BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Lex oprotten

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 augustus 2014 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 10:59 schreef raket het volgende:
Oke oprotten is misschien wat te gek.Zou je aub weg willen gaan?Ik wil voetbal zien en niet dat domme rennen naar niks
Dat domme rennen heeft ons gisteren veel ballen opgeleverd. Die keeper schoot hem meermaals over de zijlijn dankzij Lex zijn inzet..
ViezeFurr
 ViezeFurr - maandag 25 augustus 2014 - 11:42   quote  deeplink  
Supporters vinden het slecht omdat Lex het slecht doet? Ik vind Lex inderdaad niet slecht omdat Mulder het slecht doet. Snap je zin niet helemaal?
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 augustus 2014 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 11:30 schreef Els het volgende:
Het moeilijke is, dat als de rest van het elftal de inzet van Immers had gehad, we vorig jaar kampioen waren geworden. Aan de andere kant, als Immers de voetbalcapaciteiten van één van zijn teamgenoten had gehad, waren we ook kampioen geworden.
Ghehe wel scherp van je..
Gunnetje
 Gunnetje - maandag 25 augustus 2014 - 11:49   quote  deeplink  
Mathijsen is te oud aan het worden
Els
 Els - maandag 25 augustus 2014 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 11:36 schreef FR-Henk het volgende:
Ga hier bijna denken dat supporters het slecht vinden omdat Lex het slecht doet.
Of moet Vilhena ook oprotten?
Je hebt een punt door te stellen dat iedereen eigenlijk wel onder de maat speelt. Het verschil zit hem in het vertrouwen dat een speler nog kan groeien en beter kan. Dat vertrouwen heb ik bij Mathijsen niet, die mag er van mij uit. Ook al maakt Kongolo misschien wel net zulke grote fouten, bij Kongolo ben ik er van overtuigd dat hij beter zal kunnen worden.
Dat is bij Immers ook zo. Ik heb niet het vertrouwen dat hij op de nummer 10 positie beter zal worden dan nu. Al kan hij met betere spelers om zich heen wel beter renderen. En is zijn balaanname tov zijn eerste seizoen met sprongen vooruit gegaan. Ik heb de indruk dat het allemaal wat te snel voor hem gaat en hij daardoor het overzicht mist. Zoals bijvoorbeeld die bal die hij gisteren op de keeper schoot, terwijl hij hem ook breed op Te Vrede had kunnen zetten.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 augustus 2014 - 11:52   quote  deeplink  
Hey Cedric welkom..
Joris kan echt niet meer nee..
ViezeFurr
 ViezeFurr - maandag 25 augustus 2014 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 11:52 schreef Els het volgende:

[..]

Je hebt een punt door te stellen dat iedereen eigenlijk wel onder de maat speelt. Het verschil zit hem in het vertrouwen dat een speler nog kan groeien en beter kan. Dat vertrouwen heb ik bij Mathijsen niet, die mag er van mij uit. Ook al maakt Kongolo misschien wel net zulke grote fouten, bij Kongolo ben ik er van overtuigd dat hij beter zal kunnen worden.
Dat is bij Immers ook zo. Ik heb niet het vertrouwen dat hij op de nummer 10 positie beter zal worden dan nu. Al kan hij met betere spelers om zich heen wel beter renderen. En is zijn balaanname tov zijn eerste seizoen met sprongen vooruit gegaan. Ik heb de indruk dat het allemaal wat te snel voor hem gaat en hij daardoor het overzicht mist. Zoals bijvoorbeeld die bal die hij gisteren op de keeper schoot, terwijl hij hem ook breed op Te Vrede had kunnen zetten.
Helemaal eens met Els. Ik heb ook liever Kongolo, Karsdorp, Vilhena en van Beek staan die fouten maken, dan dat die oudjes dat doen.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 augustus 2014 - 11:57   quote  deeplink  
Leuk dat ie in mocht vallen Karsdorp, stevige vent geworden..
Barabas
 Barabas - maandag 25 augustus 2014 - 12:02   quote  deeplink  
Een beetje vertrouwen in een van de sterkhouders van vorig seizoen is ook een goede zaak. Zeker nu er 4 ervaren basisspelers vertrokken zijn. Ik vind dat Mathijssen moet blijven staan. Als het de komende weken niet beter wordt dan opnieuw de overweging maken.
ViezeFurr
 ViezeFurr - maandag 25 augustus 2014 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 11:57 schreef RenatoBos het volgende:
Leuk dat ie in mocht vallen Karsdorp, stevige vent geworden..
Viel mij ook positief op. Inderdaad volgens mij aardig in het krachthonk gezeten ook. En volgens mij wel een lefgozert, en werkt hard. Dat vinden we hier namelijk belangrijker dan dat je echt kan voetballen ;-)
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 25 augustus 2014 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 11:52 schreef Els het volgende:

