|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op donderdag 24 augustus 2017 - 20:26 schreef Loetje het volgende:[..] Waarom geen 3e? 6 punten volstaan daar doorgaans voor. Dan zou je 4x mogen verliezen... Het zijn goede ploegen, maar geen wereldploegen Misschien. Ik zie persoonlijk alleen kans tegen Shaktar |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
020ers die hier komen zijn gewoon voor Feyenoord.
Jui-jitsu, die was braindead. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zeg maar gewoon Henk, Renaat. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Beginnen thuis tegen city |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord begint met een thuiswedstrijd tegen Manchester City in de Champions League op woensdag 13 september. Het eerste uitduel is twee weken later tegen Napoli op dinsdag 26 september.
1. Feyenoord - Manchester City (woensdag 13 september) 2. Napoli - Feyenoord (dinsdag 26 september) 3. Feyenoord - Shahktar Donetsk (dinsdag 17 oktober) 4. Shakhtar Donetsk - Feyenoord (woensdag 1 november) 5. Manchester City - Feyenoord (dinsdag 21 november) 6. Feyenoord - Napoli (woensdag 6 december) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Die klootzakken thuis.. Lekker opwarmertje.. :) |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Joden 22 oktober, dus eerst thuis tegen Donetsk, en dan paar dagen later de joden. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: P Ar don...
Je doet het er ook om he. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Het houd niet op het gaat vanzelf |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
Hoe dan ook, wij doen mee! En ik ben er trots op! Ik lach me kapot om die rancune!! |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote: haha PSV wordt dit jaar kampioen, let maar op. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Tja boerenverstand he.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Krijgen we dat gezever hier ook weer. Dit is het FEYENOORD CHAMPIONS LEAGUE TOPIC. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Hehe, ik help het je hopen maar ik geef vrij weinig voor de kansen van PSV dit jaar. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
Had liever de plek van Apoel..... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Pffff, valt dat weer ff mee. Ik had gelijk al zo mijn voorstelling er van. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Daar help zelf geen extra fles wijn, wat een dronkemansgelul is dat zenne. |
|
|
|
|
De Bestlander
|
|
|
Feyenoord kan zijn borst nat maken, maar het is zo en zo goed om in de CL te mogen spelen. Zowel voor de spelers die daar veel van leren en ook de inkomsten zijn niet verkeerd. Ik hoop dat Feyenoord boven ze'n eigen kan uitgroeien, dan zou je de eerste wedstrijd thuis nog kunnen winnen, maar het zal moeilijk worden. |
|
|
|
|
De Bestlander
|
|
|
Hoe kunnen jullie nu al zeggen dat PSV kampioen word, het seizoen is net begonnen en Feyenoord gaat echt wel beter spelen. Om nu al een conclusie te trekken over het spel is naar mijn idee te vroeg. CL daar kan je een mening over hebben daar speel je tegen goede tegenstanders, maar om nu al over het kampioenschap te schrijven gaat mij te ver. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
In welke pool zit ajax in de volgende ronde ...................o nergens, maar ik hoor dit zo graag..... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dan nog eerder Vitesse. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Beste Renato. Deze had ik gister al getipt hahahaha |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Fontana de Sellaria, een 5 sterren fontijn. Neusje van de zalm zeg maar. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 24 augustus 2017 - 20:56 schreef RenatoBos het volgende:Feyenoord begint met een thuiswedstrijd tegen Manchester City in de Champions League op woensdag 13 september. Het eerste uitduel is twee weken later tegen Napoli op dinsdag 26 september. 1. Feyenoord - Manchester City (woensdag 13 september) 1 punt 2. Napoli - Feyenoord (dinsdag 26 september) 0 punt 3. Feyenoord - Shahktar Donetsk (dinsdag 17 oktober) 3 punt 4. Shakhtar Donetsk - Feyenoord (woensdag 1 november) 1 punt 5. Manchester City - Feyenoord (dinsdag 21 november) 0 punt 6. Feyenoord - Napoli (woensdag 6 december) 1 punt 6 punten, derde. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Denk ik ook thuis winnen van City en shaktar |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Voor / Heracles - Feyenoord (zaterdag 9 september 18:30) 1. Feyenoord - Manchester City (woensdag 13 september) Na / PSV - Feyenoord (zondag 17 september 16:45)
Voor / Feyenoord - NAC (zaterdag 23 september 20:45) 2. Napoli - Feyenoord (dinsdag 26 september) Na / AZ - Feyenoord (zondag 1 oktober 12:30)
Voor / Feyenoord - PEC (zaterdag 14 oktober 20:45) 3. Feyenoord - Shahktar Donetsk (dinsdag 17 oktober) Na / Feyenoord - Ajaks (zondag 22 oktober 14:30)
Voor / Roda - Feyenoord (zaterdag 28 oktober 18:30) 4. Shakhtar Donetsk - Feyenoord (woensdag 1 november) Na / ADO - Feyenoord (zondag 5 november 12:30)
Voor / Feyenoord - VVV (zaterdag 18 november 18:30) 5. Manchester City - Feyenoord (dinsdag 21 november) Na / Groningen - Feyenoord (zaterdag 25 november 19:45)
Voor / Feyenoord - Vitesse (zaterdag 2 december 20:45) 6. Feyenoord - Napoli (woensdag 6 december) Na / Utrecht - Feyenoord (zondag 10 december 14:30) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Is toch redelijk in samenloop met het eredivisie programma, spelen alle wedstrijden er voor op zaterdag en op één na er na op zondag. Tegen Ajaks en PSV speel je de CL wedstrijd thuis en na Shakhtar uit tegen ADO. Het had echt allemaal veel slechter gekund denk ik zo toch. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Competitievervalsing. Bij ons zit er een paar dagen tussen Europees en eredivisie. Bij 020 een jaar! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Haha. Maar nu genoeg over 020. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 - 09:54 schreef VVout het volgende:Is toch redelijk in samenloop met het eredivisie programma, spelen alle wedstrijden er voor op zaterdag en op één na er na op zondag. Tegen Ajaks en PSV speel je de CL wedstrijd thuis en na Shakhtar uit tegen ADO. Het had echt allemaal veel slechter gekund denk ik zo toch. 5 van de 6 keer uit na CL vind ik schandalig van de knvb. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja maar als je het positief benaderd kunnen ze er ook beter en sterker van worden. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: En dan ook nog eens van die eenvoudige wedstrijden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Goed voor ontwikkeling, janken kan altijd nog. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Lul toch niet, een uurtje rijden en je bent er en bovendien als Feyenoord speel je altijd thuis. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Gaat niet om het uurtje rijden, gaat gewoon om wel/niet thuis spelen. 1 thuis, 5 keer uit is gewoon belachelijk. 3 - 3 is na een zware Europese pot veel netter. Laatste is ook onzin. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Zal best, vind 5 uitwedstrijden tegen zware tegenstanders wel erg overdreven. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Moeilijk te zeggen nu, bovendien zitten er genoeg dagen tussen om als pro te kunnen presteren. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dat vind ik dus ook ,4 tot 5 dagen rust moet genoeg zijn. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Meer dan zat. Kuyt vond 2 a 3 dagen genoeg :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Blessures kan je toch niet tegenhouden,ik hoop dat juist Feyenoord nu eens het tegendeel gaat bewijzen .. |
|
|
|