|
|
MMM
|
|
|
Nergens geciteerd maar mocht het waar zijn dat ie echt weg wil omdat z'n vriend geen coach meer is.. DAN vind ik het een slapjanus. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op woensdag 04 maart 2015 - 08:14 schreef MMM het volgende:Nergens geciteerd maar mocht het waar zijn dat ie echt weg wil omdat z'n vriend geen coach meer is.. DAN vind ik het een slapjanus. Inderdaad, dan is het de grootste slapjanus die er op de velden rond loopt ... laat hem dan maar lekker voor enkele miljoenen naar Fc Twente gaan! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Was Fred R. voor hem niet een voorname reden om terug te keren? Mag een mens niet een beetje twijfelen? Als het al waar is dan hoeft hierom zijn kop er toch niet af? Hij levert iedere keer weer een maximale prestatie op het veld en het seizoen is nog niet eens voorbij. Forumtuig! 😠 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Leef je uit een forumfontein :)
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zou maar wat triest zijn als tie weggaat.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op woensdag 04 maart 2015 - 10:16 schreef Barabas het volgende:Was Fred R. voor hem niet een voorname reden om terug te keren? Mag een mens niet een beetje twijfelen? Als het al waar is dan hoeft hierom zijn kop er toch niet af? Hij levert iedere keer weer een maximale prestatie op het veld en het seizoen is nog niet eens voorbij. Forumtuig! 😠 Je tekent voor Feyenoord, Rutten betaald zijn salaris toch niet? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 04 maart 2015 - 08:55 schreef lijdensweg het volgende:[..] Inderdaad, dan is het de grootste slapjanus die er op de velden rond loopt ... laat hem dan maar lekker voor enkele miljoenen naar Fc Twente gaan! dat zit er niet in |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Niet iedereen denkt zoals jij.... Gelukkig. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ik denk daar ook over, maar ik ken hem heel goed ook al toen ik vroeger in Twente woonde Enschede is zijn stad maar toch is Feyenoord zijn Club nog |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Even uitleggen wat dat betekend Gr. KENNER |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 04 maart 2015 - 12:39 schreef de bluffer het volgende:[..] Ik denk daar ook over, maar ik ken hem heel goed ook al toen ik vroeger in Twente woonde Enschede is zijn stad maar toch is Feyenoord zijn Club nog Feyenoord zijn club ja ? Sjees wat kan jij soms dom lullen he. Rutten is gewoon een passant bij ons man. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Hij had het over Karim vermoed ik.. ;) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Haha...niks gezegd dan 😂 |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op woensdag 04 maart 2015 - 12:47 schreef tomson het volgende:[..] Feyenoord zijn club ja ? Sjees wat kan jij soms dom lullen he. Rutten is gewoon een passant bij ons man. Jij ook goed lezen |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Je hebt het tegen dezelfde. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
wahahaha die fluffer, ik bedoel blooper, uhhh ik bedoel bluffer, wahahaha.... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kan prima vervangen worden |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Staat nog 2 jaar onder contract, dus gaat helemaal nergens heen! |
|
|
|
|
V town madness
|
|
|
Ook maar optyften. Niemand is groter dan Feyenoord. Boëtius niet, Vilhena niet, en El Ahmadi niet. |
|
|
|
|
FANdré
|
|
|
dat weet iedereen Madman, ik denk dat ze alle 3 blijven, let maar eens op |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Doeg doeg, voor jou 10 anderen. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
"@MikosGouka: El Ahmadi verbindt lot niet aan Rutten. ,,Ik snap waarom hij vertrekt, maar ik heb het naar mijn zin hier."
Zijn we nu allemaal weer blij..? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Snel traantjes drogen. ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Vind ik niet, de vervanger voor Clasie eigenlijk. En een type als Gudelj erbij. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hier wordt ik ook moe van, wat een drama. Terug of breed, zzzZzzZzz |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Karim EL Dramadi..(vandaag dan he) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Als hij gaat scoren toch een topper echter scoort bijna nooit |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gudelj en Vejinovic voor Clasie en El. kampioen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dat zou dan weer top zijn die2. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
El Ahmadi snapt ongerustheid: ''Wij moeten het afmaken''
Karim El Ahmadi presenteerde gisteren het nieuwe uitshirt van Feyenoord dat hij aanstaande zondag zal dragen in het competitieduel met FC Groningen. Die wedstrijd moét gewonnen worden na de schandalige nederlaag in de eigen Kuip op degradatiekandidaat Go Ahead Eagles.
De supporters vrezen voor de play-offs nu Vitesse is genaderd tot vier punten. ''Die ongerustheid bij de fans snap ik best,'' zegt El Ahmadi in het Algemeen Dagblad. ''Als je zo zwak speelt als tegen Go Ahead Eagles, krijg je het tegen elke club in de eredivisie lastig, dat is duidelijk.
''We moeten het gewoon afmaken de komende weken'', vervolgt de middenvelder. ''We zijn Feyenoord en wij moeten een voorsprong van vier punten gewoon vasthouden. Tegen FC Groningen moeten we antwoorden met een resultaat. En daarna kunnen we het in de Kuip tegen Vitesse afmaken.'' |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
VVout