|
|
Jaappio
|
|
|
Zo dit was dan toch zeker wel de laatste wedstrijd van Mulder. Tip: koop Vermeer dan worden we kampioen! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
We hebben toch een talentvolle keeper aangetrokken.. zelfs al maakt ie af en toe een foutje, hij zal er allicht meer uithouden dat Muldertje... die laat gewoon 3 houdbare ballen door.. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Tering, kan niet meer dit met Mulder.... Bijna eigenhandig ons europees voetbal ontnomen! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Eens. Eruit met die clown. En Immers en Vilhena ook. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Je hebt Muldertjes en Vermeertjes.. |
|
|
|
|
Darts70
|
|
|
Volledig mee eens pakt al jaren geen punten en vooral de laatste tijd lijkt steeds slechter te worden tijd Hahn!!!!! |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
En zondag staat ie er weer....laf management |
|
|
|
|
Clyde Best
|
|
|
Eens, en Toornstra erin zondag. Als ik Immers en Vilhena vergelijk met hun talent dan mag Vilhena lekker even op het bankje. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: +1
Hahn maar es opstellen en wellicht beginnen met Clasie, Vormer en Toornstra.. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
Nooit gedacht dat ik het zou zeggen ....... Mulder aub eruit. |
|
|
|
|
feyenoordfanuitarnhe
|
|
|
quote: ik denk dat je Clasie wel kunt vergeten zondag dan is hij al weg denk ik |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
+1 voor de topicstarter
Zie het helaas alleen iet zo snel gebeuren. Mulder is namelijk heilig net als Immers |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Die Mulder maakt ook nog eens z'n hele verdediging onzeker. En daar zit al niet veel zelfvertrouwen.
Doe Vermeer maar. Ten Rouwelaar. Doe iets! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: We zullen zien. Voorlopig is ie er nog. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 - 22:14 schreef FR-Henk het volgende:Die Mulder maakt ook nog eens z'n hele verdediging onzeker. En daar zit al niet veel zelfvertrouwen. Doe Vermeer maar. Ten Rouwelaar. Doe iets! Hahn! |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote: Hehehe.. ELMO petje af! Gelukkig zie he het ook |
|
|
|
|
Marco12345
|
|
|
Mulder kan echt niet meer, weg ermee! Je hebt inderdaad Muldertjes en Vermeertjes maar Vermeer pakt punten en wint wedstrijden voor je, Mulder never nooit niet. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hebben we ook, maar staat er nog steeds niet. Wordt opvallend. |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
MULDER OPZOUTEN ! LAMZAK !!! |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
|
|
|
|
koekie
|
|
|
|
|
|
|
koekie
|
|
|
|
|
|
Joostpieter
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dit moet Fred nu toch ook wel inzien, maar heb daar echt mijn twijfels over.. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
En Lijdensweg gaat tot een uur of 3 aan z'n pik zitten trekken op dit topic.
