|
|
CobusIII
|
|
|
Ja, wat verdienen we als we deze poule overleven? Had veel erger gekund. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Feyenoord bij: Porto en Young Boys en Rangers |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
PSV bij Sporting, LASK en Rosenborg. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Mooie clubs en ook kansen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Niet slecht ,moeten wat spelers bij nu |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ga eens kijken voor rangers uit |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote: Leuke pot hoor.. en ook zeker haalbaar |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
AZ Astana Partizan Belgrado en Manchester United. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Top loting, is te doen allemaal en niet kilometers ver weg in een of andere zandbak of zo.
Feyenoord bedoel ik dus, AZ heeft het minder getroffen ...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 augustus 2019 door VVout -- |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
Gelukkig een keer geen oostbloklanden |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
nou met wat geluk zit er een 2de plaats in. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
FC Porto, Young Boys, Rangers.
Leuke loting in de zin van, mooie teams en niet te ver!
2e plek is niet gek of ben ik te positief? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 - 13:51 schreef MMM het volgende:FC Porto, Young Boys, Rangers. Leuke loting in de zin van, mooie teams en niet te ver! 2e plek is niet gek of ben ik te positief? Nee hoor die moet te doen zijn |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Geen gekke loting......ik zie mogelijkheden.... |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Als we tegen die tijd over Jorgensen, Toornstra en nog wat nieuwelingen (Senesi) kunnen beschikken (en de rest fit blijft), dan is het heel goed te doen, denk ik. |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
Op voetbalzone heeft iedereen het over moelijke lotingen, en zeker feyenoord.. Maar dat valt toch wel mee eigenlijk? Zie alle drie de clubs wel door gaan eigenlijk |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 - 14:28 schreef kuipje het volgende:Op voetbalzone heeft iedereen het over moelijke lotingen, en zeker feyenoord.. Maar dat valt toch wel mee eigenlijk? Zie alle drie de clubs wel door gaan eigenlijk Zullen wel door de bril van die kazen kijken, das niet bepaald ideaal. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
2 e worden in poule moet kunnen, en door overwinningen toch ook extra centjes! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Tjezus wat is die De Mos een teringzak zeg, die krijgt het niet over z’n verrotte hart om eens iets positiefs over Feyenoord te zeggen.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Aad is ook weer eens onjuist geïnformeerd met zijn kunstgras bij Young Boys.
Dat is al sinds 2011 niet meer.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Het speelschema van Feyenoord in de Europa League is bekend. De ploeg van trainer Jaap Stam begint op 19 september met een uitwedstrijd tegen Rangers FC en op donderdag 12 december staat in Portugal de laatste groepswedstrijd (tegen FC Porto) op het programma.
Donderdag 19 september 21:00 uur Rangers FC - Feyenoord
Donderdag 3 oktober 18:55 uur Feyenoord - FC Porto
Donderdag 24 oktober 18:55 uur BSC Young Boys - Feyenoord
Donderdag 7 november 21:00 uur Feyenoord - BSC Young Boys
Donderdag 28 november 18:55 uur Feyenoord - Rangers FC
Donderdag 12 december 21:00 uur FC Porto - Feyenoord |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 - 17:15 schreef RenatoBos het volgende:Het speelschema van Feyenoord in de Europa League is bekend. De ploeg van trainer Jaap Stam begint op 19 september met een uitwedstrijd tegen Rangers FC en op donderdag 12 december staat in Portugal de laatste groepswedstrijd (tegen FC Porto) op het programma. Donderdag 19 september 21:00 uur Rangers FC - Feyenoord Donderdag 3 oktober 18:55 uur Feyenoord - FC Porto Donderdag 24 oktober 18:55 uur BSC Young Boys - Feyenoord Donderdag 7 november 21:00 uur Feyenoord - BSC Young Boys Donderdag 28 november 18:55 uur Feyenoord - Rangers FC Donderdag 12 december 21:00 uur FC Porto - Feyenoord Wanneer is de finale? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: 27-05-2020 in Gdansk |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
quote: Temperatuurtje van een graad of 15, prima wedstrijdje om naartoe te gaan :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik wilde naar Glasgow maar dan zit ik op Karpathos.. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Wie spelen daar dan? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Maar een paar kaarten regelen dan. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 - 13:51 schreef MMM het volgende:FC Porto, Young Boys, Rangers. Leuke loting in de zin van, mooie teams en niet te ver! 2e plek is niet gek of ben ik te positief? Eensert. Prima clubs, altijd leuk tegen een traditieclub als Rangers te spelen. En ook leuk dat Gerard daar nu trainer is. Wedstrijden tegen Porto zijn ook prima natuurlijk. En die Zwitsers, ook prima. In ieder geval eens niet het oostblok, maar toch leuke tripjes. En qua niveau zullen het interessante potjes worden.
Zie ons ook als 2de. Maar Porto is wel eens beter geweest. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Mooi lijstje idd. Precies wat Nicotti zei, eens een keertje geen oostblokland is ook wel eens fijn. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 - 18:21 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Eensert. Prima clubs, altijd leuk tegen een traditieclub als Rangers te spelen. En ook leuk dat Gerard daar nu trainer is. Wedstrijden tegen Porto zijn ook prima natuurlijk. En die Zwitsers, ook prima. In ieder geval eens niet het oostblok, maar toch leuke tripjes. En qua niveau zullen het interessante potjes worden. Zie ons ook als 2de. Maar Porto is wel eens beter geweest. Denk dat young Boys de zwaarste is uit de poule |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: tja, vind ik lastig in te schatten hoe goed die nou zijn. Denk dat ze niet heel ver bij ons vandaan zitten, denk dat Porto iets beter is, en Rangers de minste is.
Zie net ook dat die Sulejmani daar nu speelt. Was al vergeten dat die nog voetbalde. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Glasgow al wat maatjes uit Celtic gebeld woei |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Wat zeg je nou? En doe anders die inburgeringstraining. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Lekker naar Schotland en met de Boys mee Henk |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zijn er ook die serieus zitten te denken aan een uitwedstrijd ? |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
1
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 augustus 2019 door Positivo -- |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
quote: Zou wel willen, maar begin november verwacht ik onze tweede dochter |
|
|
|