|
|
jan366
|
|
|
29 aug Rutten zet twijfelende Mulder onder druk Feyenoord nieuws
Erwin Mulder moet zich niet te zeker voelen van zijn plek onder de lat bij Feyenoord. Trainer Fred Rutten was niet tevreden over het optreden van de keeper tegen Zorya Luhansk (4-3) en zette zijn doelman vrijdag onder druk. Met jeugdinternational Warner Hahn op de bank zal Mulder snel beter moeten gaan spelen om zijn basisplaats te behouden, liet Rutten doorschemeren tegenover RTV Rijnmond.
"Ik ga hem zondag niet vervangen. Hij krijgt de kans en mag zich herstellen, maar dit mag geen trend worden", aldus de ontevreden oefenmeester.
Khalid Boulahrouz is nog altijd niet fit genoeg om deel uit te maken van de wedstrijdselectie tegen FC Twente. Aanwinst Colin Kazim-Richards is dat wel. De Engelse Turk kan dan ook zijn debuut maken voor de Rotterdammers. |
|
|
|
|
broer van Ted
|
|
|
mulder zal Fred wel om zijn nek vliegen . Die clown moet zich doodschamen |
|
|
|
|
impreza
|
|
|
Rutten en Mulder moeten zich schamen |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
lion1
|
|
|
Rutten is een watje en veel te lief. Durft hem er niet naast te zetten. Vermijd conflicten. Voor mij heeft hij nu reeds afgedaan als trainer van Feyenoord. Geloof ook niet dat hij het gaat redden in Rotterdam |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Wat een debiel is die Fred Rutten toch ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Als ie Erwin Mulder blijft opstellen na afgelopen donderdag is het niet moeilijk toch ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Mulder zet zichzelf met zn wanprestatie toch uiteindelijk wel op de bank... KomT tijd... Komt Hahn! |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
Hahn moet een kans krijgen, |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Komt vanzelf als t zo doorgaat. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik zie Fred hem wel in de beker onder de lat zetten zoals jij ook al zei.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
the fox27
|
|
|
|
|
|
Omle
|
|
|
|
|
|
Omle
|
|
|
quote: Heel goed idee inderdaad. Fijn dat jij dat nou vind. Onbegrijpelijk dat anderen dat niet vinden. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Rutten zegt iets voor de bühne. Alsof Mulder beter kan. Mulder zal echt niet veranderen. Tekort kwaliteit. |
|
|
|
|
jacky chan
|
|
|
|
|