|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Jongens, we hebben verloren van psv, heel jammer...maar:
Hoe de bal rond ging, het tempo, de duels en de kansen die we creëerde...dat leek me niet verkeerd! Oke, de verdedigende fouten die we maakte moeten we niet negeren, maar psv was ook gewoon gelukkig daarin.
Is dit het voetbal dat we willen zien?
Mij gaf het spelletje wel een goed gevoel. Als we de 'domme' fouten minder tot niet meer maken en de kansen die we creëren ook daadwerkelijk gaan afmaken, dan is die 5e op rij een feit lijkt mij!
Alle meningen/ideeën welkom in dit topic. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
Het spel van afgelopen wedstrijd is voldoende om mee te doen voor het 5e kampioenschap op rij. Ik zet wel een kanttekening bij als Blind toch nog wordt verkocht en er geen kwalitatieve vervanger wordt aangetrokken. Stéphane Mbia (transfervrij) zou bijv. voor mij een prima vervanger kunnen zijn. We krijgen wel meer concurrentie als onze spitspositie niet beter wordt ingevuld.
In mijn ogen hebben we geen stappen gezet na een hoger internationaal niveau.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 augustus 2014 door Ztjes -- |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
Dubbel post
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 augustus 2014 door Ztjes -- |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Het spel is een stuk aantrekkelijker als vorig seizoen hopelijk houden ze dat vol, alleen de fouten die ze zondag maakten moeten er uit. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
Leuk allemaal die complimenten maar je verliest heel dom gister de wedstrijd. Het zijn gewoon amateurs meer niet mensen. tip van harry en goed scorende spits, en een ervaren verdediger. Want dat was echt zeer matig gister. |
|
|
|
|
Marc1
|
|
|
Ajax speelde best wel goed gisteren. Wat ik niet begrijp is dat als je in een topwedstrijd met 1-0 voorstaat, met 9 man voor de bal gaat spelen? Een slimme ploeg gaat compact staan en probeert de wedstrijd te controleren en laat PSV de fouten maken.... Nu probeerde Boilessen PSV om ver te lopen en trapte in de val. Toen El Ghazi werd gewisseld hadden we geen voorhoede meer over. Het lijkt verstandig om toch nog naar aanvallende versterkingen te zoeken anders ben je het hele seizoen afhankelijk van erg jonge talenten voorin. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Ik heb Boilessen nog nooit zoveel naar voren zien gaan als gister tegen psv. Leek wel een opdracht van de Boer, maar kan het me eigenlijk niet voorstellen.
Andersen durf ik nog niet veel over te zeggen, te weinig gezien nog, maar een versterking was het niet t.o.v. Ghazi.
Ik hoop dat dezelfde 'drive' wordt gevonden de volgende wedstrijd. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Leuk dat aantrekkelijke voetbal. Vorig jaar werd een pot zoals deze wel gewoon gewonnen en niet op een dusdanige naieve manier weggeven als gister..
Ajax heeft een prima selectie, er wordt prima gevoetbald, Siggie nog weg en als men niet blij is met Zivkovic ( voor dit moment) en Millik een andere voetballende spits erbij.
Fysiek vind ik de ploeg dik in orde.. |
|
|
|