|
|
JOOD
|
|
|
Wedden dat Shone en/of Moisander ook nog gaan...
100 miljoen op de bank! Holeeej! Feest.
Barcelona? PSG? Maakt niet uit hoor, we willen niet eens proberen om te winnen..
Wij zijn Ajax, wij willen graag de beste zijn, maar toch niet helemaal omdat we toch niet meekunnen. Of omdat het allemaal te duur is. Flikker toch op man!
Pomp gewoon 20 miljoen in je team, dan kunnen de supporters ook weer met goede moed beginnen.
Ik hoop op goede laatste dagen van de transfermarkt in ons voordeel, maar heb er een zwaar hoofd in.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Vergeet het maar Jood, wij gaan met onze pupillen de C.L. in...natuurlijk gaan we dan voor het zoveelste jaar weer op ons bek... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Topic nr zoveel....zucht
Schöne heeft toch net verlengd of gaat verlengen, Moisander zal me worst wezen |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Beleid wat Ajax nu hanteert is een bewuste keuze. En zolang men zich dat kan permitteren zal er niks veranderen. Ik denk enkel en alleen dat wanneer het verkeerd uitpakt het pas anders zal worden. In feite is het dan te laat.
Ik geloof oprecht dat Ajax betere resultaten zou bereiken wanneer ze een paar ervaren spelers erbij hadden gehad. Alleen is de werkelijkheid anders. En daar moet je als supporter mee dealen.
Iedereen hoopt het beste, ik ook! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 - 19:47 schreef Bobby1972 het volgende:Beleid wat Ajax nu hanteert is een bewuste keuze. En zolang men zich dat kan permitteren zal er niks veranderen. Ik denk enkel en alleen dat wanneer het verkeerd uitpakt het pas anders zal worden. In feite is het dan te laat. Ik geloof oprecht dat Ajax betere resultaten zou bereiken wanneer ze een paar ervaren spelers erbij hadden gehad. Alleen is de werkelijkheid anders. En daar moet je als supporter mee dealen. Iedereen hoopt het beste, ik ook! dat roep ik ook al jaren, het is trouwens bewezen dat je met alleen jonkies niet de oorlog kan winnen.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 - 19:59 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] dat roep ik ook al jaren, het is trouwens bewezen dat je met alleen jonkies niet de oorlog kan winnen.... Klopt.... in Vietnam was de gemiddelde leeftijd van die yankees 19...en dropen ook af |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: hahahahaha dat bedoel ik maar narreke!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Wij weten ook wel waar we het over hebben Sjakie, we delen het alleen niet altijd met de andere ;-) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 - 20:05 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Wij weten ook wel waar we het over hebben Sjakie, we delen het alleen niet altijd met de andere ;-) Klopt helemaal Narreke!! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Titel wel goed gekozen... daar gaan we weer.
Volgende topic over de scheet van Hennie Spijkerman als het kan aub. Dat zou ook enerverend zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 augustus 2014 door Eide -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 - 20:20 schreef Eide het volgende:[..] Titel wel goed gekozen... daar gaan we weer. Volgende topic over de scheet van Hennie Spijkerman als het kan aub. Dat zou ook enerverend zijn. Hahahahaha....zet je volume wat hoger vriend |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
|
|
|
Ciler
|
|
|
Ik hoop dat Moisander weggaat die verspeelt toch alleen maar punten! Te slap geen body en totaal geen toegevoegde waarde is die 3,5 miljoen nog niet eens waard! En als ik hem zo hoor praten voor de camera dat ie vindt dat Ajax het niet verdiende om te winnen? Jij verdiend het niet om in Ajax 1 te staan Moisander.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 augustus 2014 door Ciler -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 20:57 schreef Ciler het volgende:Ik hoop dat Moisander weggaat die verspeelt toch alleen maar punten! Te slap geen body en totaal geen toegevoegde waarde is die 3,5 miljoen nog niet eens waard! Hoopte al de hele zomer dat Schöne, Sigthorsson, Moisander, Sorero Duarte verkocht werden. Liever aankopen of grotere talenten in het diepe gooien dan deze middelmaat.
