BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Manchester United en Ajax akkoord: 17,5 miljoen euro voor Blind!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
 Headliner  Headliner - zaterdag 30 augustus 2014 - 02:24
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'Manchester United en Ajax akkoord: 18 miljoen euro voor Blind' (VoetbalPrimeur)

Loetje
 Loetje - zaterdag 30 augustus 2014 - 02:47   quote  deeplink  
Nog niet 100% maar dit zal werkelijkheid worden.

De enige speler die Ajax niet kan missen en opvangen.
Hoorde ook dat Ajax geen vervanger ging halen, alhoewel Soccernieuws meld van wel. Wat een rust brengt deze jongen.
Viergever in mijn optiek veel te zwak om blind af te lossen. Eerder als opvolger van Moisander.

Vinden jullie dat Ajax deze 18 miljoen gedeeltelijk moet herinversteren?

Wie zouden jullie als opvolger zien?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 augustus 2014 door Loetje --
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 30 augustus 2014 - 03:08   quote  deeplink  
Eindelijk een bedrag (als het klopt) waar je wijzer van wordt!
3sterren
 3sterren - zaterdag 30 augustus 2014 - 04:10   quote  deeplink  
Lkkr dan! Ik zeg schone naar het middenveld el ghazi,kishna op de flank! En muric komt er ook aan! Want ik ga mijn hoop niet vestigen op een nieuwe speler die toch niet gaat komen, zoals elk jaar het geval is!
Giovannitoo
 Giovannitoo - zaterdag 30 augustus 2014 - 04:33   quote  deeplink  
Huilen met de pet op. Beste speler vertrekt en er komt niks voor terug. Niks maar dan ook echt niks te zoeken in de CL helaas.
Ajaks
 Ajaks - zaterdag 30 augustus 2014 - 06:34   quote  deeplink  
We zijn een kweekvijver voor buitenlandse clubs.
Hierdoor heb je nooit of te nimmer iets te zoeken in de CL.
Ik ben een echte Ajacied doch het blijven echte joden die " ophet geld zitten en blijven zitten". Hiermee doe je je seizoenkaarthouders te kort.
Ajax. doet het jaren in de ere divisie naar behoren doch Europees stelt het niet veel meer voor. Wat heb ik aan een goede jeugdopleiding?

Overigens, Hollandse competitie gelijktijdig laten beginnen met Italiaanse competitie. Dus vanaf 1september.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 30 augustus 2014 - 07:18   quote  deeplink  
18 miljoen plus bonussen is echt veel geld.
Het gaat je goed Daley. Heb je hier al vaak afgeschreven toen
je nog linksback speelde. Na alle kritiek ben je hard blijven werken en
vind ik dat je deze mooie transfer verdiend heb! Bewijs nu iedereen maar
dat je ook een hoger niveau aan kunt! Succes!

Deze transfer had ik helaas al voorspeld net als vorig jaar met Erikssen.
Lijkt wel ofdat ze de sterkhouder expres verkopen op de laatste dagen en
dan helaas niks meer op tijd kunnen aantrekken. Ben benieuwd of
dat er nog iemand bijkomt of dat Viergever op die plek blijft staan..
nora
 nora - zaterdag 30 augustus 2014 - 07:26   quote  deeplink  
Net wat je zegt we zijn een bedrijf geworden we kopen alleen jeugd leiden het op en hopen dat er een paar kanjers bij zitten die we duur kunnen verkopen. Tel uit je winst !!! top Marc
Jan1970
 Jan1970 - zaterdag 30 augustus 2014 - 07:35   quote  deeplink  
Mooie transfer.
Gun het Blind enorm (al blijft het wel jammer dat hij niet blijft)
Alle criticasters van twee jaar geleden hebben helemaal het nakijken. Weet nog hoe Blind werd afgebrand in 2012....
Dat herinnerend is het zijn mooiste cadeau!!
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - zaterdag 30 augustus 2014 - 07:52   quote  deeplink  
Gaat het nu niet moeilijk voor Ajax worden?
Ajax moet vandaag nog flink investeren voor 2 goede aankopen.
Kan Reyes niet iets zijn voor Ajax, en nog een andere speler ?
martymcfly
 martymcfly - zaterdag 30 augustus 2014 - 07:55   quote  deeplink  
Nou top! Marc! Je hebt net het kampioenschap verkocht goed gedaan. Meedoen aan de championsleague levert ongeveer 17 miljoen op, blind voor 18 miljoen verkocht dus 1 miljoen winst. Heel goed gedaan Marc! , NOT!!!!
Brandje
 Brandje - zaterdag 30 augustus 2014 - 08:08   quote  deeplink  
Dat is niet fijn wakker worden maar te verwachten. Mokotjo is al weg. Ziyech is al weg. Nu gaan ze volgens de geruchten voor Sinkgraven. Een speler die amper in de basis heeft gestaan.
Siggi een nieuw contract gegeven het kan niet op.