[..]

Je hebt een punt door te stellen dat iedereen eigenlijk wel onder de maat speelt. Het verschil zit hem in het vertrouwen dat een speler nog kan groeien en beter kan. Dat vertrouwen heb ik bij Mathijsen niet, die mag er van mij uit. Ook al maakt Kongolo misschien wel net zulke grote fouten, bij Kongolo ben ik er van overtuigd dat hij beter zal kunnen worden.
Dat is bij Immers ook zo. Ik heb niet het vertrouwen dat hij op de nummer 10 positie beter zal worden dan nu. Al kan hij met betere spelers om zich heen wel beter renderen. En is zijn balaanname tov zijn eerste seizoen met sprongen vooruit gegaan. Ik heb de indruk dat het allemaal wat te snel voor hem gaat en hij daardoor het overzicht mist. Zoals bijvoorbeeld die bal die hij gisteren op de keeper schoot, terwijl hij hem ook breed op Te Vrede had kunnen zetten.
Lex is geen technisch en met voetbalintellect behept talent. Op het niveau van vorig jaar was hij zeer bruikbaar op de 10.
Dit jaar zal hij normaal gesproken moeilijker aanhaken: ander systeem zonder Pelle, meer opbouw van achteruit.
Punt is dat het gehele team een gebrek aan bravoure en overtuiging toont. Is nou net het aspect waar Immers nog onderscheidend in kan zijn. Maar ook bij hem lijkt dat weggezogen.
Dat moet een trainer vooral zich aantrekken.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 25 augustus 2014 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 11:57 schreef RenatoBos het volgende:
Leuk dat ie in mocht vallen Karsdorp, stevige vent geworden..
Zou ik wel eens vanaf de start willen zien. Straalt branie uit.
Kan dit team wel gebruiken.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 augustus 2014 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 12:03 schreef ViezeFurr het volgende:

[..]

Viel mij ook positief op. Inderdaad volgens mij aardig in het krachthonk gezeten ook. En volgens mij wel een lefgozert, en werkt hard. Dat vinden we hier namelijk belangrijker dan dat je echt kan voetballen ;-)
Lul d:-)
nora
 nora - maandag 25 augustus 2014 - 12:30   quote  deeplink  
Met Mathijsen heb je wel de slechtste verdediger van de top 5 in huis, en inderdaad je zou zeggen dat kan haast niet maar hij wordt alleen maar slechter. Als 020 fan zou ik zeggen gooi die knakker er uit en laat die jonge Kongolo maar af en toe zijn foutjes maken maar die wordt gewoon beter en Mathijssen maakt ook fouten en is traag en wordt alleen maar slechter, slechte zet van die slissende trainer van jullie.
FR-1908Arno
 FR-1908Arno - maandag 25 augustus 2014 - 12:41   quote  deeplink  
we kunnen zeiken tot we een ons wegen maar ik heb behalve het niet scorende vermogen geen fouten ontdekt bij Lex, dat valt oven Schaken en Nelom niet te zeggen :-(.