Cilissen/Boer prima van Rhijn/Tete prima (jammer dat van Rhijn zijn voorzetten zo slecht zijn Veltman/vd Hoorn prima Denswil/ Viergever prima Moisander mag van mij weg Boilesen/Riedewald prima Cvm Viergever/Bazoer prima Klaassen/ Sorero prima Andersen/ Duarte prima El Ghazi/ Becker Prima Zivkovic/Milik prima Khisna/ Fischer prima
Middelmaat eruit talent erin dan heb ik wel vrede met een tussenjaar aangezien ze geen aankopen willen doen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 21:25 schreef Hummel10 het volgende:[..] Hoopte al de hele zomer dat Schöne, Sigthorsson, Moisander, Sorero Duarte verkocht werden. Liever aankopen of grotere talenten in het diepe gooien dan deze middelmaat. Cilissen/Boer prima van Rhijn/Tete prima (jammer dat van Rhijn zijn voorzetten zo slecht zijn Veltman/vd Hoorn prima Denswil/ Viergever prima Moisander mag van mij weg Boilesen/Riedewald prima Cvm Viergever/Bazoer prima Klaassen/ Sorero prima Andersen/ Duarte prima El Ghazi/ Becker Prima Zivkovic/Milik prima Khisna/ Fischer prima Middelmaat eruit talent erin dan heb ik wel vrede met een tussenjaar aangezien ze geen aankopen willen doen. Schöne ????....prima speler, je moet hem alleen op rechts zetten |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Dan zit hij dus een groot talent als El Ghazi in de weg. En aangezien ik liever heb dat die zich ontwikkeld zie ik voor Schöne geen basisplaats weggelegd. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 21:30 schreef Hummel10 het volgende:[..] Dan zit hij dus een groot talent als El Ghazi in de weg. En aangezien ik liever heb dat die zich ontwikkeld zie ik voor Schöne geen basisplaats weggelegd. El Gappie gaat nog wel een terugslag krijgen.....Schöne er lekker bijhouden |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Eens wat Nenam zegt! Schöne is zeer nuttig en niet voor niets afgelopen seizoen speler van het jaar geweest bij Ajax! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Schone natuurlijk op de positie van Klaassen want die raakt op dit moment geen pepernoot....Duarte ipv Serero gaat veel meer dreiging van uit... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Hopen dat Kishna het dan laat zien en misschien is Fischer tegen die tijd wel terug. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
Sneijder en Huntelaar, 15-20 miljoen hoppa!
Mooi salaris, kunnen we toch makkelijk betalen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ajax heeft geen geld JOOD.... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
nora
|
|
|
Waar blijven onze beleidslikkers op het forum geen tekst meer de boys die ons jankers noemde omdat we wat versterking wilde of dat dle tuinkabouter zo,n geweldig beleid voerd ? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 23:36 schreef nora het volgende:Waar blijven onze beleidslikkers op het forum geen tekst meer de boys die ons jankers noemde omdat we wat versterking wilde of dat dle tuinkabouter zo,n geweldig beleid voerd ? Ik ben er nog hoor Nora..... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Ja jij maar volgens mij mag Ajax zich best versterken van jou |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 - 19:47 schreef Bobby1972 het volgende:Beleid wat Ajax nu hanteert is een bewuste keuze. En zolang men zich dat kan permitteren zal er niks veranderen. Ik denk enkel en alleen dat wanneer het verkeerd uitpakt het pas anders zal worden. In feite is het dan te laat. Ik geloof oprecht dat Ajax betere resultaten zou bereiken wanneer ze een paar ervaren spelers erbij hadden gehad. Alleen is de werkelijkheid anders. En daar moet je als supporter mee dealen. Iedereen hoopt het beste, ik ook! Daar gaan we weer, noem dan eens ervaren spelers die te halen zijn!! |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 - 19:59 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] dat roep ik ook al jaren, het is trouwens bewezen dat je met alleen jonkies niet de oorlog kan winnen.... Telt ook voor jou, noem nou eens namen die gehaald kunnen worden met ervaring |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
