BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Gaan we weer...

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - maandag 01 september 2014 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 00:12 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ja jij maar volgens mij mag Ajax zich best versterken van jou
Van wie niet dan?
riveco
 riveco - maandag 01 september 2014 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 12:30 schreef Ztjes het volgende:
riveco,
Misschien ben ik wel te oud om op deze onzinnige aantijgingen te reageren.
Je gooit alleen met losse flodders, maar ik weet zeker dat een scout van Ajax niet met jou spreekt over namen die gescout worden. ( dat mogen ze contractueel niet namelijk )
maaktnietuit
 maaktnietuit - donderdag 04 september 2014 - 22:31   quote  deeplink  
Kom op hey, je ziet toch zelf ook wel dat de verkeerd fluitende scheidsrechters steeds meer en meer moeite hebben om Ajax de CL uit te fluiten?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 04 september 2014 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 23:36 schreef nora het volgende:
Waar blijven onze beleidslikkers op het forum geen tekst meer de boys die ons jankers noemde omdat we wat versterking wilde of dat dle tuinkabouter zo,n geweldig beleid voerd ?
Wat moet je jankerd???? Namen roepen is simpel, maar als we elke speler die een beetje voetbalt bij een subtopper moeten gaan halen hebben we straks 3 hele elftallen rondlopen.
nora
 nora - donderdag 04 september 2014 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 september 2014 - 22:38 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Wat moet je jankerd???? Namen roepen is simpel, maar als we elke speler die een beetje voetbalt bij een subtopper moeten gaan halen hebben we straks 3 hele elftallen rondlopen.
Heb ik gezegd dat wij een leger subtoppers moeten kopen dat staat nergens, alleen 2 of 3 versterkingen maar als je na 2 maanden aankomt met 2 teenagers en een bankzitter dan vind jij dat Marc het goed gedaan heeft ? en mag je als fan niet de kolere inhebben omdat er nog steeds fans zijn die alles goed vinden wat Ajax doet, en ja dat vind ik om te janken.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 04 september 2014 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 september 2014 - 23:28 schreef nora het volgende:

[..]

Heb ik gezegd dat wij een leger subtoppers moeten kopen dat staat nergens, alleen 2 of 3 versterkingen maar als je na 2 maanden aankomt met 2 teenagers en een bankzitter dan vind jij dat Marc het goed gedaan heeft ? en mag je als fan niet de kolere inhebben omdat er nog steeds fans zijn die alles goed vinden wat Ajax doet, en ja dat vind ik om te janken.
Ik zeg helemaal niet dat we het wel of niet goed gedaan hebben of dat Frank het goed heeft gedaan. Maar ik weet wel dat er hier een aantal zitten die nu alles afkraken omtrent Ajax! Niets is meer goed in hun ogen! Zelfs als Frank al een scheet zou laten op het trainingsveld gaan ze nu janken!

Trouwens vinden jij en ik misschien dat er versterkingen bij mogen, maar denken ze er bij Ajax helaas anders over! Dan kan ik wel gaan zitten treuren en zeiken, maar denk je dat je er überhaupt iets mee bereikt?
Stanley
 Stanley - vrijdag 05 september 2014 - 00:09   quote  deeplink  
Het is allemaal KUT! !!!

Slap, traag en weinig scorend!
riveco
 riveco - vrijdag 05 september 2014 - 08:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 23:36 schreef nora het volgende:
Waar blijven onze beleidslikkers op het forum geen tekst meer de boys die ons jankers noemde omdat we wat versterking wilde of dat dle tuinkabouter zo,n geweldig beleid voerd ?
Voor alle jankers als jou wil ik nog één ding kwijt, op het laatst van de transfertijd worden altijd nog sterke spelers verkocht en hebben jullie altijd wat te mouwen.
Maar vorig jaar met Eriksen hadden we ook al punten verspeeld toen hij er nog was (uiteindelijk kampioen ) Dit jaar Blind weg, maar voor hij weg was hadden we dus ook al verloren ( maar op één of andere manier telt dat bij jullie waarschijnlijk niet mee ) maar als er nu verloren gaat worden zeggen jullie weer dat die Zimling er geen pepernoot van kan. Let er dus even op dat we nu zonder hem 50% van de punten hebben, en kijk aan het eind van het seizoen hoe het percentage dan is. Dus huilen graag na het seizoen over het dan verlopen seizoen en niet alvast huilen voor het komende seizoen.
remco k
 remco k - vrijdag 05 september 2014 - 10:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 september 2014 - 23:28 schreef nora het volgende:

[..]

