|
|
Barabas
|
|
|
quote: Die spelen Champions League |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Ik denk dat Feyenoord besluit om geen uitsupporters mee te nemen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat zou ik een wijs besluit vinden, hoe spijtig ook.
Of dat ze aangeven niets te organiseren omdat ze de verantwoordelijkheid niet willen dragen. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Nu moet er toch een spits bij komen zo red je het niet met 1 spitsje in de E L |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: No one can ban a Feyenoordfan..!! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Hebben we deze week nog wat van het CAS mogen vernemen? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 april 2016 - 13:48 schreef RenatoBos het volgende:Door het winnen van de KNVB Beker heeft Feyenoord zich voor volgend seizoen verzekerd van een plekje in de groepsfase van de Europa League. Inmiddels is ook het speelschema bekend. De ploeg van Giovanni van Bronckhorst neemt het op tegen drie internationale tegenstanders. Feyenoord speelt tegen iedere tegenstander twee keer. Een keer thuis en een keer uit. De eerste wedstrijd staat gepland voor donderdag 15 september, de laatste voor donderdag 8 december. Welke tegenstanders dit worden, wordt bekend op vrijdag 26 augustus. Dan vindt de loting plaats. Het schema: Wedstrijd 1: Donderdag 15 september 2016 Wedstrijd 2: Donderdag 29 september 2016 Wedstrijd 3: Donderdag 20 oktober 2016 Wedstrijd 4: Donderdag 3 november 2016 Wedstrijd 5: Donderdag 24 november 2016 Wedstrijd 6: Donderdag 8 december 2016 De finale wordt gespeeld op woensdag 24 mei 2017. Het decor is de Friends Arena in het Zweede Stockholm. Heerlijk toch. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Ik houd 24 mei 2017 vrij! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Een blondje er in en der in, ja ja ik schrijf hem op :) |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
ik denk een club uit het Oostblok een club uit Duitsland en een club uit Belgie |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat worden mooie uitwedstrijdjes dan. Lekker dicht bij huis.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Het wordt een makkie eerst uit naar het Oostblok 3 punten binnen dan thuis tegen de Belgen weer 3 punten dan naar Duitsland wordt moeilijk misschien 1 punt dan zijn we al ver op weg naar de volgende ronde dit is waar ik van droom ha ha |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Gewoon passie, Gio die Wouters een trap onder zijn reet verkoopt omdat ie zit te pitten, ga je die Duitsers ook gewoon inpakken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ga je morgen nog dauwtrappen in Turkye |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nee joh morgen weer werken, gisteren terug gekomen.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Goede vakantie gehad maat? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ja echt top. En heerlijk weer bij terugkomst. Prima gepland zo..👌 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mooi! Ja je hebt het verdiend blijkbaar haha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Mens heeft het nodig hoor..ik vind het heerlijk straks in augustus weer naar Zakynthos..heeeeeerlijk.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ik ga pas weer in januari... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 04 mei 2016 - 20:10 schreef RenatoBos het volgende:Mens heeft het nodig hoor..ik vind het heerlijk straks in augustus weer naar Zakynthos..heeeeeerlijk.. Hahaha heerlijk! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Das ook een manier toch..👍 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Je leeft meer 1 keer he. Voordat je het weet... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En jij M, dit jaar plannen..(?) |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Zeker wel.... voel me daar prima bij... Maar als anderen over hun vakanties beginnen dan wil ik ook wel weer! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Speelt Twente tóch Europees? |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: ga dat maar vragen aan de mensen van de Tukkers |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Aangezien het CAS nu klaar is met Platini.... Ik heb ook wel een keer behoefte aan duidelijkheid omtrent onze vermeende racisme aanklacht.... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 09 mei 2016 - 11:51 schreef Barabas het volgende:Aangezien het CAS nu klaar is met Platini.... Ik heb ook wel een keer behoefte aan duidelijkheid omtrent onze vermeende racisme aanklacht.... Over die opblaasbanaan... tjongejonge |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Inderdaad. We zijn bestraft voor racisme... belachelijk, maar wel de realiteit van de UEFA! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Jep, vind het racistisch van de UEFA. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Haha juist ja we zullen de rollen eens omdraaien..😆 |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Aangifte doen tegen Gervinho |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Ik hoop op Nancy en AS Roma. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Die wondroos heeft je geen goed gedaan dus..😉 |
|
|
|
|
rcrd
|
|
|
quote: Stel je eens voor Celta vanwege guidetti, As roma, en Man united/Southhampton.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 mei 2016 door rcrd -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ik wil nooit meer iets te maken hebben met dat schijtvolk uit Rome. |
|
|
|