BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mulder exit

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 28 augustus 2014 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 augustus 2014 - 23:11 schreef sportdwaas het volgende:
Terwijl deze jongen erg getalenteerd is lijkt hij de laatste jaren alleen achteruit te boeren. Ik wijt dit toch ook voor een belangrijk deel aan de coaching. Lodewijks is mijns inziens niet geschikt Feyenoord keepers naar een hoger plan te tillen. Met van Dijk Timmer etcetera was het ook huilen met de pet op. Ik zeg Lodewijks en van Noortwijk weg dan gaat het echt beter worden.
Beste sportdwaas,

Leg jij mij eens uit welke talenten jij in deze jongen zie! Ik heb hem al in de jeugd van Feyenoord gezien en bij Excelsior ...
Toen ben ik er al van overtuigd geraakt dat er geen talenten te bespeuren zijn ... op welk vlak dan ook !!!
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 28 augustus 2014 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 augustus 2014 - 23:07 schreef feyenoord vakkie QQ het volgende:
Ik volg mulder al jaren en ben altijd kritisch op hem. volgens mijn vrienden stel ik me aan en is hij de nr 1 voor feyenoord. ik zit al heel lang te wchten tot hij een keer flink de fout in gaat en dat je dat inderdaad punten kost. begrijp me niet verkeerd, ben een geboren feyenoorder/rotterdammer, maar ik hoop dat door die fout de ogen geopend worden van iedereen die wel vertrouwen in hem heeft. bij heel veel tegendoelpunten va F speelt hij een rol, dat kan ook niet anders,want hij haalt m weer uit t netje, maar ik bedoel een negatieve rol, twijfelt veel te vaak,kan niet meevoetballen, geen uitstraling,wijst altijd naar een ander. Elvis heeft ons op de valreep gered, maar zullen de ogen nu wel opengaan naar die vent onder de lat, want dat kost je punten!!!! AFGELOPEN JAAR HADDEN WE OP DE COOLSINGEL KUNNEN STAAN,MAAR HELAAS ER WAS IEMAND DIE VERZAAKTE
Ik ben al langer kritisch zoals vele dat hier weten op Erwin Mulder, maar beter laat dan nooit ... ;-)
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 28 augustus 2014 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 augustus 2014 - 22:49 schreef Clyde Best het volgende:

[..]

De wanvertoning begon in het doel en sloeg over op de rest. Als Mulder gewoon die twee ballen pakt, is er niets aan de hand.
Haha, wat een opmerking!! Dat roep ik al jaren ...
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 28 augustus 2014 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 augustus 2014 - 22:45 schreef MauricioAros het volgende:
Ooit noemde ik Mulder de Luigi Bruins in het doel...
Is nooit echt veranderd. Ik vind hem wel Feyenoord-waardig maar zeker niet als eerste doelman.
FOUT !!!! Feyenoord onwaardig moet het zijn !!!
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 28 augustus 2014 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 augustus 2014 - 22:43 schreef sevillana het volgende:
Mulder was idd niet op z'n best nee, maar was er geen sprake van een collectieve wanvertoning?
Er werd volgens mij echt op amateurniveau verdedigd, al wil ik hiermee het amateurvoetbal absoluut niet te kort doen.
Dat amateuristisch verdedigen komt door ..... Juist !!! Dus eruit met die geit.
Fart
 Fart - donderdag 28 augustus 2014 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 augustus 2014 - 23:21 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Haha, wat een opmerking!! Dat roep ik al jaren ...
Jaha, we weten nou wel dat je het tot vervelends toe roept.
Je hoeft niet elk bericht wat hier te quoten met de reactie: "zie je wel" eronder.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 28 augustus 2014 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 augustus 2014 - 23:23 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat amateuristisch verdedigen komt door ..... Juist !!! Dus eruit met die geit.
Gaat het je nou om Mulder of wil je gewoon een aai over je bol?
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 28 augustus 2014 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 augustus 2014 - 23:23 schreef Fart het volgende:

[..]

