|
|
Stylzz
|
|
|
Dat is waar, maar tot nu toe waren alleen passe Partouts in de verkoop. De losse kaarten komen nog. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Iig geen goede 'generale' in Almelo voor enkele mogelijke wisselspelers ... 2-0 achter bij rust met de volgende spelers: Bijlow; Nieuwkoop, Dammers, Koomen, Nelom; Hamer, Gustafson, Hansson; Roeleveld, Guezen, El Hankouri. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 12 september 2016 - 19:38 schreef JanM het volgende:Iig geen goede 'generale' in Almelo voor enkele mogelijke wisselspelers ... 2-0 achter bij rust met de volgende spelers: Bijlow; Nieuwkoop, Dammers, Koomen, Nelom; Hamer, Gustafson, Hansson; Roeleveld, Guezen, El Hankouri. En welke mogelijke wisselspelers doel je op? Ik zie er maar 2 a 3. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Nieuwkoop, Nelom, Gustafson en Mo |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dan was drukte niet echt n reden voor storingen . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
2000 in drie dagen, makkie |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Het trekt zelfs door naar VI Nauwelijks stemmen op de Feyenoorders. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ja kan ook maar 1 keer meer stemmen.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ah, was jij de fraudeur ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nou ik stemde er wel aardig op los met 4 iPads en 1 telefoon, dat dan weer wel.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Twee Feyenoorders die blijkbaar niet erg aanspreken |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Lekker verdeeld ook natuurlijk, snap dan ook niet waarom Woudenberg niet genomineerd was. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
De UEFA heeft #Feyenoord laten weten dat het bepaald niet blij is met de tien meter hoge veiligheidsnetten in De Kuip. [AD]
De UEFA heeft de netten in de Kuip bekeken en vreest dat televisie kijkers er veel last van zullen hebben. [AD] |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hahahaha Eric toch, UEFA alsnog boos op je |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
t is ook nie gauw goed he |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Alles doen om te laten zien aan de UEFA 'hoe goed ze bezig zijn' en zelfs de UEFA vind het een pleuris maatregel hahahaha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ook in goed overleg gegaan ? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zal toch wel een plan geweest zijn.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Hahahaha het is nooit goed. En dat zal het ook niet worden. Lastig als je op de zwarte lijst staat... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 september 2016 - 20:22 schreef MMM het volgende:Alles doen om te laten zien aan de UEFA 'hoe goed ze bezig zijn' en zelfs de UEFA vind het een pleuris maatregel hahahaha Ik hoop dat de UEFA rechtmatig benadeeld word...Dat er geen flikker te zien is van de wedstrijd op TV...Wat een corrupte tering organisatie is dat zeg. Het halve bestuur heeft steekpenningen aangenomen.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dan gaan ze snijden in onze tv gelden. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Europa League TV-geld stelt geloof ik niet heel veel voor...maar die netten zullen vast racistisch zijn omdat daar vroeger Afrikanen mee werden gevangen! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dan denk je als club, dit hebben we NETJES opgelost...is het toch NET niet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Misschien de volgende keer informatie opvragen. Zelfs de Snor zag dit al mijlenver aankomen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 september 2016 - 21:50 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik hoop dat de UEFA rechtmatig benadeeld word...Dat er geen flikker te zien is van de wedstrijd op TV...Wat een corrupte tering organisatie is dat zeg. Het halve bestuur heeft steekpenningen aangenomen.. Een beetje hetzelfde als Europa. En als net land leg je het dan af. Nexit. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
O ja, Nederland uit de UEFA. Lekker wild voetballen. Geldmakend perspectief... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 september 2016 - 20:19 schreef MMM het volgende:De UEFA heeft #Feyenoord laten weten dat het bepaald niet blij is met de tien meter hoge veiligheidsnetten in De Kuip. [AD] De UEFA heeft de netten in de Kuip bekeken en vreest dat televisie kijkers er veel last van zullen hebben. [AD] Nou is de veiligheid in één keer geen issue meer, maar telt het commercieel belang van tv zwaarder. Ik verbaas me er niet echt over, geeft alleen maar weer duidelijk aan wat voor honden het zijn en ze in de Kuip weer eens geen overleg voeren met andere betrokken partijen. Waar zien we dat vaker, we spelen gewoon over tien jaar nog in de Kuip. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Werkt op mijn darmen deze flauwekul. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Zal wel weer een boete worden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
legrande
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 september 2016 - 20:22 schreef MMM het volgende:Alles doen om te laten zien aan de UEFA 'hoe goed ze bezig zijn' en zelfs de UEFA vind het een pleuris maatregel hahahaha Ja het is een pleuris maatregel maar waarom is die nodig in de kuip omdat wij altijd van die imbecielen hebben die altijd alles voor de gelukkig grootste deel van het legioen verzieken. Het wordt tijd dat wij deze klootzakken zelf een voor een de kuip uit flikkeren en niet gaan meejuichen. Waarom kan het in Einhoven en Engeland wel. Nee een paar randdebielen zijn hier de oorzaak van en ik begrijp de maatregelen hoewel ik er ook van baal. Maar nog 1 klein incident en feijenoord speelt helemaal geen europees meer voor een paar jaar. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Heb je wel een punt, bij ons had gisteren bijvoorbeeld de vlam in de pan geslagen, in Eindhoven blijven ze rustig. Dat maakt ons natuurlijk ook wel weer een speciale club, maar t gaat vaak net de grens over. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ga jij zo'n strakke cowboy beetpakken? Voor je het weet slaat ie erop en zijn doorgesnoven makkers ook. Mij niet gezien. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Dus zo'n doorgesnoven idioot laat je gewoon zijn gang gaan en onze club kapot maken. Nee die mogen nooit nee nooit meer de kuip in. je moet ze ook aangegeven want zulke idioten aangeven is geen verraad. Voor altijd weg er mee. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ach eentje slinger ik nog wel aan de kant, t vervelende is, ze bewegen in groepjes. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
We moeten echt met zijn allen het uitschot eruit krijgen. Nu dadelijk manchester uit. Wat hebben we er aan als daar in manchester weer alles door een stel leeghoofden vernield gaat worden. laat nu iedereen die meegaat naar Engeland die raddraaiers tegenhouden. Ik heb al meer dan 50 jaar seizoenkaart en ik zou echt nog zo graag een paar jaar Europacupvoetbal op een normale wijze zien. Zijn we nu echt de enigste vereniging in Europa die die klootzakken niet in bedwang kunnen houden.Onvoorstelbaar.Vind het zo erg dat de club van mijn leven verziekt wordt |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Momenteel gaat het gerucht dat het net op de lange zijde weg gehaald gaat worden, op last van de UEFA. Nog niet bevestigd. #Feyenoord
HAHAHAHAHA |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Jammer. Gaat het weer mis. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Bananen ook maar inpakken voordat het verkeerd wordt opgevat.
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Suf gedoe. Komt weinig professioneel over allemaal... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ach, je zal binnen de UEFA ook met meerdere loketten te maken hebben. Die zullen ook niet allemaal lekker samenwerken. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|