|
|
van geil
|
|
|
Boetius legde de bal terug op Immers vanaf de achterlijn. deze mist en start te laat met de achtervolging. Al vind ik eigenlijk in zo'n situatie dat n vrije verdediger hem moet opvangen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 september 2014 door van geil -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 15 september 2014 - 18:19 schreef van geil het volgende:Boetius legde de bal terug op Immers vanaf de achterlijn. deze mist en start te laat met de achtervolging. Al vind ik eigenlijk in zo'n situatie dat n vrije verdediger hem moet opvangen. nee joh, dat is geknipt, je moet t filmpje kijken wat ik eerder postte, t was balverlies bij te Vrede. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Niet per se te wijten aan te Vrede hoor, zo ben ik dan ook wel. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
tja, als je dit moet inbrengen dan weet je eigenlijk wel hoe laat t is. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jammer dat we niet die beoogde spits hebben kunnen aantrekken.. |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
Goed de rust bewaard bij die een na laatste kans Mitchell. Goed gekeken in welke hoek je hem zou schieten. Zeer bekwaam ingeschoten. De rust straalde ervan af. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Bizar dat zo'n bal er niet ingaat. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
die van Kazim en Clasie waren veel eenvoudiger. hier stonden twee man en n keeper op de lijn |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Der was wel meer bizar..pfffff |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Van een spits die buiten de 16 niets toevoegt mag je dan wel verwachten dat hij, als hij in de 16 is, hem maakt.
Maar eens, ballen van Kazim en Clasie moesten er ook in. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gewoon de beste spits van de selectie, altijd opstellen. zal er altijd minimaal 10 meer maken als n vervanger uit deze selectie, simpelweg omdat hij n echte spits is. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ghehe, moest ook eerst twee keer kijken..d:-) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
en zonder oprotten. Wat n HELD! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Aardige jongen die Mitchel. Kan vast goed thee zetten. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 februari 2015 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
theezakje
|
|
|
quote: Binnen de 16 ook niet |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Leek in het begin in een aardige flow te zitten, maar heeft nu totaal geen wedstrijdgevoel meer. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Met ze hoofd en gevoel, bij die misgelopen transfer naar Engeland. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Een van de vele die het gevoel kwijt is, is hij geen uitzondering. In de voorbereiding liep het nog redelijk, nu nergenssssj meer. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: dat geeft hij ook toe. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ach ja.... alsof we daar een voor of nadeel van ondervinden. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 maart 2015 - 08:44 schreef VVout het volgende:Een van de vele die het gevoel kwijt is, is hij geen uitzondering. In de voorbereiding liep het nog redelijk, nu nergenssssj meer. Sinds Kazim de voorkeur kreeg is hij al niet meer, hooguit in het begin nog een paar keer goed ingevallen, maar hij is wat mij betreft passé... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 maart 2015 - 12:24 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Sinds Kazim de voorkeur kreeg is hij al niet meer, hooguit in het begin nog een paar keer goed ingevallen, maar hij is wat mij betreft passé... Zal ik niet ontkennen, maar hij is samen met andere jonge talenten afgegleden en nooit meer op het goede pad geraakt. Waarom eigenlijk ga je je dan afvragen, ontbreekt het deze jongens aan een solide begeleiding in de breedste zin. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 maart 2015 - 12:24 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Sinds Kazim de voorkeur kreeg is hij al niet meer, hooguit in het begin nog een paar keer goed ingevallen, maar hij is wat mij betreft passé... Zo'n beetje heel het elftal is afgegleden dankzij Fred Rutten, de slissert .. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
De jeugd wel... Behalve Van Beek dan... Maar dat is niet dankzij, maar ondanks Rutten! |
|
|
|
|
theezakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 maart 2015 - 13:04 schreef lijdensweg het volgende:[..] Zo'n beetje heel het elftal is afgegleden dankzij Fred Rutten, de slissert .. Het loopt dus af met een s(l)isser! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Mag geen bal meer aanraken. |
|
|
|