Jaha, we weten nou wel dat je het tot vervelends toe roept.
Je hoeft niet elk bericht wat hier te quoten met de reactie: "zie je wel" eronder.
Zie je wel
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 28 augustus 2014 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 augustus 2014 - 23:24 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Gaat het je nou om Mulder of wil je gewoon een aai over je bol?
Laat mij nu ook eens even plezier hebben !!!
Clyde Best
 Clyde Best - donderdag 28 augustus 2014 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 augustus 2014 - 23:21 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Haha, wat een opmerking!! Dat roep ik al jaren ...
Iets met beter laat dan nooit...
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 28 augustus 2014 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 augustus 2014 - 23:26 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Laat mij nu ook eens even plezier hebben !!!
Even dan.
Fart
 Fart - donderdag 28 augustus 2014 - 23:27   quote  deeplink  
Ik snap wel dat je ff los wil gaan, maar probeer het een beetje zonder internet.
Gewoon dansje achter je pc ofzo, doe gek pak er een spiegel bij.
koekie
 koekie - donderdag 28 augustus 2014 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 augustus 2014 - 23:11 schreef raket het volgende:

[..]

Ja ja we weten het wel.Pffffff
Heb je ergens last van lamlul!
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 28 augustus 2014 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 augustus 2014 - 23:27 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Even dan.
Yesssss. Ik heb permissie ... ;-)
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 28 augustus 2014 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 augustus 2014 - 23:27 schreef Fart het volgende:
Ik snap wel dat je ff los wil gaan, maar probeer het een beetje zonder internet.
Gewoon dansje achter je pc ofzo, doe gek pak er een spiegel bij.
Ook zo saai ...
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 28 augustus 2014 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 augustus 2014 - 23:28 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Yesssss. Ik heb permissie ... ;-)
;)
raket
 raket - donderdag 28 augustus 2014 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 augustus 2014 - 23:27 schreef koekie het volgende:

[..]

Heb je ergens last van lamlul!
Dat is ook niet aardig.Koekie herhaal machine
Fart
 Fart - donderdag 28 augustus 2014 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 augustus 2014 - 23:28 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ook zo saai ...
Maar daar val je niemand lastig
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 28 augustus 2014 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 augustus 2014 - 23:27 schreef Fart het volgende:
Ik snap wel dat je ff los wil gaan, maar probeer het een beetje zonder internet.
Gewoon dansje achter je pc ofzo, doe gek pak er een spiegel bij.
Maar, hoe vond je Erwin Mulder vanavond?
Fart
 Fart - donderdag 28 augustus 2014 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 augustus 2014 - 23:30 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Maar, hoe vond je Erwin Mulder vanavond?
Precies hetzelfde als jij, maar ik voel mij niet geroepen dit tot in den treuren mede te delen.
Mulder was kut. that's it... alles al over gezegd.
koekie
 koekie - donderdag 28 augustus 2014 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 augustus 2014 - 23:29 schreef raket het volgende:

[..]

Dat is ook niet aardig.Koekie herhaal machine
Ach gossie...Ben je nog steeds op je pikke getrapt dat we je topic niet leuk vonden..?
Ga lekker in je hoekie uithuilen.
sportdwaas
 sportdwaas - donderdag 28 augustus 2014 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 augustus 2014 - 23:18 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Beste sportdwaas,

Leg jij mij eens uit welke talenten jij in deze jongen zie! Ik heb hem al in de jeugd van Feyenoord gezien en bij Excelsior ...
Toen ben ik er al van overtuigd geraakt dat er geen talenten te bespeuren zijn ... op welk vlak dan ook !!!
Keepers zijn eenlingen en moeten goed gecoached worden. Er lijkt geen wisselwerking te zijn tussen de verdedigers en de keeper. Mulder heeft lengte en goede reflexen. Hij kan en moet dominanter worden in de zestienmeter bij hoge ballen en actiever meekijken. Hij moet in ieder geval stoppen met vissen. Hij zou zich kunnen ontwikkelen tot een de Goeij light maar dan heb je wel een keeperstrainer als Doesburg nodig.

Enfin voorlopig moet het dan maar net als Brazilie vroeger: gewoon altijd 1 doelpunt meer maken dan de tegenstander
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 28 augustus 2014 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 augustus 2014 - 23:33 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

Keepers zijn eenlingen en moeten goed gecoached worden. Er lijkt geen wisselwerking te zijn tussen de verdedigers en de keeper. Mulder heeft lengte en goede reflexen. Hij kan en moet dominanter worden in de zestienmeter bij hoge ballen en actiever meekijken. Hij moet in ieder geval stoppen met vissen. Hij zou zich kunnen ontwikkelen tot een de Goeij light maar dan heb je wel een keeperstrainer als Doesburg nodig.

