BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Lex oprotten

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
raket
 raket - maandag 25 augustus 2014 - 08:29   quote  deeplink  
Hij kan zo lekker hard rennen, doet vreselijk z, n best.Hij vraagt begrip, we worden heus volgende week niet kampioen.Pfffffff.Lex hou lekker je smoel.Ik ben helemaal klaar met jou.Rennen naar niks, meestal te laat, ballen over 5,10 of 20 meter die niet aan komen.Je zal best een aardige jongen zijn, maar met jou in het team blijft het onrustig.Je hebt het gewoon niet
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 augustus 2014 - 08:34   quote  deeplink  
En waarom pik je alleen Lex eruit raket. De rest doet het nog minder. Bij Vilhena lukte er ook haast niks. Van Lex kun je iig nog zeggen dat ie er voor werkt..
Stylzz
 Stylzz - maandag 25 augustus 2014 - 08:38   quote  deeplink  
Ja, MAAR DAT IS NIET GOED GENOEG.

Lex, goeie gast hoor, maar elke aanval stagneert door dit stuk onkunde.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 augustus 2014 - 08:40   quote  deeplink  
De rest presteert ook niet..
Stylzz
 Stylzz - maandag 25 augustus 2014 - 08:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 08:40 schreef RenatoBos het volgende:
De rest presteert ook niet..
maar Lex kan niet beter, op die positie. Daar moet hij gewoon weg.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 augustus 2014 - 08:44   quote  deeplink  
Tja okay zit wat in..
MMM
 MMM - maandag 25 augustus 2014 - 09:02   quote  deeplink  
Lex moet lekker terug naar den Haag of op de bank en invallen als stormram. Belachelijk dat hij er nog in staat.

Als Toornstra komt MOET Immers eruit, anders kan Rutten meteen al zijn biezen pakken.. Dan ben je niet meer serieus te nemen.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 augustus 2014 - 09:14   quote  deeplink  
Moet Vilhena wel zijn best gaan doen, anders kan die wel eens geofferd worden..
feyenoordfanuitarnhe
 feyenoordfanuitarnhe - maandag 25 augustus 2014 - 09:25   quote  deeplink  
ja dat denk ik ook
cat
 cat - maandag 25 augustus 2014 - 09:30   quote  deeplink  
lex doet er temininstewat aan blijft werken en storen ,van mijn mag die lul van vilhena er uit,wat erg ik me daar aan,moet alles nemen ,corners ,vryetrap maar geheel niks hij moet er uit
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 25 augustus 2014 - 09:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 09:02 schreef MMM het volgende:
Lex moet lekker terug naar den Haag of op de bank en invallen als stormram. Belachelijk dat hij er nog in staat.

Als Toornstra komt MOET Immers eruit, anders kan Rutten meteen al zijn biezen pakken.. Dan ben je niet meer serieus te nemen.
Kan ik me op basis van huidig presteren in vinden.
Tot dit seizoen was niemand beter op die plek.
Dat verandert nu.

Dweil van een topic en raket is ongesteld.
el triste
 el triste - maandag 25 augustus 2014 - 09:39   quote  deeplink  
Wat een kuttopic zeg! 24 goals in 2 seizoenen. Is inderdaad niet de meest verfijnde nummer 10 maar als iedereen zijn inzet zou hebben....
Barabas
 Barabas - maandag 25 augustus 2014 - 09:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 08:38 schreef Stylzz het volgende:
Ja, MAAR DAT IS NIET GOED GENOEG.

Lex, goeie gast hoor, maar elke aanval stagneert door dit stuk onkunde.
Eens.
TheMenace
 TheMenace - maandag 25 augustus 2014 - 09:41   quote  deeplink  
hahahaha lex krijgt de schuld ach ja je kan net zo goed het hele elftal de schuld geven.als je in de rust gewoon met 3-0 voor staat hoor je er niemand over....gewoon triest dat je zo alweer de punten weggeeft.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 augustus 2014 door TheMenace --
Barabas
 Barabas - maandag 25 augustus 2014 - 09:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 09:30 schreef cat het volgende:
lex doet er temininstewat aan blijft werken en storen ,van mijn mag die lul van vilhena er uit,wat erg ik me daar aan,moet alles nemen ,corners ,vryetrap maar geheel niks hij moet er uit
Als Tonny alles moet nemen betekent dat nog niet dat ie een lul is.

