BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ervaren spelers?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
riveco
 riveco - zaterdag 30 augustus 2014 - 14:30   quote  deeplink  
Ik hoor hier zo vaak, dat er te weinig ervaren spelers worden gekocht. Maar wat maakt een speler ervaren, en is de ervaring van de eredivisie ook ervaren? Helaas wordt het hier te vaak geroepen, maar kan er misschien ook iemand namen noemen van ervaren spelers die betaalbaar ( in aanschaf en salaris) en die ook nog eens in Nederland zouden willen spelen.
Ik hoor graag namen, en niet komen met VdV of Huntelaar,want als die hadden gewild hadden ze al hier gespeeld.
riveco
 riveco - zaterdag 30 augustus 2014 - 14:33   quote  deeplink  
Op ander topics lees ik wel een Gudelj, maar die heeft in mijn ogen dus geen ervaring en helpt je ook niet verder in de Cl.
faust
 faust - zaterdag 30 augustus 2014 - 14:40   quote  deeplink  
Type rijkaard is wat je zoekt ..maar vinden gaat m niet worden..
riveco
 riveco - zaterdag 30 augustus 2014 - 14:45   quote  deeplink  
Ja dat is een type die je aangeeft, maar ik hoor graag namen die voor Ajax kunnen spelen.
faust
 faust - zaterdag 30 augustus 2014 - 14:49   quote  deeplink  
Zou ik ook graag horen.. maar denk dat t roeien word met wat we hebben ..nog 2 dagen..
clingon
 clingon - zaterdag 30 augustus 2014 - 14:52   quote  deeplink  
Seedorf? Geen club, zeer ervaren, kent de Ajax stijl en de club. De jonkies kijken tegen hem op en heeft een fantastische conditie! Die zou best eens haalbaar kunnen zijn!
Eide
 Eide - zaterdag 30 augustus 2014 - 14:55   quote  deeplink  
Ja joh, is pas een jaar gestopt met voetballen.
Didier
 Didier - zaterdag 30 augustus 2014 - 15:10   quote  deeplink  
Maduro lijkt me toch een goede optie. Is bekend met de ajax-cultuur en redelijk ervaren. Ik heb alleen geen idee van zijn prestaties de afgelopen jaren...
faust
 faust - zaterdag 30 augustus 2014 - 15:10   quote  deeplink  
Die hadden we heel graag terug gehad
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 30 augustus 2014 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 15:10 schreef Didier het volgende:
Maduro lijkt me toch een goede optie. Is bekend met de ajax-cultuur en redelijk ervaren. Ik heb alleen geen idee van zijn prestaties de afgelopen jaren...
Klopt, maar die speelt net een half jaar bij PAOK en heeft nog een contract van 2 jaar.
nora
 nora - zaterdag 30 augustus 2014 - 15:23   quote  deeplink  
v/d Vaart en ja jij zegt die wil niet maar ik weet niet of Ajax echt serieus geweest is met v/d Vaart en het zelfde geld voor Klaas jan. En ja er is op dit moment een behoorlijke strijd op het forum over of je ervaren spelers had moeten kopen of niet, er is een groep die wil gewoon na het weg gaan van de Jong-Poulsen en Blind gewoon door gaan met Milijk is 20 en Zikovic is 17 en Bazoer is 18 en Muric is 18 en Andersen is 19 en Kishna is 19 en El Gahzi is 18 tja wonderen zijn de wereld nog niet uit moet kunnen we hebben wel 100 miljoen op de bank, dan kopen we de tegenstander toch om dat is het nw plan van Marc.
Eide
 Eide - zaterdag 30 augustus 2014 - 15:34   quote  deeplink  
Strijd? Welke strijd? Ik zie juist allerlei mensen smijten met eredivisie namen... Wat jij zegt zie ik geen enkele strijd over hoor. De vraag is of dat soort mannen wel willen. VDV heeft nee gezegd tegen de Boer. Dus wat wil je dan nog?
nora
 nora - zaterdag 30 augustus 2014 - 15:48   quote  deeplink  
Ik geef ook aan of v/d Vaart serieus is benaderd je leest alleen de Boer heeft hem een aantal weken geleden gebeld dat noem ik niet echt een aanbieding doen en ja strijd als je alle posten doorleest zie je veel fans die hadden al eerder wat ervaring willen zien bij Ajax en sommige zoals jij en Remco likken de voetzolen van onze Ajax directie, natuurlijk is het geweldig dat je 100 miljoen hebt maar ik denk dat er wedstrijden komen dat we dan een gemiddelde leeftijd hebben van 20 als top elftal eredivisie, je moet wel heel naief zijn als je daar vertrouwen in hebt.
schapio
 schapio - zaterdag 30 augustus 2014 - 15:49   quote  deeplink  
proberen om jermain jones nog maar naar europa te lokken, kan hier nog 2 jaar makkelijk spelen en heeft ook behoorlijk wat ervaring en aggressiviteit
remco k
 remco k - zaterdag 30 augustus 2014 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 15:48 schreef nora het volgende:
Ik geef ook aan of v/d Vaart serieus is benaderd je leest alleen de Boer heeft hem een aantal weken geleden gebeld dat noem ik niet echt een aanbieding doen en ja strijd als je alle posten doorleest zie je veel fans die hadden al eerder wat ervaring willen zien bij Ajax en sommige zoals jij en Remco likken de voetzolen van onze Ajax directie, natuurlijk is het geweldig dat je 100 miljoen hebt maar ik denk dat er wedstrijden komen dat we dan een gemiddelde leeftijd hebben van 20 als top elftal eredivisie, je moet wel heel naief zijn als je daar vertrouwen in hebt.
20?? Heb jij enig idee hoe oud ons gemiddelde elftal is? Afgelopen weekend stond er maar 1 speler onder die 20 die jij noemt in het veld..

