|
|
ar
|
|
|
En daarmee bedoel ik dus ziyech naar de Afrika cup ipv El..:) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Had geen hahaha geweest als je het anders had bedoeld |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
We hebben het hier over ar he Lee.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Eigenlijk over jou maat,jij denkt dat hij ziyech wil ruilen met El bij Feyenoord. Maar ik denk dat hij bedoelt in het Marokkaanse elftal. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 januari 2017 - 10:21 schreef Leon FR1908 het volgende:Eigenlijk over jou maat,jij denkt dat hij ziyech wil ruilen met El bij Feyenoord. Maar ik denk dat hij bedoelt in het Marokkaanse elftal. O okay..d:-) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Wat zou hij eigenlijk bedoelen? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik denk dat ie hoopt dat ie toch stiekem naar Feyenoord komt.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nee joh ,je gaat El toch niet ruilen voor die Noord afrikaanse ET |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Als het over tieten zou gaan niet nee haha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 januari 2017 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Volgens mij heeft ie het over een Afrikaanse met cup E. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Laat Piet het maar niet lezen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Etiet, dan hoor je hem een week niet hh. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik miste je al na 3 minuten Karim. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Onzin, hoeveel jaar is hij bij Feyenoord niet gewoon een matige speler, hij is goed maar kom op die plek is toch geen rocket sience. Inzet dat is het woord |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 15 januari 2017 - 13:25 schreef piet de paler het volgende:Onzin, hoeveel jaar is hij bij Feyenoord niet gewoon een matige speler, hij is goed maar kom op die plek is toch geen rocket sience. Inzet dat is het woord En inzicht en overzicht en balbehandeling. En Karim is 1 jaar matig geweest: z'n eerste jaar. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 15 januari 2017 - 13:25 schreef piet de paler het volgende:Onzin, hoeveel jaar is hij bij Feyenoord niet gewoon een matige speler, hij is goed maar kom op die plek is toch geen rocket sience. Inzet dat is het woord Ja dat klopt maar nu is hij toch echt heel erg belangerijk en 1 van de beste spelers in de competitie |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Geweldig die beleving.. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 15 januari 2017 - 13:25 schreef piet de paler het volgende:Onzin, hoeveel jaar is hij bij Feyenoord niet gewoon een matige speler, hij is goed maar kom op die plek is toch geen rocket sience. Inzet dat is het woord Zou het? Of is hij misschien niet goed gebruikt? Of waren er teveel matige spelers om hem heen? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Yes Makroko staat achter d:-) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
6 minuten extra, lekker potje. Is El nog heel? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Gelijk ff op gezet, eens checken. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Wel eri die geitenbel tijden de match. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lecock
|
|
|
elhamadi gauw terug 1-0 verloren
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 januari 2017 door lecock -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Togo en daarna Ivoorkust, we gaan het zien. Maar als ze vergeten te scoren zien we El snel weer terug, hopelijk zonder kleerscheuren. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dat is het allerbelangrijkste. Zul je zien..pff |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Zijn sokken zitten al in de koffer!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Koffers weer uitgepakt. Kan nog wel even gaan duren |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Aan een punt genoeg tegen Ivoorkust, die moeten winnen om door te gaan.
Ben benieuwd. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Een soort Russisch roulette. |
|
|
|
|
Peter V.
|
|
|
Als Ivoorkust "gewoon" wint is Karim dinsdag klaar en tegen NEC weer van de partij... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Mooi voor Karim. Is toch een van zijn grote ambities om nog wat te betekenen met Marokko en dit is wellicht zijn laatste kans. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Met alle respect , schijt aan Marokko . Het gaat om Feyenoord. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Het is idioot dat het zo midden in het seizoen plaatsvindt. En persoonlijk kan het me aan mn reet roesten of Marokko het goed doet of niet. Maar ik gun de persoon El Ahmadi een goed toernooi.
Maar goed, de andere kant is natuurlijk dat ik hem graag snel terugzie bij Feyenoord.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 januari 2017 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tis wat je Karim gunt. Wat een baas is die gozer eigenlijk. |
|
|
|