Je beste speler dan ook nog eens voor een fooi verkopen in mijn ogen terwijl dat helemaal niet had gehoeven. Ten eerste heeft hij nog een contract en ten tweede is de bankrekening al vol. We laten weer zien hoe klein we eigenlijk zijn. Minimaal 30 miljoen en anders oprotten. Kijk eens wat ze voor Luke Shaw en Di Maria betaalden

Dikke bankrekening maar dadelijk met een veredeld jeugdelftal de competitie en de CL in.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 augustus 2014 door Brandje --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 30 augustus 2014 - 08:16   quote  deeplink  
Yes heerlijk!!! Lekker wakker worden met dit nieuws, mijn dag kan niet meer stuk!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 augustus 2014 door Ajax Warrior --
jolanpalma
 jolanpalma - zaterdag 30 augustus 2014 - 08:17   quote  deeplink  
Wie had dat 4 jaar geleden verwacht! 18 milj. Marcje zit zich weer in de handen te wrijven. Zal wel niemand voor gehaald worden. Gun het hem btw van harte
Brandje
 Brandje - zaterdag 30 augustus 2014 - 08:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 08:16 schreef Ajax Warrior het volgende:
Yes heerlijk!!! Lekker wakker worden met dit nieuws, mijn dag kan niet meer stuk!!
Snap je blijdschap niet zo want dadelijk mag je weer "genieten" van een middenveld met Serero, Viergever en Klaassen. Als Viergever weg valt dan mag je beroep gaan doen op de jeugd want je hebt geen back-up en dan willen ze gaan overwinteren in de CL.
Hans63
 Hans63 - zaterdag 30 augustus 2014 - 08:30   quote  deeplink  
Zoals verwacht,op het laatste moment raak je een steunpilaar kwijt. Er zou nu toch een goede vervanger gekocht moeten worden.
Laten we het nog geeneens hebben over de spitspositie die is ook dramatisch, je houdt je hart vast voor de cl.
f-side
 f-side - zaterdag 30 augustus 2014 - 08:34   quote  deeplink  
we hadden natuurlijk al 95 miljoen winst+de 18 miljoen van blind is 113 miljoen winst dan kan er wel een middenvelder van voormaat komen wat dachten jullie van mbia of van ginkel of gudelj of chery of mane en laten we dan ook een spits halen ik denk aan huntelaar of soriano we hebben zat geld om een leuke middenvelder en spit tekopen ik zeg ga naar red bull salzburg en haal middenvelder mane en spits soriano geef red bull salzburg 25 miljoen euro en klaar ben je
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 30 augustus 2014 - 08:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 08:26 schreef Brandje het volgende:

[..]

Snap je blijdschap niet zo want dadelijk mag je weer "genieten" van een middenveld met Serero, Viergever en Klaassen. Als Viergever weg valt dan mag je beroep gaan doen op de jeugd want je hebt geen back-up en dan willen ze gaan overwinteren in de CL.
Mijn blijdschap hoef jij niet te begrijpen, maar het voordeel is dat de zeikerds weer een weekend de tijd hebben om te schreeuwen om versterking en te janken over marc en het TH en het onrecht dat ze als supporter is aangedaan.
Brandje
 Brandje - zaterdag 30 augustus 2014 - 08:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 08:36 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Mijn blijdschap hoef jij niet te begrijpen, maar het voordeel is dat de zeikerds weer een weekend de tijd hebben om te schreeuwen om versterking en te janken over marc en het TH en het onrecht dat ze als supporter is aangedaan.
Dus jij geniet van andermans onvrede?!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 30 augustus 2014 - 08:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 08:34 schreef f-side het volgende:
we hadden natuurlijk al 95 miljoen winst+de 18 miljoen van blind is 113 miljoen winst dan kan er wel een middenvelder van voormaat komen wat dachten jullie van mbia of van ginkel of gudelj of chery of mane en laten we dan ook een spits halen ik denk aan huntelaar of soriano we hebben zat geld om een leuke middenvelder en spit tekopen ik zeg ga naar red bull salzburg en haal middenvelder mane en spits soriano geef red bull salzburg 25 miljoen euro en klaar ben je
Met deze mannen erbij zou je ook nog steeds geen garantie hebben dat je het verder schopt in de CL. Ik denk niet dat er iemand bij komt. Viergever is gehaald voor het geval Blind mocht vertrekken. En helaas of niet, maar we hebben ermee te dealen...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 30 augustus 2014 - 09:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 08:44 schreef Brandje het volgende:

