|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Laatste stukje opvallend. Hij zei het ook op tv , traint met de spitsen mee met afwerken. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
gaat concureren om de clubtopscorer positie hahahaha... wat was ie mooi vanmiddag zeg. Had me een jaar terug gezegd dat hij überhaupt zou gaan scoren dan had ik je een lobotomie geadviseerd |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Mooi toch. Hij doet wat met zijn "kritiek". |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar die kritiek is er al minstens vijf jaar. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Vond hem overigens vandaag wat minder scherp dan eerdere wedstrijden. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Zou hij nu pas meetrainen voor de afwerking. :) |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Laat die Makaay maar schuiven.... |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Ik houd nu al mijn hart vast voor de periode van de Afrika Cup, want was is deze man momenteel onmisbaar. Het zou toch mooi zijn als hij gewoon bij ons bleef in plaats van naar die Cup te gaan, maar dat zal wel ijdele hoop zijn. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: Verbaasde me inderdaad ook dat hij dat nu pas doet. Had hij al veel eerder in zijn carrière moeten doen. Gelukkig nu dan wel en als hij deze lijn doortrekt, gaat hij echt een fenomenaal seizoen spelen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Lobotomie (ook wel: leukotomie) is een chirurgische operatie die rond het midden van de 20e eeuw werd toegepast. Tijdens de ingreep wordt de verbinding van het voorhoofdsgedeelte van de hersenen en de rest van de hersenen en het zenuwstelsel door een insnijding bijna geheel verbroken. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op dinsdag 27 september 2016 - 13:47 schreef tomson het volgende:[..] Lobotomie (ook wel: leukotomie) is een chirurgische operatie die rond het midden van de 20e eeuw werd toegepast. Tijdens de ingreep wordt de verbinding van het voorhoofdsgedeelte van de hersenen en de rest van de hersenen en het zenuwstelsel door een insnijding bijna geheel verbroken. Met welk doel deden ze dat? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: beperking overlast ? :p Nee komt uit het zelfde tijdperk als electroshocktherapie. Toen werd nog heel pragmatisch gedacht. Was genoeg om de grootste gekken zo mak als een lammetje te krijgen... Niet zo gek ook het werden gewoon zombies. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Die (zombies dus) kunnen anders ook best lestig zijn. Kijk nog maar eens naar New Kids Nitro, of juist die andere. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Karim El Ahmadi meldt zich in de week na de competitiewedstrijd tegen Willem II bij de nationale ploeg van Marokko. De 31-jarige middenvelder speelt met zijn land tegen Gabon (zaterdag 8 oktober) en Canada (dinsdag 11 oktober). Het duel met Gabon is voor Marokko de start van de kwalificatiereeks voor het WK 2018. De interland tegen Canada is vriendschappelijk.
De oproep voor El Ahmadi is onder meer een gevolg van zijn goede spel van de laatste weken. De middenvelder blonk uit tegen onder meer Manchester United en PSV en maakte afgelopen zondag tegen Roda JC Kerkrade zijn derde competitietreffer. Nooit eerder scoorde hij zo vaak in één seizoen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
El Ahmadi: ''We hebben van onszelf verloren''
Feyenoord hoopte donderdagavond opnieuw te winnen in de poulefase van de Europa League, maar in Istanboel was Fenerbahce te sterk voor de Rotterdammers. Na een slecht begin van de wedstrijd, kwam het team van trainer Giovanni van Bronckhorst te laat terug. Karim el Ahmadi, middenvelder van de Rotterdammers, noemt het verlies ‘verdiend’.
“Ik denk dat we niet ons eigen spel speelde”, zegt de Marokkaan tegenover RTV Rijnmond. “Vooral tijdens de eerste tien minuten stonden we heel erg onder druk en leverden we foutieve passes af. Gezien de gehele wedstrijd denk ik dat Fenerbahce verdiend heeft gewonnen, maar wel door ons. Op Europees niveau krijg je niet veel kansen, ook tegen Fenerbahce niet. Die kansen die we wel krijgen moeten erin. We hebben van onszelf verloren.”
