|
|
Fart
|
|
|
quote: Mee eens V Geel is eigenlijk de schuldige |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 09 augustus 2018 - 21:35 schreef kenny het volgende:die 11 willen echt wel daar ben ik van overtuigd , maar we spelen zonder idee , het positiespel is al jaren kut en daar is een trainer verantwoordelijk voor , natuurlijk heeft v geel ons opgescheept met 2e keus voetballers maar onder fred rutten was ons spel en positiespel 10x beter en dat ook met matige spelers Hahaha als je Amrabat opstelt dan heb je meer succes als je zonder hem speelt met 10 man |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Next time , Bijlow Berghuis tegen de rest |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 09 augustus 2018 - 21:35 schreef kenny het volgende:die 11 willen echt wel daar ben ik van overtuigd , maar we spelen zonder idee , het positiespel is al jaren kut en daar is een trainer verantwoordelijk voor , natuurlijk heeft v geel ons opgescheept met 2e keus voetballers maar onder fred rutten was ons spel en positiespel 10x beter en dat ook met matige spelers Over de trainer met je eens. Er zitten spelers bij die meer kunnen maar in deze spelvisie (?) niet uit de verf komen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Die achterhoede plus Amrabat er nog voor is ook wel erg he. Wat een zielig zooitje ellende staat er dan |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Nou mis je toch ervaring van Fer en Janmaat |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: hadden ze hem maar verkocht |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: gewoon geen kwaliteit |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Gio hoofdschuldige. Zou hem sieren als hij zijn conclusies trekt en opstapt. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Ben ik daar voor naar Nederland gekomen om het op de TV te zien wat slecht |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hoe vervelend ook, denk dat de chemie er niet meer is. Ik geef hem een maand. |
|
|
|
|
RedWhiteBlack
|
|
|
quote:Op donderdag 09 augustus 2018 - 21:35 schreef kenny het volgende:die 11 willen echt wel daar ben ik van overtuigd , maar we spelen zonder idee , het positiespel is al jaren kut en daar is een trainer verantwoordelijk voor , natuurlijk heeft v geel ons opgescheept met 2e keus voetballers maar onder fred rutten was ons spel en positiespel 10x beter en dat ook met matige spelers Die wil hebben ze dan goed verborgen weten te houden. Positie spel is ze vanaf de jeugd met de paplepel ingegoten. Vrijlopen en bewegen, dat hoeft een trainer toch niet uit te leggen aan deze spelers
Het wordt lastig voetballen als de het middenveld en de voorste linie zich verstopt tijdens de wedstrijd en achterin alle ruimte gegeven word. Al zet je Guardiola hier neer, als de spelers het laten afweten op het veld, dan staat hij ook voor lul. Of laat Real Madrid voetballen met deze instelling en ze krijgen ook een pak slaag |
|
|
|
|
RedWhiteBlack
|
|
|
quote: En een voorhoede en middenveld dat zich verstopt niet te vergeten. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
En toch met rvp of jorgensen en botje en toni v gaan we het redden |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Er spelen meer factoren dat de bankzitters niet goed invallen... - Ze zijn kwalitatief minder (logisch) - Het zijn er te veel tegfelijkertijd die moeten invallen - Er is geen duidelijk spelsysteem waardoor ze niet weten wat ze moeten doen - Wisselspelers worden zomaar ergens neergezet..
De laatste twee zijn de trainer aan te rekenen, de eerste is van Geel aan te rekenen en de tweede is pech (of verkeerd trainen/belasten). |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Ondanks de 2 laatste klote wedstrijden laat ik mijn cluppie niet vallen heb toch weer kaartjes gekocht voor donderdag en stiekem hoop ik op een wondertje. Laten we in deze barre tijd allemaal weer eens echt ondanks alles achter ons cluppie gaan staan. Ik weet nog de 10-0 nederlaag uit tegen psv dat er 3 dagen later een bomvolle kuip was tegen vvv. Ik was er bij. Dat is hart voor je club en ik hoop dat het nu weer barstenvol zit donderdag en dat de spelers er nu ook echt van doordrongen zijn en bloed zweet en tranen. We schieten niets op als we nu alleen maar blijven schelden daar wordt het niet beter op. Op naar donderdag en knallen wegblazen die hap. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Eerste wedstrijd met Peter Bosz op de bank en meteen met 7-0! winnen! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
De thuiswedstrijd van Feyenoord tegen AS Trencín ligt donderdagavond in Deense handen. De UEFA heeft Jakob Kehlet aangesteld als scheidsrechter voor de return in de derde voorronde van de Europa League (aanvang 20:30 uur).
Kehlet wordt bijgestaan door zijn landgenoten Henrik Larsen en Heine Sørensen, die beiden als assistent-scheidsrechter zullen fungeren. Vierde official is de heer Maae. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
En achter de VAR jan Lullesmullen, en pikkienoga. Het wonder van de kuip kan beginnen |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
Ik zou vanavond Sinesterra op links proberen en Larsson op 10. Iemand andere ideeën zodat Jens kan banken? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vente in de spits RvP op tien |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: Vente pfff, ik vind die gozert echt niks....is opvulling.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
RvP in spits met Jena erachter is ook prut |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
quote: Komt misschien wel dat iedereen hem de hemel in prijst, maar niet echt structureel de kans krijgt. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Ik vindt vente niet goed genoeg, maar laten we hopen dat ik er gruwelijk naast zit... |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
we gaan wel winnen maar dat trencin gaat scoren via een counter en dan is het over |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kan iemand een goed middenveld bedenken ? ik niet |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Jij handelt in retorische vragen? Deze passeren we maar even. |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
Weet iemand waar ik kan kijken vanuit Duitsland? 020 was live op youtube.. maar iemand een website om live te kijken? |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
|
|
|
Stylzz