[..]

Dus jij geniet van andermans onvrede?!
Mijn blijdschap is niet om jullie onvrede hoor. Daar moet ik alleen om lachen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 30 augustus 2014 - 09:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 08:47 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Met deze mannen erbij zou je ook nog steeds geen garantie hebben dat je het verder schopt in de CL. Ik denk niet dat er iemand bij komt. Viergever is gehaald voor het geval Blind mocht vertrekken. En helaas of niet, maar we hebben ermee te dealen...
Idd Ron, helaas zijn sommigen hier daarvan nog niet doordrongen.
Robinho
 Robinho - zaterdag 30 augustus 2014 - 09:14   quote  deeplink  
Van Gaal begint een vies rancuneus mannetje te worden. Jeugdspeler van 16 ophalen en Blind twee dagen voor sluiten van de markt terwijl Louis al lang en breed wist dat ie hem wilde hebben. Gewoon Ajax treiteren
sebas1
 sebas1 - zaterdag 30 augustus 2014 - 09:23   quote  deeplink  
Goed nieuws,tikkie breed blind is weg. Wat is deze gozer omhoog geschreven, na 1 goeie pass
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 30 augustus 2014 - 09:25   quote  deeplink  
We gaan het morgen zien, zonder Blind!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 augustus 2014 door Ronald 1960 --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 30 augustus 2014 - 09:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 09:14 schreef Robinho het volgende:
Van Gaal begint een vies rancuneus mannetje te worden. Jeugdspeler van 16 ophalen en Blind twee dagen voor sluiten van de markt terwijl Louis al lang en breed wist dat ie hem wilde hebben. Gewoon Ajax treiteren
Uuüuh...
Robinho
 Robinho - zaterdag 30 augustus 2014 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 08:36 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

We hebben niemand nodig, op naar de tweehonderd miljoen, zelf opleiden, een eigen stadion en van de beurs. Dan zijn we weer een echte voetbalclub. O ja, en Huntelaar terug ;-)
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 30 augustus 2014 - 09:29   quote  deeplink  
Goed dat Blind deze kans krijgt en pakt, altijd gezeik gehad en pas 1 jaar gewaardeerd.
Hij is op zn top nu bij Ajax, straks een tegenvallend seizoen hier en hij kan weer naar groningen verhuurd worden....

Mooi bedrag en mooi voor Blind.

We kunnen evengoed kampioen worden zonder hem.

Welterusten
Stanley
 Stanley - zaterdag 30 augustus 2014 - 09:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 09:14 schreef Robinho het volgende:
Die gedachte is ook bij mij opgekomen ! Maar ik zie Blind echt geen topper in de Premier Leage worden. 18 mln voor Daley is een fantastische deal voor Ajax. En een transfer die nu nog heel mooi lijkt voor Daley, die mij overigens een enorm sympathieke gozer lijkt en deze euforie wel gun. Alleen blijf ik van mening dat hij fysiek en op pure snelheid tekort schiet voor topvoetbal.

Hopelijk gaat het hem goed en wordt van Gaal niet voor de kerst geslacht.....

En wat Ajax verder doet kan me eigenlijk geen reet meer schelen. Ik ben en blijf supporter want dat zit in mijn dna, maar het huidige beleiduitvoer door Overmars is niet de mijne. Sigthorsson een nieuw contract bieden etc getuigt mijn inziens niet van de absolute wil om uit te voeren wat Cruyff ons voor heedtmgehouden tijdens ziin revolutie. ?.

Geen schulden en het kapitaal op het veld.

