|
|
netsurfer
|
|
|
Iets zegt me dat dit weer een kort Europees seizoen gaat worden. |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Als je de volgende mensen het veld instuurt dan moet je wel van Dinamo Tiblisi kunnen winnen:
____________________Vermeer St. Juste____Botteghin_____Geertruida___Haps ___________Toornstra______Fer ____________________Kökçü Narsingh____________Berghuis________Larsson
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 juli 2019 door Frstu -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kaartjes vanaf 10€ vandaag te koop voor seizoenskaarthouders. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
1e ronde toch vrij voor SZhouders |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik ga heen, valt in mijn eerste week vakantie |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
In mijn laatste vakantieweek, dus aanwezig. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tblisi wordt t. Wel klote, die hebben al bijna dertig wedstrijden in de benen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Het waren 2 leuke wedstrijden. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Kunnen er geen reet van.....5-0 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Las het ook en wij moeten nog beginnen en er zit nauwelijks ritme in en automatismes. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Tiblisi klote club gevaarlijke tegenstander |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Kom op mannen...als we hier al bang voor moeten worden, dan kunnen we beter gaan inschrijven voor de korfbalcompetitie.... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 augustus 2019 - 09:03 schreef CobusIII het volgende:Kom op mannen...als we hier al bang voor moeten worden, dan kunnen we beter gaan inschrijven voor de korfbalcompetitie.... Gaan we weer, herhaalscenario van laatste jaar, wordt wakker dit is een club die op dit moment al 21 wedstrijden afgerond heeft in zijn competitie, ingespeeld is en wederom goed op dreef.
Wij moeten nog beginnen en de stukken vallen niet echt lekker in elkaar nog, vooral in verdedigend inzicht nog veel werk aan de winkel.
Het is ook volkomen naïef te noemen dat kleine onze competitie zoveel beter is dan andere competities, om over strijd en inzet maar te zwijgen.
Ik snap de hoogmoed echt niet, waar halen we het vandaan. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Lees jij hoogmoed dan? We hebben gewoon kans. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 augustus 2019 - 09:09 schreef VVout het volgende:[..] Gaan we weer, herhaalscenario van laatste jaar, wordt wakker dit is een club die op dit moment al 21 wedstrijden afgerond heeft in zijn competitie, ingespeeld is en wederom goed op dreef. Wij moeten nog beginnen en de stukken vallen niet echt lekker in elkaar nog, vooral in verdedigend inzicht nog veel werk aan de winkel. Het is ook volkomen naïef te noemen dat kleine onze competitie zoveel beter is dan andere competities, om over strijd en inzet maar te zwijgen. Ik snap de hoogmoed echt niet, waar halen we het vandaan. Het is geen hoogmoed, maar om de hele tijd met samengeknepen billetjes rond te lopen, is ook niet goed. Het voetbalt trouwens ook beroerd, zo met die billetjes samengeknepen...Je moet ze ook niet onderschatten, je moet ze bij de strot pakken, rammen, schoffelen, bloed aan de muur, families uitroeien, platbranden, offeren, hand in hand, strijden, vierendelen....en dan de overwinning vieren met drank, vrouwen en wildgebraad.... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 augustus 2019 - 09:32 schreef CobusIII het volgende:[..] Het is geen hoogmoed, maar om de hele tijd met samengeknepen billetjes rond te lopen, is ook niet goed. Het voetbalt trouwens ook beroerd, zo met die billetjes samengeknepen...Je moet ze ook niet onderschatten, je moet ze bij de strot pakken, rammen, schoffelen, bloed aan de muur, families uitroeien, platbranden, offeren, hand in hand, strijden, vierendelen....en dan de overwinning vieren met drank, vrouwen en wildgebraad.... Zoiets ja, maar Trencin is de vorige keer gewoon hopeloos onderschat. Ben daar nog ziek van, want ik kon die club al en zij dat toen ook al en kreeg soortgelijke reacties. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Nee Ar, niet nog eens. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Haha. Ik voel met je mee, maar ik vrees ervoor. We hebben een uitermate slechte achterhoede, en we scoren moeilijk. We gaan het zien. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Typisch dan toch dat de achterhoede er niets meer van kan. Ik geef dat oordeel na de komende 2 wedstrijden. Maar Okee, tis niet hoopgevend. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Hier ga ik 100 % van uit. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik lees hier altijd dingen over begrotingen.
De komende tegenstander heeft een 1e divisie begroting. Als je hier niet van vind houd het op hoor. Dan gewoon uitschrijven voor Europees voetbal.
Dit MOET Feyenoord winnen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 augustus 2019 - 20:02 schreef MMM het volgende:Ik lees hier altijd dingen over begrotingen. De komende tegenstander heeft een 1e divisie begroting. Als je hier niet van vind houd het op hoor. Dan gewoon uitschrijven voor Europees voetbal. Dit MOET Feyenoord winnen. Zijn veel landen waar mensen voor een paar honderd dollar per maand harder werken als bij ons MMM. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 augustus 2019 - 20:02 schreef MMM het volgende:Ik lees hier altijd dingen over begrotingen. De komende tegenstander heeft een 1e divisie begroting. Als je hier niet van vind houd het op hoor. Dan gewoon uitschrijven voor Europees voetbal. Dit MOET Feyenoord winnen. Eens hoor. |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 augustus 2019 - 09:03 schreef CobusIII het volgende:Kom op mannen...als we hier al bang voor moeten worden, dan kunnen we beter gaan inschrijven voor de korfbalcompetitie.... Wel leuk met de shirtjeswissel..... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 augustus 2019 - 20:02 schreef MMM het volgende:Ik lees hier altijd dingen over begrotingen. De komende tegenstander heeft een 1e divisie begroting. Als je hier niet van vind houd het op hoor. Dan gewoon uitschrijven voor Europees voetbal. Dit MOET Feyenoord winnen. Net als vorig jaar |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Wel een heel andere trainer nu |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Die van vorig jaar was volgens velen een toppert. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: In sommige opzichten wel. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Zijn gedegradeerd en 020 met geluk maar winnen:-) Mooiste was de 6-2 tegen die .. honden |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Komende 2 wedstrijden, Sparta en Tiblisi, gaan de toon voor de komende maanden bepalen.
Morgen winst geeft vertrouwen en bij goede uitslag komende donderdag kunnen we denk ik zelfs in de bekende flow komen.
Voetbal is geen wiskunde, voor een groep zijn in het begin de resultaten allesbepalend.
Dus komende week wordt in zekere zin de belangrijkste van 't hele seizoen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Toch ben ik erg benieuwd hoe het uitpakt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Jaap moet nu wijzigingen aanbrengen. Zoveel wedstrijden aankutten achterin kan niet meer. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb nog drie kaartjes over ... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Nee nee, jij moet gaaan met die banaan |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Misschien iets voor Alissia en haar ezel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Meestal verliezen ze niet dan |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Laat Tiblisi maar komen lekker op de counter |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dat zullen zij denken over ons. Wij moeten komen thuis |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Er moet helemaal niets, je moet ze tergen en fouten afdwingen. Door er zelf in te gaan loop je in hun val. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Fouten afdwingen doe je door druk te zetten en te komen. Anders zal er weinig gebeuren.
Feyenoord speelt tegen een club met een begroting uit de KKD divisie. Schaam je diep als je zegt dat Feyenoord niet moet komen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 augustus 2019 door MMM -- |
|
|
|