Lex komt simpelweg tekort. Ben ook voorstander van zijn vertrek of verhuizing naar de bank.
legrande
 legrande - maandag 25 augustus 2014 - 09:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 08:34 schreef RenatoBos het volgende:
En waarom pik je alleen Lex eruit raket. De rest doet het nog minder. Bij Vilhena lukte er ook haast niks. Van Lex kun je iig nog zeggen dat ie er voor werkt..
Ik werk ook hard mag het voor een paar ton per jaar
Barabas
 Barabas - maandag 25 augustus 2014 - 09:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 09:41 schreef TheMenace het volgende:
hahahaha lex krijgt de schuld ach ja je kan net zo goed het hele elftal de schuld geven.als je in de rust gewoon met 3-0 voor staat hoor je er niemand over....gewoon triest dat je zo alweer de punten weggeeft.
Helemaal waar maar Lex is zooooooooo traag. En die slappe passes.... man, ik zit mijzelf op te vreten als de bal zijn kant op gaat. Als dat al sneller kan dan worden we door onze tegenstanders ook eens serieus genomen.

De enige die nu serieus genomen wordt is mijn vriendin!
Stylzz
 Stylzz - maandag 25 augustus 2014 - 09:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 09:45 schreef Barabas het volgende:

[..]

Helemaal waar maar Lex is zooooooooo traag. En die slappe passes.... man, ik zit mijzelf op te vreten als de bal zijn kant op gaat. Als dat al sneller kan dan worden we door onze tegenstanders ook eens serieus genomen.

De enige die nu serieus genomen wordt is mijn vriendin!
Lex een linie terug en alle ballen inleveren bij Clasie of El Ahmadi, of Vilhena.
Toornstra ervoor.
hotjumper
 hotjumper - maandag 25 augustus 2014 - 09:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 09:45 schreef Barabas het volgende:

[..]

De enige die nu serieus genomen wordt is mijn vriendin!
Door Lex?
vandaar da je wat geïrriteerd op hem reageert
TheMenace
 TheMenace - maandag 25 augustus 2014 - 09:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 09:45 schreef Barabas het volgende:

[..]

Helemaal waar maar Lex is zooooooooo traag. En die slappe passes.... man, ik zit mijzelf op te vreten als de bal zijn kant op gaat. Als dat al sneller kan dan worden we door onze tegenstanders ook eens serieus genomen.

De enige die nu serieus genomen wordt is mijn vriendin!
ik vind lex een prima feyenoordspeler alleen de laatste 2 wedstrijden zijn een drama.
hahaha ik neem het hele leven al jarenlang niet serieus meer.zeker het voetballeven wat feyenoord heet niet.hoeveel ongeluk kun je iedere keer hebben......als je ook maar een beetje het geluk van andere clubs had je echt wel een keer kampioen geworden.
TheMenace
 TheMenace - maandag 25 augustus 2014 - 09:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 09:49 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Lex een linie terug en alle ballen inleveren bij Clasie of El Ahmadi, of Vilhena.
Toornstra ervoor.
kan ook
Barabas
 Barabas - maandag 25 augustus 2014 - 09:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 09:53 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Door Lex?
vandaar da je wat geïrriteerd op hem reageert
Mocht Lex willen... Hij is steeds te laat, maar dat ligt in de lijn der verwachtingen....
Barabas
 Barabas - maandag 25 augustus 2014 - 09:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 09:49 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Lex een linie terug en alle ballen inleveren bij Clasie of El Ahmadi, of Vilhena.
Toornstra ervoor.
Ik ben er geen voorstander van... Liever Lex op de bank...
koekie
 koekie - maandag 25 augustus 2014 - 09:57   quote  deeplink  
Ik kan mij vinden in al die reacties omtrent Lex, maar de TOPIC naam kan echt wel anders. Die zou wel passen op de neuzen forum en niet hier.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 augustus 2014 door koekie --
TheMenace
 TheMenace - maandag 25 augustus 2014 - 09:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 08:34 schreef RenatoBos het volgende:
En waarom pik je alleen Lex eruit raket. De rest doet het nog minder. Bij Vilhena lukte er ook haast niks. Van Lex kun je iig nog zeggen dat ie er voor werkt..
precies helemaal mee eens!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 25 augustus 2014 - 09:58   quote  deeplink  
Kut topic derhalve.
TheMenace
 TheMenace - maandag 25 augustus 2014 - 09:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 09:57 schreef koekie het volgende:
Ik kan mij vinden in al die reacties omtrent Lex, maar de TOPIC naam kan echt wel anders. Die zou wel passen op de neuzen forum en niet hier.
ook dat!
koekie
 koekie - maandag 25 augustus 2014 - 10:00   quote  deeplink  
Oh ja en we hebben ook al een Lex topic..Slotje
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 augustus 2014 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 09:43 schreef legrande het volgende:

[..]

