|
|
FR-Henk
|
|
|
Lekker uitgedokterd.... Na elke speelronde CL treft Feyenoord een moeilijke competitiewedstrijd. PSV, AZ, Utrecht, Groningen en ADO uit. En 1 thuiswedstrijd. Tegen 020.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Die ene thuiswedstrijd moeilijk..(??) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Sinds het behalen van het kampioenschap staat bij veel Feyenoorders de datum 24 augustus rood omcirkeld in de agenda. Dan weten we wie we de tegenstanders zijn in de groepsfase van de Champions League. De UEFA heeft vandaag bekend gemaakt dat Francesco Totti en Andriy Shevchenko de loting gaan verrichten.
In tegenstelling tot de lotingen van de vorige rondes, die werden gehouden in Nyon, Zwitserland, vindt de loting voor de groepsfase plaats in het Grimaldi Forum in Monaco. De loting begint om 18:00 uur en wordt live uitgezonden op Eurosport 1 en Ziggo Sport. Ook is er een livestream te vinden op de site van de UEFA.
Datums groepsfase Champions League 2017/18 Alle wedstrijden worden gespeeld om 20:45 Wedstrijddag 1: 12 en 13 september Wedstrijddag 2: 26 en 27 september Wedstrijddag 3: 17 en 18 oktober Wedstrijddag 4: 31 en 1 november Wedstrijddag 5: 21 en 22 november Wedstrijddag 6: 5 en 6 december
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 augustus 2017 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Drie vestigingen van de Feyenoord Fanshops zijn morgen gesloten. Dit in verband met de introductie van de Feyenoord Champions League-lijn, die vanaf donderdag te koop is.
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Das een cooling down na een championsleage pot. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik hoop dat ze Geldski loten,en dan afmatten met 0-5 en 5-0.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zal ma nie zeggen wat ik nu hoop.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
de Engelse zijn druk aan het puzzelen wie ze het liefst treffen in de groepsfase. TalkSport heeft een lijst gemaakt met 'Possible dream'-loting voor de clubs en 'Possible nightmare'-loting. Feyenoord wordt door de website ingedeeld als moeilijkste tegenstander uit pot vier. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Maak van je hart geen moordkuil. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Van me hart niet nee.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Loting maakt mij niet uit. Ik wil alleen die kudt turken niet |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Real, Dortmund, Liverpool, Feyenoord |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
In dat geval zou ik die CL een beetje laten lopen. Op zeker dat je jezelf killt op weg naar een nieuw kampioenschap. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Anderlecht in de plaats van Liverpool. Dan is een derde plek haalbaar. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Leuke en mooie teams om tegen te spelen maar ik wil wel dat we nog iets van kans hebben.. Dus graag niet zo'n zware loting. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Niet te zwaar maar liefst ook niet te ver weg, reis je je kapot dadelijk. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: ik hoop op: Real Madrid, M U en Anderlecht en dan worden we 3e prachtig toch |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op donderdag 24 augustus 2017 - 11:02 schreef MMM het volgende:[..] Leuke en mooie teams om tegen te spelen maar ik wil wel dat we nog iets van kans hebben.. Dus graag niet zo'n zware loting. Het is allemaal wel zwaar ook Feyenoord |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Doe dan Bayern maar i.p.v. Real, das nie zo ver weg en een beter bierklimaat. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Real laat mooie voetbal zien dan die bierzuipers
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 augustus 2017 door de bluffer -- |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Spartak Dortmund Tottenham Feyenoord |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Geweldig. Feyenoord - Juventus (2xCruz) staat me het meeste bij. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Heerlijke potjes. Jammer dat ik niks zie :p |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Zit op mijn telefoon. Plug in niet ondersteund . Heb een aparte link nodig. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dit klinkt eigenlijk best wel ranzig.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Trilfunctie aan en hoppaaa :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 augustus 2017 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ben benieuwd, zometeen de loting kijken! |
|
|
|