Inderdaad moet je wel heel naief zijn als je daar vertrouwen in hebt. Maar je bent ook wel stekeblind als je niet inziet dat wat jij stelt gewoon niet gaat gebeuren..
nora
 nora - zaterdag 30 augustus 2014 - 16:11   quote  deeplink  
o ja want Moisander en Schone mogen niet geblesserd raken van Remco want dan heb je echt een te jong elftal en dat kan helemaal niet volgens Remco, sluit je ogen toch niet zo man en wees eens realistich.
riveco
 riveco - zaterdag 30 augustus 2014 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 15:48 schreef nora het volgende:
Nora, ik zei nog zo dat je niet met een VdV aan moest komen want als je die belt en hij zegt dat hij in Duitsland wil blijven, ben je uit gepraat of je nou Overmars heet of Nora. Verder is er hier maar één likker en dat ben jij, omdat je mee roept met andere negatievelingen en als er dan namen worden gevraagd kom je met een ingeschopte deur.
Ciler
 Ciler - zaterdag 30 augustus 2014 - 16:43   quote  deeplink  
Dus als je om versterkingen roept ben je een likker van de negatievelingen flikker toch op man! In 1 ding hebben jullie gelijk het is heel moeilijk om ervaren spelers te krijgen die in de eredivisie willen spelen maar oooh je wordt meteen in de categorie negatievelingen geplaatst als je ook maar enig kritiek hebt op het beleid wie zijn hier nu de likkers van dit beleid? pfffffff....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 augustus 2014 door Ciler --
remco k
 remco k - zaterdag 30 augustus 2014 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 16:11 schreef nora het volgende:
o ja want Moisander en Schone mogen niet geblesserd raken van Remco want dan heb je echt een te jong elftal en dat kan helemaal niet volgens Remco, sluit je ogen toch niet zo man en wees eens realistich.
Lezen is ook een vak..
remco k
 remco k - zaterdag 30 augustus 2014 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 16:43 schreef Ciler het volgende:
Dus als je om versterkingen roept ben je een likker van de negatievelingen flikker toch op man! In 1 ding hebben jullie gelijk het is heel moeilijk om ervaren spelers te krijgen die in de eredivisie willen spelen maar oooh je wordt meteen in de categorie negatievelingen geplaatst als je ook maar enig kritiek hebt op het beleid wie zijn hier nu de likkers van dit beleid? pfffffff....
Ik heb het woord likker zelden gebruikt..