Riveco, ik heb er een aantal in vorige post genoemd. Heerenveen heeft de laatste jaren altijd goede buitenlandse spitsen gescout. Waar komt onze scouting mee aan, met alleen maar middelmatige eredivisie spelertjes. En roepen dat niemand wilt komen, is een beetje te gemakkelijk. |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
Misschien zijn jullie blij als ze Brama halen? 26 jaar tranfervrij en"ervaren" |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
Nee, juist makkelijk om een speler van Heerenveen te noemen, want die zijn ook niet ERVAREN en de druk bij Ajax is een beetje hoger als daaro |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote: Weer een middelmatige eredivisie speler, kan ik er ook nog een dozijn van opnoemen. |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
Kijk gewoon maar naar Siggi die speelde bij AZ en was daar top, en bij Ajax komt het er niet uit. |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
Daarom zeg ik het Ztjes, als je wil versterken heb je een ander slag nodig, en die willen niet naar Nederland |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote: Was een wedstrijd top en scoorde toen 5 goals. Als je dat goed scouten noemt. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
Dat buitenlandse spelers niet naar Ajax willen komen, blijf ik betwijfelen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 september 2014 door Ztjes -- |
|
|
|
|
Ajax-72
|
|
|
Spanjaarden en Ajax zijn vaak geen goede combinatie, maar Jonatan Soriano zou echt een aanwinst zijn. Kan me echt niet voorstellen dat Kolbeinn de beste optie voor Ajax is, lekker naar QPR laten gaan! |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 september 2014 door Ztjes -- |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
quote: Dat kun jij makkelijk betwijfelen, maar jij weet ook niet wat het in het voetbal wereldje omgaat. Dus zou ik me daar eerst eens in verdiepen voor je met losse flodders schiet over ervaren spelers. |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
quote:Op maandag 01 september 2014 - 00:59 schreef Ajax-72 het volgende:Spanjaarden en Ajax zijn vaak geen goede combinatie, maar Jonatan Soriano zou echt een aanwinst zijn. Kan me echt niet voorstellen dat Kolbeinn de beste optie voor Ajax is, lekker naar QPR laten gaan! Ik weet niet of dat de juiste man zou zijn, op de filmpjes zie je steeds herhalingen en ziet het er net zo traag uit als bij Siggi. Misschien heb ik niet genoeg filmpjes kunnen vinden maar die ene die hier rond ging vond ik niet overtuigend. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote:Op maandag 01 september 2014 - 01:04 schreef riveco het volgende:[..] Dat kun jij makkelijk betwijfelen, maar jij weet ook niet wat het in het voetbal wereldje omgaat. Dus zou ik me daar eerst eens in verdiepen voor je met losse flodders schiet over ervaren spelers. Ook dit heb ik eerder gepost, maar laat ik nou een familielid als Ajax-scout hebben. Waar dit onderwerp regelmatig ter tafel komt. |
|
|
|
|
wvb
|
|
|
Wat een geklungel achterin bij Ajax, o.a. Boilesen bakt er werkelijk niets van, op het middenveld Serero, die boekt geen enkele progressie meer, legt helemaal niets aan gewicht in de schaal, fysiek zeer zwak, een vedergewicht noemen ze zo iemand in de bokssport, voorin sleurt, zwoegt en ploegt Sigthorsson als een "houten Klaas", scoort nauwelijks, heeft een uitgesproken laag rendement, doet me in zijn manier van voetballen, zijn bewegingen aan van Loen denken. Wat boven de grauwe middelmaat uitstak: De Jong, Vermeer, Blind, Christian Poulsen inmiddels verkocht of gestopt. Nieuwe aankopen staan in het 2e team of zitten op de bank, Viergever uitgezonderd. De Johan Cruijff bokaal verloren, in de nationale competitie een klein beetje tegenstand van in