Straks gaat lex op het middeveld zijn gram halen met Toonstra als scorend vermogen voor hem :-)
sickiethijs
 sickiethijs - maandag 25 augustus 2014 - 12:47   quote  deeplink  
toen van geel.. lex zijn contract had verlengd was ik al doodziek en dan zit je een week te wachten op ziyech..die moesten ze zonnodig komen..en dan durft van geel te roepen dat hij de concurentie aan moet gaan met LEX..kom op zeg!!! lex mag nog niet eens ziyech zn schoenen poetsen zo slecht dattie is..ik begrijp heel goed dat ziyech voor twente gekozen heeft..want als ik dat te horen zou krijgen zou ik denken..wat een voetbal know how hebben ze daar in Rotterdam..dan maar mindert geld en gewoon op nummer 10 spelen..en dan moeten wij als feyenoord supporters aanzien hoe lexie loopt te ploeteren..zonder enige vorm van techniek of vernufd..zonder idee ergens achter en zonder overtuiging..20 kansen missen in een wedstrijd en gister na de 1-2 van utrecht..heb ik hem wel 8 ziekenhuis ballen zien geven naar voren in the middle of nowhere..dan denk ik serieus bij mezelf..hoelang nog deze lijdensweg..rutte doe je ogen open en haal lexie eruit..pleaseeeeeeeee
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 augustus 2014 - 13:03   quote  deeplink  
Ik heb er wel meer 8 ziekenhuisballen zien geven. Lex was gisteren een van de betere op het veld..