Volgens de middenvelder moeten de Feyenoorder niet te lang blijven zitten met het verlies. “We hebben nog steeds veel vertrouwen alleen het is jammer dat we de lijn niet konden doortrekken. Tuurlijk, je moet kritisch op jezelf zijn maar zondag is er weer een nieuwe wedstrijd. We hebben het er net over gehad in de kleedkamer maar we moeten er niet te lang bij stilstaan. We staan dik bovenaan in de Eredivisie en daar moeten we ons nu op focussen.” |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 september 2016 - 00:28 schreef RenatoBos het volgende:El Ahmadi: ''We hebben van onszelf verloren''[ afbeelding ] Feyenoord hoopte donderdagavond opnieuw te winnen in de poulefase van de Europa League, maar in Istanboel was Fenerbahce te sterk voor de Rotterdammers. Na een slecht begin van de wedstrijd, kwam het team van trainer Giovanni van Bronckhorst te laat terug. Karim el Ahmadi, middenvelder van de Rotterdammers, noemt het verlies ‘verdiend’.“Ik denk dat we niet ons eigen spel speelde”, zegt de Marokkaan tegenover RTV Rijnmond. “Vooral tijdens de eerste tien minuten stonden we heel erg onder druk en leverden we foutieve passes af. Gezien de gehele wedstrijd denk ik dat Fenerbahce verdiend heeft gewonnen, maar wel door ons. Op Europees niveau krijg je niet veel kansen, ook tegen Fenerbahce niet. Die kansen die we wel krijgen moeten erin. We hebben van onszelf verloren.” Volgens de middenvelder moeten de Feyenoorder niet te lang blijven zitten met het verlies. “We hebben nog steeds veel vertrouwen alleen het is jammer dat we de lijn niet konden doortrekken. Tuurlijk, je moet kritisch op jezelf zijn maar zondag is er weer een nieuwe wedstrijd. We hebben het er net over gehad in de kleedkamer maar we moeten er niet te lang bij stilstaan. We staan dik bovenaan in de Eredivisie en daar moeten we ons nu op focussen.” Gewoon te recht wat hij zegd, vooral de laatste regel |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Was zijn minste wedstrijd in lange tijd. Laatste keer dat hij zo afgetroefd werd was in de reeks van zeven nederlagen vorig seizoen. Komt nog goed weg ook dat ie geen rood kreeg voor die tackle. Geeft ie zelf overigens ook aan. Maar goed, gezien zijn vorm vertrouw ik erop dat deze individuele matige prestatie een incident was. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 september 2016 - 18:04 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Was zijn minste wedstrijd in lange tijd. Laatste keer dat hij zo afgetroefd werd was in de reeks van zeven nederlagen vorig seizoen. Komt nog goed weg ook dat ie geen rood kreeg voor die tackle. Geeft ie zelf overigens ook aan. Maar goed, gezien zijn vorm vertrouw ik erop dat deze individuele matige prestatie een incident was. Je zag de El van voor de zandbak... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Eigenlijk komt dit elk seizoen naar voren als er gevoetbald moet worden in plaats van afbreken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: En zoals terecht opgemerkt zojuist bij VI kwam door het middenveld de verdediging constant onder druk. Konden niet inspelen en kregen steeds doorkomende mensen voor de kiezen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 september 2016 - 20:40 schreef van geil het volgende:[..] En zoals terecht opgemerkt zojuist bij VI kwam door het middenveld de verdediging constant onder druk. Konden niet inspelen en kregen steeds doorkomende mensen voor de kiezen. Precies. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En daar heeft Gio niets aan gedaan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die deed precies het enige wat hij kon doen. Meer diepte in het veld zetten om het lang te proberen. Elke wissel van een middenvelder was gezien hetgeen wat op de bank zit een ramp geweest. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
was zijn slechtste wedstrijd...speelde eigenlijk voor zichzelf, wilde laten zien hoe goed hij kan voetballen en probeerde mooie passjes te geven..kwam niet uit de verf, waardoor het middenveld weggespeeld werd. Jammer, had gewoon simpel en direct moeten spelen..dat verwacht je van een ervaren speler.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Morgen winnen, scoren , alles vergeten en vergeven. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kan niet alleen maar zes gooien |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Als hij z, n taken goed heeft uitgevoerd, ben ik tevreden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
El Ahmadi 'zeer tevreden' met overwinning op Willem II
Feyenoord heeft zich na een teleurstellende Europa League-wedstrijd tegen Fenerbahce weten te herpakken in Tilburg. De Rotterdammers waren met 0-2 te sterk voor Willem II, al was het te merken dat de Feyenoorders afgelopen donderdag nog in actie kwamen.. Zo vindt ook Karim el Ahmadi, vice-aanvoerder van de Rotterdamse club.