Enfin voorlopig moet het dan maar net als Brazilie vroeger: gewoon altijd 1 doelpunt meer maken dan de tegenstander
Mulder ontwikkelt zich niet. Dan houdt het op.
tomson
 tomson - donderdag 28 augustus 2014 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 augustus 2014 - 22:04 schreef Jaappio het volgende:
Zo dit was dan toch zeker wel de laatste wedstrijd van Mulder. Tip: koop Vermeer dan worden we kampioen!
Was dit jouw laatste post ?
raket
 raket - donderdag 28 augustus 2014 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 augustus 2014 - 23:32 schreef koekie het volgende:

[..]

Ach gossie...Ben je nog steeds op je pikke getrapt dat we je topic niet leuk vonden..?
Ga lekker in je hoekie uithuilen.
Spreek jij voor iedereen?
koekie
 koekie - donderdag 28 augustus 2014 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 augustus 2014 - 23:30 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Maar, hoe vond je Erwin Mulder vanavond?
Haha... ga je het nu bij iedereen invrijven?
raket
 raket - donderdag 28 augustus 2014 - 23:40   quote  deeplink  
Hoe weet je nou dat ik een lamlul bent.Miscchien ben ik wel harstikke aardig?En zouden we in de echte wereld wel dikke vrienden zijn.Een koekieraketje
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 28 augustus 2014 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 augustus 2014 - 23:38 schreef koekie het volgende:

[..]

Haha... ga je het nu bij iedereen invrijven?
Nee joh, grapje.

Iedereen zal het toch wel gezien hebben vanavond, inclusief de technische staf van Feyenoord. Anders ben je ook niet meer geloofwaardig als technische staf ...
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 28 augustus 2014 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 augustus 2014 - 23:40 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Nee joh, grapje.

Iedereen zal het toch wel gezien hebben vanavond, inclusief de technische staf van Feyenoord. Anders ben je ook niet meer geloofwaardig als technische staf ...
Punt is: waarom staat Hahn er dan nog niet? Vrij typisch toch...
freduc
 freduc - donderdag 28 augustus 2014 - 23:42   quote  deeplink  
vond hem vadaag wel heel slecht , bij alle 3 de doelpunten zag het er niet sterk uit van hem
Fart
 Fart - donderdag 28 augustus 2014 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 augustus 2014 - 23:41 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Punt is: waarom staat Hahn er dan nog niet? Vrij typisch toch...
Als je Mulder eerder dan vanavond gewisseld had, dan had je aan hem ook niks meer gehad als 2de keeper.
Nu kan hij alleen de schuld nog maar aan zichzelf geven, lijkt mij een mooi moment voor Hahn.
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 28 augustus 2014 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 augustus 2014 - 23:33 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

Keepers zijn eenlingen en moeten goed gecoached worden. Er lijkt geen wisselwerking te zijn tussen de verdedigers en de keeper. Mulder heeft lengte en goede reflexen. Hij kan en moet dominanter worden in de zestienmeter bij hoge ballen en actiever meekijken. Hij moet in ieder geval stoppen met vissen. Hij zou zich kunnen ontwikkelen tot een de Goeij light maar dan heb je wel een keeperstrainer als Doesburg nodig.

Enfin voorlopig moet het dan maar net als Brazilie vroeger: gewoon altijd 1 doelpunt meer maken dan de tegenstander
Ik vind zijn reflecten maar slapjes en juist Pim Doesburg heeft ooit bij Feyenoord gezegd dat men afscheid moet nemen van Erwin Mulder. Wat denk jij dat de reden is geweest dat Joop Hiele weg moest bij Feyenoord: Juist Erwin Mulder ...
koekie
 koekie - donderdag 28 augustus 2014 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 augustus 2014 - 23:35 schreef raket het volgende:

[..]

Spreek jij voor iedereen?
Hoor hem nou..Wijsneus. Je hebt echt minder hersencellen dan een vertrapte mier.
Els
 Els - donderdag 28 augustus 2014 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 augustus 2014 - 22:14 schreef FR-Henk het volgende:
Die Mulder maakt ook nog eens z'n hele verdediging onzeker.
En daar zit al niet veel zelfvertrouwen.

