|
|
Fart
|
|
|
quote: Betekent "Sedát" dan "Been"? |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Oeeee bijna wederopstanding |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Snel aanzetten Henk, 4-2 inmiddels |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die rechtsback van hun is uitstekend. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Komt uitgerekend Amrabat daar aan de bal |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Och daar lopen er 9 van |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik schaam mijzelf diep wat een wanvertoning |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
4-0 had ik niet verwacht. Winst ook niet. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Het is 1 grote puinhoop bij Feyenoord.
Spelers die aangekocht zijn zijn stuk voor stuk miskopen op Berghuis na. Een trainer die na jaren er nog geen voetbal erin heeft gekregen.
De grote bezem erdoor.
Hele technische staff plus de TD lozen en opnieuw beginnen |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
als we ze thuis pakken met 9-2 ben je door Zo ist dan ook weer |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op donderdag 09 augustus 2018 - 20:35 schreef piet de paler het volgende:Ik schaam mijzelf diep wat een wanvetoning doet mij denken aan een oude wedtrijd tegen uta arad ui voormalig oost Duitsland, |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 09 augustus 2018 - 20:36 schreef MMM het volgende:Het is 1 grote puinhoop bij Feyenoord. Spelers die aangekocht zijn zijn stuk voor stuk miskopen op Berghuis na. Een trainer die na jaren er nog geen voetbal erin heeft gekregen. De grote bezem erdoor. Hele technische staff plus de TD lozen en opnieuw beginnen Mee eens. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Bij Boëtius gaan ook genoeg fout maar doet al meer dan Larsson 3 wedstrijden bij elkaar |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Volgens mij ligt het aan het veld. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Eindelijk een realistische opmerking |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Wat een drama en een trieste boel, niet om aan te gluren gewoon. En denken als technische staf dat het met deze selectie wel moet kunnen. Het begint al met veel blessures voordat de competitie begonnen is en Vente heeft nog geen europese ervaring, en had er een ervaren spits moeten zijn . Van Geel had de selectie al veel eerder van kwaliteitsimpulsen moeten voorzien. Onbegrijpelijk dat hij dit nalaat en totaal niet anticipeert. |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: En JP heeft diepgang (en hoge topsnelheid). Ben er nooit zo'n voorstander van om twee buitenspelers op te stellen die alleen maar naar binnen gaan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Gelukkig hebben we al een prijs... |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Feijenoord het wel letterlijk genomen dat ze niet om 19.00 wilde voetballen... |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: In dat opzicht hadden ze al een kwartier moeten vlammen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ga jij jezelf nu ook al qouten? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ze laten gewoon alles toe |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: :) ik kan weer lachen , dank. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Blijf aub jezelf Roony ,straks zit iedereen zichzelf te qouten ;-) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik snap hier werkelijk geen klote van, zelfs met deze spelers. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: nou ja op Amrabat na, die kan eht niks |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Jammer dat ik een kaartje heb voor volgende week |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nou Gio ik ben benieuwd wat voor LULVerhaal je gaat ophangen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik ook niet Roony maar het zegt wel wat dat Geertruida in de plaats van Nieuwkoop kwam. En van Beek pffff |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ga je doodschamen Feyenoord |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Normaal gesproken ga je alsnog door. Maar wat een schande was dit zeg , alle bankspelers zijn echt n pure komedie . Ongelooflijk dat Gio deze spelers haalde. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Misschien wel de avond van je leven. Dat je hiervan verlies is een schande |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
quote:Op donderdag 09 augustus 2018 - 20:36 schreef MMM het volgende:Het is 1 grote puinhoop bij Feyenoord. Spelers die aangekocht zijn zijn stuk voor stuk miskopen op Berghuis na. Een trainer die na jaren er nog geen voetbal erin heeft gekregen. De grote bezem erdoor. Hele technische staff plus de TD lozen en opnieuw beginnen Sorry ben ik het niet helemaal mee eens, er is geen een trainer in de laatste 20 jaar die zoveel prijzen heeft gepakt als Gio, voetbal is veranderd (geld), Feyenoord heeft geleend en heeft geld gestopt in een nieuw trainingscomplex, door het kampioenschap, verkoop van spelers en CL heeft men geld verdiend en daar worden de leningen van afbetaald, dat betekent dat je nu op de blaren moet zitten. En nee het is niet het mooiste voetbal de laatste 5 jaar maar we worden wel prijzen gepakt, Feyenoord is een club van vechten, gras opvreten en dat is er nu niet, dus over de aankopen ben ik het tot nu toe aardig met je eens, alleen geef ik het voordeel van twijfel gezien de vele afwezigen.... |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Zeg eens eerlijk ,.. welke masochist gaat de analyse kijken? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Op marktplaats lukt ook niet meer , zag ze net voor 0,20 eurocent verhandeld worden. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Deed Toornstra eigenlijk mee? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 09 augustus 2018 - 20:53 schreef van geil het volgende:Normaal gesproken ga je alsnog door. Maar wat een schande was dit zeg , alle bankspelers zijn echt n pure komedie . Ongelooflijk dat Gio deze spelers haalde. Al speel je met je C1. Als trainer kun je er wel een bepaald tactisch idee in brengen.
De spelers zijn kut en de bezem moet erdoor maar Gio valt ook genoeg te verwijten |
|
|
|