BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mulder exit

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Els
 Els - vrijdag 29 augustus 2014 - 00:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 augustus 2014 - 23:56 schreef Barabas het volgende:

[..]

Nee, GKL bleek de grootste te zijn...
Die komt op heel veel punten absoluut tekort, maar is in vergelijking met Pim Doesburg echt een verademing aan de bar. Of op een feestje.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 29 augustus 2014 - 00:03   quote  deeplink  
De 2e ook. Zat ie gewoon weer te angsthazen in z'n doelgebied.
raket
 raket - vrijdag 29 augustus 2014 - 00:03   quote  deeplink  
He koekie???Ouwe Feyenoord headliner held.:)
Maupstar
 Maupstar - vrijdag 29 augustus 2014 - 00:04   quote  deeplink  
Ik zeg het niet snel maar als ajaks 1 miljoen wil hebben voor Vermeer!
Hoeveel moeten wij dan bijleggen zodat een andere club Mulder wil overnemen?

Geef Hahn en kans en haal Vermeer als back-up want Mulder blijft een lutser zonder uitstraling....
Barabas
 Barabas - vrijdag 29 augustus 2014 - 00:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2014 - 00:03 schreef Els het volgende:

[..]

Die komt op heel veel punten absoluut tekort, maar is in vergelijking met Pim Doesburg echt een verademing aan de bar. Of op een feestje.
Je moet ook niet met hem gaan drinken.... Met mij is veel leuker! ;-))
Els
 Els - vrijdag 29 augustus 2014 - 00:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 augustus 2014 - 23:57 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ik zie geen systeem, geen automatismen, geen trainershand, ik zie spelers maar wat aanrommelen. Ik zie de spelers elkaar nauwelijks coachen, het is los zand, stuurloos, het is onzeker, en -dat ook- bij enkelen te weinig individuele kwaliteit.
Allerlei ingediënten die veroorzaken dat spelers zinloze, overbodige energie gebruiken.
Sterke punt van nederlandse teams is vaak het positiespel. Feyenoord is absoluut de uitzondering. Het staat raar, het loopt niet, ze hebben geen idee waar de ander zich bevindt en Immers lijkt het spel te willen gaan verdelen.
Els
 Els - vrijdag 29 augustus 2014 - 00:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 augustus 2014 - 23:58 schreef de bluffer het volgende:
Je kan de schuld wel bij Mulder neer leggen
maar kijk eens wat voor fouten er vooraf gemaakt worden
en hoe die Immers staat te voetballen hoop a.s. zondag 100% op
op Toonstra in plaats van IMMERS in Rotterdam laten
Eens, de verdediging staat aan de buitenkant te dekken, lopen elkaar in de weg ef verliezen kinderlijk de bal. Een aantal moeten ook de sponsor maar eens nieuwe schoenen vragen. Met noppen dit keer. Maar Mulder was dramatisch, hij mag echt wel eens een keer een afstandsbal pakken.
Barabas
 Barabas - vrijdag 29 augustus 2014 - 00:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 augustus 2014 - 23:59 schreef koekie het volgende:

[..]

Polen inhuren die een muurtje gaan metselen. Nee idd. Dat was echt gênant. Ik denk niet dat dat Lodewijks bepaalt of? Hij ging vroeger ook zo regelmatig in de fout. Hmmmmmm!!
Ik had al langer mijn twijfels bij hem als trainer, maar na de laatste 2 weken ben ik bang dat het waar is dat hij géén goede trainer is. Mulder heeft echt totaal geen vorderingen gemaakt, maakt vaak onnodige foutjes en is tactisch zwak. Allemaal punten waarop je progressie zou moeten boeken, maar na al die tijd is het niks. Vanavond is voor mij een grens overschreden. Ik hoop dat Martin er ook zo over denkt en dat ie voor een oplossing gaat zorgen.
koekie
 koekie - vrijdag 29 augustus 2014 - 00:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 augustus 2014 - 23:53 schreef raket het volgende:

[..]

Dat weet je niet.Dit is een schijnwereldje en niet de realiteit.Er worden meningen gegeven over Feyenoord.Maar daar kan je geen conclusie, s aan verbinden, dat ik minder hersencellen heb als een vertrapte mier.Dan kan ik ook wel zeggen dat je het verstand hebt van een krop sla of het iQ van een plakbandje na 50 keer "Ik wil koekie"herhalen.Of voel je je het baasje omdat je vaak veel post?
.
Huh ? Baasje? Wat is dat nou voor een suggestie.