Doe Vermeer maar. Ten Rouwelaar.
Doe iets!
Voor onzekerheid heeft de verdediging Mulder niet nodig, die zijn uit zichzelf al slecht genoeg. Vermeer is niet voor niets ingehaald door Cilissen. En die vind ik eerlijk gezegd ook maar matig. Misschien is Ten Rouwelaar nog niet zo'n gek idee.
Els
 Els - donderdag 28 augustus 2014 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 augustus 2014 - 22:43 schreef sevillana het volgende:
Mulder was idd niet op z'n best nee, maar was er geen sprake van een collectieve wanvertoning?
Er werd volgens mij echt op amateurniveau verdedigd, al wil ik hiermee het amateurvoetbal absoluut niet te kort doen.
Verbazingwekkend, maar we komen kort na het begin van de competitie conditie tekort. Dan is er toch wel iets enorm mis gegaan.
freduc
 freduc - donderdag 28 augustus 2014 - 23:48   quote  deeplink  
het is ook een gevaar met hahn met zo'n verdediging voor hem , ik vind het een hele getalenteerde keeper maar als hij zo voor de leeuwen wordt gegooit en hij redt het niet dan zitten we met 2 onzekere keepers
koekie
 koekie - donderdag 28 augustus 2014 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 augustus 2014 - 23:40 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Nee joh, grapje.

Iedereen zal het toch wel gezien hebben vanavond, inclusief de technische staf van Feyenoord. Anders ben je ook niet meer geloofwaardig als technische staf ...
Uiteindelijk gaat het om Feyenoord. Zoals ik het al eerder zei. Je hebt vaak wel goed dingen maar je schrijft het soms zo beroerd. Ik kan er wel om lachen maar kan me ook voorstellen dat anderen zo reageren. ..We gaan jouw Nick name nu veranderen naar opwegnaardecoolsingel. Haha😂😂👍
Fart
 Fart - donderdag 28 augustus 2014 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 augustus 2014 - 23:48 schreef freduc het volgende:
het is ook een gevaar met hahn met zo'n verdediging voor hem , ik vind het een hele getalenteerde keeper maar als hij zo voor de leeuwen wordt gegooit en hij redt het niet dan zitten we met 2 onzekere keepers
Deels mee eens, het liefst wil je hem rustig brengen tijdens een bekerwedstrijd.
Aan de andere kant, hij zal ook wel denken: "wat moet ik hier doen om eerste te worden".
Ik ken het persoontje Hahn niet.
Barabas
 Barabas - donderdag 28 augustus 2014 - 23:52   quote  deeplink  
Het is tijd.... Erwin eruit... Na vanavond moet het over zijn.

Hopelijk is Khip beter, maar ik vrees met grote vrezen....
raket
 raket - donderdag 28 augustus 2014 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 augustus 2014 - 23:44 schreef koekie het volgende:

[..]

Hoor hem nou..Wijsneus. Je hebt echt minder hersencellen dan een vertrapte mier.
Dat weet je niet.Dit is een schijnwereldje en niet de realiteit.Er worden meningen gegeven over Feyenoord.Maar daar kan je geen conclusie, s aan verbinden, dat ik minder hersencellen heb als een vertrapte mier.Dan kan ik ook wel zeggen dat je het verstand hebt van een krop sla of het iQ van een plakbandje na 50 keer "Ik wil koekie"herhalen.Of voel je je het baasje omdat je vaak veel post?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 augustus 2014 door raket --
Els
 Els - donderdag 28 augustus 2014 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 augustus 2014 - 23:33 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

Keepers zijn eenlingen en moeten goed gecoached worden. Er lijkt geen wisselwerking te zijn tussen de verdedigers en de keeper. Mulder heeft lengte en goede reflexen. Hij kan en moet dominanter worden in de zestienmeter bij hoge ballen en actiever meekijken. Hij moet in ieder geval stoppen met vissen. Hij zou zich kunnen ontwikkelen tot een de Goeij light maar dan heb je wel een keeperstrainer als Doesburg nodig.

