|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Dat is misleiding, volgens de ACM kun je dan je geld terugeisen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Haha, maar zal je gebeuren zeg. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Denk dat weinig mannen zich melden bij ACM |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Persoonlijk maak ik me meer zorgen over transgenders in die markt, en in hoeverre dat als misleiding is aan te merken.
Van tevoren vragen of ze vroeger misschien een jochie was is ook zo wat. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
wat voor opstelling kan het worden. Bijlow nieuwkoop bottegin van der Heijden verdonk. Toornstra Amrabat Clasie Berghuis vente Larsson
Moet haast wel. Misschien van Beek |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 augustus 2018 - 17:55 schreef Gerard_FR het volgende:[..] Persoonlijk maak ik me meer zorgen over transgenders in die markt, en in hoeverre dat als misleiding is aan te merken. Van tevoren vragen of ze vroeger misschien een jochie was is ook zo wat. Handen en voeten bekijken, daar herken je vaak wel de onvrouwelijke proporties en een onnatuurlijk geplamuurd gezicht. Verder kan je alleen maar hopen :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 augustus 2018 - 17:56 schreef legrande het volgende:wat voor opstelling kan het worden. Bijlow nieuwkoop bottegin van der Heijden verdonk. Toornstra Amrabat Clasie Berghuis vente Larsson Moet haast wel. Misschien van Beek Toornstra speelt misschien ook niet |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 augustus 2018 - 17:56 schreef legrande het volgende:wat voor opstelling kan het worden. Bijlow nieuwkoop bottegin van der Heijden verdonk. Toornstra Amrabat Clasie Berghuis vente Larsson Moet haast wel. Misschien van Beek Toornstra speelt misschien ook niet |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: De hele week besloten training, kijk wel gewoon wat de opstelling is donderdag. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Wie hebben we nog voor Toornstra middenveld Tapia of Kokcu |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: persconferentie Gio. morgen gaan ze kijken of v Persie en of Toornstra eventueel kan/kunnen spelen |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 augustus 2018 - 18:01 schreef VVout het volgende:[..] Handen en voeten bekijken, daar herken je vaak wel de onvrouwelijke proporties en een onnatuurlijk geplamuurd gezicht. Verder kan je alleen maar hopen :) Vrouwen die met wanten en schoenen aan in bed liggen vertrouwde ik toch al niet. En een burka is sowieso off-limits. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
wanneer is de persconferentie van Gio? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 augustus 2018 - 18:13 schreef Gerard_FR het volgende:[..] Vrouwen die met wanten en schoenen aan in bed liggen vertrouwde ik toch al niet. En een burka is sowieso off-limits. Bedankt, nu kan ik mijn scherm poetsen, haha. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Je mag blij zijn met 0-0 daar. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Ik denk 1-0 verlies! En 3-1 winst in de kuip. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: OK misschien 1-1 beter en thuis over de streep trekken. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
BergMMMuis schiet er vast wel een of twee in daar! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Kan Geile zijn poster ff oppoetsen en er misschien nog een lampje er boven hangen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Bij een hattrick gaat hij van links naar rechts |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Ook onze reserves zouden van een hoger niveau moeten zijn dan rechter rijtje eredivisie. Dus eigenlijk moet er morgen gewoon gewonnen worden. Met hangen en wurgen/ draak van een wedstrijd is geoorloofd, aangezien dit team niet op elkaar zal zijn ingespeeld in deze opstelling. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Deze opstelling dan denk ik:
Bijlow
Nieuwkoop - Van Beek - Scharie - Verdonk
Clasie - Toornstra - Amrabat
BergMMMuis - Vente - Larsson
Reserves:
Vermeer, Ten Hove
? - Geertruida - ? - Malacia
Wehrmann - Kökcü - Burger
Boëtius - ? - El Hankouri |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Eigenlijk toch 19 goede selectiespelers. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Beetje 'dun' die selectie zo, maar hopelijk gaan vooral Nieuwkoop en Amrabat laten zien dat zij ook dicht tegen een basisplaats aanzitten! En dè kans voor een paar jongelingen om te kunnen laten zien wat ze kunnen. Als iedereen fit geweest was zou Giopeloos ze nooit speeltijd geven!
Maar wat als Nieuwkoop geblesseerd uitvalt of een CV rood krijgt ????? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Beste Jan, de td is verantwoordelijk. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Dat sowieso! Koopt en verkoopt zonder overleg spelers, bepaalt de opstelling, veroorzaakt blessures, zorgt ervoor dat jeugdspelers geen enkele kans krijgen (behalve als hij voldoende blessures veroorzaakt dan natuurlijk), geeft spelers de opdracht om iedere corner dramatisch slecht te nemen en heeft in contracten van alle spelers opgenomen dat ze overige spelhervattingen ook het liefst verneuken zodat ze vooral niet beter worden! Hij heeft alleen geen zin in die persconferenties, dus daarvoor heeft ie toch maar een trainer aangesteld! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Aldus management anno 1950. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Als we gewoon normaal gaan voetballen wel. Bij laf schijtvoetbal word het ook voor hem lastig. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zin aan , een potje Europees. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Gewoon er vol voor gaan, je kan niet mee dan je uiterste best. Het moet gewoon kunnen ja toch. Niet dan? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Moet een veredeld oefenpotje worden , zomeravond 0-6 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Daar werk de politie gelukkig nog wel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik weet niet hoe van Geel ze t veld instuurt ;) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
5 ruggen voor ieder doelpunt de man die speelt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Zal weinig te doen zijn , 2500 tot 3000 man |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Dat wordt kassa voor Vente en Berghuis |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Jeremiah St. Juste, Ridgeciano Haps, Nicolai Jorgensen, Yassin Ayoub, Renato Tapia, Tonny Vilhena, Eric Botteghin and Robin van Persie will all miss Feyenoord's Europa League clash at Trencin on Thursday. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hele waslijst alweer . Niet allemaal basismateriaal , maar toch. Desondanks moet je makkelijk over deze midget der dwergen heen lopen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Bijlow; Nieuwkoop, van Beek, van der Heijden, Verdonk; Clasie, Toornstra, Amrabat; Berghuis, Vente en Larsson Is ook geen slecht elftal |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op woensdag 08 augustus 2018 - 17:57 schreef Stylzz het volgende:Jeremiah St. Juste, Ridgeciano Haps, Nicolai Jorgensen, Yassin Ayoub, Renato Tapia, Tonny Vilhena, Eric Botteghin and Robin van Persie will all miss Feyenoord's Europa League clash at Trencin on Thursday. De rest sluit zeker aan als ze terug komen van Trecin. Het loopt weer de spuigaten uit zeg. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zoiets zal het worden ja. @ Stylzz
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 augustus 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik zou die Koczan wel eens zien spelen op een hoger niveau |
|
|
|