzicht enorm belangrijk. Zolang hij niet zoveel van afstand schiet en toch zo nu en dan een goal maakt, gaat hij echt een fantastisch seizoen tegemoet. Ik,vind Toornstra vernuftiger in zijn passing/steekballetjes.. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
El Ahmadi heeft zichzelf aangepast qua speelstijl. Hij was een fraaie speler, die het pingelen soms zelfs te ver doorvoerde (remember 020 thuis een keer...). Nu de bikkelaar, balafpakker en strijder op het middenveld. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Uitstekende start van het seizoen en al 2 x gescoord...... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
El Ahmadi: ''Tegen zulke teams gelden er andere wetten'
Fox Sports interviewde Karim El Ahmadi en vroeg hem in hoeverre het binnen het team leeft dat de wedstrijd tegen Manchester United voor de deur staat. "Iedereen is er mee bezig en maakt grappen tegenover wie ze komen te staan, het is genieten en hopelijk kunnen we voor een stunt zorgen. We moeten Manchester respecteren, maar op het veld niet."
De verhalen of United al of niet het A-elftal gaat laten spelen deren de middenvelder niet. "Nee, ze hebben gewoon een goede groep en het is leuk om jezelf te meten tegen zulk soort spelers van wereldformaat." Samen met Kuyt is El Ahmadi de nestor van het elftal. Zijn zij belangrijk om de jonge jongens een beetje rustig te houden? "Ik heb zulke wedstrijden ook vaak in Engeland gespeeld en met onze ervaring kunnen we wel met de spelers praten, maar er zijn ook veel jongens die tegen Sevilla hebben gespeeld. Ik denk dat we nu wel een volwassener ploeg hebben."
Fox Sports polst ook hoe groot het vertrouwen is dat Feyenoord de groepsfase met Manchester United, Fenerbahce en Zorya Luhansk gaat overleven. "Tegen zulke teams gelden er andere wetten, maar we moeten natuurlijk wel met vertrouwen naar die wedstrijd gaan en niet teveel naar de tegenstander kijken." |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Zo langzamerhand richting levende legende... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Het is geen toeval dat wanneer Feyenoord het goed doet tegen sterke tegenstanders hij vaak de aanjager van het geheel is. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nieuwe voorman in een vrienden- en vechtploeg met discipline en vernuft. Karim is beter dan ooit tevoren. |
|
|
|
|
wim de ruit
|
|
|
Hij was opnieuw uitstekend...!!! Boegbeeld en voorbeeld voor vele anderen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Wat een ongelofelijke kanjer gisterenavond. Zoveel vuur en drive. MOTM. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Gestemd. Sluit over 2 uur, heeft 66% van alle stemmen :) |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Was hij één van de beste spelers gisteren avond |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Vinkwel. Won veel duels en zorgde ervoor dat het nooit echt lekker kon lopen bij die gasten op het middenveld. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ook gestemd, desalniettemin staat ie nu tweede.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
''Zondag moeten we er weer staan''
Karim El Ahmadi was donderdagavond een van de uitblinkers bij Feyenoord, dat met 1-0 won van Manchester United. De Marokkaan heerste op het middenveld en concludeerde na afloop dat Feyenoord haar visitekaartje heeft afgegeven in Europa.
‘Dit is goed voor de club, maar ook goed voor het Nederlandse voetbal,’ zei El Ahmadi, die menig duel uitvocht met Paul Pogba. ‘We hebben laten zien dat we ook in de duels en in verdedigend opzicht ons mannetje kunnen staan. Vooraf hadden we heel veel zin om ons te meten met zo’n ploeg. We hebben nu laten zien waartoe we in staat zijn.’
‘Het niveau was hoog, te vergelijken met Premier Leaguewedstrijden die ik heb gespeeld,’ had El Ahmadi ervaren. ‘Dat merkte ik de laatste tien minuten ook wel in mijn benen. Dat zullen meer jongens hebben gehad, maar op karakter hebben we de overwinning binnengesleept.’
El Ahmadi: ‘Natuurlijk is het een prachtige overwinning en mogen we hier heel even van nagenieten, maar aan de andere kant: het zijn maar drie punten en er volgen nog vijf wedstrijden. Zondag tegen PSV moeten we er weer staan, want die wedstrijd is even belangrijk. Dat besef was er gelukkig ook direct na afloop in de kleedkamer.’ |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Speler van de week van Gijp.. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Koning El. Nu drie Feyenoorders genomineerd als speler van de week. Voor mij mag El Ahmadi dit keer een gouden veter krijgen. Hij verdient hem als speler van de week, inclusief de wedstrijd tegen ManU. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb op m gestemd. Dus dan wint ie m niet. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik heb hem nog nooit zo goed zien spelen , als dit seizoen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 september 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hij heeft je teksten gelezen.
Tfoe. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
El Ahmadi: ''Ik ben eigenlijk heel slecht met links''
Karim El Ahmadi heeft na zeven wedstrijden al een nieuw record achter zijn naam staan. De Feyenoord-middenvelder wist namelijk nog nooit meer dan twee competitiedoelpunten in één seizoen te maken. De teller staat na vandaag op drie.
''Hij zat er goed in. Het was weer niet nadenken, maar doen'', zegt El Ahmadi zelf over zijn treffer tegenover Fox Sports. ''Ik ben niet best met links, eigenlijk heel slecht. Maar ik heb gehoord dat hij goed richting de kruising ging.''
El Ahmadi wil zich als routinier nog steeds verbeteren. ''De laatste tijd ben ik veel aan het afwerken met Roy Makaay. Dat gaat de goede kant op.'' Over zijn persoonlijke doelstelling. ''Vijf of zes goals.'' Daar nam interviewer Hans Kraaij jr. geen genoegen mee. ''Oké, tien goals. En dan neem je mij uiteten.'' |
|
|
|