Ik werk ook hard mag het voor een paar ton per jaar
Eens, maar doel op de topic opener. Lex werkt tenminste nog hard kun je van de rest haast niet zeggen. Dus waarom Lex ophalen..
Kan ik ook wel een oprot topic voor Vilhena, Boëtius, marthijsen, Nelom enz aanmaken. Vind Lex te vaak het middelpunt van spot worden. Terwijl die juist zijn stinkende best nog doet..
koekie
 koekie - maandag 25 augustus 2014 - 10:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 10:19 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Eens, maar doel op de topic opener. Lex werkt tenminste nog hard kun je van de rest haast niet zeggen. Dus waarom Lex ophalen..
Kan ik ook wel een oprot topic voor Vilhena, Boëtius, marthijsen, Nelom enz aanmaken. Vind Lex te vaak het middelpunt van spot worden. Terwijl die juist zijn stinkende best nog doet..
+10
kakkie21
 kakkie21 - maandag 25 augustus 2014 - 10:25   quote  deeplink  
Vilhena zie ik liever uit de basis verdwijnen.. lex mist vaak kansen daar kan je niet omheen, maar hij blijft teminste altijd hard werken. Vilhena daarintegen loopt alleen te pingelen en leidt vaak bal verlies. Ik zou zeggen toornstra- elahmadi- immers
broer van Ted
 broer van Ted - maandag 25 augustus 2014 - 10:34   quote  deeplink  
Dat schot op buitekant paal , zijn loopactie in de zestien ik zie hem de bal nog es meenemen met zijn rechter die bal gaat te hard hij wil na nog twee stappen met links voor zetten ! Allebei bewijzen dat tie pruts voor het doel , onzeker of moe of weet ik veel .
Wanneer er oorlog gemaakt moet worden is tie een kanjer laat hem niet op doel schieten of koppen dat gaat op beslissende momenten te vaak mis .of hij blokkeerd de bal voor een medespeler die in kansrijkere positie staat
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 augustus 2014 - 10:34   quote  deeplink  
Lex weet zelf ook heus wel dat hij het niet van zijn voetballende kwaliteiten moet hebben maar van zijn strijd en inzet.
Daar compenseert hij veel mee. Kun je wel een Lex oprotten topic aanmaken maar Lex kun je er niet op aankijken dat hij door Fred word opgesteld. Das Fred zijn manco dan..
broer van Ted
 broer van Ted - maandag 25 augustus 2014 - 10:45   quote  deeplink  
Klopt als een bus , plaatje erbij doen joh
ViezeFurr
 ViezeFurr - maandag 25 augustus 2014 - 10:46   quote  deeplink  
Ik begrijp niet hoe mensen Lex kunnen prefereren boven Tonny. Het is dat er geen statistieken zijn van het missen van 100% kansen, anders zou dat een leuke zijn. Hierbij toch 2 dingen die mij genoeg zeggen:

1. Lex: 28 jaar, Tonny: 19 jaar.

2. Vorig seizoen - Lex: 12 goals (op nummer 10, incl penalties), Tonny: 6 goals.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 25 augustus 2014 - 10:47   quote  deeplink  
Inderdaad oprotten met de 'mindere' spelers ...

Iedereen hier weet welke spelers dat zijn !!!
ViezeFurr
 ViezeFurr - maandag 25 augustus 2014 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 10:34 schreef RenatoBos het volgende:
Lex weet zelf ook heus wel dat hij het niet van zijn voetballende kwaliteiten moet hebben maar van zijn strijd en inzet.
Daar compenseert hij veel mee. Kun je wel een Lex oprotten topic aanmaken maar Lex kun je er niet op aankijken dat hij door Fred word opgesteld. Das Fred zijn manco dan..
Die bal op de paal. Een speler met kwaliteit schuift die met binnenkant rechts rustig in. Maar Lex denkt dat hij het net er weer uit moet rammen. Manmanman. Blind paard af en toe.

