|
|
de bluffer
|
|
|
Op dit moment de beste scorende voeballende middenvelder van de eredivisie |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Het is te hopen idd,maar als er toevallig een Marokaans wondertje gebeurd zijn we de klos. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Haha..'are you alone in the house?' |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Duidelijk wie de echte voetballer is. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik had het over een voetballer. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
El Ahmadi mist maximaal vier duels vanwege Africa Cup
Karim El Ahmadi, één van de drijvende krachten dit seizoen bij koploper Feyenoord, was afgelopen week tweemaal basisspeler bij de Marokkaanse nationale ploeg. De middenvelder was in de kwalificatiewedstrijd tegen Gabon (0-0) en het oefenduel met Canada (4-0) ook voor zijn land belangrijk. In de Kuip wordt al gespeculeerd over hoe het gemis van de routinier straks kan worden opgevangen.
El Ahmadi zal in 2017 immers ook tot de Marokkaanse selectie behoren voor de Africa Cup in Gabon. Dit meldt het Algemeen Dagblad vandaag. Dat toernooi wordt van 14 januari tot en met 5 februari gehouden. El Ahmadi zal maximaal vier competitieduels missen: Roda JC-uit, Willem II-thuis, NEC-thuis en FC Twente-uit. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Zeker. Maar we hebben Tapia, waar ik vertrouwen in heb. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En dit zijn wedstrijden dat je El niet per se nodig hebt, dat moet je anders kunnen oplossen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Mooi filmpje! Heb je ook een compilatie van al zijn doelpogingen? :P |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Als hij speelt zoals hij dit seizoen speelt idd |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Natuurlijk onbelangrijk. Zou Wel een hilarische video wezen, met zo'n ouderwets pianodeuntje eronder van de lachfilms van vroeger |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 16 oktober 2016 - 13:06 schreef MightyAce het volgende:Natuurlijk onbelangrijk. Zou Wel een hilarische video wezen, met zo'n ouderwets pianodeuntje eronder van de lachfilms van vroeger Zwart wit ook? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
En ook een beetje versneld beeld hahah |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: En dan af en toe Laurel en Hardy er tussendoor |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
EL AHMADI: ‘TWEE DUELS MET ZORYA ZIJN CRUCIAAL’
Feyenoord kent de kracht van Zorya Luhansk. Dat stelde Karim El Ahmadi woensdag aan het einde van de middag tijdens een persconferentie in De Kuip, waar de middenvelder zijn licht liet schijnen over de eerstvolgende tegenstander in de Europa League. ‘Zorya beschikt over een fysiek sterke ploeg met karakter. Ze beheersen het spelen op de counter en zullen wachten op een fout van ons.’
El Ahmadi was er twee jaar geleden niet bij, toen Feyenoord de Oekraïense ploeg eveneens tegenkwam in het Europese toernooi en ternauwernood ontsnapte aan uitschakeling. ‘Ik weet dat ze sindsdien de stijgende lijn te pakken hebben’, aldus de Marokkaan. ‘We treffen morgen een heel ander en sterker Zorya dan destijds. Ze hebben niet voor niets gelijkgespeeld tegen Fenerbahçe. Het is aan ons om ons te wapenen tegen hun sterktes.’
Zorya is Feyenoords derde tegenstander in Europa van dit seizoen, nadat de ploeg eerder won van Manchester United en verloor van Fenerbahçe. ‘Ondanks de nederlaag in Turkije staan we er nog steeds goed voor in de groep’, stelt El Ahmadi. ‘De komende twee wedstrijden tegen Zorya zijn cruciaal. Als we die winnen, maken we een goede kans om door te gaan en Europees te overwinteren.’
In de jacht op een goed resultaat is het voor Feyenoord zaak om ‘Europees te denken’ en op karakter te spelen, vervolgt El Ahmadi. ‘Dat kan dit team ook. Het is belangrijk om niet alles open te gooien. Als het lang 0-0 blijft, kan je altijd nog met 1-0 winnen. Thuiswedstrijden hoor je te winnen en daar gaan we morgen vol voor.’ |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Lekker op de counter voetballen. Prima. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
El Ahmadi: ''Dit was een echte Europese overwinning''
Karim El Ahmadi looft het optreden van Feyenoord in de Europa League. De Rotterdamse club won in de Kuip met 1-0 van Loehansk. De middenvelder geeft aan dat het voetbal niet goed was, maar het resultaat telt. ''Dit was een echte Europese overwinning.''
"We hebben niet veel open gegooid, hielden het goed compact,'' vervolgt de middenvelder tegenover FOX Sports. ''Aan het einde deden we dat iets teveel en hadden we wat moeite met hun spitsen. Maar al met al is dit gewoon een goede uitslag. Dit was niet echt Nederlands voetbal, maar dit is Europees een goede tactiek."