Op iedere positie een Ajaxwaardige speler het liefst zelf opgeleid en anders aangekocht, maar het laatste dient wel een speler zijn die iets daadwerkelijk per direct iets toevoegt aan het team...

Niet mijn woorden en aan ons om te beoordelen of Marc dit ook uitvoerd.... Ik denk van niet trouwens....
hjf
 hjf - zaterdag 30 augustus 2014 - 09:34   quote  deeplink  
quote:
Heb je dan zekerheid, dat je echt beter wordt? Salzburg is per slot van rekening door Malmo (ook al geen hoogvlieger) uitgeschakeld voor de CL. Het zal nu moeten blijken of Marc Overmars visie heeft door direct te schakelen naar de broodnodige versterking(en).
hjf
 hjf - zaterdag 30 augustus 2014 - 09:40   quote  deeplink  
Daley. Van harte gefeliciteerd met jouw transfer naar Man U, mijn favoriete club in Engeland. Het is je gegund. Bedankt voor de afgelopen 2 seizoenen, waarin je een groot aandeel had in de behaalde titels. Ik ben je altijd blijven steunen. Ook in 2012 toen velen over je heen vielen. Ik hoop dat je een eerlijke kans krijgt om daar je verder te ontwikkelen. Het gaat je goed in Manchester.
Cyprioot
 Cyprioot - zaterdag 30 augustus 2014 - 09:41   quote  deeplink  
Ik heb altijd een dubbel gevoel bij dit soort berichten. Tuurlijk, zwaar kloten dat er weer een dragende speler weggaat, temeer omdat de concurrent (PSV) al zijn toppers heeft weten te behouden. Maar anderzijds, dat gebeurt toch sinds mensheugenis? We raken al decennia lang onze beste spelers kwijt. Wat belangrijker is, is wat we met het geld gaan doen. En de laatste jaren zitten we alleen maar op te potten, met deze verkoop hebben we meer dan 100 mio aan vrije reserves ! Maar ik las dat Ajax zich met dit geld op meerdere posities wil versterken, laten we het hopen. Een creatieve middenvelder is zeer welkom. Sinkgraven wordt genoemd en bij VI op TV zijn ze daar laaiend over, ik ken hem niet. Schone kun je dan naar de plek van Blind en die kan volgend jaar mogelijk al worden opgevolgd door Bazoer, wat ook een tooper schijnt te zijn en dan 'al' 18 is. Iig is ACTIE VEREIST !!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 augustus 2014 door Cyprioot --
jodocus
 jodocus - zaterdag 30 augustus 2014 - 09:41   quote  deeplink  
Nou Marc wat gaan we doen ?
remco k
 remco k - zaterdag 30 augustus 2014 - 09:41   quote  deeplink  
Stel je voor dat ajax terug moet vallen op de jeugd. Het verleden heeft wel uitgewezen dag dit niks anders met zich meebrengt fan doffe ellende.

Prima transfer. Prima bedrag. Vervanger al in huis. En ik verwacht dat ze nog een jonge jongen erbij halen.
WZAWZDB

prima bedrag bedongen door Marc.