Welkom Thijs overigens..
jacky chan
 jacky chan - maandag 25 augustus 2014 - 13:05   quote  deeplink  
Allebei zijn het beste gasten en ze kunnen ongetwijfeld tot tien hoog houden. Maar als je als topclub hoog in de competitie mee wilt draaien moeten we veel meer eisen van de spelers en niet allemaal slap lullen dat Immers zo hard zn best doet en Vilhena een aankomend talent is. Daar moeten we een keer vanaf. Ik persoonlijk vind Vilhena helemaal geen jonge talent! Hij kopt over, schiet naast enz enz...ik heb hem nog nooit zien schitteren in een topwedstrijd tegen ajax of psv.....hou toch op. Wees kei hard , geef die gasten een hand en flikker ze eruit en ga verder met gasten die brutaal en balvaardig zijn en zoals Guidetti en op andere clubs schijten !!
Alexi
 Alexi - maandag 25 augustus 2014 - 13:33   quote  deeplink  
Volgens mij moet het hele team nog gaan draaien.
Omdat dit nu niet het geval is moeten we niet over Lex of Tonny gaan zeiken!
Als de transfer periode eindelijk voorbij is kan Fred eindelijk aan zijn team gaan bouwen,nu heb je kans dat Jordy ook alsnog weggaat en moet daar weer een passende aankoop of aankopen voor terug komen....
feyenoorder1962
 feyenoorder1962 - maandag 25 augustus 2014 - 13:40   quote  deeplink  
Mathijssen ook OPRUTTEN. ZO ZO ZO SLECHT.
Hoe kan je zo,n iemand opstelten. Vriwndelijk verzocht om heel snel op TE RUTTE.
ViezeFurr
 ViezeFurr - maandag 25 augustus 2014 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 13:05 schreef jacky chan het volgende:
Allebei zijn het beste gasten en ze kunnen ongetwijfeld tot tien hoog houden. Maar als je als topclub hoog in de competitie mee wilt draaien moeten we veel meer eisen van de spelers en niet allemaal slap lullen dat Immers zo hard zn best doet en Vilhena een aankomend talent is. Daar moeten we een keer vanaf. Ik persoonlijk vind Vilhena helemaal geen jonge talent! Hij kopt over, schiet naast enz enz...ik heb hem nog nooit zien schitteren in een topwedstrijd tegen ajax of psv.....hou toch op. Wees kei hard , geef die gasten een hand en flikker ze eruit en ga verder met gasten die brutaal en balvaardig zijn en zoals Guidetti en op andere clubs schijten !!
Dat werkte misschien 20 jaar geleden. De patatgeneratie kan niet tegen gezag en kritiek. Al vind ik JP Boetius een positieve uitzondering.
hotjumper
 hotjumper - maandag 25 augustus 2014 - 14:04   quote  deeplink  
Mulder en Immers zijn de personificatie van alles wat fout gaat bij Feyenoord, nog 2 wedstrijden en ze worden op de brandstapel gegooit in de Kuip.
hotjumper
 hotjumper - maandag 25 augustus 2014 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 12:47 schreef sickiethijs het volgende:
toen van geel.. lex zijn contract had verlengd was ik al doodziek en dan zit je een week te wachten op ziyech..die moesten ze zonnodig komen..en dan durft van geel te roepen dat hij de concurentie aan moet gaan met LEX..kom op zeg!!! lex mag nog niet eens ziyech zn schoenen poetsen zo slecht dattie is..ik begrijp heel goed dat ziyech voor twente gekozen heeft..want als ik dat te horen zou krijgen zou ik denken..wat een voetbal know how hebben ze daar in Rotterdam..dan maar mindert geld en gewoon op nummer 10 spelen..en dan moeten wij als feyenoord supporters aanzien hoe lexie loopt te ploeteren..zonder enige vorm van techniek of vernufd..zonder idee ergens achter en zonder overtuiging..20 kansen missen in een wedstrijd en gister na de 1-2 van utrecht..heb ik hem wel 8 ziekenhuis ballen zien geven naar voren in the middle of nowhere..dan denk ik serieus bij mezelf..hoelang nog deze lijdensweg..rutte doe je ogen open en haal lexie eruit..pleaseeeeeeeee
ga lekker bij Twente voor die Ziyech zitten toejuichen
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 25 augustus 2014 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 14:04 schreef hotjumper het volgende:
Mulder en Immers zijn de personificatie van alles wat fout gaat bij Feyenoord, nog 2 wedstrijden en ze worden op de brandstapel gegooit in de Kuip.
En zijn we weer bij de zondeboktheorie gekomen.
sickiethijs
 sickiethijs - maandag 25 augustus 2014 - 14:26   quote  deeplink  
hahaha oprutten das een goeie..thanks renato..ja je hebt gelijk er waren er wel weer drama..maar lex das gewoon slechte sex..een wijf zou je er dan ook na een paar potjes uitpleuren ;-)
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - maandag 25 augustus 2014 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 14:04 schreef hotjumper het volgende:
Mulder en Immers zijn de personificatie van alles wat fout gaat bij Feyenoord, nog 2 wedstrijden en ze worden op de brandstapel gegooit in de Kuip.
Waarom dan Immers zo afbranden na zijn twee gemiste kansen? Brand dan ook Boëtius af die niks laat zien momenteel. En Vilhena die ook weer een kans miste. Zelfde geldt voor Manu die zijn acties te ver doorvoerde en op de juiste momenten vergat te schieten op goal. Er zijn er veel meer in de selectie die momenteel zoveel minder brengen dan Immers. De kritiek op Immers begrijp ik ten dele, maar niet volledig. Kijk dan ook hoe hard Immers nog werkt en hoeveel ballen hij nog afpakt. Dat is in elk geval meer dan een Boëtius en Vilhena laten zien momenteel. Dat kan weer komen, maar die laten het nu ook niet zien. Het lijkt me zeer onterecht om nu alle kritiek op Immers te schuiven die absoluut niet de enige is die in de malaise hoort te delen!
jjh
 jjh - maandag 25 augustus 2014 - 14:30   quote  deeplink  
Altijd achter je spelers blijven staan. Ik vind dit topic echt belachelijk. Lex geeft altijd meer dan 100% voor onze mooie club. Dit verdiend die jongen niet.
sickiethijs
 sickiethijs - maandag 25 augustus 2014 - 14:31   quote  deeplink  
oke das waar..het is niet ALLEEN lex..maar dan vind ik het probleem toch zeker wel bij het bestuur liggen..als je immers gewoon onbetwist op nummer 10 laat staan..gewoon te weinig rendement..oke hij maakte er een paar vorig jaar met graziano voor zich..maar als je kijkt naar de kansen die hij mist wekelijks..is het gewoon veels te mager..maar goed..ik vind vilhena ook geen vooruitgang boeken en mathijsen ook afgeschreven..vooral na besiktas en zo zijn er nog genoeg die ik door de mand vind vallen..
Stylzz
 Stylzz - maandag 25 augustus 2014 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 10:46 schreef ViezeFurr het volgende:
Ik begrijp niet hoe mensen Lex kunnen prefereren boven Tonny. Het is dat er geen statistieken zijn van het missen van 100% kansen, anders zou dat een leuke zijn. Hierbij toch 2 dingen die mij genoeg zeggen:

