BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Karim El Ahmadi///HELD-topic..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - maandag 10 oktober 2022 - 19:59   quote  deeplink  
Is tegenwoordig een tv-ster.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 12 oktober 2025 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 oktober 2022 - 19:59 schreef van geil het volgende:
Is tegenwoordig een tv-ster.
Nou hij tikte hem er anders net bijna in geile
VVout
 VVout - zondag 12 oktober 2025 - 14:19   quote  deeplink  
Zou wat zijn als hij nu in één keer een antwoord klaar had staan :)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 12 oktober 2025 - 14:22   quote  deeplink  
😂
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 12 oktober 2025 - 14:28   quote  deeplink  
Vind hem nog steeds een beest .
Wat een uithoudingsvermogen
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 12 oktober 2025 - 15:06   quote  deeplink  
Heeft de volle 90 minuten volgemaakt toch..
Knaphoor
VVout
 VVout - zondag 12 oktober 2025 - 15:28   quote  deeplink  
Wat Leon zegt, nog steeds een rovert.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 01 maart 2026 - 15:34   quote  deeplink  
Deze man zegt altijd zoveel zinnige dingen ,het lijkt hem ook altijd
aan het hart te gaan.
MMM
 MMM - zondag 01 maart 2026 - 15:36   quote  deeplink  
Fijne analist geworden ja.

In het begin vond ik hem niet zo. Maar nu met Perez de beste bij ESPN
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 01 maart 2026 - 15:38   quote  deeplink  
Ik denk dat je gelijk heb want het valt me pas een aantal weken echt op.
tomson
 tomson - zondag 01 maart 2026 - 15:39   quote  deeplink  
Ook eens.Groeit razendsnel in deze rol.
ar
 ar - zondag 01 maart 2026 - 16:14   quote  deeplink  
Hadden we maar een speler zoals jij in de selectie.
ar
 ar - maandag 02 maart 2026 - 20:52   quote  deeplink  
Driessen is fan.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 15 maart 2026 - 18:42   quote  deeplink  
Deze man zou eigenlijk per direct assistent van Van Persie moeten worden.

El Ahmadi: "Dat kan een oplossing zijn voor dit Feyenoord"
vandaag, 18:14 255 reacties
Feyenoord won weliswaar van Excelsior, maar overtuigend was het optreden van de ploeg van Robin van Persie allerminst. Ook oud-Feyenoorder Karim El Ahmadi was kritisch op het spel van de Rotterdammers en ziet structurele problemen in de manier waarop Feyenoord druk zet en verdedigt.

"Excelsior vond vaak de vrije man bij hun eigen backs. Feyenoord heeft daarmee in heel veel wedstrijden echt problemen. Ze weten niet of de buitenspeler dat moet opvangen, of dat de back door moet", wordt de analyse van El Ahmadi geciteerd door Voetbal International. "Misschien zullen ze terug moeten naar een oplossing met een Henderson-rol. Dat je een middenvelder centraal zet. Dan weet je zeker dat de backs altijd door kunnen en je buitenspelers hoeven dan ook niet altijd mee terug te gaan."

El Ahmadi denkt niet dat zo'n speelstijl direct meer verdedigend uitpakt. "Maar als je dan laag komt te spelen, wat ze vandaag een paar keer hadden, dan kun je in een goede situatie komen. Je hebt nu in heel veel wedstrijden gezien dat het niet klopt. Dat de buitenspelers niet weten wat ze moeten doen, of dat Deijl afwacht of hij nu wel of niet door moet, omdat de buitenspeler aan de binnenkant staat. Dat kan denk ik een oplossing zijn voor dit Feyenoord. Want dit Feyenoord is gewoon wekelijks niet goed."

El Ahmadi lijkt het verstandig dat Feyenoord in de Klassieker direct al Oussama Targhalline tussen de centrale verdedigers laat uitzakken. "Het is verder ook geen moeilijk iets. De middenvelder gaat alleen tussen de laatste lijn spelen. Dat hoeft ook niet de hele wedstrijd te zijn, maar kan in fases van wedstrijden. Dat maakt het makkelijker om een plan te hebben. Want dit ziet er niet heel goed uit."

El Ahmadi haalt uit na eerste helft
Na de eerste helft was El Ahmadi in gesprek met ESPN al heel kritisch op Feyenoord. "Het is wel echt iets om je voor te schamen, vind ik", klonk het. "Er zit helemaal niets in. We hebben het over de nummer twee van de Eredivisie. Niemand weet hoe er druk gezet moet worden, of het nu Hwang is of een ander. Het klopt totaal niet. Echt dramatisch."

De oud-Feyenoorder schrok er vooral van dat de spelers van Van Persie zonder plan leken te spelen. Juist dat is iets waar de laatste weken vaker over wordt gesproken. "Je mag ook van de spelers zelf verwachten dat ze opstaan en volle bak gaan. Ik heb meer spelers zien wijzen dan dat ze druk gaan zetten

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3628
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Karim El Ahmadi///HELD-topic..

0.0379281