Maar wat wel grappig is, waarom is de een dat wel en de ander niet?

Volgens mij heeft een ieder recht op zijn eigen mening, en ben je in mijn ogen geen kontenlikker mits je die mening goed kan onderbouwen..

Maar goed, iedereen roept hier van alles dat er gekocht moet worden. Maar concreet worden met namen kan vrijwel niemand. ik heb nog geen naam van een speler gehoord waar iedereen het over eens is dat die ons kan versterken en die ook nog eens haalbaar is..

Oja, de namen Zyech en Mokotjo zouden ons direct beter maken. Dat hebben we gezien bij Twente...
remco k
 remco k - zaterdag 30 augustus 2014 - 16:51   quote  deeplink  
Deze is wel leuk..

Maduro wordt gezien als een welkome zee ervaren speler die de kar kan trekken..

Toch is heeft hij maar 40 competitiewedstrijden en 16 Europese duels meer gespeeld dan Viergever. En dat terwijl Viergever nog bezig is met het opbouwen van zijn carriere, en Maduro eigenlijk al wel klaar is. Daarnaast zijn zo'n 50% van de wedstrijden van Maduro na Ajax als invaller geweest en heeft hij een paar jaar gewoon nauwelijks gespeeld.

En het leukste van alles is, er zit 3 jaar tussen.. In mijn optiek heeft een Ajax veel meer aan een Viergever dan een Maduro..
Ciler
 Ciler - zaterdag 30 augustus 2014 - 16:51   quote  deeplink  
We kunnen concreet geen namen noemen omdat we slechts 2 dagen voor de sluiting van de transfermarkt zitten. We willen geen paniekaankopen dus kan Ajax zich beter focussen op het vinden van een ervaren kracht over een half jaar tijdens de winterstop als de transfermarkt weer open is.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 30 augustus 2014 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 16:51 schreef remco k het volgende:
Deze is wel leuk..

Maduro wordt gezien als een welkome zee ervaren speler die de kar kan trekken..

Toch is heeft hij maar 40 competitiewedstrijden en 16 Europese duels meer gespeeld dan Viergever. En dat terwijl Viergever nog bezig is met het opbouwen van zijn carriere, en Maduro eigenlijk al wel klaar is. Daarnaast zijn zo'n 50% van de wedstrijden van Maduro na Ajax als invaller geweest en heeft hij een paar jaar gewoon nauwelijks gespeeld.

En het leukste van alles is, er zit 3 jaar tussen.. In mijn optiek heeft een Ajax veel meer aan een Viergever dan een Maduro..
Maduro Pffffffff....dan nog liever de Zeeuw
remco k
 remco k - zaterdag 30 augustus 2014 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 16:51 schreef Ciler het volgende:
We kunnen concreet geen namen noemen omdat we slechts 2 dagen voor de sluiting van de transfermarkt zitten. We willen geen paniekaankopen dus kan Ajax zich beter focussen op het vinden van een ervaren kracht over een half jaar tijdens de winterstop als de transfermarkt weer open is.
Men roeptoetert hier al tijden dat er meer ervaring moet komen. Maar al die tijden worden er geen namen genoemd die haalbaar zijn..
Ciler
 Ciler - zaterdag 30 augustus 2014 - 16:53   quote  deeplink  
quote:

Dan snap je er nog geen reet van Mister Ajax forum het gaat hier om ervaring die Maduro wel degelijk meer heeft dan een Viergever zucht...
remco k
 remco k - zaterdag 30 augustus 2014 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 16:52 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Maduro Pffffffff....dan nog liever de Zeeuw
Beiden hoeft van mij niet.. Van beiden is de carriere klaar..
remco k
 remco k - zaterdag 30 augustus 2014 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 16:53 schreef Ciler het volgende:

[..]

Dan snap je er nog geen reet van Mister Ajax forum het gaat hier om ervaring die Maduro wel degelijk meer heeft dan een Viergever zucht...
Toon eens aan waar hij die ervaring wel meer heeft dan?? In het gezeik om van club te wisselen omdat het weer eens niet gaat zoals het hem aanstaat??

In die wedstrijden valt dat dus wel mee.. Dat laat ik je net zien..

