|
|
Fart
|
|
|
quote: Inderdaad een bank die je beter kan maken na een wissel.
Heb dr zin an joh! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Wel apart dat je 5 aanvallende veldspelers op de bank hebt, en maar 1 verdediger. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Best ingespeelde spelers ja, maar als t niet loopt, zal er in de rust vast iemand inkomen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Karsdorp kan ook op de back. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Die ook nog eens geblesseerd blijkt te zijn..(?) |
|
|
|
|
Joeyyy
|
|
|
Wissels: Hahn, Kongolo, Basacikoglu, Kazim-Richards, Manu, Karsdorp, Toornstra Had 6 van de 7 wissels in de basis gezet.... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 15:46 schreef Joeyyy het volgende:Wissels: Hahn, Kongolo, Basacikoglu, Kazim-Richards, Manu, Karsdorp, Toornstra Had 6 van de 7 wissels in de basis gezet.... Wie niet? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 15:43 schreef Stylzz het volgende:[..] Best ingespeelde spelers ja, maar als t niet loopt, zal er in de rust vast iemand inkomen. Ingespeeld?? Ik heb nog enkele ingespeelde Feyenoord gezien ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: nee, kan je nagaan. |
|
|
|
|
Joeyyy
|
|
|
quote: Mulder natuurlijk altijd laten staan... pfff |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Ouwe beelden: van vorig seizoen.
Mulder keek er naar en doe niks !! 2-2 ...
Dus duimen en bidden op veel geluk vanmiddag !!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik hoop dat je een kut dag krijgt L.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: nou, ik hoop eigenlijk van niet, maar zonder al te grote consequenties... |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
Vind het maar lang duren voor zo'n zondag 16.45 uur wedstrijd begint. Doe mij maar 12.30 of 14.30. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Weet je dat zeker?? Dat zou beteken dat Erwin Mulder weer de pispaal is !!! En dat we dus hebben verloren van Fc Twente ... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
cat
|
|
|
word niks blijft kutzooi,vilhena er uit,en lekker de spelers die je koopt op de bank laten zitten klojos |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 16:01 schreef lijdensweg het volgende:[..] Weet je dat zeker?? Dat zou beteken dat Erwin Mulder weer de pispaal is !!! En dat we dus hebben verloren van Fc Twente ... Dat zou betekenen dat Mulder de man of the match word dunkt mij..en dus hebben gewonnen van Twente.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Had me pooler op winst Twente gezet van de week .... toch maar aangepast |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Fijne wedstrijd allemaal. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lion1
|
|
|
Rutten loopt te kutten , schijtetd. Durft niet te wisselen |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
Als we deze winnen gaan we weer meedoen, laat zien dat je het shirt waard bent! |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Heey pikkie, de wedstrijd is nog niet echt begonnen. Was maar een geintje dat het nog 0-0 stond |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
Boëtius in de basis. Vind ik verrassend. Ik ben benieuwd of hij laat zien dat hij terecht de voorkeur krijgt. Of is de keuze van Rutten op fitheid / vermoeidheid gebaseerd. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
Dan maar winnen en meteen boven 020 staan! |
|
|
|
|
jacky chan
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 15:20 schreef Stylzz het volgende:Opstelling #Feyenoord: Mulder; Wilkshire, Van Beek, Mathijsen, Kongolo; Clasie, Immers, Vilhena; Schaken, Te Vrede, Manu. Gewoon weer een prutopstelling dus....gelukkig zijn immers en vilhena wel wedstrijd fit hehehe |
|
|
|
|
lion1
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 16:14 schreef Fart het volgende:[..] Heey pikkie, de wedstrijd is nog niet echt begonnen. Was maar een geintje dat het nog 0-0 stond Rutten is gewoon een lafaard dat hij Immers en Mulder er niet uit durft te halen . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Lekker transfernieuws vlak voor de wedstrijd, Mulder blundert meteen. |
|
|
|
|
lion1
|
|
|
quote: Je bent aardig denigrerend. Sorry dat ik mijn mening geef |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Pfffffffff kap ff.. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Welnee, kijk naar mijn naam .. als je mij serieus neemt doe je jezelf tekort |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
Leo Driessen.................. :( |
|
|
|