|
|
Stylzz
|
|
|
Niet alle wedstrijden hoor, maar goed. Maakt ook niet uit |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Alle..ik mis er geen..das niet te vergelijken.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Toch zijn die netten een voordeel als El op goal schiet. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 - 19:17 schreef RenatoBos het volgende:[..] Waarom ik op de trap sta is omdat ik vind dat je hoort te staan voor je club en niet te zitten.. Daarnaast schuiven de meeste mensen niet door waardoor er geen plek is om te zitten met de groep waar je mee bent.. Buiten dat, waarom zijn ze voor de herinvoering van staan vakken als de UEFA er zo lullig over blijft doen. Waarom doen ze er überhaupt lullig over, past gewoon niet bij voetbal. springen en zingen is nou eenmaal voetballen, juichen!!!! met je reet op een stoeltje en je handjes slap in de lucht, de gedachte alleen al. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zo is het ook nog eens. Tis sfeerbevorderdend.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Bij PSV en nog een club in de Eredivisie (kan me effe niet herinneren wie) hebben ze sinds dit seizoen toch weer staanvakken? Dan zal het bij Feyenoord ook niet zover weg meer zijn mag je verwachten.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 - 21:10 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Bij PSV en nog een club in de Eredivisie (kan me effe niet herinneren wie) hebben ze sinds dit seizoen toch weer staanvakken? Dan zal het bij Feyenoord ook niet zover weg meer zijn mag je verwachten.. Ja, Heerenveen volgens mij?
Maar Europees mag t niet. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dan moeten ze weer stoeltjes plaatsen zeker..(?) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, daar moeten die plaatsen ook voor geschikt zijn |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Bij Dortmund lukt het in ieder geval ook. Staantribune voor 25.000 man die tijdens Europese wedstrijden vrij gemakkelijk omgezet kunnen worden in zitplaatsen. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Grote klap voor het bestuur, personeel, spelers en technische staf en de echte FEYENOORD SUPPORTERS |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
De hele charme is al weg door dit gezeik |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 - 19:17 schreef RenatoBos het volgende:[..] Waarom ik op de trap sta is omdat ik vind dat je hoort te staan voor je club en niet te zitten.. Daarnaast schuiven de meeste mensen niet door waardoor er geen plek is om te zitten met de groep waar je mee bent.. Dat mag uiteraard, is alleen maar goed om je club zo te steunen. Persoonlijk ga ik geen hele wedstrijden staan, maar begrijp je gedachte. Dat doorschuiven is ook iets wat ik goed kan begrijpen, maar in dit geval, gezien alle problemen die we al hadden gehad, zou ik toch niet meer erover denken om op een trap te gaan staan. Wat dat betreft zouden vaste plaatsen natuurlijk een oplossing moeten zijn, maar dan heb je weer het probleem dat niet iedereen zich daar aan gaat houden en niet iedereen iemand erop aan durft te spreken dat hij/zij verkeerd zit/staat. Het is lastig, maar nog altijd zou ik er, zeker gezien alle problemen (het is immers niet van 1 europese wedstrijd) er toch niet meer over denken om op de trap te staan. Uiteindelijk benadeel je daar de club mee. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Keek al uit naar de loting van vrijdag, maar ik heb er allemaal minder zin in. Bleh. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 09:23 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Dat mag uiteraard, is alleen maar goed om je club zo te steunen. Persoonlijk ga ik geen hele wedstrijden staan, maar begrijp je gedachte. Dat doorschuiven is ook iets wat ik goed kan begrijpen, maar in dit geval, gezien alle problemen die we al hadden gehad, zou ik toch niet meer erover denken om op een trap te gaan staan. Wat dat betreft zouden vaste plaatsen natuurlijk een oplossing moeten zijn, maar dan heb je weer het probleem dat niet iedereen zich daar aan gaat houden en niet iedereen iemand erop aan durft te spreken dat hij/zij verkeerd zit/staat. Het is lastig, maar nog altijd zou ik er, zeker gezien alle problemen (het is immers niet van 1 europese wedstrijd) er toch niet meer over denken om op de trap te staan. Uiteindelijk benadeel je daar de club mee. Snap je grieven. En ik denk dat nu ook iedereen aangesproken gaat worden om de stoelen te gaan zitten. Nou dan ga ik er wel op staan.. |
|
|
|
|
DaanFR1997
|
|
|
quote: zelfde hier man ik was van plan eindelijk na jaren een europese wedstrijd mee te maken en nu krijgen we dit ik ben en blijf een feyenoord supporter maar op deze manier wordt een club naar de klote geholpen Jorien kom aub terug... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Jaaaa.... dat zal echt helpen!
Laat je niet gek maken door wat nu gebeurt. Het is allemaal al triest genoeg. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik niet meer of minder |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 09:50 schreef RenatoBos het volgende:[..] Snap je grieven. En ik denk dat nu ook iedereen aangesproken gaat worden om de stoelen te gaan zitten. Nou dan ga ik er wel op staan.. Wat gebeurd is, is gebeurd. Streep eronder, het is geen groots vergrijp. Ik heb meer problemen met spullen op het veld gooien en de rellen etc. Iedereen kan eens iets fout doen, en op een trap staan is dan een kleine vergissing. Helaas wel met financiële gevolgen voor de club, maar goed, dat is nu eenmaal zo helaas. In het vervolg zal je dit niet meer doen en laten we dan toch vooral hopen (nog veel belangrijker natuurlijk) dat iedereen in het stadion zich normaal kan gedragen. Je moet er toch niet aan denken dat we nog meer straffen krijgen, want ik vermoed echt dat we dan de sjaak gaan zijn met een uitsluiting.