Hahaha dus toch zwaar op je pikkie getrapt om je Topic !!
Kijk maar hoe weinig post ik heb in de 3 jaar. Echt geen zin meer om op jou te reageren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 augustus 2014 door koekie --
Els
 Els - vrijdag 29 augustus 2014 - 00:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2014 - 00:05 schreef Barabas het volgende:

[..]

Je moet ook niet met hem gaan drinken.... Met mij is veel leuker! ;-))
Haha, zou je denken?
R()b
 R()b - vrijdag 29 augustus 2014 - 00:14   quote  deeplink  
Immers en Mulder, de Cheech en Chong van Feyenoord!
raket
 raket - vrijdag 29 augustus 2014 - 00:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2014 - 00:10 schreef koekie het volgende:

[..]

.
Huh ? Baasje? Wat is dat nou voor een suggestie.

Hahaha dus toch zwaar op je pikkie getrapt om je Topic !!
Kijk maar hoe weinig post ik heb in de 3 jaar. Echt geen zin meer om op jou te reageren.
Heerlijk he zo, n wereld?Je kan van alles zijn.De sukkel die stoer praat, de hooligan, slim doen overkomen.Maar wie ben je in het echt?Lex opzouten is te gek in jou ogen, maar 3x lamzak voor Mulder kan prima in jou beleving.Kusje
Barabas
 Barabas - vrijdag 29 augustus 2014 - 00:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2014 - 00:14 schreef R()b het volgende:
Immers en Mulder, de Cheech en Chong van Feyenoord!
Nou... ZE kunnen wel wat weedyoghurt gebruiken....
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 29 augustus 2014 - 06:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 augustus 2014 - 23:54 schreef Els het volgende:

[..]

Hoewel Doesburg de grootste paardenlul is, die ooit gewerkt heeft voor Feyenoord, was hij zeker goed en hadden we toen keepers die zich ontwikkelden. Doesburg zag het trouwens enorm zitten in Mulder.
Doesburg zag het zitten in Mulder??? Nou ik andere uitspraken gehoord in RTV rijnmond en binnen Feyenoord ...
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 29 augustus 2014 - 06:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 augustus 2014 - 23:51 schreef koekie het volgende:

[..]

Uiteindelijk gaat het om Feyenoord. Zoals ik het al eerder zei. Je hebt vaak wel goed dingen maar je schrijft het soms zo beroerd. Ik kan er wel om lachen maar kan me ook voorstellen dat anderen zo reageren. ..We gaan jouw Nick name nu veranderen naar opwegnaardecoolsingel. Haha😂😂👍
Als het zo ver is dan veranderd ik mijn nickname wel....
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 29 augustus 2014 - 06:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 augustus 2014 - 23:45 schreef Els het volgende:

[..]

Voor onzekerheid heeft de verdediging Mulder niet nodig, die zijn uit zichzelf al slecht genoeg. Vermeer is niet voor niets ingehaald door Cilissen. En die vind ik eerlijk gezegd ook maar matig. Misschien is Ten Rouwelaar nog niet zo'n gek idee.
Nou Els, ik weet 100% zeker dat dezelfde verdediging met een andere keeper het 100% beter gaat doen op den duur !!!
FR-1908Arno
 FR-1908Arno - vrijdag 29 augustus 2014 - 06:50   quote  deeplink  
Ook ik heb het al lange tijd helemaal gehad met Mulder. Wat verwacht hij eigenlijk zelf wat er in de 16 gebeurt ? staat i te wachten op een TCV of Stadsbus die langskomt ? Ik zeg Hahn ;-)
broer van Ted
 broer van Ted - vrijdag 29 augustus 2014 - 07:11   quote  deeplink  
Ze zijn er weer in geslaagd : verdeel &heers . Nu kan dat Mulder held topic me ook niet meer ergeren .
Al die meningen ruzies . Zoek eens naar de 1 wedstrijd van Patrick Lodewijks (groningen zijn debuut?) zie hem kijken !
Wim Doesburg was natuurlijk gestoord fanatiek ik vond hem geweldig als keeper daar stond wat in het doelgebied hoor!
Fijne dag allemaal . Mulder is toch een kutkeeper hahaha
Els
 Els - vrijdag 29 augustus 2014 - 07:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2014 - 06:43 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Doesburg zag het zitten in Mulder??? Nou ik andere uitspraken gehoord in RTV rijnmond en binnen Feyenoord ...
Ja, Doesburg heeft Mulder meerdere malen een groot talent genoemd. Niet hard genoeg, maar meer dan voldoende talent.
Els
 Els - vrijdag 29 augustus 2014 - 07:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2014 - 06:47 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Nou Els, ik weet 100% zeker dat dezelfde verdediging met een andere keeper het 100% beter gaat doen op den duur !!!
Dat lijkt me sterk. Als de verdediging uit 4 19 jarige jongens had bestaan, dan had ik je nog willen geloven. Jij moet je tunnelvisie over Mulder eens loslaten, want nu denk je blijkbaar dat we met 1 aankoop uit de brand zijn en dat is echt veel te positief.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 29 augustus 2014 - 07:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2014 - 07:16 schreef Els het volgende:

[..]

Dat lijkt me sterk. Als de verdediging uit 4 19 jarige jongens had bestaan, dan had ik je nog willen geloven. Jij moet je tunnelvisie over Mulder eens loslaten, want nu denk je blijkbaar dat we met 1 aankoop uit de brand zijn en dat is echt veel te positief.
Nou, met zo'n onzekere sluitpost achter je wordt zelfs de meest ervaren verdediger nerveus.
Els
 Els - vrijdag 29 augustus 2014 - 07:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2014 - 07:18 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Nou, met zo'n onzekere sluitpost achter je wordt zelfs de meest ervaren verdediger nerveus.
Zou zo maar kunnen, maar de blunders van Mathijsen liggen toch echt aan hemzelf. Vergeet niet dat we niemand hebben die de organisatie neer kan zetten bij een spelhervatting. Dat moest vorig jaar onze spits doen!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 29 augustus 2014 - 07:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2014 - 07:28 schreef Els het volgende:

[..]

Zou zo maar kunnen, maar de blunders van Mathijsen liggen toch echt aan hemzelf. Vergeet niet dat we niemand hebben die de organisatie neer kan zetten bij een spelhervatting. Dat moest vorig jaar onze spits doen!
Lijkt mij toch een schone taak voor de keeper...
Zoals de 3-1 gisteren en de 3-2.
Onze keeper heerst niet in zijn gebied. Elke hoge bal daar moet voor de keeper zijn, maar hij komt niet en twijfelt.

Ik heb Mulder lang t voordeel gegeven, maar t is af.
Els
 Els - vrijdag 29 augustus 2014 - 07:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2014 - 07:31 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Lijkt mij toch een schone taak voor de keeper...
Zoals de 3-1 gisteren en de 3-2.
Onze keeper heerst niet in zijn gebied. Elke hoge bal daar moet voor de keeper zijn, maar hij komt niet en twijfelt.

Ik heb Mulder lang t voordeel gegeven, maar t is af.
Mulder moet er uit. Dat is wat mij betreft duidelijk en geen discussie. Wat mij betreft gaat Mathijsen lekker naast hem op de tribune zitten. Hij heeft niet kunnen brengen waar hij voor gehaald is. Geen langdurige stabiele factor in de verdediging, jongeren kunnen zich niet aan hem optrekken en hij coacht niet in het veld en als je de geluiden juist hoort, ook niet in de kleedkamer. Dan houdt het nu wel op. Zet Kongolo maar op z'n favoriete plaats, dan zien we wel wat we met de LB doen.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 29 augustus 2014 - 07:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2014 - 07:38 schreef Els het volgende:

[..]

Mulder moet er uit. Dat is wat mij betreft duidelijk en geen discussie. Wat mij betreft gaat Mathijsen lekker naast hem op de tribune zitten. Hij heeft niet kunnen brengen waar hij voor gehaald is. Geen langdurige stabiele factor in de verdediging, jongeren kunnen zich niet aan hem optrekken en hij coacht niet in het veld en als je de geluiden juist hoort, ook niet in de kleedkamer. Dan houdt het nu wel op. Zet Kongolo maar op z'n favoriete plaats, dan zien we wel wat we met de LB doen.
Misschien dat de vegetariër (voorheen kannibaal) straks nog wat kan betekenen?
sportverteller
 sportverteller - vrijdag 29 augustus 2014 - 07:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2014 - 07:38 schreef Els het volgende:

[..]