1. Lex: 28 jaar, Tonny: 19 jaar.

2. Vorig seizoen - Lex: 12 goals (op nummer 10, incl penalties), Tonny: 6 goals.
Simpel, Tonny is geen tien en Lex ook niet.
the fox27
 the fox27 - maandag 25 augustus 2014 - 14:32   quote  deeplink  
Godverdomme zeg ik zou bijna denken dat ik op een neuzenforum beland was , lees al een tijd mee maar onvoorstelbaar wat een stelletje mekkeraars loopt hier rond .
Feyenoord till i die is t toch ? ga eens wat meer achter de jongens staan !!!.
Ik heb gister de 2e helft een dramatisch feyenoord gezien maar met Immers die er iig voor bleef knokken .
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 25 augustus 2014 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 14:27 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Waarom dan Immers zo afbranden na zijn twee gemiste kansen? Brand dan ook Boëtius af die niks laat zien momenteel. En Vilhena die ook weer een kans miste. Zelfde geldt voor Manu die zijn acties te ver doorvoerde en op de juiste momenten vergat te schieten op goal. Er zijn er veel meer in de selectie die momenteel zoveel minder brengen dan Immers. De kritiek op Immers begrijp ik ten dele, maar niet volledig. Kijk dan ook hoe hard Immers nog werkt en hoeveel ballen hij nog afpakt. Dat is in elk geval meer dan een Boëtius en Vilhena laten zien momenteel. Dat kan weer komen, maar die laten het nu ook niet zien. Het lijkt me zeer onterecht om nu alle kritiek op Immers te schuiven die absoluut niet de enige is die in de malaise hoort te delen!
Je slaat de plank volledig op de zere plek.
Uitstekende reactie, probeer ik ook duidelijk te maken.
Zou deze topic mee moeten afsluiten.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 25 augustus 2014 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 14:32 schreef the fox27 het volgende:
Godverdomme zeg ik zou bijna denken dat ik op een neuzenforum beland was , lees al een tijd mee maar onvoorstelbaar wat een stelletje mekkeraars loopt hier rond .
Feyenoord till i die is t toch ? ga eens wat meer achter de jongens staan !!!.
Ik heb gister de 2e helft een dramatisch feyenoord gezien maar met Immers die er iig voor bleef knokken .
GOGOGO!!!
hotjumper
 hotjumper - maandag 25 augustus 2014 - 14:35   quote  deeplink  
Als je een goed team hebt gaan ook je mindere voetballers beter voetballen, helaas hebben wij geen goed team. er zit totaal geen balans is
Vincent1970
 Vincent1970 - maandag 25 augustus 2014 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 14:32 schreef the fox27 het volgende:
Godverdomme zeg ik zou bijna denken dat ik op een neuzenforum beland was , lees al een tijd mee maar onvoorstelbaar wat een stelletje mekkeraars loopt hier rond .
Feyenoord till i die is t toch ? ga eens wat meer achter de jongens staan !!!.
Ik heb gister de 2e helft een dramatisch feyenoord gezien maar met Immers die er iig voor bleef knokken .
*applaus*
the fox27
 the fox27 - maandag 25 augustus 2014 - 14:52   quote  deeplink  
Ja sorry hoor voor zo n 1e post maar al die negativiteit hier !!.
Laten we met zn allen de rug rechten en zoals t het legioen betaamt achter onze ploeg gaan staan ipv altijd maar commentaar te leveren op zo n manier.
Kritiek daargelaten , maar afbranden zoals als dit topic laten we gwn aan de neusjes over.
sickiethijs
 sickiethijs - maandag 25 augustus 2014 - 14:53   quote  deeplink  
haha ja hoor..mekkeraars! jonguh ik kijk alleen naar de feiten..geen CL..vorig jaar niet en dit jaar niet..mischien donderdag ook geen EL..dit jaar en vorig jaar niet..en dan? tuurlijk blijven we achter de club staan en is het geen neuzen forum..maar ik zie echt geen vooruitgang..of jij wel? kan je wel leuk blijven knokken in het veld..maar als je wil knokken ga je maar naar een kickboks school..laat je jezelf omturnen..dit is voetbal vriend!!! en dat zie ik niet zoals ik dat wil zien bij mijn cluppie...