"Of ik de baas was zonder Kuyt? Ik was wel de oudste, haha. Ik moest veel coachen en de jongens op hun plek zetten. Volgens mij heb ik dat veel gedaan. Ik vond dat we af en toe teveel terug speelden en zag dat we veel mogelijkheden hadden. Zondag tegen Ajaks, daarvoor hebben we zeker genoeg energie over. We weten allemaal wat voor wedstrijd dat is en wat we moeten laten zien. We hebben veel vertrouwen." |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
El Ahmadi: ''Geen vliegende tackle, maar...''
Karim El Ahmadi staat morgenmiddag tegenover zijn vriend en collega Hakim Ziyech. De twee Marokkanen zijn misschien wel de belangrijkste spelers van Feyenoord en Ajax op dit moment. Het belooft een interessant duel te gaan worden in De Kuip.
''Kijk, ik zal Hakim niet met een vliegende tackle neerleggen. Maar het is wel de Klassieker zondag, hè'', reageert El Ahmadi in het Algemeen Dagblad. Feyenoord wil het gat met Ajaks vergroten naar acht punten. ''Ook na zondag blijven PSV en Ajaks titelkandidaten. Wij zijn geweldig aan het seizoen begonnen. Maar tegen NEC zag je zondag dat het al moeilijker ging.''
Toch moeten ze in Rotterdam niet te bescheiden doen, vindt de middenvelder. ''Feyenoord hoeft niet weg te kruipen voor een rol als titelkandidaat, al is het niet raadzaam om het echt wekelijks te gaan roepen. De lat ligt nu gewoon lekker hoog in de Kuip, zoals het hoort bij een topclub.'' De club moet El Ahmadi wel na de winterstop missen door de Afrika Cup. ''Bij Feyenoord kunnen ze mijn afwezigheid wel een paar weken opvangen, denk ik.'' |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ajaks polste El Ahmadi: ''Ik koos voor Feyenoord''
Karim El Ahmadi maakte in 2008 zijn competitiedebuut voor Feyenoord, maar dat had ook anders kunnen lopen. In zijn periode bij FC Twente stond de middenvelder namelijk in de belangstelling van Ajaks. El Ahmadi heeft zelfs contact gehad met de Amsterdamse club. Uiteindelijk viel de keuze op Feyenoord.
''Ooit, toen Martin van Geel nog in de aRENa werkte, was er contact tussen Ajaks en mij. Marco van Basten was trainer in Amsterdom. Maar ik koos voor Feyenoord. Ik ben in al die jaren meer en meer een Feyenoord-speler geworden,'' aldus El Ahmadi, die nog een contract heeft tot medio 2018 in De Kuip. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
King Karim. Ziyech geen fuck te vertellen.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Maar wat dacht je van Schone /Kuyt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Die heeft ook schone uit de wedstrijd gespeeld.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
El Ahmadi: ''Vijf punten voorsprong koesteren''
Karim El Ahmadi vindt dat Feyenoord twee punten heeft verloren in De Klassieker. De Rotterdammers hadden met name in de eerste helft voldoende mogelijkheden om aartsrivaal Ajaks te pijnigen. Uiteindelijk moest de club dan ook genoegen nemen met een 1-1 gelijkspel.
''Op de ranglijst staan we er nog steeds hetzelfde voor, behalve dan dat PSV iets dichterbij is gekomen. We moeten die vijf punten koesteren en hierna weer gaan winnen'', kan de Marokkaan toch nog ietwat leven met de uitslag. El Ahmadi vocht in het veld veel duels uit met Hakim Ziyech. ''Het was mooi'', zegt hij met een glimlach tegenover Voetbal International. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Frank Snoeks tijdens de samenvatting: "Het lijkt wel of er 2 El Ahmadi's op het veld lopen. Hier nog één!." :-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hier in Vlissingen lopen er ook een paar duizend.. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Karim El Ahmadi is genomineerd voor de verkiezing ‘Speler van de Week’ van het RTL7-programma Voetbal Inside. De Marokkaanse middenvelder speelde een sterke wedstrijd tegen aartsrivaal Ajax (1-1). De middenvelder is al het gehele seizoen één van de sterkhouders binnen het team van trainer Giovanni van Bronckhorst. Stemmen is mogelijk tot maandagavond.
Stemmen maar..
http://www.voetbalinside.nl/spelerweek |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
El Ahmadi uitgeroepen tot Speler van de Week
Karim El Ahmadi is uitgeroepen tot ‘Speler van de week’ in het RTL7-programma Voetbal Inside. De middenvelder ontving de meeste stemmen en wint hiermee ‘de Gouden Veter’. El Ahmadi hield onder andere Ajaks-spelers Sanchez en Dolberg achter zich. "Hij is in de vorm van zijn leven", sprak analist Johan Derksen in hetzelfde programma.
El Ahmadi is niet de eerste Feyenoorder die dit seizoen de prijs wint. Eerder gingen Feyenoorders Eljero Elia, Steven Berghuis en Brad Jones aan de haal met de prijs. Volgens de bezoekers van FR12.nl was de Marokkaanse middenvelder de Man of the Match in de wedstijd tegen Ajaks en beoordeelden hem met een 8.2. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
71% ... hahaha Derksen zat zich weer lekker te ergeren aan al die "appende" Feyenoorders |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Haha mooi he.. |
|
|
|