Enfin voorlopig moet het dan maar net als Brazilie vroeger: gewoon altijd 1 doelpunt meer maken dan de tegenstander
Hoewel Doesburg de grootste paardenlul is, die ooit gewerkt heeft voor Feyenoord, was hij zeker goed en hadden we toen keepers die zich ontwikkelden. Doesburg zag het trouwens enorm zitten in Mulder.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 augustus 2014 door Els --
Barabas
 Barabas - donderdag 28 augustus 2014 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 augustus 2014 - 23:43 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik vind zijn reflecten maar slapjes en juist Pim Doesburg heeft ooit bij Feyenoord gezegd dat men afscheid moet nemen van Erwin Mulder. Wat denk jij dat de reden is geweest dat Joop Hiele weg moest bij Feyenoord: Juist Erwin Mulder ...
Pim.... Als we iemand missen...

Of Joop nou zo goed was weet ik niet, maar bij Lodewijks heb ik serieuze twijfels. Zeker na die vrije trap/muur-kwestie in de Oekraïne. Wat nu?
freduc
 freduc - donderdag 28 augustus 2014 - 23:55   quote  deeplink  
klopt doesburg zag het juist in hem zitten
koekie
 koekie - donderdag 28 augustus 2014 - 23:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 augustus 2014 - 23:43 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik vind zijn reflecten maar slapjes en juist Pim Doesburg heeft ooit bij Feyenoord gezegd dat men afscheid moet nemen van Erwin Mulder. Wat denk jij dat de reden is geweest dat Joop Hiele weg moest bij Feyenoord: Juist Erwin Mulder ...
Zou dat de reden zijn dat Joop weg is weggegaan. Ik dacht dat hij geen uitdaging meer had.
Clyde Best
 Clyde Best - donderdag 28 augustus 2014 - 23:56   quote  deeplink  
Beter of niet, Mulder is na vanavond niet te handhaven. Cruciale fouten en een grote bron van onrust voor de verdediging.
Barabas
 Barabas - donderdag 28 augustus 2014 - 23:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 augustus 2014 - 23:54 schreef Els het volgende:

[..]

Hoewel Doesburg de grootste paardenlul is, die er ooit gewerkt heeft voor Feyenoord, was hij zeker goed en hadden we toen keepers die zich ontwikkelden. Doesburg zag het trouwens enorm zitten in Mulder.
Nee, GKL bleek de grootste te zijn...
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 28 augustus 2014 - 23:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 augustus 2014 - 23:47 schreef Els het volgende:

[..]

Verbazingwekkend, maar we komen kort na het begin van de competitie conditie tekort. Dan is er toch wel iets enorm mis gegaan.
Ik zie geen systeem, geen automatismen, geen trainershand, ik zie spelers maar wat aanrommelen. Ik zie de spelers elkaar nauwelijks coachen, het is los zand, stuurloos, het is onzeker, en -dat ook- bij enkelen te weinig individuele kwaliteit.
Allerlei ingediënten die veroorzaken dat spelers zinloze, overbodige energie gebruiken.
de bluffer
 de bluffer - donderdag 28 augustus 2014 - 23:58   quote  deeplink  
Je kan de schuld wel bij Mulder neer leggen
maar kijk eens wat voor fouten er vooraf gemaakt worden
en hoe die Immers staat te voetballen hoop a.s. zondag 100% op
op Toonstra in plaats van IMMERS in Rotterdam laten
koekie
 koekie - donderdag 28 augustus 2014 - 23:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 augustus 2014 - 23:55 schreef Barabas het volgende:

[..]

Pim.... Als we iemand missen...

Of Joop nou zo goed was weet ik niet, maar bij Lodewijks heb ik serieuze twijfels. Zeker na die vrije trap/muur-kwestie in de Oekraïne. Wat nu?
Polen inhuren die een muurtje gaan metselen. Nee idd. Dat was echt gênant. Ik denk niet dat dat Lodewijks bepaalt of? Hij ging vroeger ook zo regelmatig in de fout. Hmmmmmm!!
koekie
 koekie - vrijdag 29 augustus 2014 - 00:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 augustus 2014 - 23:58 schreef de bluffer het volgende:
Je kan de schuld wel bij Mulder neer leggen
maar kijk eens wat voor fouten er vooraf gemaakt worden
en hoe die Immers staat te voetballen hoop a.s. zondag 100% op
op Toonstra in plaats van IMMERS in Rotterdam laten
Nee ff. Serieus bluffer. De fouten worden idd door anderen gemaakt. Bij de 3e door Immers. Maar de 1e en de 3e moet hij toch hebben og niet?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5982
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mulder exit









0.0089511