Mulder moet er uit. Dat is wat mij betreft duidelijk en geen discussie. Wat mij betreft gaat Mathijsen lekker naast hem op de tribune zitten. Hij heeft niet kunnen brengen waar hij voor gehaald is. Geen langdurige stabiele factor in de verdediging, jongeren kunnen zich niet aan hem optrekken en hij coacht niet in het veld en als je de geluiden juist hoort, ook niet in de kleedkamer. Dan houdt het nu wel op. Zet Kongolo maar op z'n favoriete plaats, dan zien we wel wat we met de LB doen.
Ik blijf zeggen dat het feit dat Nelom maar niet definitief door wil breken als onbetwiste linksback, de oorzaak is dat de technische staf eerst BMI en nu blijkbaar Kongolo niet durft te doorschuiven naar het centrum van de verdediging. Botter gezegd: het probleem Nelom is blijkbaar groter dan het probleem Mathijsen.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 29 augustus 2014 - 07:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2014 - 07:38 schreef Els het volgende:

[..]

Mulder moet er uit. Dat is wat mij betreft duidelijk en geen discussie. Wat mij betreft gaat Mathijsen lekker naast hem op de tribune zitten. Hij heeft niet kunnen brengen waar hij voor gehaald is. Geen langdurige stabiele factor in de verdediging, jongeren kunnen zich niet aan hem optrekken en hij coacht niet in het veld en als je de geluiden juist hoort, ook niet in de kleedkamer. Dan houdt het nu wel op. Zet Kongolo maar op z'n favoriete plaats, dan zien we wel wat we met de LB doen.
Tsja, Mathijsen was vorig seizoen nog redelijke zekerheid.
Het lijkt er nu wel van af.
Ook van Beek vind ik nog veel fouten maken. Dat mag, maar maakt het geheel erg broos.
Die leider in het veld missen we al jaren.
sportverteller
 sportverteller - vrijdag 29 augustus 2014 - 07:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2014 - 07:50 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Tsja, Mathijsen was vorig seizoen nog redelijke zekerheid.
Het lijkt er nu wel van af.
Ook van Beek vind ik nog veel fouten maken. Dat mag, maar maakt het geheel erg broos.
Die leider in het veld missen we al jaren.
Van Mathijsen weten we dat het moet groeien in het seizoen en dan van grote waarde is voor het elftal. Maar ja, een parttime voetballer is lastig, zeker als de bank niet breed genoeg is.

Van Beek heeft van die momenten dat hij ongecontroleerde acties uitvoert. Hij gaat er dan meer met zijn energie in dan met zijn verstand. Ik heb bijvoorbeeld al meerdere momenten van hem gezien dat hij compleet over een bal heen maait. Als hij meer met zijn verstand voetbalt, gecontroleerde acties onderneemt, is het een goede verdediger.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 augustus 2014 door sportverteller --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 29 augustus 2014 - 08:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2014 - 07:50 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Tsja, Mathijsen was vorig seizoen nog redelijke zekerheid.
Het lijkt er nu wel van af.
Ook van Beek vind ik nog veel fouten maken. Dat mag, maar maakt het geheel erg broos.
Die leider in het veld missen we al jaren.
Vind Mathijsen niet zo'n probleem eigenlijk. Hij begon heel matig, maar hij speelt nu beter dan een paar wedstrijden terug en lijkt weer richting zijn niveau van afgelopen seizoen te groeien. Vond hem gisteren bijvoorbeeld beter dan Van Beek en Kongolo. Ik zou lekker de verdediging laten staan, zoals ie gisteren was. Ingrijpen zou ik doen op het middenveld en in het doel...
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 29 augustus 2014 - 08:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2014 - 08:11 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Vind Mathijsen niet zo'n probleem eigenlijk. Hij begon heel matig, maar hij speelt nu beter dan een paar wedstrijden terug en lijkt weer richting zijn niveau van afgelopen seizoen te groeien. Vond hem gisteren bijvoorbeeld beter dan Van Beek en Kongolo. Ik zou lekker de verdediging laten staan, zoals ie gisteren was. Ingrijpen zou ik doen op het middenveld en in het doel...
Zag ik ook. Al heeft Joris wel aardig wat wedstrijden achtereen beroerd gespeeld. Gister geeft weer wat hoop.
In het doel ligt nog steeds de achilleshiel.
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 29 augustus 2014 - 09:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2014 - 07:50 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

...

