BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: HET OFFICIËLE FEYENOORD EUROPA LEAGUE TOPIC..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
VVout
 VVout - vrijdag 26 augustus 2022 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2022 - 13:53 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ghehe…
Kreeg al een appje of ik mee ga naar Roma ..
:)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 augustus 2022 door VVout --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 26 augustus 2022 - 15:51   quote  deeplink  
De drie tegenstanders in de groepsfase

FA0-A2-ADB-E289-48-ED-9756-722912-A5-EEA2.jpg

Feyenoord is vrijdagmiddag tijdens de loting voor de groepsfase van de Europa League gekoppeld aan Lazio Roma, FC Midtjylland en SK Sturm Graz. De ploeg van Arne Slot ontloopt daardoor AS Roma, Manchester United en Arsenal. PSV werd wel aan laatstgenoemde club gekoppeld. In dit overzicht stellen we de tegenstanders voor.

Lazio Roma
Met een selectiewaarde van 276 miljoen euro zijn de Italianen op papier de sterkste club uit de poule. Ter vergelijking: de selectiewaarde van Feyenoord wordt momenteel geschat op 117 miljoen euro. De ploeg van trainer Maurizio Sarri, die eerder aan het roer stond bij Chelsea en Juventus, is redelijk begonnen aan het huidige Serie A-seizoen. Met vier punten uit twee wedstrijden zijn de Romeinen nog altijd ongeslagen, maar zal het hebben gehoopt op meer. Lazio eindigde vorig seizoen op de vijfde plaats in Italië en kwalificeerde zich daardoor rechtstreeks voor de Europa League van dit seizoen, net zoals Feyenoord dat deed.

Ook vorig jaar speelde de blauwe club van Rome in deze competitie en eindigde het als tweede in een poule met Galatasaray, Marseille en Lokomotiv Moskou. In de play-off ronde werd Lazio vervolgens over twee wedstrijden uitgeschakeld door FC Porto. De spelers waar Feyenoord voor uit moet kijken zijn middenvelder Sergej Milinkovic-Savic (marktwaarde van zeventig miljoen euro) en Ciro Immobile, die vorig seizoen maar liefst 32 keer wist te scoren in veertig wedstrijden.

3-A9-A1-C8-C-995-C-4-A59-BBC1-F516-C70-B275-C.jpg

FC Midtjylland
Met een selectiewaarde van ruim vijftig miljoen euro zijn de Denen op papier misschien de underdog met SK Sturm Graz, maar FC Midtjylland heeft ervaring in de Champions League en mag daarom niet onderschat worden. Vorig seizoen eindigde het team van Albert Capellas als tweede in de competitie met slechts drie punten minder dan FC Kopenhagen, waar Nicolai Jørgensen tot deze zomer onder contract stond.

In een poule met Rode Ster Belgrado, Sporting Braga en Ludogorets wist FC Midtjylland zich vorig seizoen niet te plaatsen voor de volgende ronde van de Europa League, waardoor het door moest in de Conference League. De play-off ronde werd meteen het eindstation, nadat het over twee wedstrijden gelijkspeelde tegen PAOK en uiteindelijk met 5-3 in de penaltyserie verloor. Aanvaller Anders Dreyer vertegenwoordigt de hoogste marktwaarde van de Denen: acht miljoen euro.

40617-F40-E35-C-4-B92-B7-B8-858-FBC70637-F.jpg

SK Sturm Graz
De club uit Oostenrijk is met een selectiewaarde van 34 miljoen euro op papier de kleinste club uit de poule. Vorig seizoen werd het team van Christian Ilzer tweede in de Oostenrijkse Bundesliga, met vijftien punten minder dan kampioen RB Salzburg. Het team is dit jaar matig gestart aan de competitie, met acht punten uit vijf wedstrijden.