Btw, op de stoelen staan zal wellicht ook niet iedereen je in dank afnemen, omdat dan iedereen zal moeten gaan staan, maar je krijgt er als club allicht geen gezeik mee bij de UEFA. En wanneer je niet wordt aangesproken om op de stoelen te gaan zitten, vertrouw ik erop dat je nu toch niet meer op de trap gaat staan ;)
Ik baal ook van de maatregelen, maar alles beter dan een dadelijk een uitsluiting aan de broek krijgen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En als ik nou eens op de trap ga zitten d:-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Uitsluiting is iets waar niemand op zit te wachten behalve die relnichten die het niet waard zijn om als Feyenoord supporter te bestempelen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dan ben je onderdeel van het probleem |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Supporter baalt: ''Je verpest nu de Europese sfeer"
Begrip en teleurstelling zijn de gevoelens die heersen bij Feyenoord-supporters, een dag na de bekendmaking van de maatregelen rondom Europese wedstrijden van hun club. "De maatregelen zijn begrijpelijk, maar de manier waarop ze uitgevoerd zijn dat stuit mij tegen de borst", aldus een supporter woensdagmiddag tijdens de training van Feyenoord.
Feyenoord brengt de capaciteit rond Europese duels terug naar 26.000. Rond Europese wedstrijden wordt de parterre gesloten. Daardoor kunnen fors minder supporters naar binnen. Per duel kost dat de club 500.000 euro. Ook komen rond het hele veld hoge netten te hangen. Aanleiding voor die drastische maatregelen zijn de ongeregeldheden tijdens wedstrijden in de Europa League twee seizoenen geleden.
Vooral het feit dat er aanzienlijk minder supporters in De Kuip kunnen genieten van de Europese wedstrijden is een aderlating volgens de fans. "Er moeten natuurlijk maatregelen komen. Maar je verpest nu de Europese sfeer, door de capaciteit terug te brengen tot 26.000", spreekt een Feyenoord-fan.
Een andere supporter had liever een mildere oplossing gezien. "We hadden ook de parterrevakken kunnen opdelen en de helft vrij kunnen houden. Je ontkomt niet aan die netten rondom het veld. Maar dan behoud je wel een beetje het karakter van de club. Voor mij is het toernooi nu gedegenereerd. Ik ga wel, maar de lol is er wel een beetje vanaf."
Het blijkt lastig te zijn om de rotte appelen uit de mand van Feyenoord-supporters te halen.
"Wat mij betreft moeten ze harder worden aangepakt. Maar de vraag is hoe je dat gaat doen. Als jij een pilletje neemt voor de wedstrijd en jij gaat daarna de poort door dan ziet niemand dat jij een pilletje hebt genomen. Als je daar eenmaal zit dan word je gek. Die moeten we eruit halen. Maar dat is een taak van de beveiliging lijkt mij", aldus een Feyenoord-fan.
(https://youtu.be/nz0nOWTSlJA)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 augustus 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Pillen slikken voor de wedstrijd kansloos..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 augustus 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: maar t gebeurt! pillen droppen, hakkie snel, nakkie sos of een halve liter wodka.
Dat zijn de mensen die vaak over de schreef gaan.
En tja, soms de suffige kantoorlul die enorm op spanning staat omdat hij er al 3 maanden niet op mag van zijn wijf. Daar doe je niets aan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Heb jij een kantoorbaan maat..(?) d:-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Maar serieus pillen..(?) nakkie snap ik dan nog wel, maar pillen... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Yep, alleen als t bij mij drie maanden zou duren, dan ben ik al een week of 10 in opstand :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Zeg dat wel, een lekker tjaap en dan relaxed de dag genieten. Heb zulke gasten nooit echt begrepen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 15:54 schreef VVout het volgende:[..] Zeg dat wel, een lekker tjaap en dan relaxed de dag genieten. Heb zulke gasten nooit echt begrepen. Psies, veel beter..!! |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 - 12:52 schreef DaanFR1997 het volgende:[..] zelfde hier man ik was van plan eindelijk na jaren een europese wedstrijd mee te maken en nu krijgen we dit ik ben en blijf een feyenoord supporter maar op deze manier wordt een club naar de klote geholpen Jorien kom aub terug... Hypocriet, de enige die de club naar de klote helpen zijn een stel kutjoden die zichzelf feyenoord supporter noemen.
Dit soort maatregelen zijn noodzakelijk, anders spelen we nooit weer Europees voetbal, hopelijk kunnen we de zgn. supporters buiten de deur houden en in de toekomst weer me gewoon een volle Kuip aantreden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Gaan hier nog mensen? Ik zit te twijfelen, vooral door die netten. Bang dat je weinig ziet |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nee joh als dat het is. Daar heb je geen last van. Dat merk je amper maat.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik kom de 31ste terug en vraag gelijk passe-partout aan.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Lijkt net of je op de luchtplaats loopt ;-) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: mis de staalkabels over het veld dan nog he |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Met maar 26.000 toeschouwers komen wij met Schalke 04 door naar de tweede ronde achter blijven Apoel Nicosia en Zory Luhansk
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 augustus 2016 door de bluffer -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Vincent1970