Geniet ervan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hahahaha.... Fuck...dat worden weer 200 posts met 220 keer Mulder in de tekst.... |
|
|
|
|
Rdamnoord
|
|
|
Mulder mulder mulder mulder mulder mulder mulder
klootzak |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote: Hahaha😂 tja.. zo heb ik het nog niet bekeken. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ja dat gaat zeker gebeuren. Vrouwtje krijgt het er maar druk mee ;-) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Nee nu niet. Druk met trekken en beffen .... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Mulder was idd niet op z'n best nee, maar was er geen sprake van een collectieve wanvertoning? Er werd volgens mij echt op amateurniveau verdedigd, al wil ik hiermee het amateurvoetbal absoluut niet te kort doen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 augustus 2014 door sevillana -- |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
duidelijk banken nu die mulder wat een drama! |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
Ooit noemde ik Mulder de Luigi Bruins in het doel... Is nooit echt veranderd. Ik vind hem wel Feyenoord-waardig maar zeker niet als eerste doelman. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 - 22:04 schreef Jaappio het volgende:Zo dit was dan toch zeker wel de laatste wedstrijd van Mulder. Tip: koop Vermeer dan worden we kampioen! tjah vermeer is welkom maar das de enge die welkom is de rest hoef ik niet van ze.vind ik allemaal feyenoord onwaardig! |
|
|
|
|
Clyde Best
|
|
|
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 - 22:43 schreef sevillana het volgende:Mulder was idd niet op z'n best nee, maar was er geen sprake van een collectieve wanvertoning? Er werd volgens mij echt op amateurniveau verdedigd, al wil ik hiermee het amateurvoetbal absoluut niet te kort doen. De wanvertoning begon in het doel en sloeg over op de rest. Als Mulder gewoon die twee ballen pakt, is er niets aan de hand. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 - 22:49 schreef Clyde Best het volgende:[..] De wanvertoning begon in het doel en sloeg over op de rest. Als Mulder gewoon die twee ballen pakt, is er niets aan de hand. precies het blijft een klootviool |
|
|
|
|
beuk
|
|
|
Weer meer tegendoelpunten dan reddingen. Ziet Rutte dat niet? |
|
|
|
|
Bol.Ron
|
|
|
Effe wisselen dat het niet voor de hand ligt dat hij vanzelfsprekend eerste doelman is. Hahn kan zich dan ook eens laten zien. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: hij durft hem naar mijn mening niet wisselen.staat waarschijnlijk in zijn arbeidscontract:ik mag nooit op de bank hoe slecht ik ook keep... |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: Frustratie. Even nachtje slapen en dan nog een keer overwegen. |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
Dit was te slecht. Even een andere keeper regelen. Hahn? misschien...Vermeer? nooit, ook een prutser die punten verliest. |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
Euforie over de uitslag overheerst nog......de groepsfase gaan we vast niet overleven, maar hopelijk een paar leuke reisjes in het verschiet. |
|
|
|
|
feyenoord vakkie QQ
|
|
|
Ik volg mulder al jaren en ben altijd kritisch op hem. volgens mijn vrienden stel ik me aan en is hij de nr 1 voor feyenoord. ik zit al heel lang te wchten tot hij een keer flink de fout in gaat en dat je dat inderdaad punten kost. begrijp me niet verkeerd, ben een geboren feyenoorder/rotterdammer, maar ik hoop dat door die fout de ogen geopend worden van iedereen die wel vertrouwen in hem heeft. bij heel veel tegendoelpunten va F speelt hij een rol, dat kan ook niet anders,want hij haalt m weer uit t netje, maar ik bedoel een negatieve rol, twijfelt veel te vaak,kan niet meevoetballen, geen uitstraling,wijst altijd naar een ander. Elvis heeft ons op de valreep gered, maar zullen de ogen nu wel opengaan naar die vent onder de lat, want dat kost je punten!!!! AFGELOPEN JAAR HADDEN WE OP DE COOLSINGEL KUNNEN STAAN,MAAR HELAAS ER WAS IEMAND DIE VERZAAKTE |
|
|
|
|
raket
|
|
|
|
|
|
raket
|
|
|
quote: Ja ja we weten het wel.Pffffff |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Terwijl deze jongen erg getalenteerd is lijkt hij de laatste jaren alleen achteruit te boeren. Ik wijt dit toch ook voor een belangrijk deel aan de coaching. Lodewijks is mijns inziens niet geschikt Feyenoord keepers naar een hoger plan te tillen. Met van Dijk Timmer etcetera was het ook huilen met de pet op. Ik zeg Lodewijks en van Noortwijk weg dan gaat het echt beter worden. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Ik ben in ieder geval blij dat de mede supporter het nu eindelijk ook in zie dat Erwin Mulder geen toegevoegde waarde is. Dat geldt helaas voor nog meer spelers ... |
|
|
|
|
jacky chan
|
|
|
Gewoon Hahn een kans geven, ze hebben hem niet voor niks erbij gehaald toch? Lexie eruit, Toornstra erin. Vilhena weg....El Ahmadi voor in de plaats en Kazim Kazim samen met Te Vrede voorin en Manu/Schaken op rechts.....We worden kampioen!!! |
|
|
|