|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Heeft het hier niet gered. punt. Ook in deze wedstrijd zie je dat hij beperkt is. Alleen weet het elftal wat het moet doen en krijgt hij ruimte om zijn ding te doen. Zodra hij meer weerstand krijgt is ie weg. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op donderdag 09 augustus 2018 - 19:57 schreef piet de paler het volgende:Je speelt gelijk tegen PSV en dan dit. Maar ach dan kun je jezelf focussen op de nacompetitie, en 020 en psv gaan weer geld verdienen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
2 Berghuisjes, een keer Vente ,daarna alle opname banden wissen , heel veel zuipen , en nooit meer aan terugdenken. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Afleggen op inzet en bezieling. Totale slapte. Ik verwijt dat de trainer. Lachwekkend. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Mwah, kwaliteit is ook een ding. Amrabat Nieuwkoop Verdonk Van Beek.
T speelt alleen maar breed en terug. Nul druk op de bal. |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
Ik hoop dat dit een incident is....., |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja, helaas wel een wederkerend. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 09 augustus 2018 - 19:58 schreef van geil het volgende:2 Berghuisjes, een keer Vente ,daarna alle opname banden wissen , heel veel zuipen , en nooit meer aan terugdenken. 1x scoren en de wereld ziet er al anders uit voor de return. Want Trencin valt me eigenlijk nog tegen (kan je nagaan hoe matig Feyenoord is). Maar die 1 of 2 goals (en niets meer tegenkrijgen) is wel heel belangrijk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 augustus 2018 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zo heel snel die Verdonk eruit. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Geen wissels zou belachelijk zijn |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als ie niet gewisseld heeft is ie echt af. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hee van Geel, waar zit je met je gelul over begrotingen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: Pik wat moet en wie moet je brengen dan? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Uitslag is niet belangrijk Meedoen is belngrijker Have fun guys! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Boeit niet. Ingrijpen |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
quote:Op donderdag 09 augustus 2018 - 20:00 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] 1x scoren en de wereld ziet er al anders uit voor de return. Want Trencin valt me eigenlijk nog tegen (kan je nagaan hoe matig Feyenoord is). Maar die 1 of 2 goals (en niets meer tegenkrijgen) is wel heel belangrijk. Heeeeeel ondermaats! |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Hoeveel geld hebben we tot nu verdiend in de EL? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 09 augustus 2018 - 19:59 schreef Stylzz het volgende:[..] Mwah, kwaliteit is ook een ding. Amrabat Nieuwkoop Verdonk Van Beek. T speelt alleen maar breed en terug. Nul druk op de bal. Geen incident. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Vermeer; Geertruida, Malacia, Wehrmann, Burger, El Hankouri, Boëtius |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dus kwaliteit Eens met Jan Everse
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 augustus 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Zwak positiespel ook gehoord? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Geen wissels. Okee. Maar als we een zelfde apathie zien weet ik genoeg. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Malacia voor Verdonk vond ik wel logisch. Boëtius voor Berghuis zou ook kunnen. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Die verslaggever is ook een lul |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 09 augustus 2018 - 20:00 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] 1x scoren en de wereld ziet er al anders uit voor de return. Want Trencin valt me eigenlijk nog tegen (kan je nagaan hoe matig Feyenoord is). Maar die 1 of 2 goals (en niets meer tegenkrijgen) is wel heel belangrijk. Laten we het hopen, moet eigenlijk makkelijk kunnen, maar ja. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: Amrabat? Beek? Nieuwkoop? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ja, maar dat is gebrek aan kwaliteit. Alles staat stil , en 80 procent denkt opzij en achteruit. Sloot hij ook mee af.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 augustus 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Spelers doen dus maar wat. Maakt het gebrek aan invloed vanuit de trainert ernstig duidelijk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op donderdag 09 augustus 2018 - 20:08 schreef van geil het volgende:[..] Ja, maar dat is gebrek aan kwaliteit. Alles staat stil , en 80 procent denkt opzij en achteruit. Sloot hij ook mee af. Ow zo ... ja dan ook schuld TD Kut v Geel |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Heel slim ze laten amrabat in de bal komen en die raakt in paniek |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Zie je verkeerd. Zie uitleg v Geil boven jouw reactie |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Heb je de trainer van hun aan het woord gehoord voor de wedstrijd ? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Waarom gewoon niet op het doel schieten? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dus de spelers van Trencin zijn beter dan die van ons of de methode van hun trainers? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Heel gewoon 2 doelpuntjes maken Feyenoord gewoon doen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: De methode van een clubvisie , allemaal voetballers halen . Allemaal spelers die vooruit willen spelen. En graag de bal hebben .
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Vilhena zijn afwezigheid wordt pijnlijk zichtbaar |
|
|
|