Het gaat je goed Daley. Een echte Ajacied
remco k
 remco k - zaterdag 30 augustus 2014 - 09:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 09:41 schreef Cyprioot het volgende:
Ik heb altijd een dubbel gevoel bij dit soort berichten. Tuurlijk, zwaar kloten dat er weer een dragende speler weggaat, temeer omdat de concurrent (PSV) al zijn toppers heeft weten te behouden. Maar anderzijds, dat gebeurt toch sinds mensheugenis? We raken al decennia lang onze beste spelers kwijt. Wat belangrijker is, is wat we met het geld gaan doen. En de laatste jaren zitten we alleen maar op te potten, met deze verkoop hebben we meer dan 100 mio aan vrije reserves ! Maar ik las dat Ajax zich met dit geld op meerdere posities wil versterken, laten we het hopen. Een creatieve middenvelder is zeer welkom. Sinkgraven wordt genoemd en bij VI op TV zijn ze daar laaiend over, ik ken hem niet. Schone kun je dan naar de plek van Blind en die kan volgend jaar mogelijk al worden opgevolgd door Bazoer, wat ook een tooper schijnt te zijn en dan 'al' 18 is. Iig is ACTIE VEREIST !!!
Ik mag toch hopen dat schone gewoon op rechtsbuiten blijft staan en niet weer hoeft te schutteren op de CVM plek.
remco k
 remco k - zaterdag 30 augustus 2014 - 09:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 09:40 schreef hjf het volgende:
Daley. Van harte gefeliciteerd met jouw transfer naar Man U, mijn favoriete club in Engeland. Het is je gegund. Bedankt voor de afgelopen 2 seizoenen, waarin je een groot aandeel had in de behaalde titels. Ik ben je altijd blijven steunen. Ook in 2012 toen velen over je heen vielen. Ik hoop dat je een eerlijke kans krijgt om daar je verder te ontwikkelen. Het gaat je goed in Manchester.
Zo hoort het.
+1
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 30 augustus 2014 - 10:01   quote  deeplink  
Daley vedient deze transfer absoluut, die heeft hij helemaal zelf bedongen. In 2012 nog uitgekotst door een groot deel en nu de publiekslieveling. Ik had hem ook nog graag een paar jaar bij ajax willen zien voetballen, maar na 2 sterke seizoenen en een sterk WK, verdient hij dit.
Daley, het ga je goed, veel succes bij Man.United en wie weet zijn we jou ooit nog wel eens terug in ons mooie shirt als routinier om dan de jonkies op het middenveld te coachen.

Daley Blind, wie kent hem niet, Daley Blind,Daley Blind,ie een echte ajacied,

Bedankt!!!
Cyprioot
 Cyprioot - zaterdag 30 augustus 2014 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 09:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik mag toch hopen dat schone gewoon op rechtsbuiten blijft staan en niet weer hoeft te schutteren op de CVM plek.
Ach, ik stel ook maar wat voor, details moet Frank invullen. Waar het om gaat is dat je, als je zo'n kollosaal bedrag vangt, je met slim investeren er per saldo sterker op kunt worden en eigenlijk moet worden. Want we willen vooruit, niet stilstaan en cker niet achteruit !
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 30 augustus 2014 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Dan van Ginkel natuurlijk, die wilden ze vorig jaar al, zou niet verkeerd zijn..
Brandje
 Brandje - zaterdag 30 augustus 2014 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 09:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Zo hoort het.
+1
Zo hoort het? Elke Ajacied gunt hem deze stap echter zetten velen, ook mijn idee, grote vraagtekens bij het beleid door op de laatste dagen van de transferperiode je aanvoerder te verkopen en je met Mokotjo(1,5 miljoen) en Ziyech(kleine 3 miljoen) hadden kunnen anticiperen op dit vertrek. We hebben notabene bijna 95 miljoen in kas dus die bedragen zijn te verwaarlozen maar je hebt WEL een vervanger voor Blind in huis!
Brandje
 Brandje - zaterdag 30 augustus 2014 - 10:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 10:24 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dan van Ginkel natuurlijk, die wilden ze vorig jaar al, zou niet verkeerd zijn..
PSV al geprobeerd wil niet in de eredivisie spelen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 30 augustus 2014 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 09:43 schreef remco k het volgende:

[..]

El Ghazi op rechts, doet het fantastisch op die positie overigens succes Daley!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 30 augustus 2014 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 10:26 schreef Brandje het volgende:

[..]

PSV al geprobeerd wil niet in de eredivisie spelen.
Dat denk ik ook, maar wie weet wel bij Ajax en we spelen C.L.
verbrande harry
 verbrande harry - zaterdag 30 augustus 2014 - 10:28   quote  deeplink  
Leuk dat geld hoor, klasse Marc, persoonlijk denk ik dat je je titel hebt verkocht aan man u.
En nu weer extra geld, en wat zal geweldige Marc er mee gaan doen?
Nul niks nada zilst helemaal niks.
Marc1
 Marc1 - zaterdag 30 augustus 2014 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 10:27 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dat denk ik ook, maar wie weet wel bij Ajax en we spelen C.L.
Helemaal mee eens...Vol voor van Ginkel gaan hij kan 6 CL wedstrijden tonen aan Chelsea dat hij er klaar voor is. Ajax heeft minimaal een halfjaar om een langere termijn oplossing te verzinnen voor het vertrek van Blind.
nora
 nora - zaterdag 30 augustus 2014 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 08:08 schreef Brandje het volgende:
Dat is niet fijn wakker worden maar te verwachten. Mokotjo is al weg. Ziyech is al weg. Nu gaan ze volgens de geruchten voor Sinkgraven. Een speler die amper in de basis heeft gestaan.
Siggi een nieuw contract gegeven het kan niet op.