SK Sturm Graz werd in de vorige editie van de Europa League gekoppeld aan AS Monaco, Real Sociedad en PSV in de groepsfase. Daarin behaalde het team slechts twee punten, waardoor de Oostenrijkers er als nummer vier meteen uitvlogen. Spits Rasmus Höjlund is met zijn negentien jaar en een marktwaarde van 4,5 miljoen euro de belangrijkste speler van de Oostenrijkers.

4412853-D-19-AC-4-D51-A93-A-2156-AF772-FBF.jpg
Frobin1974
 Frobin1974 - vrijdag 26 augustus 2022 - 15:59   quote  deeplink  
Lastige loting denk ik, maar als ik kijk naar de andere poules gunstig
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 26 augustus 2022 - 16:43   quote  deeplink  

https://youtu.be/7ju5X544Jjw

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 augustus 2022 door RenatoBos --
bijft007
 bijft007 - vrijdag 26 augustus 2022 - 17:00   quote  deeplink  
Mmm in principe je de 3 teams bekijkt vorig seizoen n zwaardere poule, alleen zijn wij ook nog niet zover vooralsnog als vorig seizoen, niet in te schatten waar wij staan
ar
 ar - vrijdag 26 augustus 2022 - 17:16   quote  deeplink  
Mooie loting!
ar
 ar - vrijdag 26 augustus 2022 - 17:17   quote  deeplink  
Er liggen kansen!
VVout
 VVout - vrijdag 26 augustus 2022 - 17:18   quote  deeplink  
Met een beetje geluk een festivalletje op Sziget mee pakken.

Budapest jövünk, egészségére men döntő

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 augustus 2022 door VVout --
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 26 augustus 2022 - 17:21   quote  deeplink  
Ben benieuwd hoe Fiorentina gestraft gaat worden voor de rellen.
Kunnen we zien of er met 2 maten wordt gemeten
bijft007
 bijft007 - vrijdag 26 augustus 2022 - 17:26   quote  deeplink  
Denk dat rome wel lastige horde kan zijn, al is lazio dacht ik ook ploeg met enige voetballende intenties das al beter, die andere 2 wel echt minimaal 3 punte uit of thuis afsnoepen hoor, mooie loting wel
MightyAce
 MightyAce - vrijdag 26 augustus 2022 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2022 - 17:21 schreef piet de paler het volgende:
Ben benieuwd hoe Fiorentina gestraft gaat worden voor de rellen.
Kunnen we zien of er met 2 maten wordt gemeten
Ik zie ons wel een boete krijgen voor hun rellen. Gewoon omdat 't kan.
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 26 augustus 2022 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2022 - 17:28 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Ik zie ons wel een boete krijgen voor hun rellen. Gewoon omdat 't kan.
Ja hahahahaha
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 26 augustus 2022 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2022 - 17:28 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Ik zie ons wel een boete krijgen voor hun rellen. Gewoon omdat 't kan.
Vuurwerk naar beneden gooiren.
Ze hebben in Enschede iets met vuurwerk.
VVout
 VVout - zaterdag 27 augustus 2022 - 07:54   quote  deeplink  
Blijf er bij dat we mooi geloot hebben en overwinteren een realistisch verhaal is. Als we het Lazio moeilijk kunnen maken staan we wederom mooi in de Europese kijkerT en Budapest halen natuurlijk goud.

Of zilver als je daar niet wint. Maar als Slot deze groep op tijd vorm weet te geven, komen we weer een eind. Ik vind het gewoon helemaal fijn als we dan weer fantastisch in de markt zitten aan het einde van het seizoen en er weer grote stappen gemaakt kunnen worden,……

De maar is natuurlijk of we deze groep op tijd klaar hebben voor deze klus. We hebben een indrukwekkende nieuwe groep spelers binnen gehaald, zelfs van de as op het veld is nauwelijks wat over. Ook is het qua fitheid bij enige spelers nog niet om over naar huis e schrijven. Kortom alvast hulde aan de technische staf als ze dit op de rails weten te krijgen.

