|
|
Nicotti
|
|
|
|
|
|
koekie
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote: Gewoon een domme vraag om dit topic te sluiten... IK WIL KOEKIE....KOEKIE.....KOEKIE...KOEKIE |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
IK WIL KOEKIE....KOEKIE.....KOEKIE...KOEKIE |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote:Op maandag 25 augustus 2014 - 21:05 schreef Beempjerotterdam het volgende:Laten we eens bij Van Geel beginnen, en die Gudde erbij met zijn mislukte stadionplan. Hierbij open ik opnieuw de zaak! |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Je kan die titel btr veranderen in VanGeel en Gudde optieve!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 augustus 2014 door Beempjerotterdam -- |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote: Wij ook....... IK WIL KOEKIE....KOEKIE.....KOEKIE...KOEKIE |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Opticien aan het zoeken? |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
He Renato... Verzin eens ook wat.....gekke meeuw !!!! je hebt je zeker helemaal volgepropt met al die koekies he?? |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote: nee Henk ...Koekies |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: Dacht het al hahahaha |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op maandag 25 augustus 2014 - 21:11 schreef koekie het volgende:He Renato... Verzin eens ook wat.....gekke meeuw !!!! je hebt je zeker helemaal volgepropt met al die koekies he?? Renato!!!! Ga een een meeuwengeluidje maken hahahahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
quote: hij had wel gelijk!! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
koekie
|
|
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote: He Buurman en Buurman, RUIG HE???? hahahahahaha |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote: he Stylzzz welkom op deze top topic? wil je ook een koekie? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: joh, je ziet dat ze zich helemaal niet voorbereiden op spelers. Over die kazim ook, zeiken dat hij niet fit is. Hij is WEL fit, maar niet WEDSTRIJDFIT.
heel wat anders. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: HAKKUUUUUUUHHHH..
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
met alleen maar mooie spelers wordt je ook niet zo 1, 2, 3 kampioen. een type schoffelaar op het middenveld kan wel degelijk nuttig zijn. |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote:Op maandag 25 augustus 2014 - 21:29 schreef sevillana het volgende:met alleen maar mooie spelers wordt je ook niet zo 1, 2, 3 kampioen. een type schoffelaar op het middenveld kan wel degelijk nuttig zijn. Eindelijk iemand met verstand |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote: whahaha... daar is gabbertje !! |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
Hier geld dus, niet lulle maar voetballe!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: ik zal zeker niet de enige zijn, toch? |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote:Op maandag 25 augustus 2014 - 21:29 schreef sevillana het volgende:met alleen maar mooie spelers wordt je ook niet zo 1, 2, 3 kampioen. een type schoffelaar op het middenveld kan wel degelijk nuttig zijn. Geen Serieuze dingen meer plaatsen op deze topic aub? onze dank is groooooooot |
|
|
|
|
Romeo36
|
|
|
Clasie toornstra el ahmadi ..zo Moet het middenveld zijn. Lex eraf en vilhena ook. Die Bilal is ook kut...sorry maar ze hebben gewoon de verkeerde gehaald. Had botaka gehaald man. Goedkoper en beter |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote: Hoe is het bij de piraten? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: kijk jou nou maar uit, want ik vreet je op hè! ;) |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote:Op maandag 25 augustus 2014 - 21:33 schreef Romeo36 het volgende:Clasie toornstra el ahmadi ..zo Moet het middenveld zijn. Lex eraf en vilhena ook. Die Bilal is ook kut...sorry maar ze hebben gewoon de verkeerde gehaald. Had botaka gehaald man. Goedkoper en beter Lul niet zo stom man! Manneke is er net. wat denk jij dan? Hij ons Kampioen maakt ofzo? Is voor de toekomst gehaald. Die andere KUT Boetius, is hopeloos uit vorm dus moet Rutten wel. |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote: hahahaha... das lekker dan ! |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote:Op maandag 25 augustus 2014 - 21:44 schreef Beempjerotterdam het volgende:[..] Lul niet zo stom man! Manneke is er net. wat denk jij dan? Hij ons Kampioen maakt ofzo? Is voor de toekomst gehaald. Die andere KUT Boetius, is hopeloos uit vorm dus moet Rutten wel. Beempjerotterdam..... We willen heel graag dat deze KUT topic sluit..
1. maak je niet druk..je krijgt wel een koekie van me 2. hoe is het weer bij Beempje?
Dus alleen grappen en grollen plaaatsen hier.... Groooote dank je wel !! |
|
|
|
|
Bol.Ron
|
|
|
Ik vind veel opmerkingen wel erg negatief over Lex, Feyenoord heeft scorende middenvelders nodig, Toornstra op 10 en Immers op de plek van Vilhena en hopelijk El Ahmadi erbij. Clasie en Vilhena zijn nuttige spelers maar met weinig scorend vermogen de laatste 2 jaar. Dat ontbreekt er oa aan Feyenoord. Anders ligt de druk altijd bij de spits net zoals Pelle die er toevallig elk jaar wel 20+ in schoot. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Clasie en Vilhena hebben te weinig body. 1 van de twee opstellen is prima. Maar allebei verlies je te veel duels, Vilhena meer dan Clasie. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 25 augustus 2014 - 21:53 schreef Bol.Ron het volgende:Ik vind veel opmerkingen wel erg negatief over Lex, Feyenoord heeft scorende middenvelders nodig, Toornstra op 10 en Immers op de plek van Vilhena en hopelijk El Ahmadi erbij. Clasie en Vilhena zijn nuttige spelers maar met weinig scorend vermogen de laatste 2 jaar. Dat ontbreekt er oa aan Feyenoord. Anders ligt de druk altijd bij de spits net zoals Pelle die er toevallig elk jaar wel 20+ in schoot. Heeft helemaal met het spelsysteem te maken, helaas spelen ze bij Feyenoord te vaak angsthazen voetbal in mijn ogen ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 25 augustus 2014 - 21:55 schreef lijdensweg het volgende:[..] Heeft helemaal met het spelsysteem te maken, helaas spelen ze bij Feyenoord te vaak angsthazen voetbal in mijn ogen ... Tja Fredje zijn reputatie he.. |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dit zit in deze spelers. Dat is al seizoenen lang. T is een beetje een trademark van Feyenoord geworden. |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
|
|