|
|
Stylzz
|
|
|
De club en de speler hebben besloten het contract van de 26-jarige middenvelder te ontbinden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Bron, Feyenoord Twitter account. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
http://www.feyenoord.nl/nieuws/nieuwsoverzicht/contract-john-goossens-ontbonden
John Goossens vertrekt bij Feyenoord. De club en de speler hebben besloten het contract van de 26-jarige middenvelder te ontbinden. Goossens is daardoor per direct vrij om op zoek te gaan naar een andere club. Bij Feyenoord had hij weinig uitzicht op speeltijd in het eerste elftal.
Goossens werd in de zomer van 2012 transfervrij door Feyenoord overgenomen van N.E.C. In de afgelopen twee seizoenen kwam hij in totaal in dertig competitiewedstrijden in actie, waarin hij drie doelpunten maakte. Goossens had in De Kuip nog een verbintenis tot medio 2016.
Ik wil zowel de mensen met wie ik heb samengewerkt als de supporters via deze weg bedanken voor de afgelopen jaren, zegt Goossens. Ik heb me altijd ontzettend welkom gevoeld bij de club, Feyenoord was voor mij een heel prettige omgeving om in te werken. Ik voel me alleen te veel voetballer om in deze situatie bij de club te blijven. Ik wil graag weer speelminuten gaan maken, vandaar dat we in overleg met Feyenoord tot deze beslissing zijn gekomen. |
|
|
|
|
Romeo36
|
|
|
|
|
|
Bol.Ron
|
|
|
Netjes van zowel Goossens als Feyenoord. Goede speler voor middenmoter, te goed voor op de bank te zitten. Nu Verhoek terug sturen naar Ado, die is echt veel te licht voor een topclub......
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 augustus 2014 door Bol.Ron -- |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
Hij was ook een tegenovergestelde talisman. Bij een basisplek liep het nooit goed af... |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Bedankt Goossens voor je inzet, aan je instelling lag het niet. Nu alleen Verhoek nog |
|
|
|
|
feyenoordfanuitarnhe
|
|
|
zo weer een plaatsje vrij |
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
Erg jammer, maar goede keus voor beide! heeft het helaas nooit echt kunnen waarmaken. het gaat je goed! |
|
|
|
|
the fox27
|
|
|
Het ga je goed goos , bedankt voor je inzet en nette afhandeling richting feyenoord , fans enz |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Wens hem het allerbeste toe! keurig gehandeld van de club! |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
|
|
|
charlotte
|
|
|
vond het toch geen verkeerde speler vooral zijn vrijentrappen genoot ik van bedankt john het ga je goed xxx |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Mooi.. goed voor beide partijen! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Goede keus, absoluut niet goed genoeg. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 - 15:39 schreef Stylzz het volgende:http://www.feyenoord.nl/nieuws/nieuwsoverzicht/contract-john-goossens-ontbondenJohn Goossens vertrekt bij Feyenoord. De club en de speler hebben besloten het contract van de 26-jarige middenvelder te ontbinden. Goossens is daardoor per direct vrij om op zoek te gaan naar een andere club. Bij Feyenoord had hij weinig uitzicht op speeltijd in het eerste elftal. Goossens werd in de zomer van 2012 transfervrij door Feyenoord overgenomen van N.E.C. In de afgelopen twee seizoenen kwam hij in totaal in dertig competitiewedstrijden in actie, waarin hij drie doelpunten maakte. Goossens had in De Kuip nog een verbintenis tot medio 2016. Ik wil zowel de mensen met wie ik heb samengewerkt als de supporters via deze weg bedanken voor de afgelopen jaren, zegt Goossens. Ik heb me altijd ontzettend welkom gevoeld bij de club, Feyenoord was voor mij een heel prettige omgeving om in te werken. Ik voel me alleen te veel voetballer om in deze situatie bij de club te blijven. Ik wil graag weer speelminuten gaan maken, vandaar dat we in overleg met Feyenoord tot deze beslissing zijn gekomen. Mooi gedaan nu de andere spelers nog: Verhoek, Mulder, Nelom, Schaken, te Vrede, Immers, Mathijsen en Vormer ... :-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
het beste voor alle partijen lijkt me |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wens 'm nog een fijnere voetballoopbaan toe, zonder blessures. Altijd correcte jongen geweest. Geen zeikerdje. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 - 21:51 schreef FR-Henk het volgende:Wens 'm nog een fijnere voetballoopbaan toe, zonder blessures. Altijd correcte jongen geweest. Geen zeikerdje. da's waar |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 - 21:51 schreef FR-Henk het volgende:Wens 'm nog een fijnere voetballoopbaan toe, zonder blessures. Altijd correcte jongen geweest. Geen zeikerdje. Absoluut de waarheid ... Niks slechts te zeggen over John! Op en top professional. Dat zal Erwin Mulder ook wel zijn, alleen komen beide en anderen helaas te kort voor Feyenoord. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 - 23:18 schreef lijdensweg het volgende:[..] Absoluut de waarheid ... Niks slechts te zeggen over John! Op en top professional. Dat zal Erwin Mulder ook wel zijn, alleen komen beide en anderen helaas te kort voor Feyenoord. verkeerde topic? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Jammer dat het er niet uit kwam, helaas komt niet iedere speler zo tot bloei als Mulder.
Succes John! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|