|
|
MMM
|
|
|
quote: Geniet nog even van je vakantie! Als je thuis komt weet je weer wat je mist |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Doe dan maar Anderlecht, Sparta Praag en Dundalk. Meeste kansen op overleving dan ;)
Verder kan alles leuk zijn, behalve roma, die moet je niet willen, geeft ook alleen maar onrust en gedoe. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Twijfel. Een mooie club uit pot 1 is ook wel gaaf, kans op winst maakt het wel kleiner.
United, APOEL & Dundalk.
Viktoria Plzen of Anderlecht mag ook uit pot 1 ;) |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Met United, APOEL en Dundalk wordt het wel heel moeilijk. APOEL speelt vaak CL laatste jaren. Wordt een zware opgave dan. Je moet hopen op in elk geval één relatief makkelijke tegenstander uit pot 1 of 2. Dan heb je in elk geval goede kansen om door te gaan.
Overigens.. Zorya Luhansk in pot 4 zie ik.... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 - 10:35 schreef feyenoord!!! het volgende:Met United, APOEL en Dundalk wordt het wel heel moeilijk. APOEL speelt vaak CL laatste jaren. Wordt een zware opgave dan. Je moet hopen op in elk geval één relatief makkelijke tegenstander uit pot 1 of 2. Dan heb je in elk geval goede kansen om door te gaan. Overigens.. Zorya Luhansk in pot 4 zie ik.... Daarin wel altijd volstrekt kansloos geloof ik? Zou moeten kunnen?
Ach, zien het wel! Ben benieuwd |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tegen hapoel kun je wel joden joden zingen toch, voor sommige heerlijk om dat te mogen doen hahahaha |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 - 10:44 schreef MMM het volgende:[..] Daarin wel altijd volstrekt kansloos geloof ik? Zou moeten kunnen? Ach, zien het wel! Ben benieuwd Mwah, gaan er doorgaans wel uit, maar maken het wel veel clubs moeilijk, is niet zo'n makkelijke tegenstander als het lijkt. Ideale poule is denk ik één grote club en twee makkelijke clubs, zodat je een mooi affiche hebt en toch goede kansen hebt op doorgaan. Maar goed, we hebben er toch geen invloed op, dus zien het inderdaad wel wat er uit de balletjes komt om 13u. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 - 10:46 schreef piet de paler het volgende:Tegen hapoel kun je wel joden joden zingen toch, voor sommige heerlijk om dat te mogen doen hahahaha Maar weer geen hamas, alhoewel bij Celtic mocht het ook. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T maakt niet uit, gewoon spelen, hun best doen en goed spel laten zien. Dat is al winst. Elk affiche is mooi./ |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nog een uur dan gaan de ballen rollen.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ben benieuwd waar we naar toe gaan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Iedereen bij Feyenoord is vol spanning over de Europa League loting die vanmiddag op het programma staat. Sinds de mogelijke tegenstanders bekend zijn spreekt iedereen zijn voorkeur uit. Aanvoerder van de Rotterdammers Dirk Kuyt hoopt onder andere op een confrontatie met zijn oude club Fenerbahçe.
Jens Toornstra reageert ook op de loting van vanmiddag: ''Zitten mooie ploegen bij zoals Inter, AS Roma, Manchester United. Ik ben als ik eerlijk ben vooral bezig met Excelsior,'' geeft de middenvelder aan tegenover Feyenoord-watcher Iwan van Duren. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Op zich zou ik het mooi vinden om van Persie weer eens in de Kuip te zien. Als hij dan een mooi ontvangst krijgt, kan dat een leuke avond worden. Nadeel is wel dat je twee zware wedstrijden speelt en vermoedelijk twee keer onderuit gaat tegen Fenerbahce. |
|
|
|
|
DaanFR1997
|
|
|
geef mij maar plzen luik en dundalk ierse mensen altijd fijn en belgen valt ook altijd nog wel mee te praten haha |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Geloof dat ze Feyenoorders anders niet echt zien zitten in Luik Daan, dan zijn de rapen weer gaar. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik denk dat AS Roma al zit te trappelen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Laat Inter maar komen trouwens, met die Frons. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Wel lekker dat de livestream van de uefa het niet doet...grrr |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Ja, die volg ik nu ook maar noodgedwongen, haha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Ja, we komen in elk geval niet bij Zenit of Luik.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Daar komt onze pot..spannend.. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
A toch liever niet, hoor. Bijna onmogelijk doorheen te geraken |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Klote dit, man. Pff, mooie wedstrijden, maar uitschakeling lijkt haast een zekerheid. United is nu veel beter dan vorig jaar, dus echt problematisch |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Waarom ging Gent eigenlijk niet gewoon naar poule A? |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Haha, Celta de vigo..Guidetti krijgt het naar zijn zin ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 - 12:20 schreef RenatoBos het volgende:Iedereen bij Feyenoord is vol spanning over de Europa League loting die vanmiddag op het programma staat. Sinds de mogelijke tegenstanders bekend zijn spreekt iedereen zijn voorkeur uit. Aanvoerder van de Rotterdammers Dirk Kuyt hoopt onder andere op een confrontatie met zijn oude club Fenerbahçe. Jens Toornstra reageert ook op de loting van vanmiddag: ''Zitten mooie ploegen bij zoals Inter, AS Roma, Manchester United. Ik ben als ik eerlijk ben vooral bezig met Excelsior,'' geeft de middenvelder aan tegenover Feyenoord-watcher Iwan van Duren. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Wedstrijden tegen United en Fener zijn mooi maar zwaar. Zijn mogelijkheden te overleven maar we hadden zeker een makkeijkere groep kunnen loten. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Hahaha, het lijkt wel een slechte komedie. Man, man, man, dit is toch nauwelijks mogelijk. Lekker veel pech weer. Pff, loodzwaar.
Maar ik snap serieus het systeem niet helemaal dat Feyenoord in groep A wordt ingedeeld en Gent, die eerder werden gepakt daar niet heen ging?? |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Hahaha, het lijkt wel een slechte komedie. Man, man, man, dit is toch nauwelijks mogelijk. Lekker veel pech weer. Pff, loodzwaar.
Maar ik snap serieus het systeem niet helemaal dat Feyenoord in groep A wordt ingedeeld en Gent, die eerder werden gepakt daar niet heen ging?? |
|
|
|