Jammer trouwens dat je niet normaal kan reageren als een volwassen kerel maar direct als een klein kind..
Ciler
 Ciler - zaterdag 30 augustus 2014 - 16:56   quote  deeplink  
Ervaring die overgebracht moet worden op onze jonge talenten daar gaat het om dus wat dan nog carriere klaar... een investering om de jonge talenten vooruit te brengen tja en namen heb je nu toch niks aan want zondag na 24:00 uur kan het niet meer...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 augustus 2014 door Ciler --
remco k
 remco k - zaterdag 30 augustus 2014 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 16:56 schreef Ciler het volgende:
Ervaring die overgebracht moet worden op onze jonge talenten daar gaat het om dis wat dan nog carriere klaar... een investering om de jonge talenten vooruit te brengen tja en namen heb je nu toch niks aan want zondag na 24:00 uur kan het niet meer...
Neem een Maduro.

Wat kan hij overbrengen dan??

Waar heeft hij wat gepresteerd dan??
riveco
 riveco - zaterdag 30 augustus 2014 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 16:51 schreef Ciler het volgende:
Ja Ciler, dat is nou juist het probleem. Vanaf het eind van de competitie wordt er al geroepen dat er ( ervaren )spelers moeten komen, maar bruikbare namen ho maar.
De namen die voorbij kwamen, Ziyech, Mokotjo en Gudelj ( alle 3 zijn het geen ervaren spelers ) Verder wordt VdV genoemd, maar die heeft aangegeven nog niet naar Ajax te willen. Echt in die 2 maanden hadden er dus ook wel namen genoemd kunnen worden die haalbaar zijn ivm transfer kosten en salaris en niet te vergeten die Europese ervaring hebben ( die ook nog eens in Nederland zouden willen spelen ) Maar helaas wordt er alleen maar wat geroepen en een bruikbare naam komt er niet
Ciler
 Ciler - zaterdag 30 augustus 2014 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 16:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Neem een Maduro.

Maduro kent het reilen en zeilen bij Ajax immers hij komt uit de opleiding en het verleden heeft bewezen dat de aanwezigheid alleen al van oud Ajax spelers een boost kan geven aan de jeugd dat is waar ik in geloof. Wat kan mij het schelen wat hij gepresteerd heeft het gaat om de ervaring. Het feit dat hij verder is dan de jeugd kan je niet ontkennen dat ie helemaal geen ervaring zou meenemen?

Dat jij mijn reactie als onvolwassen bestempeld omdat ik niet normaal reageer is omdat jij dat oproept bij me namelijk zo'n alles beter wetertje en ik ben denk ik niet de enige die dat zo ervaart. Ik reageer zelden op de topics maar ik volg wel alles en jij snoert velen vaak de mond op zo'n vaak denigrerende wijze van ik weet het toch wel beter dan jou.

riveco
 riveco - zaterdag 30 augustus 2014 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 16:56 schreef Ciler het volgende:
Ervaring die overgebracht moet worden op onze jonge talenten daar gaat het om dus wat dan nog carriere klaar... een investering om de jonge talenten vooruit te brengen tja en namen heb je nu toch niks aan want zondag na 24:00 uur kan het niet meer...
Ik ben ook een ervaren speler, maar heb nog nooit Europees gespeeld dus aan mijn en andere uit de eredivisie heb je niks. Spelen in de Cl vraagt iets anders en dat moet je leren ( dan nog liever te leren van onze eigen trainers ) die hebben ervaring.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 30 augustus 2014 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 16:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Neem een Maduro.

We weten wat jouw statement is Remko, al jaren lever je commentaar als er hier om aankopen wordt gevraagd...elke x reageer je weer als er iemand wat aangeeft....geen een speler zie jij graag komen...je bent alleen positief als Ajax naar buiten brengt dat ze interesse hebben in een speler of in een nieuw aangetrokken speler....waarom is dat?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 30 augustus 2014 - 17:39   quote  deeplink  
Jermaine Jones
Deze Duits-Amerikaanse middenvelder kwam afgelopen half jaar op huurbasis uit voor het Turkse Besiktas. Jones stond sinds 2007 onder contract als speler van Schalke 04, maar raakte op een zijspoor bij de Duitse subtopper na onenigheid met de clubleiding. Deze WK-ganger speelde afgelopen zomer nog met Amerika tegen de uiteindelijke wereldkampioen Duitsland. Als 32-jarige routinier is hij een aanwinst voor menig subtopper in Europa, en deze zomer transfervrij op te pikken.