Je beste speler dan ook nog eens voor een fooi verkopen in mijn ogen terwijl dat helemaal niet had gehoeven. Ten eerste heeft hij nog een contract en ten tweede is de bankrekening al vol. We laten weer zien hoe klein we eigenlijk zijn. Minimaal 30 miljoen en anders oprotten. Kijk eens wat ze voor Luke Shaw en Di Maria betaalden

Dikke bankrekening maar dadelijk met een veredeld jeugdelftal de competitie en de CL in.
Sinkgraven zou een goede aankoop zijn is wel een geweldig talent op het middenveld.
Brandje
 Brandje - zaterdag 30 augustus 2014 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 10:58 schreef nora het volgende:

[..]

Sinkgraven zou een goede aankoop zijn is wel een geweldig talent op het middenveld.
Talenten hebben we naar mijn mening voldoende. In jong Ajax loopt ook nog een Bazoer aardig te ballen. Schuif hem dan maar door ipv weer iemand aan te trekken die weer een seizoen moet "wennen" zoals Hoorn en wat ze nu met Zivkovich doen
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 30 augustus 2014 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 08:16 schreef Ajax Warrior het volgende:
Hahahaha jij hebt hem nooit wat gevonden, overgehypt.....mooie pass tegen Spanje bracht jou een kleine glimlach, meer niet.
Jij vindt hem te traag en als linksback bagger.
Ik vind het wel een goeie, een echte Ajacied......mooie transfer voor Daley, jammer dat hij naar die loser van een van Gaal gaat, maar die eikel gaat het toch niet redden bij MU, die zit over een jaar naast Truus op de bank.

Daley het gaat je goed gap....bedankt, en wie weet jij bent wel een typ die ooit terug komt (sorry Warrior ;-)
Cyprioot
 Cyprioot - zaterdag 30 augustus 2014 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 10:55 schreef Marc1 het volgende:

[..]

Helemaal mee eens...Vol voor van Ginkel gaan hij kan 6 CL wedstrijden tonen aan Chelsea dat hij er klaar voor is. Ajax heeft minimaal een halfjaar om een langere termijn oplossing te verzinnen voor het vertrek van Blind.
Waarom Van Ginkel? Dat is een diepgaande middenvelder, en in Klaassen hebben we toevallig al zo'n speler die het goed doet. Nieuwe middenvelder eens, maar koop dan of een creatief type of een vervangende CVM, Van Ginkel zitten we niet (meer) op te wachten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 augustus 2014 door Cyprioot --
nora
 nora - zaterdag 30 augustus 2014 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 09:41 schreef Cyprioot het volgende:
Sinkgraven wat ik van hem gezien heb is een topper in wording, in mijn ogen het grootste talent op het middenveld in de eredivisie.
Eide
 Eide - zaterdag 30 augustus 2014 - 11:28   quote  deeplink  
Ajax heeft de afgelopen seizoen steeds weer dragende spelers verkocht. Vertonghen, Eriksen, Alderweireld. En elke keer weer was er door groei in de selectie en aankopen een opvolger en werd het team als geheel niet slechter. Daarnaast heeft het geen enkele zin niet mee te werken aan een dergelijke transfer als er een topclub komt. Nu krijg je 18 miljoen + eventueel bonussen een doorverkoop percentage. Als je nu dwars ligt gaat Blind misschien transfervrij weg, bovendien weet je niet wat het mentaal met iemand doet als je hem een dergelijke kans ontneemt.

Ajax heeft in het voortraject hiervoor als Viergever gehaald en dus is er ruim van tevoren op geanticipeerd. En er is voldoende financiële ruimte om eventueel in investering te doen, hoewel Ajax op het oog voldoende mogelijkheden heeft dit verlies op te vangen.

Natuurlijk is dit een aderlating, Blind was op het middenveld de motor van Ajax. Hij gaat vertrekken, dan moet je niet janken, dan moet je kijken welke spelers er opstaan en de ruimte die door Blind wordt achtergelaten opvullen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5940
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Manchester United en Ajax akkoord: 17,5 miljoen euro voor Blind!!!

0.0088300