|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
De strijd wordt afgespeeld op het middenveld en dat wordt gewonnen door ons we winnen met 1-3 en dan zwaaien we allemaal naar afloop naar Ziyech met zijn grote mond |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dat ligt aan iemand hé? Of ie mee doet of niet ... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Prima maar dat is dan de laatste verliespartij dit seizoen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Naïef, enorm naïef. Mulder, Te Vrede, Immers, Vilhena, Kongolo, van Beek, Boëtius... En Toornstra en Kazim gaan dat (nog) niet rechttrekken.
Evengoed: 2-2. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 - 17:48 schreef FR-Henk het volgende:[..] Naïef, enorm naïef. Mulder, Te Vrede, Immers, Vilhena, Kongolo, van Beek, Boëtius... En Toornstra en Kazim gaan dat (nog) niet rechttrekken. Evengoed: 2-2. Mulder staat erin en Van Beek normaliter ook, maar verder is het maar de vraag of Te Vrede, Immers/Vilhena, Kongolo en Boëtius spelen.
Als het middenveld beter staat met Toornstra erbij wordt de verdediging ontlast en als die doen wat ze moeten doen de keeper. Zelf creëren we iedere wedstrijd kansen en Te Vrede maakt er iedere wedstrijd wel eentje, dus ik begrijp het negativisme niet zo goed. Twente draait ook voor geen meter! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kan voor beide een kantel wedstrijd zijn |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Pest is dat bijna elk schot op het doel wel een doelpunt is, ze hebben maar heel weinig kansen nodig. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Dat is natuurlijk ook onzin. Als Mulder keept zoals de eerste wedstrijd tegen Lulhansk houdt hij er de nodige tegen! |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Onzin weet ik niet Jan, het gebeurt vaker wel dan niet. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Rutten heeft 'm op scherp gezet: hopelijk pakt hij de handschoen op, zo niet dan mag Hahn laten zien dat hij beter is (moet ik nog zien)! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dan ben ik bang dat de wedstrijd een lijdensweg gaat worden, maar hoop op een 2-3 tje |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Ik hoop het ook, van mij mag hij de sterren van de hemel keepen morgen. Alleen neig ik er meer naar dat hij bezwijkt onder druk. Mulder lijkt mij niet zo'n sterk karakter.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 - 18:03 schreef Fart het volgende:Ik hoop het ook, van mij mag hij de sterren van de hemel keepen morgen. Alleen neig ik er meer naar dat hij bezwijkt onder druk. Mulder lijkt mij niet zo'n sterk karakter.. Hoop dat hij het oppakt, al is het maar om l te zieken! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Daar ben ik het dan weer helemaal mee eens.
Ben wel benieuwd hoe het elftal gaat draaien met Toornstra en Kazim erin. Heb dr wel focking veel zin in! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 - 18:06 schreef Fart het volgende:[..] Daar ben ik het dan weer helemaal mee eens. Ben wel benieuwd hoe het elftal gaat draaien met Toornstra en Kazim erin. Heb dr wel focking veel zin in! Denk dat Te Vrede gewoon start en Kazim als wissel speeltijd zal krijgen. Grote(re) vraag is of Toornstra voor Vilhena of Immers gaat spelen. Ik hoop voor Immers, maar denk i.p.v. Vilhena. En of er dan heel veel verandert waag ik te betwijfelen ... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
En om nou onze grootste talenten Kongolo, Vilhena en Boëtius op de bank te zetten ... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 - 18:08 schreef JanM het volgende:[..] Denk dat Te Vrede gewoon start en Kazim als wissel speeltijd zal krijgen. Grote(re) vraag is of Toornstra voor Vilhena of Immers gaat spelen. Ik hoop voor Immers, maar denk i.p.v. Vilhena. En of er dan heel veel verandert waag ik te betwijfelen ... Misschien beginnen ze wel beide op de bank (Kazim en Jens) en beginnen we gewoon waar we waren gebleven. Zou ook nog kunnen. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Misschien schud het ze wakker |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Zou gaaf zijn, als morgen ineens iedereen scherp is |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Hoe sterker de bank, hoe sterker de basis. Wie er op bank belandt maakt dan niet uit. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Is ook waar, maar hun 'vervangers' (Nelom, Bilal en Immers) spelen ook verre van groots ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: nope, maar nu brede bank |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dat hoopte ik al 3 jaar geleden , beter laat dan nooit.