Ik wil ook ff stoer meepraten op het trutten forum......dus kom ik maar met een naam, dat willen jullie toch ??
remco k
 remco k - zaterdag 30 augustus 2014 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 17:03 schreef Ciler het volgende:

[..]

Maduro kent het reilen en zeilen bij Ajax immers hij komt uit de opleiding en het verleden heeft bewezen dat de aanwezigheid alleen al van oud Ajax spelers een boost kan geven aan de jeugd dat is waar ik in geloof. Wat kan mij het schelen wat hij gepresteerd heeft het gaat om de ervaring. Het feit dat hij verder is dan de jeugd kan je niet ontkennen dat ie helemaal geen ervaring zou meenemen?

Dat jij mijn reactie als onvolwassen bestempeld omdat ik niet normaal reageer is omdat jij dat oproept bij me namelijk zo'n alles beter wetertje en ik ben denk ik niet de enige die dat zo ervaart. Ik reageer zelden op de topics maar ik volg wel alles en jij snoert velen vaak de mond op zo'n vaak denigrerende wijze van ik weet het toch wel beter dan jou.
Hij kent het reilen en zeilen bij Ajax helemaal niet. de Toekomst is veranderd en totaal niet meer hetzelfde als voorheen. Een ervaren speler kan een toevoeging zijn, maar ik denk niet dat veel jongens opkijken tegen de carriere van Maduro, een vd Vaart zou wel degelijk een verrijking zijn, een Sneijder ook.. Maar beiden blijkbaar onhaalbaar en willen hun woord niet houden door terug te keren.. Er zijn simpelweg niet zo veel jongens die veel ervaring hebben en een meerwaarde kunnen zijn..

En ik weet niks beter, ik heb gewoon mijn mening, en dat anderen niet in staat zijn die mening te doen veranderen kan ik niets aan veranderen, ik denk vaak anders dan de meesten hier en dat botst, wat een ander overigens van me vind zal me echt een zalige rotzorg zijn.
Er zijn er al zovelen als jij geweest.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 30 augustus 2014 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 17:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij kent het reilen en zeilen bij Ajax helemaal niet. de Toekomst is veranderd en totaal niet meer hetzelfde als voorheen. Een ervaren speler kan een toevoeging zijn, maar ik denk niet dat veel jongens opkijken tegen de carriere van Maduro, een vd Vaart zou wel degelijk een verrijking zijn, een Sneijder ook.. Maar beiden blijkbaar onhaalbaar en willen hun woord niet houden door terug te keren.. Er zijn simpelweg niet zo veel jongens die veel ervaring hebben en een meerwaarde kunnen zijn..

En ik weet niks beter, ik heb gewoon mijn mening, en dat anderen niet in staat zijn die mening te doen veranderen kan ik niets aan veranderen, ik denk vaak anders dan de meesten hier en dat botst, wat een ander overigens van me vind zal me echt een zalige rotzorg zijn.
Maar een Maduro heeft wel tegn clubs gespeeld die velen malen beter zijn dan hier in de Eredivisie. Telt dat niet mee dan?
remco k
 remco k - zaterdag 30 augustus 2014 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 17:26 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

We weten wat jouw statement is Remko, al jaren lever je commentaar als er hier om aankopen wordt gevraagd...elke x reageer je weer als er iemand wat aangeeft....geen een speler zie jij graag komen...je bent alleen positief als Ajax naar buiten brengt dat ze interesse hebben in een speler of in een nieuw aangetrokken speler....waarom is dat?
Wat je stelt klopt simpelweg niet. Sommige spelers zie ik ook graag komen. Neem bijvoorbeeld een van Ginkel destijds. Een Mokotjo had van mij mogen komen dit seizoen, alleen wel om andere redenen dan anderen. Ook ben ik het helemaal niet met alle aankopen eens. Ik was fel tegen het aantrekken van Schone, aanvankelijk ook terecht totdat hij RS ging spelen. Ik was tegen het aantrekken van Poulsen..

