|
|
Fart
|
|
|
Rustig brengen die Jens, hij heeft nog pijn in de rug. Iets anders kan ik niet bedenken
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 augustus 2014 door Fart -- |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ach, na een uur zal Toornstra er wel in komen. Dubbele wissel met Kazim. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 15:19 schreef JanM het volgende:[..] Gloryhunter / 020 opmerking! Seizoen is nauwelijks begonnen: kunnen beker, titel en in theorie EL nog winnen man! Ik concludeer dit op het spel van Feyenoord wat ik tot nu toe heb gezien ... Niks meer en niks minder
Dat jij er tevreden mee ben en hoopvol gestemd ben is mooi. Maar hoe moet dat dan als er ooit wel gevoetbald gaat worden? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: En dan kijken wie Fred eruit haalt. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 15:20 schreef Stylzz het volgende:Opstelling #Feyenoord: Mulder; Wilkshire, Van Beek, Mathijsen, Kongolo; Clasie, Immers, Vilhena; Schaken, Te Vrede, Manu. Waardeloze opstelling !!! Er zullen snel wissels volgen vermoed ik ... |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Waarschijnlijk Clasie |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Toornstra is niet gehaald voor de plek van Clasie. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 15:24 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ik concludeer dit op het spel van Feyenoord wat ik tot nu toe heb gezien ... Niks meer en niks minder Dat jij er tevreden mee ben en hoopvol gestemd ben is mooi. Maar hoe moet dat dan als er ooit wel gevoetbald gaat worden? Als we ooit echt gaan voetballen, worden we kampioen. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
quote: Toorstra voor Mulder (foutje van de vierde man) |
|
|
|
|
beuk
|
|
|
Wat een watje die Fred Rutte, speelt die wedstrijden waardeloos en durft geen ingrepen te doen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ghehe, als je het zo bekijkt sluit ik het niet uit! |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Echt, we gaan het meemaken |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Als Rutten echt die Immers laat staan dan neem ik hem totaal niet meer serieus. Toornstra hoort op die plek. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Nelom in de basis en Kongolo eruit hahaha, pleur op man |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Fox doelt melding van Boetius.. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 15:28 schreef MMM het volgende:[..] Als Rutten echt die Immers laat staan dan neem ik hem totaal niet meer serieus. Toornstra hoort op die plek. Hellemaal mee eens tripple M .. Zelfs Been vond dat ook hoor ik net, nou dan ken je dr als trainer niet meer omheen lijkt mij. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mulder; Wilkshire, Van Beek, Mathijsen, Nelom; Clasie, Immers, Vilhena; Schaken, Te Vrede en Böetius
Juiste opstelling. |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
Geen Manu maar Boetius terug in de basis |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Toornstra en Kazim op de bank. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 15:30 schreef Fart het volgende:[..] Hellemaal mee eens tripple M .. Zelfs Been vond dat ook hoor ik net, nou dan ken je dr als trainer niet meer omheen lijkt mij. Als zelfs Mario het vind.. Al had Mario zijn vriend Luigi ook laten staan in plaats van Toornstra |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Kennen we Fred niet een bril kado doen met zijn verjaardag? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 15:28 schreef MMM het volgende:[..] Als Rutten echt die Immers laat staan dan neem ik hem totaal niet meer serieus. Toornstra hoort op die plek. Die neem ik al niet meer serieus toen hij Immers de aanvoerdersband gaf ... |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 15:31 schreef MMM het volgende:[..] Als zelfs Mario het vind.. Al had Mario zijn vriend Luigi ook laten staan in plaats van Toornstra Hahaha nuff said! |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Toch zat ik bij Luigi altijd weer te wachten op de doorbraak .. vind het nog steeds jammer. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Komt goed, Rutten zal echt wel ingrijpen, die heeft niets met Immers verder. Kreeg de band alleen maar op senioriteit. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 15:30 schreef MMM het volgende:Mulder; Wilkshire, Van Beek, Mathijsen, Nelom; Clasie, Immers, Vilhena; Schaken, Te Vrede en Böetius Juiste opstelling. Nog erger: Nelom er bij ??? Dat wordt dweilen met de kraan open !!! |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
Nelom snap ik, maar Kongolo moet op de plek van opa. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kongolo (die zich geblesseerd afmeldde voor Jong Oranje) en 'Manutelli' op de bank, Nelom en Boëtius op hun plekken. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Nelom snap ik NOOIT !!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Wij jouw OOK niet..!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 15:34 schreef Stylzz het volgende:Kongolo (die zich geblesseerd afmeldde voor Jong Oranje) en 'Manutelli' op de bank, Nelom en Boëtius op hun plekken. Okay, te begrijpen dan, maar dat middenveld..(?) |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat zal vanzelf komen, Rutten grijpt wel in als t niet loopt. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
beuk
|
|
|
Rutten durft geen harde maatregelen te nemen, dus na dit verlies zal ook na de interland periode Mulder, Immers, Vilhena en de anderen spelen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 15:37 schreef beuk het volgende:Rutten durft geen harde maatregelen te nemen, dus na dit verlies zal ook na de interland periode Mulder, Immers, Vilhena en de anderen spelen Waarom zou hij dat niet durven? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 15:37 schreef beuk het volgende:Rutten durft geen harde maatregelen te nemen, dus na dit verlies zal ook na de interland periode Mulder, Immers, Vilhena en de anderen spelen Dan hoop ik toch echt El Ahmadi, Toornstra, Hahn en Kazim Colins in de basis te zien ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hij is een angsthaas..(?) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ik geloof daar niet in. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Omdat het een watje is ??? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik wil het niet geloven, maar krijg meer en meer het gevoel van wel.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wel een goede bank dit keer.
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ik denk dat hij na 01-09 echt gaat werken aan een vaste basis11 met de beste spelers. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Bij mij ook inderdaad niet willen geloven ook. Dat is echt frustratie punt nummero uno als je zo'n trainer heb |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Beste spelers moet je altijd op stellen, dus straks ook.. |
|
|
|