P.s. ik waardeer zijn inzet, vind het een prima vent, maar hij is gewoon niet goed genoeg. Echt niet.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 augustus 2014 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 10:34 schreef broer van Ted het volgende:
Dat schot op buitekant paal , zijn loopactie in de zestien ik zie hem de bal nog es meenemen met zijn rechter die bal gaat te hard hij wil na nog twee stappen met links voor zetten ! Allebei bewijzen dat tie pruts voor het doel , onzeker of moe of weet ik veel .
Wanneer er oorlog gemaakt moet worden is tie een kanjer laat hem niet op doel schieten of koppen dat gaat op beslissende momenten te vaak mis .of hij blokkeerd de bal voor een medespeler die in kansrijkere positie staat
Vilhena, JP, en Mitchell verprutste ook wat kansen. Dus daarom moet Lex maar oprotten..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 augustus 2014 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 10:46 schreef ViezeFurr het volgende:
Ik begrijp niet hoe mensen Lex kunnen prefereren boven Tonny. Het is dat er geen statistieken zijn van het missen van 100% kansen, anders zou dat een leuke zijn. Hierbij toch 2 dingen die mij genoeg zeggen:

1. Lex: 28 jaar, Tonny: 19 jaar.

2. Vorig seizoen - Lex: 12 goals (op nummer 10, incl penalties), Tonny: 6 goals.
Tonny is helemaal uig vorm..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 augustus 2014 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 10:48 schreef ViezeFurr het volgende:

[..]

Die bal op de paal. Een speler met kwaliteit schuift die met binnenkant rechts rustig in. Maar Lex denkt dat hij het net er weer uit moet rammen. Manmanman. Blind paard af en toe.

P.s. ik waardeer zijn inzet, vind het een prima vent, maar hij is gewoon niet goed genoeg. Echt niet.
Lex zou inderdaad wat technischer moeten zijn..
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 25 augustus 2014 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 10:54 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Vilhena, JP, en Mitchell verprutste ook wat kansen. Dus daarom moet Lex maar oprotten..
Mitchell moet ik ook niet ... Hoort bij het groepje net niet: Erwin, Ruben, Nelom, Joris, Lex, John, Ruud en Elvis
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 25 augustus 2014 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 10:55 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Lex zou inderdaad wat technischer moeten zijn..
Daar vraag je wat !!!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 augustus 2014 - 10:59   quote  deeplink  
Nee want dat heeft ie niet..
raket
 raket - maandag 25 augustus 2014 - 10:59   quote  deeplink  
Oke oprotten is misschien wat te gek.Zou je aub weg willen gaan?Ik wil voetbal zien en niet dat domme rennen naar niks

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 augustus 2014 door raket --
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 25 augustus 2014 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 10:59 schreef raket het volgende:
Oke oprotten is misschien wat te gek.Zou je aub weg willen gaan?
Vooral in het belang van Feyenoord !!!
ViezeFurr
 ViezeFurr - maandag 25 augustus 2014 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 10:54 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Tonny is helemaal uig vorm..
Klopt. Daarom is het fijn als Lex eruit gaat, Toornstra erin. Dan heeft Tonny ook veel meer mogelijkheden, komt vanzelf weer in vorm.
Els
 Els - maandag 25 augustus 2014 - 11:30   quote  deeplink  
Het moeilijke is, dat als de rest van het elftal de inzet van Immers had gehad, we vorig jaar kampioen waren geworden. Aan de andere kant, als Immers de voetbalcapaciteiten van één van zijn teamgenoten had gehad, waren we ook kampioen geworden.
beuk
 beuk - maandag 25 augustus 2014 - 11:30   quote  deeplink  
Het spijtige is dat Rutte het niet za durven om Lex eruit te halen voor Toornstra
feyenoorder1962
 feyenoorder1962 - maandag 25 augustus 2014 - 11:33   quote  deeplink  
Wie heeft er ooit wat gezien in die Lex?
Voor welke vaardigheid is hij naar Feyenoord gehaald.
Rechtsomkeer naar Den Haag.
Als hij nog blijft spelen als Toornstra en El amadi komen, dan moet rutten ook met lex mee. Hij kan gewoon niks Rutten. HIJ KAN NIKS, HIJ KAN NIKS. 1000 kansen 10 Goals. OPRUTTEN.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 25 augustus 2014 - 11:36   quote  deeplink  
Ga hier bijna denken dat supporters het slecht vinden omdat Lex het slecht doet.
Of moet Vilhena ook oprotten?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3167
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Lex oprotten









0.0084619