Maar ik zie dat NOOIT MEER GEBEUREN ..... |
|
|
|
|
Omle
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 - 21:18 schreef lijdensweg het volgende:[..] Dat hoopte ik al 3 jaar geleden , beter laat dan nooit. Maar ik zie dat NOOIT MEER GEBEUREN ..... Gaat ook niet gebeuren, ik lees allang mee voordat ik ging reageren maar jij hebt dat altijd al in gezien. De rest begint nu te volgen. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 - 17:48 schreef FR-Henk het volgende:[..] Naïef, enorm naïef. Mulder, Te Vrede, Immers, Vilhena, Kongolo, van Beek, Boëtius... En Toornstra en Kazim gaan dat (nog) niet rechttrekken. Evengoed: 2-2. Dat jij dat naïef vind.
Ik vind dat het opstellen van Erwin Mulder zijn weerslag op HET HELE ELFTAL heeft , dus ik vind het sta of valt met Erwin Mulder .... Als Hahn in de goal zou staan dan heb ik er zelfs vertrouwen zonder dat Toonstra en/of Kazim mee doen ...
Dus hebben we een verschil van mening !!! Maar ik heb eerder verteld dat ik vind dat Erwin Mulder het hele elftal verlamd ... |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 - 21:24 schreef lijdensweg het volgende:[..] Dat jij dat naïef vind. Ik vind dat het opstellen van Erwin Mulder zijn weerslag op HET HELE ELFTAL heeft , dus ik vind het sta of valt met Erwin Mulder .... Als Hahn in de goal zou staan dan heb ik er zelfs vertrouwen zonder dat Toonstra en/of Kazim mee doen ... Dus hebben we een verschil van mening !!! Maar ik heb eerder verteld dat ik vind dat Erwin Mulder het hele elftal verlamd ... Dat zou ook veel kunnen zeggen over de zwakte van zijn medespelers. Dus de meesten zijn ook mentaal ondermaats. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 - 21:33 schreef FR-Henk het volgende:[..] Dat zou ook veel kunnen zeggen over de zwakte van zijn medespelers. Dus de meesten zijn ook mentaal ondermaats. Dat is ook zo, Maar je kan beter 1 keeper vervangen dan 10 veldspelers ... |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ik wil nooit meer is van jou lezen op Topic |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ik ken jou niet meer |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Mulder gewoon in ht doel morgen Hahn heeft nog geen ervaring met een top wedstrijd dan hadden ze gisteren Vermeer maar moeten kopen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Op je kont we worden gewoon weer tweede |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 - 22:11 schreef de bluffer het volgende:Mulder gewoon in ht doel morgen Hahn heeft nog geen ervaring met een top wedstrijd dan hadden ze gisteren Vermeer maar moeten kopen en jij vraagt je af waarom ik denk 5 tegengoals te krijgen? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Je meent ook echt joh ? Auw ! |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Wie moet die dan allemaal wel maken Castaignos niet want die gaat mee terug naar Rotterdam |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Hun hele aanval plus middenveld |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Oh oh feyenoord wat ben je nu aan het doen de rotte appels zitten nog steeds erin Hoe kun je nou vormer wegdoen hij is twee klasse beter dan die dwerg kabouter en immers, verhoek, Mathijssen die had je weg moeten doen maar ja nogmaals met clasie kom je niet ver dat zal rutten wel merken.en dan nog de titel best betaalde kindervoetballertje. Ben toch blij dat porto niet meer heeft geboden. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Dan wordt het geen 5-0 maar 6-0 maar vergeet het maar, het wordt gewoon 1-3 blijf maar gewoon lekker thuis bespaar je reis en intree kosten maar |
|
|
|