Waar ik voor ben is iedere speler die wordt aangetrokken de kans geven, maar ook echt de kans te geven als supporter. En dat doet de helft van het volk dat hier komt niet. Een Millik wordt door de helft nu al volledig afgeschreven.

Ook ben ik het met verschillende dingen binnen de directie niet eens. Maar sta wel volledig achter dit beleid.. En ik zeg ook niet dat dit de heilige graal is, maar ik kan geen andere betere manier verzinnen om weer terug te komen tot een bepaald niveau.

Als er een speler gekocht wordt die een versterking blijkt te zijn voor het elftal, dan zal ik dat zonder uitzondering altijd toejuichen.. Al kopen ze er 100...

Alleen heeft het verleden en het heden bewezen dat de meeste aankopen gewoon mislukken..
Zoals overigens ook de meeste spelers die hier genoemd worden..
Hoe is het met Djurucic bijvoorbeeld?? Hoe is het met Bas Dost bijvoorbeeld?? Wat heeft Narsingh gedaan voor afgelopen zondag 2 jaar lang??
Ciler
 Ciler - zaterdag 30 augustus 2014 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 17:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat bedoel ik bij jou ... er zijn er al zovelen als jij geweest klinkt weinig respectvol naar anderen die moeite doen om jouw meningen tegen te spreken misschien dat je daar toch eens op moet letten? Je staat inderdaad sterk in jouw meningen op dit forum maar soms komt het gewoon arrogant over want je wuift alles weg en ga dan niet lopen te verkondigen dat niemand weerstand naar jou toe heeft omdat je jezelf zo sterk vind in beargumenteren.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 30 augustus 2014 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 18:13 schreef Ciler het volgende:

[..]

Dat bedoel ik bij jou ... er zijn er al zovelen als jij geweest klinkt weinig respectvol naar anderen die moeite doen om jouw meningen tegen te spreken misschien dat je daar toch eens op moet letten? Je staat inderdaad sterk in jouw meningen op dit forum maar soms komt het gewoon arrogant over want je wuift alles weg en ga dan niet lopen te verkondigen dat niemand weerstand naar jou toe heeft omdat je jezelf zo sterk vind in beargumenteren.
Ik heb er geen moeite mee....ik heb Remco vaak genoeg virtueel op zijn bek geslagen en hij mij, hebben beide ook een ban gehad.
Remco kan je heus wel uit zijn tent lokken, je moet alleen weten hoe....verbaal is hij heel sterk.
nora
 nora - zaterdag 30 augustus 2014 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 17:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat je stelt klopt simpelweg niet. Sommige spelers zie ik ook graag komen. Neem bijvoorbeeld een van Ginkel destijds. Een Mokotjo had van mij mogen komen dit seizoen, alleen wel om andere redenen dan anderen. Ook ben ik het helemaal niet met alle aankopen eens. Ik was fel tegen het aantrekken van Schone, aanvankelijk ook terecht totdat hij RS ging spelen. Ik was tegen het aantrekken van Poulsen..

Waar ik voor ben is iedere speler die wordt aangetrokken de kans geven, maar ook echt de kans te geven als supporter. En dat doet de helft van het volk dat hier komt niet. Een Millik wordt door de helft nu al volledig afgeschreven.

Ook ben ik het met verschillende dingen binnen de directie niet eens. Maar sta wel volledig achter dit beleid.. En ik zeg ook niet dat dit de heilige graal is, maar ik kan geen andere betere manier verzinnen om weer terug te komen tot een bepaald niveau.

Als er een speler gekocht wordt die een versterking blijkt te zijn voor het elftal, dan zal ik dat zonder uitzondering altijd toejuichen.. Al kopen ze er 100...