“Ik denk na de lange reis en een paar dagen rust, dat het knap is dat we proberen vol gas te gaan”, zegt de middenvelder tegenover Fox Sports. “Af en toe was het voetballend niet goed. We wisten wat ons te wachten stond en dat we moesten winnen. Ik ben zeer tevreden.”
De wedstrijd tegen Fenerbahce speelde, volgens El Ahmadi, een rol tijdens het duel. “Je merkte het tijdens de tweede helft wel”, zegt hij. “Al was dat meer op mentaal gebied dan fysiek. We moeten dit aankunnen en zorgen dat we dit wekelijks doen, dat kunnen we lang meedoen om te titel", zegt hij. “Dan word je kampioen”, beëindigd verslaggever Pascal Kamperman |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Blijft belangrijk, maar wel een beetje slordig... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Oogde te gemakkelijk inderdaad.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ja, ondanks dat zeer belangrijk. Standaard een 7. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Daarom gaf ik hem juist een 6 voor vandaag.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Goed ventje jij d:-) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Slechte wedstrijd van hem, als je ziet wat ie eigenlijk kan. En dat tegen zo'n slechte opponent. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Op halve kracht een 7. Helemaal goed. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Niet helemaal goed...tegen Fener en nu tegen Willem II speelt hij een beetje te veel met een air van vedette...dat moet hij niet doen. Dat komt zijn spel niet ten goede...Hij is heel belangrijk voor dit team en dat moet zo blijven...hij moet met zijn ervaring gewoon met beide voeten op de grond blijven... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Sluit in januari aan bij de selectie van Marokko. .. Als we dan nog steeds boven aanstaan in de competitie zijn wij daar mooi klaar mee |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 02 oktober 2016 - 18:26 schreef CobusIII het volgende:[..] Niet helemaal goed...tegen Fener en nu tegen Willem II speelt hij een beetje te veel met een air van vedette...dat moet hij niet doen. Dat komt zijn spel niet ten goede...Hij is heel belangrijk voor dit team en dat moet zo blijven...hij moet met zijn ervaring gewoon met beide voeten op de grond blijven... Ik vind hem alles behalve met kapsones spelen. Het is mij niet opgevallen iig.Hij is alleen maar aan het stofzuigen, buffelen en dirigeren. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 05 oktober 2016 - 18:49 schreef ar het volgende:[..] Ik vind hem alles behalve met kapsones spelen. Het is mij niet opgevallen iig.Hij is alleen maar aan het stofzuigen, buffelen en dirigeren. Precies. En dan kun je ook wel eens een mindere wedstrijd hebben. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 02 oktober 2016 - 18:26 schreef CobusIII het volgende:[..] Niet helemaal goed...tegen Fener en nu tegen Willem II speelt hij een beetje te veel met een air van vedette...dat moet hij niet doen. Dat komt zijn spel niet ten goede...Hij is heel belangrijk voor dit team en dat moet zo blijven...hij moet met zijn ervaring gewoon met beide voeten op de grond blijven... Ik ben het er wel mee eens. Achterloos en nonchalant , ook niet op de positie van eigen spelers lettend. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op woensdag 05 oktober 2016 - 20:39 schreef van geil het volgende:[..] Ik ben het er wel mee eens. Achterloos en nonchalant , ook niet op de positie van eigen spelers lettend. Haha..juist wel. Hij neemt juist posities over van spelers, en loopt veel gaten dicht. Vandaar ook regelmatig van die smerige overtredinkjes. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Als ie dat nou eens zou nalaten zou ie misschien eens een 7 scoren.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Haha..dat scoort hij sowieso. Bij mij dan |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 05 oktober 2016 - 18:11 schreef Leon FR1908 het volgende:Sluit in januari aan bij de selectie van Marokko. .. Als we dan nog steeds boven aanstaan in de competitie zijn wij daar mooi klaar mee Die zijn meestal zo weer thuis |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|