Tsja beste Feyenoorders het blijft allemaal koffiedik kijken. Voor zo een mooie pot tegen Emmen, waar we weer een stukje wijzer gaan worden hoe het er mee gesteld is. T’s me wel een proces zenne.
MMM
 MMM - zaterdag 27 augustus 2022 - 08:53   quote  deeplink  
8 september 21:00 SS Lazio-Feyenoord
15 september 18:45 Feyenoord-Sturm Graz
6 oktober 18:45 Midtjylland-Feyenoord
13 oktober 18:45 Feyenoord-Midtjylland
27 oktober 21:00 Sturm Graz-Feyenoord
3 november 18:45 Feyenoord-SS Lazio

Kenner ;)

Eerste pot tegen Sturm Graz ook gunstig gezien de lege vakken (straf UEFA)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 27 augustus 2022 - 09:09   quote  deeplink  
De dubbele ontmoeting met Midtjylland begin oktober gaat normaal gesproken doorslaggevend zijn of je gaat overwinteren in de EL. En anders moet je zorgen ten minste derde te worden. Zodat je in ieder geval overwintert in Europa.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 27 augustus 2022 - 09:10   quote  deeplink  
Geen minimaal derde worden is schandalig
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 27 augustus 2022 - 09:12   quote  deeplink  
En gezien de straffen gunstig inderdaad. En omdat het team nog fit en ingespeeld moet raken is het denk ik prettig dat de wedstrijden met Midtjylland en Sturm Graz in oktober zitten. Moet je wel de thuiswedstrijd met Sturm Graz winnen over een kleine drie weken natuurlijk.

En tegen Lazio kan je thuis wel wat bewerkstelligen, weet niet of we over anderhalve week al zover zijn serieus voor een resultaat te kunnen gaan. Lazio was gisteravond behoorlijk sterk. Al waren ze blijkbaar in eerdere wedstrijden minder.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 27 augustus 2022 - 09:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2022 - 09:10 schreef Stylzz het volgende:
Geen minimaal derde worden is schandalig
Vind ik ook ja. Je moet gewoon Europees overwinteren in deze poule. En vaker wel dan niet in de EL. Al zal het ook wel eens misgaan. Maar ten minste derde voor de ECL.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 27 augustus 2022 - 09:17   quote  deeplink  
T zou wel typisch Feyenoord zijn dat onze supporters de groei om zeep helpen;)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 27 augustus 2022 - 09:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2022 - 09:17 schreef Stylzz het volgende:
T zou wel typisch Feyenoord zijn dat onze supporters de groei om zeep helpen;)
Is niet typisch ,is de enige zekerheid dat we hebben.
VVout
 VVout - zaterdag 27 augustus 2022 - 09:38   quote  deeplink  
Ik hoop dat de Feyenoorder zijn emotionele aard in bedwang kan houden en zijn liefde voor fonteinen op waardige wijze viert.

Nu al is de beschikbaarheid voor toeristische uitstapjes naar deze memorabele stad met het uur aan het slinken, toch spreek ik mijn hoop uit dat we het deze keer eens relaxed houden.

Laten we ons vooral niet uit de tent lokken door die prikkers. Misschien is een ridderuitrusting in rood en wit een gepaste historische oplossing.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 27 augustus 2022 - 09:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2022 - 09:38 schreef VVout het volgende:
Ik hoop dat de Feyenoorder zijn emotionele aard in bedwang kan houden en zijn liefde voor fonteinen op waardige wijze viert.

Nu al is de beschikbaarheid voor toeristische uitstapjes naar deze memorabele stad met het uur aan het slinken, toch spreek ik mijn hoop uit dat we het deze keer eens relaxed houden.

