BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Loting UEFA Champions League 2014/2015

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Peterhs
 Peterhs - donderdag 28 augustus 2014 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 augustus 2014 - 19:25 schreef Eide het volgende:
Pittige loting, wel weer mooie wedstrijden.
Pittig zeker weten.
Mooie wedstrijden zullen we maar moeten afwachten.
Flinke afstraffingen hangen gewoon boven de lucht.
Het hoeft niet te gebeuren, maar de kans is zeker aanwezig met ons wankel elftal.
Eide
 Eide - donderdag 28 augustus 2014 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 augustus 2014 - 19:41 schreef nieuwe ajax het volgende:Het is dan ook niet vreemd dat veel voetballiefhebbers veel liever naar buitenlands voetbal blijven kijken
Oh? De Eredivisie wordt sinds dit jaar op Foxsports 5 in Engeland uitgezonden en dat loopt hartstikke goed. De verkoop van het buitenland pakket van Fox in Nederland loopt daarentegen voor geen meter. Ben dus wel benieuwd waar je dit op baseert.

Of onze competitie beter wordt is moeilijk te zeggen. Behoudens Engeland, Duitsland en Spanje is de rest nu ook niet bepaald goed, vaak is daar één topclub die drijft op buitenlands geld. Dat is geen maat voor de Eredivisie. Ik denk dat we te veel ons proberen te spiegelen aan La Liga en de Premier League. Alleen die 2 ja, want de Bundesliga staat eigenlijk ook maar uit 3 goede ploegen.

Na de top 20 in Europa wordt het snel minder hoor.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 augustus 2014 door Eide --
Brandje
 Brandje - donderdag 28 augustus 2014 - 20:08   quote  deeplink  
Geen Zlatan in de Arena want die is er nog even uit.
17 sep: PSG-thuis
30 sep: APOEL-uit
21 okt: Barcelona-uit
5 nov: Barcelona-thuis
25 nov: PSG-uit
10 dec: APOEL-thuis

Dan zeg ik toch weer heel positief dat je best de eerste twee wedstrijden kan winnen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 augustus 2014 door Brandje --
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 28 augustus 2014 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 augustus 2014 - 20:08 schreef Brandje het volgende:

Dan zeg ik toch weer heel positief dat je best de eerste twee wedstrijden kan winnen
Zou wat zijn hoor. Dan maken we een hele goede kans.
Brandje
 Brandje - donderdag 28 augustus 2014 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 augustus 2014 - 20:09 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Zou wat zijn hoor. Dan maken we een hele goede kans.
PSG zonder Zlaten is Barca zonder Messi. Je speelt thuis en zo lekker loopt het daar in Parijs nog niet.
We openden de laatste jaren bijna altijd uit en dan ook nog eens tegen Barca, Madrid of Dortmund.
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 28 augustus 2014 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 augustus 2014 - 20:11 schreef Brandje het volgende:

[..]

PSG zonder Zlaten is Barca zonder Messi. Je speelt thuis en zo lekker loopt het daar in Parijs nog niet.
We openden de laatste jaren bijna altijd uit en dan ook nog eens tegen Barca, Madrid of Dortmund.
Het blijft een stunt, eentje die ik graag verwelkom.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 28 augustus 2014 - 20:15   quote  deeplink  
Dus 2e is zo gek nog niet. Als we kunnen winnen van Milan, Barca, Man.United, Man.City.
Waarom dan niet van PSG??
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 28 augustus 2014 - 20:42   quote  deeplink  
Hopen op een stunt is altijd leuk. Verlies calculeer je in, winst is een feestju!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 28 augustus 2014 - 21:32   quote  deeplink  
in ieder geval zijn we met twente weer in onze hemd gezet.

Clubs die geen europa willen spelen, speel dan niet.

Ik hoop echt dat we ooit eens wakker worden, zo moet de kampioen ook playoffs gaan spelen. Dan helemaal geen nederlandse club meer in de CL.
Daar gaan we naar toe.
Enigma
 Enigma - donderdag 28 augustus 2014 - 21:34   quote  deeplink  
Met deze selectie heeft Ajax helemaal niets te zoeken in Europa, zelfs niet in EL.

Geen spits met efficiëntie, geen spelverdeler die het spel kan versnellen en mensen vrij kan zetten, geen killer in de verdediging. Een trainer die nog geen 1 keer voor een verassing in het spel kan zorgen. Altijd zo voorspelbaar, om moe van te worden. Verschrikkelijk saai en in vier jaar geen stappen voorwaarts gemaakt. In nl kan dat nog meestal maar in Europa word je afgeslacht.

Aangezien Ajax pertinent weigert een beetje geld uit te geven van de ongeveer 100(!) miljoen
zal Ajax dus geen tot weinig vooruitgang boeken temeer omdat de strategie niet evolueert.