the fox27
 the fox27 - maandag 25 augustus 2014 - 15:00   quote  deeplink  
Je weet dat feyenoord een club is met " begrenzingen " .
Wij kunnen niet zomaar even informeren naar een eto o of wat .
Maar onze kracht heeft altijd gelegen en ligt in t vechten en geloof hebben .
MVG doet echt wel zijn best om te doen wat mogelijk is om een zo goed mogelijk elftal bijelkaar te krijgen met de middelen die hij tot zijn beschikking heeft .
Ipv dat gemekker kun je ook gwn proberen daar geloof in te hebben en vertrouwen te houden in onze jongens .
Mja je kunt ook de makkelijkste weg kiezen en net zoals een derksen , van gijp of die andere mislukte spits van weleer denigrerend over onze jongens blijven doen.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 25 augustus 2014 - 15:02   quote  deeplink  
Neem Mathijsen Mulder en Nelom mee alstublieft.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 25 augustus 2014 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 15:00 schreef the fox27 het volgende:
Je weet dat feyenoord een club is met " begrenzingen " .
Wij kunnen niet zomaar even informeren naar een eto o of wat .
Maar onze kracht heeft altijd gelegen en ligt in t vechten en geloof hebben .
MVG doet echt wel zijn best om te doen wat mogelijk is om een zo goed mogelijk elftal bijelkaar te krijgen met de middelen die hij tot zijn beschikking heeft .
Ipv dat gemekker kun je ook gwn proberen daar geloof in te hebben en vertrouwen te houden in onze jongens .
Mja je kunt ook de makkelijkste weg kiezen en net zoals een derksen , van gijp of die andere mislukte spits van weleer denigrerend over onze jongens blijven doen.
Topforumlid erbij!
Als mag kritiek natuurlijk wel.
Alleen slaan er weer een aantal door.
Barabas
 Barabas - maandag 25 augustus 2014 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 12:30 schreef nora het volgende:
Met Mathijsen heb je wel de slechtste verdediger van de top 5 in huis, en inderdaad je zou zeggen dat kan haast niet maar hij wordt alleen maar slechter. Als 020 fan zou ik zeggen gooi die knakker er uit en laat die jonge Kongolo maar af en toe zijn foutjes maken maar die wordt gewoon beter en Mathijssen maakt ook fouten en is traag en wordt alleen maar slechter, slechte zet van die slissende trainer van jullie.
Onwaar
Barabas
 Barabas - maandag 25 augustus 2014 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 11:57 schreef RenatoBos het volgende:
Leuk dat ie in mocht vallen Karsdorp, stevige vent geworden..
Jaaa... Die Renato houdt wel van een stevige kerel op zijn tijd!
ViezeFurr
 ViezeFurr - maandag 25 augustus 2014 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 14:31 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Simpel, Tonny is geen tien en Lex ook niet.
Ik zeg ook niet dat Tonny persé op de plek van Lex moet. Maar ik zeg wel dat als je er iemand uit wilt halen dat het Lex moet zijn, en niet Tonny.
MMM
 MMM - maandag 25 augustus 2014 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 14:32 schreef the fox27 het volgende:
Ik heb gister de 2e helft een dramatisch feyenoord gezien maar met Immers die er iig voor bleef knokken .
Je moet wat als je voetballend niets toevoegt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 augustus 2014 door MMM --
Stylzz
 Stylzz - maandag 25 augustus 2014 - 15:30   quote  deeplink  
Un nouveau 10 au Feyenoord Rotterdam http://lequi.pe/1okZJQX