Alleen heeft het verleden en het heden bewezen dat de meeste aankopen gewoon mislukken..
Hoe is het met Djurucic bijvoorbeeld?? Hoe is het met Bas Dost bijvoorbeeld?? Wat heeft Narsingh gedaan voor afgelopen zondag 2 jaar lang??
Inderdaad zijn er genoeg aankopen die mislukken, maar er zijn er genoeg oevr die wel gelukt zijn, Suarez en Klaas Jan Maxwwel Slatan dus beste Remco als je niet koopt kan je geen miskoop kopen heb je gelijk in maar zonder te kopen zak je steeds verder weg en dat kan je van mij aannemen.
Ciler
 Ciler - zaterdag 30 augustus 2014 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 18:33 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik heb er geen moeite mee....ik heb Remco vaak genoeg virtueel op zijn bek geslagen en hij mij, hebben beide ook een ban gehad.
Remco kan je heus wel uit zijn tent lokken, je moet alleen weten hoe....verbaal is hij heel sterk.
Nou ja verbaal is hij zeker sterk daar gaat het ook niet om maar ik heb 10x liever Remco dan Infamous PSV die lijkt opgerot hier en zit waar hij moet zitten neem ik aan?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 30 augustus 2014 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 18:48 schreef Ciler het volgende:

[..]

Nou ja verbaal is hij zeker sterk daar gaat het ook niet om maar ik heb 10x liever Remco dan Infamous PSV die lijkt opgerot hier en zit waar hij moet zitten neem ik aan?
Infamous is niet weg, geloof mij maar....hij post een stuk minder, en ik weet waarom maar hij is zeker niet weg
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 30 augustus 2014 - 19:16   quote  deeplink  
Resultaten zeggen alles, gewoon afwachten. En nee ik zal nooit met mijn vingertje gaan wijzen en gaan zeggen van; zie je nu wel ik had gelijk!

Je mag verwachten dat Ajax voldoende kritisch is en het optimale eruit weet te halen!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 30 augustus 2014 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 19:16 schreef Bobby1972 het volgende:
Resultaten zeggen alles, gewoon afwachten. En nee ik zal nooit met mijn vingertje gaan wijzen en gaan zeggen van; zie je nu wel ik had gelijk!

Je mag verwachten dat Ajax voldoende kritisch is en het optimale eruit weet te halen!
Ik wel man, is juist leuk om met je vingertje te wijzen van ik heb gelijk.....ik heb het alleen nooit ;-(
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 30 augustus 2014 - 19:26   quote  deeplink  
Ik hou van feiten.Ik timmer altijd alles dicht met feiten, kan voor de ander heel irritant zijn! Geen ruimte overlaten......heerlijk :)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 30 augustus 2014 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 17:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Oke mijn excuses wat mijn commentaar betreft...maar Djuricic is gewoon een goede speler alleen moet een trainer het zien zitten in hem, de meeste spelers hebben aanpassingsproblemen....de meeste aankopen van Ajax ook, noem ze maar op, hoe lang duurde het met Theo, Schone en nu ook Duarte...je moet ze de tijd geven. Narsingh is ook een goede voetballer is heel lang geblesseerd geweest denk zeer zeker dat hij goed bij Ajax past. ook Dost zou weleens goed kunnen renderen met een goede aangever zoals Narsingh, Schone of El Ghazi...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 30 augustus 2014 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 18:35 schreef nora het volgende:

[..]

Inderdaad zijn er genoeg aankopen die mislukken, maar er zijn er genoeg oevr die wel gelukt zijn, Suarez en Klaas Jan Maxwwel Slatan dus beste Remco als je niet koopt kan je geen miskoop kopen heb je gelijk in maar zonder te kopen zak je steeds verder weg en dat kan je van mij aannemen.
Maar die stonden er ook niet direct, moesten ook wennen...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 30 augustus 2014 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 18:55 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Infamous is niet weg, geloof mij maar....hij post een stuk minder, en ik weet waarom maar hij is zeker niet weg
Waar is Pietje Narreke ?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 30 augustus 2014 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 19:34 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Waar is Pietje Narreke ?
Boos en teleurgesteld....die komt niet meer
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 30 augustus 2014 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 19:36 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Boos en teleurgesteld....die komt niet meer
Waarom boos en teleurgesteld? Zag graag zijn mening, zag het vaak goed vond ik...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5907
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ervaren spelers?

0.0284960