|
|
ar
|
|
|
Af en toe zit ie wel.:) Sevilla bv.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Vooral die laatste. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: O niks, Martin van geil.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
El Ahmadi: ''Deze situatie is zorgwekkend''
Na de verloren wedstrijd tegen NAC Breda vielen er harde woorden in de kleedkamer van Feyenoord. Aanvoerder Karim El Ahmadi probeert het vertrouwen terug te krijgen bij zijn ploeg, maar maakt zich grote zorgen over de huidige situatie.
''De koppen moeten omhoog, dit kan iets doen met het vertrouwen van spelers,'' zegt El Ahmadi in het Algemeen Dagblad. ''Dit moet vooral een wake-upcall zijn. En ja, er komt druk bij kijken en er vallen harde woorden. Maar als je daar niet tegen kunt, moet je niet bij Feyenoord tekenen.''
Feyenoord neemt het morgen op tegen Napoli voor de Champions League. ''Daarom had je ook nooit van NAC mogen verliezen. We moeten nu voorkomen dat vier van de laatste vijf duels verloren gaan. Zoveel verliezen, dat hoort niet bij een kampioen. Deze situatie is zorgwekkend.''
Tegen Napoli zullen Jens Toornstra (knie) en Jeremiah St. Juste (schouder) waarschijnlijk weer terugkeren in de wedstrijdselectie. Ridgeciano Haps (tegen NAC gespaard) en Steven Berghuis (geschorst) zijn er eveneens weer bij. Maar Napoli-uit zal een hels karwei worden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
El Ahmadi: ''Je haalt jezelf uit de wedstrijd''
Karim El Ahmadi is teleurgesteld na de 3-1 nederlaag in Napels. De Rotterdammers deden redelijk mee, maar individuele fouten van Diks en Tapia leidden uiteindelijk twee van de drie Italiaanse goals in. "Dit is echt onnodig", aldus de aanvoerder van Feyenoord na de wedstrijd voor de camera's van Veronica.
"We speelden bij de tweede en derde goal zo naïef. Zo haal je jezelf uit de wedstrijd. Je kunt het steeds over 'talent' hebben, maar we moeten er gewoon staan. Dit kan niet in de Champions League", aldus El Ahmadi, die zijn ploeg niet slecht vond spelen. "We hadden de controle en creëerden wat kansen. We zaten redelijk in de wedstrijd, maar door dit soort fouten geef je het toch weg. Dat hoeft en kan eigenlijk niet." |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
El Ahmadi over drukke weken: ''Vind het wel lekker''
Een groot deel van de spelersgroep kan komende week genieten van enkele vrije dagen. De Eredivisie ligt stil door interlandvoetbal. Ook aanvoerder Karim El Ahmadi moet op het pad met het nationale team, dat een WK-kwalificatieduel speelt tegen Gabon.
“Ik heb de afgelopen weken alles gespeeld bij Feyenoord en ook nog met het nationale elftal”, zegt El Ahmadi in gesprek met Voetbal International. “Maar ik vind het wel lekker om om de paar dagen een wedstrijd te spelen. Je komt in een bepaald ritme, dat is alleen maar goed.”
“De komende tijd moet ik zelf wel spelen met Marokko en ik heb niet veel rust, maar het hoort erbij. Misschien is het voor de jonge jongens die veel hebben gespeeld wel lekker om een weekend vrij te hebben. Wij gaan knallen met Marokko, even naar de halve finale en daarna hopelijk naar de finale van de kwalificatie.” |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Lof voor Larsson: ''Goede flitsen van gezien''
Sam Larsson verscheen zondagmiddag aan de start van Feyenoord - AZ. Het was voor de Zweedse aanvaller zijn eerste basisplaats namens Feyenoord in de Eredivisie. Tegen de club uit Alkmaar was hij direct trefzeker. Iwan van Duren, Feyenoord-volger van Voetbal International, was onder de indruk van Larsson.
“Van Larsson hebben we goede flitsen gezien”, zegt Van Duren op de website van zijn werkgever. “Hij kwam natuurlijk met een grote trainingsachterstand binnen en viel tegen Heracles Almelo ook in met een doelpunt. Je ziet nu ook, met zoveel klasse voorin, dat die jongens vanzelf de weg wel vinden.” De Zweed gaf tegen AZ ook de assist op de openingstreffer.
