|
|
RenatoBos
|
|
|
EL AHMADI: ‘WE WETEN WAT ONS TE DOEN STAAT’
Feyenoord moet zich woensdag in de uitverkochte Kuip tegen Go Ahead Eagles zien te herpakken. Karim El Ahmadi vertrouwt erop dat de ploeg zoals wel vaker dit seizoen zich revancheert voor een teleurstelling. ‘We weten wat ons te doen staat en dat is wedstrijden winnen. We moeten doen wat we altijd doen in thuiswedstrijden: laten zien dat er niets te halen valt’ zegt de middenvelder in gesprek met Feyenoord TV.
Bekijk de volledige voorbeschouwing met El Ahmadi hieronder in de videospeler.
(https://youtu.be/bM5iJNxK2PA) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
El Ahmadi heeft in de wedstrijd tegen PEC Zwolle een liesblessure opgelopen. De middenvelder werd in de tweede helft vervangen door Renato Tapia. Het is momenteel nog onduidelijk hoe ernstig het is. Volgens Feyenoord-watcher Mikos Gouka wordt er morgen onderzoek gedaan naar de ernst van de blessure. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Lies.. Fantastisch, dan ben je hem ff kwijt.. #@! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik vreet m,n schoenzolen op |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Speelde na zijn interlands beduidend minder...dus nu moet er iemand van de bank opstaan... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Fijn kunstgras, je kan ook Toornstra op zijn posite zetten of ? Wie |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 09 april 2017 - 17:23 schreef CobusIII het volgende:Speelde na zijn interlands beduidend minder...dus nu moet er iemand van de bank opstaan... Er is verder niemand. Tapia mist ritme. Aderlating dus.. gdvr. die ga je missen |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Hij heeft een week om bij te komen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ja, lies. Geen gebroken teennagel |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Voor een gebroken teennagel hoef je niet gewisseld te worden. En een lies kan makkelijk in een week herstellen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nou, dat trek ik in twijfel . Als je echt iets aan je lies hebt, een van de vervelendste blessures |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Volgende week met Tapia tegen Utrecht ..... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 09 april 2017 - 17:33 schreef van geil het volgende:Nou, dat trek ik in twijfel . Als je echt iets aan je lies hebt, een van de vervelendste blessures Als je echt iets hebt, dan wel, maar op kunstgras loop je snel tegen wat overbelasting aan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik ga vakantie boeken. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik kan niet slapen vanavond ...Ga maar dromen van een vakantie denk ik :,) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ha mijn vrouw is ook blij, tijdens mijn vakantie worden we geen kampioen, ik kan mee dus.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 09 april 2017 - 17:32 schreef Els het volgende:[..] Voor een gebroken teennagel hoef je niet gewisseld te worden. En een lies kan makkelijk in een week herstellen. Wat van geil zegt dus |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik vertrouw de medische opinie van Els mer dan die van van geil.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Dat wil ik ook graag geloven |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Els heeft een medische achtergrond en van geil heeft S5.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Dus Karim er weer bij. Nu kan ik weer slapen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik had 20 jaar geleden ook een liesblessure en ik moet daar nog steeds gemasseerd worden... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 09 april 2017 - 19:23 schreef CobusIII het volgende:Ik had 20 jaar geleden ook een liesblessure en ik moet daar nog steeds gemasseerd worden... Moet of wil..(?) |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 09 april 2017 - 19:23 schreef CobusIII het volgende:Ik had 20 jaar geleden ook een liesblessure en ik moet daar nog steeds gemasseerd worden... Ja maar jij heb er een zware zak bij,moet je er ook wel bijzeggen Cobus |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dacht het al Cobus..d:-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 april 2017 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 09 april 2017 - 19:28 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja maar jij heb er een zware zak bij,moet je er ook wel bijzeggen Cobus Ja, dat is een blok aan mijn been.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Blessure schijnt volgens AD mee te vallen. Volgende wedstrijd weer beschikbaar, verwacht men. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 09 april 2017 - 21:58 schreef FR-Henk het volgende:Blessure schijnt volgens AD mee te vallen. Volgende wedstrijd weer beschikbaar, verwacht men. Mooi laten we hopen dat het herstel dan maar goed verloopt.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
El "stofzuiger" Ahmadi. Held |
|
|
|