Laten we ons vooral niet uit de tent lokken door die prikkers. Misschien is een ridderuitrusting in rood en wit een gepaste historische oplossing.
+1
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 27 augustus 2022 - 10:15   quote  deeplink  
Eerste wedstrijd tegen Rome ,geen fonteintjes tour dit maal.
VVout
 VVout - zaterdag 27 augustus 2022 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2022 - 10:15 schreef Leon FR1908 het volgende:
Eerste wedstrijd tegen Rome ,geen fonteintjes tour dit maal.
Tsja, of dat de Feyenoorders tegen gaat houden en het gewenste resultaat geeft.

booking.com
van geil
 van geil - zaterdag 27 augustus 2022 - 11:52   quote  deeplink  
Makkelijke Poule
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 27 augustus 2022 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2022 - 11:51 schreef van geil het volgende:
1-2
Emmen is sterker?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 augustus 2022 door Stylzz --
VVout
 VVout - zaterdag 27 augustus 2022 - 12:34   quote  deeplink  
Ze hebben wel Diemers natuurlijk, moet je niet onderschatten.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 27 augustus 2022 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2022 - 12:10 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Emmen is sterker?
Ghehe..
van geil
 van geil - zaterdag 27 augustus 2022 - 13:36   quote  deeplink  
Ik zeg nergens dat het voor ons een makkelijke poule is
Maar Europees is de poule een makkie ja.
En ik denk wel dat veel spelers iets meer motivatie zullen tonen dan tegen Emmen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 augustus 2022 door van geil --
CobusIII
 CobusIII - zaterdag 27 augustus 2022 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2022 - 09:38 schreef VVout het volgende:
Ik hoop dat de Feyenoorder zijn emotionele aard in bedwang kan houden en zijn liefde voor fonteinen op waardige wijze viert.

Nu al is de beschikbaarheid voor toeristische uitstapjes naar deze memorabele stad met het uur aan het slinken, toch spreek ik mijn hoop uit dat we het deze keer eens relaxed houden.

Laten we ons vooral niet uit de tent lokken door die prikkers. Misschien is een ridderuitrusting in rood en wit een gepaste historische oplossing.
je kan het emotionele aard noemen, je kan het ook doorgesnoven idioten noemen..
VVout
 VVout - zaterdag 27 augustus 2022 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2022 - 14:08 schreef CobusIII het volgende:

[..]

je kan het emotionele aard noemen, je kan het ook doorgesnoven idioten noemen..
Als er één daarvan tussen zit heb je de lont om van alles in beweging te zetten. Komt er weer reactie van politie en over en weer. Kan je proberen te blijven zitten achter je biertje, maar krijg je een knuppel in je nek van een emotionele agent.
van geil
 van geil - zaterdag 27 augustus 2022 - 19:45   quote  deeplink  
En dan heb je geluk, de doorgesnoven agent gaat wat verder.
VVout
 VVout - zaterdag 27 augustus 2022 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2022 - 19:45 schreef van geil het volgende:
En dan heb je geluk, de doorgesnoven agent gaat wat verder.
Ghehe.
Stylzz
 Stylzz - maandag 29 augustus 2022 - 12:38   quote  deeplink  
Feyenoord probeert afscheid te nemen van t ruwe randje door de prijzen van de kaartjes? ;-)
MMM
 MMM - maandag 29 augustus 2022 - 12:47   quote  deeplink  
Lekker geregeld voor mensen op de gele zijde trouwens. Geen enkele optie om bij alle 3 de wedstrijden te zijn, tenzij je wacht en je voorrang laat verlopen. Met het risico dat je dus helemaal niet kan.
Stylzz
 Stylzz - maandag 29 augustus 2022 - 13:24   quote  deeplink  
Tja, wat zou je willen doen dan
MMM
 MMM - maandag 29 augustus 2022 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 augustus 2022 - 13:24 schreef Stylzz het volgende:
Tja, wat zou je willen doen dan
SK houders gele zijde voorrang geven om na voorrangsperiode een losse kaart te kopen tegen Sturm Graz.