L'Équipe snapt t.
raket
 raket - maandag 25 augustus 2014 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 12:47 schreef sickiethijs het volgende:
toen van geel.. lex zijn contract had verlengd was ik al doodziek en dan zit je een week te wachten op ziyech..die moesten ze zonnodig komen..en dan durft van geel te roepen dat hij de concurentie aan moet gaan met LEX..kom op zeg!!! lex mag nog niet eens ziyech zn schoenen poetsen zo slecht dattie is..ik begrijp heel goed dat ziyech voor twente gekozen heeft..want als ik dat te horen zou krijgen zou ik denken..wat een voetbal know how hebben ze daar in Rotterdam..dan maar mindert geld en gewoon op nummer 10 spelen..en dan moeten wij als feyenoord supporters aanzien hoe lexie loopt te ploeteren..zonder enige vorm van techniek of vernufd..zonder idee ergens achter en zonder overtuiging..20 kansen missen in een wedstrijd en gister na de 1-2 van utrecht..heb ik hem wel 8 ziekenhuis ballen zien geven naar voren in the middle of nowhere..dan denk ik serieus bij mezelf..hoelang nog deze lijdensweg..rutte doe je ogen open en haal lexie eruit..pleaseeeeeeeee
Zo is het.We lopen ziyech mis omdat immers op z.n plaats staat.Mischien heeft die nog getwijfeld.Maar toen Rutten Lex aanvoerder liet spelen tegen Heerenveen wist Ziyech genoef.De technische staf is niet goed.
raket
 raket - maandag 25 augustus 2014 - 15:38   quote  deeplink  
Dat gezeik over dat we geen spelers mogen afkraken, achter de ploeg staan.Feyenoord till I die.Dat heeft er geen bal mee te maken.Ik sta al 43 jaar achter de club.Maar ben dat domme voetbal van Immers spuugzat.En heb ook m.n twijfels over van bronckhorst en van Gastel.Die moeten ook eens tegen gas geven.Je gaat Immers toch geen aanvoerder maken.We moeten oppassen dat we dadelijk geen topclub worden maar een cult club
flipje tiel
 flipje tiel - maandag 25 augustus 2014 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 15:38 schreef raket het volgende:
Dat gezeik over dat we geen spelers mogen afkraken, achter de ploeg staan.Feyenoord till I die.Dat heeft er geen bal mee te maken.Ik sta al 43 jaar achter de club.Maar ben dat domme voetbal van Immers spuugzat.En heb ook m.n twijfels over van bronckhorst en van Gastel.Die moeten ook eens tegen gas geven.Je gaat Immers toch geen aanvoerder maken.We moeten oppassen dat we dadelijk geen topclub worden maar een cult club
hier kan ik mij helemaal in vinden weg met die immers en mathijssen en doe die babyface mulder ook maar weg
Ook ik had wel wat meer verwacht van van bronckhorst en van van gastel die moeten ook eens een keer met de vuist op tafel slaan
the fox27
 the fox27 - maandag 25 augustus 2014 - 16:26   quote  deeplink  
nederland kent 14 mil coaches en de beste stuurlui staan aan wal is hier wel van toepassing *zucht*.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 augustus 2014 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 14:26 schreef sickiethijs het volgende:
hahaha oprutten das een goeie..thanks renato..ja je hebt gelijk er waren er wel weer drama..maar lex das gewoon slechte sex..een wijf zou je er dan ook na een paar potjes uitpleuren ;-)
d:-)
Ik wil nog wel zien wie er plaats moet gaan maken voor Toornstra. Vilhena solliciteert ook openlijk..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 25 augustus 2014 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 augustus 2014 - 14:30 schreef jjh het volgende:
Altijd achter je spelers blijven staan. Ik vind dit topic echt belachelijk. Lex geeft altijd meer dan 100% voor onze mooie club. Dit verdiend die jongen niet.
+1908..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Lex oprotten









0.0091989