Die leider in het veld missen we al jaren.
Vlaar was dat in zijn laatste jaar in mijn ogen. Maar ja, toen ging 'ie meteen weg.
R()b
 R()b - vrijdag 29 augustus 2014 - 09:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2014 - 07:50 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Die leider in het veld missen we al jaren.
Ook één van de grotere dingen ja.
Na Bosvelt heb ik geen speler er meer op kunnen betrappen.
Guidetti kwam aardig in de buurt, maar dat was op een andere wijze en maar 1 jaartje.
ronald.k
 ronald.k - vrijdag 29 augustus 2014 - 11:16   quote  deeplink  
mulder eruit, vorig jaar tegen 020 vloog er ook al zon vrije trap in,tegen heerenveen staat hij verkeerd opgesteld, bij corners blijft hij staan, tegen utrecht loopt hij eertst achteruit en dan weer vooruit.vorig jaar kopte pelle en de vrij alles weg, hier kon hij zich achter verschuilen, nu niet meer.
weet je nog twente thuis, slaat de bal terug het veld in de 1-1 vlak voor rust.
twee weken terug tegen den haag een afstandschot op de lat waar zit mulder op zijn knieen te kijken naar de bal. conclusie of niemand bij feyenoord valt dit op of heeft geen vertrouwen in zijn vervanger. ook de keeperstrainers moet dit kwalijk worden genomen.
Barabas
 Barabas - vrijdag 29 augustus 2014 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2014 - 08:11 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Vind Mathijsen niet zo'n probleem eigenlijk. Hij begon heel matig, maar hij speelt nu beter dan een paar wedstrijden terug en lijkt weer richting zijn niveau van afgelopen seizoen te groeien. Vond hem gisteren bijvoorbeeld beter dan Van Beek en Kongolo. Ik zou lekker de verdediging laten staan, zoals ie gisteren was. Ingrijpen zou ik doen op het middenveld en in het doel...
Juist! Vertrouwen moet je ze geven. Mulder is nu definitief door de mand gevallen. Als Karim erbij komt en Kazim zover is dan komt het met dat middenveld ook wel goed.
Barabas
 Barabas - vrijdag 29 augustus 2014 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2014 - 07:46 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Misschien dat de vegetariër (voorheen kannibaal) straks nog wat kan betekenen?
Ik hoop niet dat het van hem af gaat hangen. Is nl. ook geen natuurlijke leider...
Barabas
 Barabas - vrijdag 29 augustus 2014 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2014 - 07:47 schreef sportverteller het volgende:

[..]

Ik blijf zeggen dat het feit dat Nelom maar niet definitief door wil breken als onbetwiste linksback, de oorzaak is dat de technische staf eerst BMI en nu blijkbaar Kongolo niet durft te doorschuiven naar het centrum van de verdediging. Botter gezegd: het probleem Nelom is blijkbaar groter dan het probleem Mathijsen.
Zoals je gisteren hebt kunnen zien is er geen probleem met Mathijssen...
sickiethijs
 sickiethijs - vrijdag 29 augustus 2014 - 11:43   quote  deeplink  
Mulder pakt al jaren geen punten voor onze ploeg..ik vind hem echt geen uitstraling hebben..en ik erger me vaak rot aan dat waardeloze onzekere gegrabbel van hem..snap ook niet waarom je hahn haalt om bij ons de bank warm te houden terwijl mulder te vaak goals incaseert die hij echt wel had kunnen Stoppen..dat de trainer vertrouwen in hem houd is onacceptabel. .haal desnoods vermeer bij die snavels of zet hahn erin..maar van mij mag mulder Oprutte
sevillana
 sevillana - vrijdag 29 augustus 2014 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2014 - 07:16 schreef Els het volgende:

[..]

Dat lijkt me sterk. Als de verdediging uit 4 19 jarige jongens had bestaan, dan had ik je nog willen geloven. Jij moet je tunnelvisie over Mulder eens loslaten, want nu denk je blijkbaar dat we met 1 aankoop uit de brand zijn en dat is echt veel te positief.
goed punt, Els
impreza
 impreza - vrijdag 29 augustus 2014 - 13:09   quote  deeplink  
Dit was hoop ik toch de druppel voor Mulder,Feyenoord onwaardige keeper.
Hahn erin of mischien wel Vermeer halen.
balt
 balt - vrijdag 29 augustus 2014 - 13:18   quote  deeplink  
Wat was dit ongelofelijk slecht en niet alleen Mulder maar allemaal nooit zo slecht gezien
Gerard_FR
 Gerard_FR - vrijdag 29 augustus 2014 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2014 - 06:47 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Nou Els, ik weet 100% zeker dat dezelfde verdediging met een andere keeper het 100% beter gaat doen op den duur !!!
Welnee man Mulder had gewoon een slechte dag.
Els
 Els - vrijdag 29 augustus 2014 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2014 - 08:11 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Vind Mathijsen niet zo'n probleem eigenlijk. Hij begon heel matig, maar hij speelt nu beter dan een paar wedstrijden terug en lijkt weer richting zijn niveau van afgelopen seizoen te groeien. Vond hem gisteren bijvoorbeeld beter dan Van Beek en Kongolo. Ik zou lekker de verdediging laten staan, zoals ie gisteren was. Ingrijpen zou ik doen op het middenveld en in het doel...
Met Mathijsen kun je geen druk zetten. Hij mist snelheid en blijft dus achterin hangen. Als je dan als middenveld en aanval druk gaat zetten, is het veld te lang geworden. Da's wel erg makkelijk voetballen voor de tegenstander.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 29 augustus 2014 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2014 - 14:00 schreef Els het volgende:

[..]

Met Mathijsen kun je geen druk zetten. Hij mist snelheid en blijft dus achterin hangen. Als je dan als middenveld en aanval druk gaat zetten, is het veld te lang geworden. Da's wel erg makkelijk voetballen voor de tegenstander.
je hebt twee centrale verdedigers he, dus dan zal van Beek druk moeten zetten.
Clyde Best
 Clyde Best - vrijdag 29 augustus 2014 - 14:06   quote  deeplink  
Tweetje van Dennis van Eersel van Rijnmond:

"Rutten houdt vertrouwen in doelman Erwin Mulder: "Hij kan zich zondag weer gaan herstellen, maar er moet geen trend in komen.""

Zondag dus gewoon met Mulder op doel...
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 29 augustus 2014 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2014 - 14:06 schreef Clyde Best het volgende:
Tweetje van Dennis van Eersel van Rijnmond:

"Rutten houdt vertrouwen in doelman Erwin Mulder: "Hij kan zich zondag weer gaan herstellen, maar er moet geen trend in komen.""

Zondag dus gewoon met Mulder op doel...
maar hij geeft wel een signaal
TnT the DJ
 TnT the DJ - vrijdag 29 augustus 2014 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2014 - 14:19 schreef Stylzz het volgende:

[..]

maar hij geeft wel een signaal
Tijd om als supporters ook maar eens een signaal te geven dan: Oprotten met die kneus.

Ik zal nooit het interview van twee jaar geleden vergeten. Mulder vond dat hij iets uitstraalde! Tsja, het Syndroom van Down* wellicht, maar of je daar nou punten mee pakt... :-/

* Mijn excuses aan alle mensen met Down voor de vergelijking met Erwin Mulder.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 29 augustus 2014 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2014 - 14:06 schreef Clyde Best het volgende:
Tweetje van Dennis van Eersel van Rijnmond:

"Rutten houdt vertrouwen in doelman Erwin Mulder: "Hij kan zich zondag weer gaan herstellen, maar er moet geen trend in komen.""

Zondag dus gewoon met Mulder op doel...
Prima gedaan Daffy Duck! Mulder staat nu op scherp. Nu zal blijken of hij goed genoeg is of niet. Nu moet hij laten zien dat hij ballen heeft, zo niet.... weg ermee... Als Daffy hem nu gepasseerd had, kon je de rest van het seizoen doen met Hahn en Graafland. Nu moet er gestreden worden, prima gedaan...
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 29 augustus 2014 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2014 - 14:49 schreef TnT the DJ het volgende:

[..]

Tijd om als supporters ook maar eens een signaal te geven dan: Oprotten met die kneus.

Ik zal nooit het interview van twee jaar geleden vergeten. Mulder vond dat hij iets uitstraalde! Tsja, het Syndroom van Down* wellicht, maar of je daar nou punten mee pakt... :-/

* Mijn excuses aan alle mensen met Down voor de vergelijking met Erwin Mulder.
Beetje jammer dit. Maar goed, ik heb weer een andere zwarte humor.
Henny
 Henny - vrijdag 29 augustus 2014 - 15:31   quote  deeplink  
Vermeer zorgt ook voor onrust in de verdediging. NIET halen. Prima lijnkeeper overigens. 020 kreeg veel minder tegendoelpunten en leed minder puntverlies toen Vermeer plaatsmaakte voor Cilessen.
Henny
 Henny - vrijdag 29 augustus 2014 - 15:31   quote  deeplink  
Vermeer zorgt ook voor onrust in de verdediging. NIET halen. Prima lijnkeeper overigens. 020 kreeg veel minder tegendoelpunten en leed minder puntverlies toen Vermeer plaatsmaakte voor Cilessen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mulder exit









0.0070760