dit geval PSV of Groningen en Ajax wordt meteen omver geblazen. In Europees verband heeft Ajax momenteel niets te zoeken, dat wordt echt een aanfluiting van jewelste met zulke verdedigers, middenvelders en aanvallers, we slaan een regelrecht modderfiguur, we worden vermoedelijk afgeslacht door een ploeg als Barcelona. Ik heb echt mijn twijfels over het scouting apparaat van Ajax.Hoe is het met Hans van der Zee, hoofd scouting, heeft die nog wel een zuidamerikaans talent ontdekt, daar waar hij oorspronkelijk ooit voor aangetrokken is, in een ver verleden. Mensen in de technische staf als Cruijff,Jonk,Bosman,Overmars,Bergkamp,Ronald de Boer hebben toch geen plank voor hun hoofd/geen boter op hun hoofd zeker. Waren allemaal voetballers met een bovengemiddeld scorend vermogen, ze zien dit geklungel op het veld toch ook wel aan. mogen uiteraard niet uit de school klappen, maar zullen hier zeker de nodige frustraties over hebben. Wat een gekwakkel op het veld, wat een bijzonder matige ploeg, wat een pover armetierig voetbal wordt er door deze ploeg op de mat gelegd, het is werkelijk huilen met de pet op. De betere voetballers uit de vaderlandse competitie lopen momenteel bij PSV in de wei. en verder is het uitzonderingen daargelaten, armoe troef in de nederlandse competitie. Wat maar enigszins boven het maaiveld uitsteekt verdwijnt binnen no time naar het buitenland. Het is crisis Dan nog m.b.t. Vermeer, ik hoop dat hij het goed doet bij Feyenoord, op de bank bij Ajax verbijt hij zich en bovenal daar is hij ook iets te goed voor. Je kunt Feyenoord verder niets kwalijk nemen, zij hebben uitermate slim gehandeld en goed zaken gedaan, Ajax had ook een clausule in het contact kunnen opteren: Vermeer gaat bij verkoop niet naar Feyenoord, niet naar PSV.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 september 2014 door wvb -- |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Vejinovic is echt een klasbak. In mijn ogen nog beter dan Blind en zeker dan Viergever. Kan Viergever mooi als linksback gaan ballen want Boilesen is echt een drama op het moment. Een nieuwe spits is echt een must echter zal die niet meer gaan komen. |
|
|
|
|
Hans63
|
|
|
En goede spits dat is wat ajax nodig heeft,als men voor de landstitel wil gaan. Met dit elftal zijn we kansloos En ja, dat kost geld,maar dat is toch geen probleem? |
|
|
|
|
riveco
|
|
|
quote:Op maandag 01 september 2014 - 01:09 schreef Ztjes het volgende:[..] Ook dit heb ik eerder gepost, maar laat ik nou een familielid als Ajax-scout hebben. Waar dit onderwerp regelmatig ter tafel komt. Als dat zo was, dan had je geweten wat er allemaal aan gedaan werd en wordt om de selectie naar een hoger plan te krijgen. En noem dan de naam van de scout eens, want hoe komt het dan toch dat jij geen zinnige namen kunt noemen alleen ( ervaren spelers noemt die nog niet ervaren zijn in Europa?) Jij betwijfeld het één en ik betwijfel of jij contacten hebt in de scouting en dat er nog over gepraat mag worden ook! Ben jij soms de zelfde gast als die boy die uit "betrouwbare bron" allemaal lul verhalen de wereld in brengt? |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 - 19:42 schreef Nenam_tiL het volgende:Topic nr zoveel....zucht Schöne heeft toch net verlengd of gaat verlengen, Moisander zal me worst wezen Deze topic is niet nodig inderdaad. De topic van Hummel is jou al voor geweest JOOD. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
riveco, Misschien ben ik wel te oud om op deze onzinnige aantijgingen te reageren.
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 23:36 schreef nora het volgende:Waar blijven onze beleidslikkers op het forum geen tekst meer de boys die ons jankers noemde omdat we wat versterking wilde of dat dle tuinkabouter zo,n geweldig beleid voerd ? Wat lul je toch dom kerel. Ik reageer altijd en als het niet vandaag os dan wel morgen. En ja jij bent een jankerd en een doemdenker in mijn optiek. |
|
|
|