Kortom; ik zie geen kans om tweede te worden dan alleen door een wonder. Houd zelfs rekening met vierde want die Cyprioten zijn ook niet echt van gisteren en weten wat het is om te moeten vechten.

Veel succes, ben erbij maar met de instelling dat het alleen kan meevallen.
remco k
 remco k - donderdag 28 augustus 2014 - 21:38   quote  deeplink  
Super mooie loting, wederom twee hele mooie en goede ploegen om tegen te spelen en een ploeg die Ajax zeker moet kunnen hebben zowel uit als thuis..

Overigens wel weer zo ongeveer de zwaarste loting die je kon hebben, maar goed, we zijn toch nog niet goed genoeg om de CL te winnen, en in mijn optiek kan je dan maar beter een paar hele mooie potten spelen tegen mooie tegenstanders..

En he, misschien i.p.v. 1 keer stunten zoals afgelopen jaar nu maar eens twee keer stunten..
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 28 augustus 2014 - 21:40   quote  deeplink  
Idd 2 x winnen van Barca en 1 x van psg en een keer gelijk tegen psg en 2 x verlies tegen #^×£@¥#;^÷£×
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 28 augustus 2014 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 augustus 2014 - 21:34 schreef Enigma het volgende:
Met deze selectie heeft Ajax helemaal niets te zoeken in Europa, zelfs niet in EL.

Geen spits met efficiëntie, geen spelverdeler die het spel kan versnellen en mensen vrij kan zetten, geen killer in de verdediging. Een trainer die nog geen 1 keer voor een verassing in het spel kan zorgen. Altijd zo voorspelbaar, om moe van te worden. Verschrikkelijk saai en in vier jaar geen stappen voorwaarts gemaakt. In nl kan dat nog meestal maar in Europa word je afgeslacht.

Aangezien Ajax pertinent weigert een beetje geld uit te geven van de ongeveer 100(!) miljoen
zal Ajax dus geen tot weinig vooruitgang boeken temeer omdat de strategie niet evolueert.

Kortom; ik zie geen kans om tweede te worden dan alleen door een wonder. Houd zelfs rekening met vierde want die Cyprioten zijn ook niet echt van gisteren en weten wat het is om te moeten vechten.

Van 11 basisspelers die wonnen van Barca is alleen Hoessen vertrokken.

Scoorden Hoessen er veel als hij speelde.

Mensen die het vergeten zijn hier de opstelling:
Cillissen (beter geworden)
Van rhijn
Veltman (wk ervaring erbij)
Moissander
Boillissen
Blind
Serero
Klaassen
Fisher
Hoessen
Schone

Of was het niet verdient dat we wonnen?
Of speelde barca niet op zijn sterkst?
Of speelde barca niet op 100% vanwege dat ze al geplaatst waren?

Team is dat opzicht echt niet zwakker op geworden?

Maar waar haal je een aanwinst dat je binnen paar maanden wel europa aankan?
Zou die in Nederland willen voetballen?
In nederland is er in ieder geval geen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 28 augustus 2014 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 augustus 2014 - 18:43 schreef Brandje het volgende:

[..]

En helaas verwacht ik weer een hoop rellen in Parijs.
Yes!!!!!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 28 augustus 2014 - 22:02   quote  deeplink  
quote:

1 woord???
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 28 augustus 2014 - 22:04   quote  deeplink  
quote:

Cyprioten ???....Tel Aviv ligt in Israel hoor
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 28 augustus 2014 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 augustus 2014 - 22:04 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Cyprioten ???....Tel Aviv ligt in Israel hoor
Het is ook niet kan Hapoel Tel Aviv maar Apoel Nicosia! ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 28 augustus 2014 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 augustus 2014 - 22:11 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Het is ook niet kan Hapoel Tel Aviv maar Apoel Nicosia! ;-)
ohw oke excusses ....
hjf
 hjf - donderdag 28 augustus 2014 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 augustus 2014 - 18:47 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Dream on...
Zeer goed nummer van Aerosmith.
Loetje
 Loetje - donderdag 28 augustus 2014 - 22:29   quote  deeplink  
Ik denk wel dat Ajax alleen kan overwinteren als ze Sana kunnen behouden ;-) ;-)
remco k
 remco k - donderdag 28 augustus 2014 - 22:30   quote  deeplink  
Zonde trouwens van Zwolle..
Loetje
 Loetje - donderdag 28 augustus 2014 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 augustus 2014 - 22:30 schreef remco k het volgende:
Zonde trouwens van Zwolle..
Hadden het vorige week af moeten maken. Vond Praag niet eens zo goed.
Maar dit is het Zwolle van vorig jaar. Doorgaans prima voetbal en zat kansen... Nu de afwerking nog
Loetje
 Loetje - donderdag 28 augustus 2014 - 22:33   quote  deeplink  
Feyenoord en PSV in ieder geval door. Was spannend met Feyenoord.
Jammer dat nu Twente het weer verneukt
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 28 augustus 2014 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 augustus 2014 - 22:33 schreef Loetje het volgende:
Feyenoord en PSV in ieder geval door. Was spannend met Feyenoord.
Jammer dat nu Twente het weer verneukt
Feijenoord....pfffff dat je het zo laat lopen, ik weet niet wat dat is, Twente heb ik niet gezien
Loetje
 Loetje - donderdag 28 augustus 2014 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 augustus 2014 - 22:34 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Feijenoord....pfffff dat je het zo laat lopen, ik weet niet wat dat is, Twente heb ik niet gezien
Twente was schandalig. Feyenoord snap ik ook weinig van
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 28 augustus 2014 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 augustus 2014 - 20:08 schreef Brandje het volgende:

whahahahaha bereid je eigen maar voor...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 28 augustus 2014 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 augustus 2014 - 21:38 schreef remco k het volgende:
Super mooie loting, wederom twee hele mooie en goede ploegen om tegen te spelen en een ploeg die Ajax zeker moet kunnen hebben zowel uit als thuis..

Overigens wel weer zo ongeveer de zwaarste loting die je kon hebben, maar goed, we zijn toch nog niet goed genoeg om de CL te winnen, en in mijn optiek kan je dan maar beter een paar hele mooie potten spelen tegen mooie tegenstanders..

En he, misschien i.p.v. 1 keer stunten zoals afgelopen jaar nu maar eens twee keer stunten..
2x stunten ??? En toen werd je wakker....kijk alleen maar even naar ons middenveld...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 28 augustus 2014 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 augustus 2014 - 22:29 schreef Loetje het volgende:
Ik denk wel dat Ajax alleen kan overwinteren als ze Sana kunnen behouden ;-) ;-)
Whahahahaha geweldig brabootje
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 28 augustus 2014 - 23:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 augustus 2014 - 23:18 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

2x stunten ??? En toen werd je wakker....kijk alleen maar even naar ons middenveld...
volgens mij was het middenveld tegen barca onze sterkste linie

raar er is niemand vertrokken en opeens kunnen ze er niks meer van?
3sterren
 3sterren - vrijdag 29 augustus 2014 - 01:25   quote  deeplink  
Als je je focust op 2 overwinningen tegen nicosia, thuis winst van psg, en minstens 1x gelijk tegen barca(thuis) kunnen we het redden! Maarja ik praat ff makkelijk nu! Zoals wij allen, we moeten het maar eens zien niemand had gedacht dat we vorig jaar van barca konden winnen! Celtic verloren we uit, dat waren de 3 punten die ons de das om deden! Ik heb er vertrouwen in schat dit ajax beter in dan vorig jaar genoeg vleugelspelers wie weet gaat de spits ook draaien wie het ook mag zijn!
jolanpalma
 jolanpalma - vrijdag 29 augustus 2014 - 07:30   quote  deeplink  
Oh.. dit wordt lachen geblazen! Wie gaat er bij ajax de trekker overhalen? In principe maakt het me ook niet zoveel uit fc ponypark is al uit geschakeld dus zou in dit mooie twente nu minder snel gepest worden door al twente supporters! 😁
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 29 augustus 2014 - 12:25   quote  deeplink  
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/10788/Eredivisie/article/detail/3730394/2014/08/29/Sloten-Ajax-en-Barcelona-vorig-jaar-een-akkoordje.dhtml
Eide
 Eide - vrijdag 29 augustus 2014 - 12:36   quote  deeplink  
Dat is weer zo'n uitspraak die heftig overtrokken wordt. Natuurlijk geloofde Barca het wel na een uurtje toen bleek dat Ajax niet omviel na die rode kaart... maar iedereen die die wedstrijd heeft gezien weet dat het eerste uur geen afgesproken werk was.
soccer
 soccer - vrijdag 29 augustus 2014 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2014 - 12:36 schreef Eide het volgende:
Dat is weer zo'n uitspraak die heftig overtrokken wordt. Natuurlijk geloofde Barca het wel na een uurtje toen bleek dat Ajax niet omviel na die rode kaart... maar iedereen die die wedstrijd heeft gezien weet dat het eerste uur geen afgesproken werk was.
Hij kan wel heftig overtrokken worden ,maar dan blijft het nog een domme uitspraak.
Eide
 Eide - vrijdag 29 augustus 2014 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2014 - 12:40 schreef soccer het volgende:

[..]

Hij kan wel heftig overtrokken worden ,maar dan blijft het nog een domme uitspraak.
Weet ik niet. Hooguit ondoordacht schat ik eigenlijk. De laatste wedstrijd van afgelopen seizoen was ook een akkoordje. Niet vooraf afgesproken maar na een uur weet je het wel. Is dat dan dom, zijn ook gewoon uitspraken over gedaan.

Te eerlijk en ondoordacht is de uitspraak wel maar dom? Vind ik niet.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5955
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Loting UEFA Champions League 2014/2015

0.0070230