|
|
MMM
|
|
|
Als je tweede word speel je een tussenronde tegen de nummer 3 uit de CL.
Eerste worden normaal gesproken dus extra belangrijk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 - 13:19 schreef MMM het volgende:Als je tweede word speel je een tussenronde tegen de nummer 3 uit de CL. Eerste worden normaal gesproken dus extra belangrijk. maar als je die weer verliest ga je wel naar de Conference volgens mij. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Oké, doe maar groep E H of G ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 augustus 2022 door Stylzz -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Shit. Lazio.
G of H was fijner |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Groep F Lazio Roma Feyenoord |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Nah. Liever die andere 2 gehad.
Lazio pittig en weer gezeik daar natuurlijk. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Makkie ............................ |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Kut, toch feer richting die fonteinen! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Lazio is Lazio al lang niet meer... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die Turken hebben we ook niet. Mooi |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Beste een aardige loting, maar daar komt idd 100% gezeik. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Betis ontlopen is ook fijn! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Bij ons komt overal gezeik |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Groep F Lazio Roma Feyenoord FC Midtjylland
Mooi
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 augustus 2022 door Stylzz -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Zeker, maar bij Lazio ook. Dus dat wordt wat. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die commentator loopt t Nederlandse voetbal wel heel erg te downplayen hoor. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Twee aardige ploegen tot nu toe. Best een sterke poule, maar met mogelijkheden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
PSV kan best tweede worden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Groep F Lazio Roma Feyenoord FC Midtjylland ..
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Groep F Lazio Roma Feyenoord FC Midtjylland Sturm Graz
Top! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Eerste ook. Kom op zeg Lazio. Laatste jaren: vijfde, vijfde, achtste, vierde, zesde, vijfde, achtste.
Dat is echt geen top. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 - 13:36 schreef Stylzz het volgende:[..] Eerste ook. Kom op zeg Lazio. Laatste jaren: vijfde, vijfde, achtste, vierde, zesde, vijfde, achtste. Dat is echt geen top. Kan ook wel. Maar eerst maar eens ingespeeld raken.
Minimaal tweede moet kunnen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Geen hele verre reizen ook, scheelt weer voor de doordeweekse uitwedstrijden. En als je zo'n poule niet doorkomt heb je ook niets te zoeken in dit toernooi. Waarmee ik niet wil zeggen dat het een makkelijke poule is, dat is het niet, maar wel van het niveau dat je ten minste mag verwachten in de EL.
Vraag me af waar deze poule qua sterke zit tov die van vorig jaar. Vergelijkbaar denk ik. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Een mooi Europees rijtje voor Feyenoord met als min puntje die fonteinen.
|
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
Aan de loting ligt het in ieder geval niet, nu moet Slot er zsm een goed en onverslaanbaar team van maken dan kunnen we overwinteren! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Grappig dat we trouwens tegen zowel Lazio als Sturm Graz in 2000 hebben gespeeld (beide thuis gelijk en uit verloren). Die Denen hebben we nooit gehad geloof ik? |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Lekker hoor, ik zou niet willen ruilen met A. Arsenal en de reuzendoder Glimt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 - 13:37 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Geen hele verre reizen ook, scheelt weer voor de doordeweekse uitwedstrijden. En als je zo'n poule niet doorkomt heb je ook niets te zoeken in dit toernooi. Waarmee ik niet wil zeggen dat het een makkelijke poule is, dat is het niet, maar wel van het niveau dat je ten minste mag verwachten in de EL. Vraag me af waar deze poule qua sterke zit tov die van vorig jaar. Vergelijkbaar denk ik. Rome zal wel zonder uitsupporters zijn |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
G en H zijn ook geen fijne poules om in te zitten hoor. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik denk eerste wedstrijd Lazio uit, dat is zonder uitpubliek namelijk. Scheelt gezeik. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Slecht nieuws voor Romeinse messenhandelaars |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote: Dat zou idd een mooie oplossing zijn, maar of het zo werkt? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zou een praktische oplossing zijn idd. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
PSV speelde vorig jaar overigens tegen zowel Midtjylland (CL voorronde) als Sturm Graz (EL poule fase). En won alle 4 de wedstrijden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 augustus 2022 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Perfect idd. komt alleen maar ellende van als je die stad bezoekt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 augustus 2022 door VVout -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Lekker in de stad kijken daar dan..d:-) |
|
|
|