Maar helaas. Ik ga geen risico nemen dat ik alle 3 straks niet kan, dus koop vanavond een passe-partout voor 2 wedstrijden. Tegen Sturm Graz helaas thuis op de bank.
Stylzz
 Stylzz - maandag 29 augustus 2022 - 13:41   quote  deeplink  
Beetje omslachtig wordt dat, want dan moet je plaatsen uit de passe-partouts houden.
En als je ze voorrang gaat geven in de losse verkoop heb je kans dat er geen genoeg kaarten meer zijn voor die wedstrijd. En laten we wel wezen, die zijde krijgt niet voor niets de straf, dus tja, helaas voor degenen die er voor moeten bloeden...
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 29 augustus 2022 - 13:45   quote  deeplink  
Na de finaleplaats van vorig seizoen mag Feyenoord vanaf komende maand opnieuw gaan proberen om Europees succes te boeken. Zowel sportief als financieel kan dat de Rotterdammers ook dit seizoen weer veel opleveren. Bekend is inmiddels wat Feyenoord minimaal verdient aan de deelname aan de Europa League.

Dat is namelijk een bedrag van ongeveer 6,7 miljoen. Dat is overigens exclusief de market pool, een verdeling van de waarde van de tv-gelden in elk land, die door de UEFA niet bekend wordt gemaakt. Job Gulikers, die goed thuis is in de financiële kant van het voetbal, liet op Twitter zien hoe het bedrag is opgebouwd. Elke deelnemende club aan de groepsfase van de Europa League ontvangt 3,63 miljoen euro aan startgeld.

Daar komt nog een coëfficiëntenbonus bij, wat onder de clubs verdeeld wordt op basis van de coëfficiënten in de afgelopen tien jaar. Dat laatste is anders dan bij de potindeling voor de loting, waar naar de laatste vijf jaar gekeken wordt. De berekening van de coëfficiëntenbonus is minder gunstig voor Feyenoord, dat vooral recent goed presteerde. Het levert de Rotterdammers een bedrag van iets meer dan 3 miljoen euro op.

Van de 32 deelnemende clubs is Feyenoord daarmee 15e als het gaat om de hoogste minimale inkomsten. Dat komt deels omdat de clubs die in de voorrondes van de Europa League, maar vooral ook Champions League actief waren, daar nog een aanzienlijk bedrag aan overhielden. Zo kon bijvoorbeeld PSV nog eens 5 miljoen euro extra bijschrijven. Feyenoord verdient in die zin minder, omdat het zich rechtstreeks voor de groepsfase plaatste.

Uiteraard valt er voor Feyenoord nog genoeg te verdienen door goed te presteren in het toernooi. Zo levert elke overwinning in de groepsfase een bedrag van 630.000 euro op en elk gelijkspel 210.000 euro. De clubs die in hun poule op plek één eindigen, krijgen daarbovenop nog eens 1.100.000 euro. Voor clubs die als nummers twee doorgaan is dat 550.000 euro. Vervolgens vallen ook in de knock-outfase nog vele miljoenen te verdienen.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 02 september 2022 - 07:26   quote  deeplink  
In Rotterdam ook geen Romeinen dan mag ik aannnemen
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 02 september 2022 - 18:08   quote  deeplink  
komt allemaal te vroeg.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 05 september 2022 - 15:52   quote  deeplink  
Keepers [A-lijst]
1. Justin Bijlow
21. Ofir Marciano
22. Timon Wellenreuther
59. Jaimy Kroesen

Verdedigers [A-lijst]
2. Marcus Pedersen
4. Lutsharel Geertruida
5. Fredrik André Bjørkan
6. Jacob Rasmussen
15. Marcos Lopez
18. Gernot Trauner
33. Dávid Hancko

Middenvelders [A-lijst]
8. Quinten Timber
10. Orkun Kökcü
17. Sebastian Szymanski
20. Mats Wieffer
30. Ezequiel Bullaude
47. Karim Dermane

