|
|
MMM
|
|
|
Is allemaal leuk. Maar als we zo doorgaan is plek 2 weer voorronde CL. Dan kun je het weer vergeten als je tweede word.
Die neuzen kunnen de klere krijgen. Maar verder is het voor de coëfficiënten wel fijn als de rest goed presteert. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op donderdag 25 september 2025 - 21:23 schreef VVout het volgende:Hoop dat die Goes lekker tegen de lamp loopt, coëfficiënten mijn reet. En gisteren die kazen ook lekker weer 2 punten laten leggen. Hahaha ! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op donderdag 25 september 2025 - 21:25 schreef MMM het volgende:Is allemaal leuk. Maar als we zo doorgaan is plek 2 weer voorronde CL. Dan kun je het weer vergeten als je tweede word. Die neuzen kunnen de klere krijgen. Maar verder is het voor de coëfficiënten wel fijn als de rest goed presteert. Ben ik eens met jou hoor. We hebben die puntjes hard zat nodig zoals het er nu voor staat |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Villa heeft de weg terug net iets te vroeg gevonden. Hoe ze afgelopen weken speelden dichtte ik ons nog wel een kans toe maar ze beginnen echt op stoom te raken. Gaat een heidens karwei worden.. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| 25ste nu. Nummers 22 tot 29 op 3 punten. Eerste 24 gaan door. Volgende wedstrijd tegen Stuttgart die ook op 3 punten staan. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 - 23:01 schreef T-FeYeN00rD het volgende:25ste nu. Nummers 22 tot 29 op 3 punten. Eerste 24 gaan door. Volgende wedstrijd tegen Stuttgart die ook op 3 punten staan. En dat kut Braga gewoon bovenaan met 9 uit 3..🙈 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: tja, kan snel gaan. Die zijn er al zo'n beetje. Totaal geen bijzondere ploeg. Maar goed, dat krijg je als je zo loopt te kloten, als Feyenoord zijnde. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Onze schuld.. Betis 0-0 bij Genk, Genk in de 85e minuut nog op de paal. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Van de huidige stand komen we nog de nummer 16, 21, 27, 28 en 29 tegen. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Zie t verband niet met Betis? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Tegen Celtic gele zijde weer leeg natuurlijk. Ze leren het ook echt nooit.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Theoretisch onze sterkste tegenstander in de groep imo. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Z gaat nooit met open |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Leek wel of ze gewoon een container fakkels achter dat vak hadden neer gezet. Jammer dat het niet meer kan, want ziet er gewoon gaaf uit. Maar goed hoe kan dit dan steeds weer, schijnbaar wordt er toch gewoon een oogje bij Feyenoord dicht geknepen. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Ah ok.
Stuttgart ook wel denk ik. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Trouwens, die top 8 in Europa League ziet er toch ergens bizar niet indrukwekkend uit eigenlijk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 oktober 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Zie je hoe serieus de grote clubs t nemen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Tijdstip van de wedstrijd van zondag blijft staan |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Zonde. Mooie beelden, maar ik heb een stuk liever een vol stadion. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Mwao weten we ook weer hoe sportief de overige clubs zijn, handig om te weten. Dan erbij gaat de klok Zaterdag een uurtje terug, dus fuck Peter en ze zooitje |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ik blijf het prachtig vinden vuurwerk en zulke sfeer acties, en dubbel vinden want ook alom worden onze sfeer acties op tv maar ook erbuiten regelmatig geroemd (dus zeker ook met vuurwerk) zolang niks op het veld komt en wedstrijd qua rook bv door kan gaan vind kunnen dat is Mijn Mening maar mag nu eenmaal niet van uefa
Boetes zoals voor trappen niet vrijhouden komt vaker voor er daar snap ik dan zoiezo nooit wat van. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ongelooflijk. En het maar blijven doen.
En als supporter ben je je geld kwijt door dit soort figuren en zit je thuis voor de buis.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Tegen Sturm Graz ook gedeeltelijk zonder publiek.
Ik snap dat veel mensen vuurwerk mooi vinden en sfeerverhogend. Maar de consequenties zijn het totaal niet waard. Consequenties die bovendien 90 minuten lang duren. Of in dit geval zelfs 2x 90 minuten lang duren. Tegenover vuurwerk van een paar minuten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 oktober 2025 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ja klopt wel hoor, maar in prencipe als het intern en veilige manier gebruikt en gedaan wordt, en wedstrijd er niet mee ontregeld dan zou het buiten het dus gewoon niet mag Uefa best kunnen, maar mag dus gewoon niet en zo pak je inderdaad ook jezelf en je mede supporters
Maar trappen niet vrijhouden is me toch wel raadsel en zoiets aan voorkant simpels lijkt maar intern niet opgelost te kunnen worden blijkbaar. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 - 12:23 schreef MMM het volgende:Ongelooflijk. En het maar blijven doen. En als supporter ben je je geld kwijt door dit soort figuren en zit je thuis voor de buis.. 2 potjes dus. Bizar |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: MaAr De SfEeR!!!
Sukkels. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Moet maar eens klaar zijn, ik vind het ook prachtig maar de UEFA denkt daar anders over, en die kunnen ons flink pijn doen. Sfeeracties zijn gezellig maar niet ten koste van alles. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Vraag me gelijk af hoe er een container vuurwerk binnen komt. Belachelijk dat het kan en na 100 keer je er geen mannetje er bij zet en ze er uit kickt. Vind het persoonlijk mooi om te zien hoor en stiekem ook mensen van de club, anders pak je dit toch al lang resoluut aan. |
|
|
|