Ook de andere aanvallers, Jean-Paul Boëtius en Steven Berghuis, maakten indruk. “Deze drie had ik al eerder willen zien. Je moet proberen om altijd je beste spelers op te stellen. Het zijn drie jongens die tussen de spits en de tien kunnen spelen. Ze kunnen naar binnen gaan, scoren, elkaar vinden… Synergie heet dat, dat de optelsom meer is dan de spelers zelf. Dat is een ontzettend sterk wapen, we hebben eigenlijk een heel nieuwe Feyenoord gezien.” |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Als dit klopt dat kan El dat weekend dus gewoon spelen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik vind hem absoluut geen aanvoerder. |
|
|
|
|
Roy2017
|
|
|
quote: Maar is wel de enige redelijk constante factor. En we hebben volgens mij geen fitte leider... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Totaal oneens. Hij speelt als een drol in mijn ogen. En ik beoordeel hem als een ervaren speler die iets moet overbrengen, hij doet het tegendeel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 oktober 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Karim zou het niet hebben? Typisch, vorig seizoen toch beste speler in eredivisie. Mindere periode, dat weer wel. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat wordt schijnbaar nog steeds meegenomen in zijn becijfering . Behaalde resultaten in het verleden zijn geen garantie voor de toekomst, en al zeker niet voor een afbraakvoetballer.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 oktober 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nounou, rendeerde ook uitstekend in zijn eerste periode Feyenoord. Clasie en die andere Marokkaanse speler. Zijn kwaliteiten zijn ontegenzeggelijk. Het gemis zit meer in een technisch vaardige middenvelder. En een geest die uit de fles is. Da’s werk voor de trainer |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
We verschillen echt van mening , mondiaal is de nr 6 de spelmaker en aanspeelpunt. El speelt alleen maar terug en breed en haalt al het tempo eruit.
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Rendeert nog meer met goede spelers om hem heen. Maar we zien het elk anders. Als het maar ook snel op het veld anders wordt. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
El een afbraakvoetballer...dan zie je het niet. Ik ga koffie drinken.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Krijgt als enige bijna een voldoende Maar goed |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het verschil zit hem in een speler die anderen beter laat functioneren. en/of het team. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
De enige die nog probeerde om de wedstrijd te laten kantelen. King. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Is hij al jaren, gewoon slachtoffer van het veranderde spelbeeld wat andere ploegen tegen ons uitvoeren. En hij is niet de enige.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 december 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Helaas. Van Geel las niet mee. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
De hele dag op een goal laten schieten, elke dag weer |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik zag net de samenvatting nog eens, op Heerenveen tv . hij schoot ook nog eens vanaf de 16. nu was de camera vanuit de rug , hij kon hem zo in een hoek tikken, maar ook deze recht naar de keeper. Dus gewoon 2 100 procent kansen. |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
deze jongen gaat enorm gebukt onder zijn aanvoerderschap ,dat ziet toch iedereen behalve Gio maar ja die ziet zoveel niet, echt het word met de week slechter en van hogerhand word er ook niets meegedaan, ik weet zeker dat bijvoorbeeld Ten Hag et dit zelfde materiaal veel betere resultaten behaald ,want zo slecht is deze selectie niet ,wat zeg ik deze groep kan makkelijk hier in Nederland zich meten met 020 en 040. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Qua instelling goed, bleef gaan.
Maar aan de bal echt weer ondermaats.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Eigenlijk de minste in mijn ogen samen met Tapia die gekke fouten maakt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Tapia word de held van t legioen als hij zo doorgaat |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Of niet dan. De revelatie van het seizoen! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zeker ,ik vind het leuk om naar zijn spel te kijken. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Ja, speelde helemaal niet zo slecht gisteren. Alleen dat uitzakken tot achter de eigen verdediging staat mij tegen. Hij doet dit seizoen dingen die niet bij hem passen. Is ook wel noodgedwongen, niemand anders pakt het op, maar komt zijn kwaliteit (afjagen en de ploeg aansporen) niet ten goede. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Op z'n retour. Leuk voor de breedte
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 januari 2018 door MMM -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
In het verleden belangrijk geweest, maar dit seizoen één van de redenen van het falen... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
FR-Henk