Aanvallers [A-lijst]
7. Alireza Jahanbakhsh
9. Danilo Pereira
11. Javairo Dilrosun
14. Igor Barbosa Da Paixão
23. Patrik Walemark
25. Mohamed Taabouni
26. Oussama Idrissi
29. Santiago Gimenez

via 1908.nl.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 september 2022 door T-FeYeN00rD --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 05 september 2022 - 15:54   quote  deeplink  
Eigen jeugd onder een bepaalde leeftijd komt op de B-lijst (oa Hartman en Benita), aangezien er een grens zit aan het aantal spelers dat je met de A-lijst mag inschrijven.
Stylzz
 Stylzz - maandag 05 september 2022 - 16:09   quote  deeplink  
Geen verrassingen
Misschien Dermane
piet de paler
 piet de paler - maandag 05 september 2022 - 17:33   quote  deeplink  
Vrees met grote vrezen dat deze wedstrid een paar weekjes te vroeg gaat komen.
Onder buik gevoel
Stylzz
 Stylzz - maandag 05 september 2022 - 17:34   quote  deeplink  
Geeft niks
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 16 september 2022 - 02:08   quote  deeplink  
Feyenoord koploper in Groep F

D7-AC5-A31-C5-CA-4997-BEA0-FEBE0-DD1-C415.jpg

Feyenoord heeft uitstekende zaken gedaan in de groepsfase van de Europa League. De Rotterdammers wonnen in De Kuip met 6-0 van SK Sturm Graz en hebben hierdoor de ruime nederlaag tegen SS Lazio van vorige week qua doelsaldo volledig weggepoetst.

Feyenoord is op dit moment koploper in Groep F. Mede omdat SS Lazio hard onderuit ging in Denemarken tegen FC Midtjylland. De Italianen werden op een 5-1 nederlaag getrakteerd. Bij de uitploeg stonden Ciro Immobile, Pedro, Felipe Anderson gewoon in de basis. Na de rust kwam sterspeler Sergej Milinković-Savić nog binnen de lijnen.

Niet alles ging perfect bij FC Midtjylland. De Denen hadden nog de mogelijkheid om de 6-1 te scoren, maar vanaf de stip ging het mis. Feyenoord speelt op donderdag 6 oktober de uitwedstrijd tegen FC Midtjylland en SS Lazio treft dan SK Sturm Graz.


https://youtu.be/8Q6Yn1co3hY
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 16 september 2022 - 12:03   quote  deeplink  
Feyenoord wist gisterenavond overtuigend te winnen van Sturm Graz met 6-0. Ook de wedstrijd in Groep F tussen SS Lazio en FC Midtjylland was spectaculair te noemen. De Denen stuurden de Italianen met een 5-1 nederlaag naar huis. Trainer Maurizio Sarri was na afloop woedend op zijn spelers en dreigt zelfs met een vertrek.

''Zulke plotselinge ineenstortingen hebben we vorig jaar ook een paar keer gezien. Dat gebrek aan motivatie is moeilijk te begrijpen'', vertelt de 63-jarige Sarri in gesprek met De Telegraaf. De trainer noemt het optreden van zijn spelers arrogant en heeft de hele week aangegeven de tegenstander niet te onderschatten.

''Ik moet uitvinden waar dit door komt. Misschien moet ik een stap terug doen of zijn er bepaalde spelers die moeten vertrekken. Het was niet eens een wedstrijd. We speelden arrogant. We hebben hier drie dagen voor gewaarschuwd, maar het hielp blijkbaar niet. Dit valt heel moeilijk te begrijpen.''

Ook bij Feyenoord werd er met verbazing gekeken naar de uitslag in Denemarken. ''Die had ik echt niet zien aankomen'', vertelt trainer Arne Slot in gesprek met ESPN. ''Al is FC Midtjylland natuurlijk ook een goede ploeg. De eerste reactie die ik had was: 'dan moet Lazio met andere spelers gespeeld hebben', maar ze speelden nagenoeg met dezelfde spelers als tegen Feyenoord.''
VVout
 VVout - vrijdag 16 september 2022 - 17:49   quote  deeplink  
Nou Arne, die wedstrijd van Lazio kan je er gelijk bij halen en maar niet genoeg onder hun neus wrijven.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5113
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: HET OFFICIËLE FEYENOORD EUROPA LEAGUE TOPIC..









0.0454928