En ik vind supporters zoals jij om te janken. Alleen maar zaniken en zeiken, nooit is het goed genoeg.. Probeer eens het positieve te benadrukken i.p.v. alleen het negatieve. Maakt het leven een stuk leuker.
nora
 nora - vrijdag 05 september 2014 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 september 2014 - 08:36 schreef riveco het volgende:

[..]

Voor alle jankers als jou wil ik nog één ding kwijt, op het laatst van de transfertijd worden altijd nog sterke spelers verkocht en hebben jullie altijd wat te mouwen.
Maar vorig jaar met Eriksen hadden we ook al punten verspeeld toen hij er nog was (uiteindelijk kampioen ) Dit jaar Blind weg, maar voor hij weg was hadden we dus ook al verloren ( maar op één of andere manier telt dat bij jullie waarschijnlijk niet mee ) maar als er nu verloren gaat worden zeggen jullie weer dat die Zimling er geen pepernoot van kan. Let er dus even op dat we nu zonder hem 50% van de punten hebben, en kijk aan het eind van het seizoen hoe het percentage dan is. Dus huilen graag na het seizoen over het dan verlopen seizoen en niet alvast huilen voor het komende seizoen.
Droom zacht verder man !!!
nora
 nora - vrijdag 05 september 2014 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 september 2014 - 10:12 schreef remco k het volgende:

[..]

En ik vind supporters zoals jij om te janken. Alleen maar zaniken en zeiken, nooit is het goed genoeg.. Probeer eens het positieve te benadrukken i.p.v. alleen het negatieve. Maakt het leven een stuk leuker.
Probeer jij eens realistich te worden inplaats als een schoothondje achter dit beleid aan te lopen.
Ztjes
 Ztjes - vrijdag 05 september 2014 - 10:52   quote  deeplink  
Ik vind notoire goedpraters om te janken. Je wordt alleen maar sterker door kritisch naar jezelf, bedrijf, etc. te kijken, net zo goed als op zijn tijd een schouderklopje. Wij hebben een zeer goede jeugdopleiding, goede trainingsstaf, zijn financieel gezond met als kanttekening, dat geen enkel gezond bedrijf (Shell, RABO, etc.) zo'n groot percentage aan cash als workflow bezit.
Scouting en ik heb het niet over de jeugdscouting, is al tientallen jaren een pijnpunt bij onze club. Dit is zeker niet verbeterd na Cruijffs revolutie in mijn ogen zelfs verslechterd. Neem als voorbeeld Eto'o, als onze technische staf zich voor het karretje laat spannen door een speler die ten alle tijden kiest voor het grote geld of wordt dit voor het strooien van zand in de ogen van supporters gedaan, omdat men een dubbele agenda (Uitkopen Beurs, Stadium aankoop) heeft. Dat een aantal zaken niet publiekelijk mogen worden gemaakt, is logisch, maar ga geen rookgordijn voor de supporters optrekken, want daar zijn wij veel beter in.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 september 2014 door Ztjes --
Ztjes
 Ztjes - vrijdag 05 september 2014 - 11:28   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 september 2014 door Ztjes --
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 05 september 2014 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 01:04 schreef riveco het volgende:

[..]

Dat kun jij makkelijk betwijfelen, maar jij weet ook niet wat het in het voetbal wereldje omgaat. Dus zou ik me daar eerst eens in verdiepen voor je met losse flodders schiet over ervaren spelers.
Als een Defour naar Anderlecht gaat en Psv een optie was
kunnen wij zulke spelers ook halen.
Guardado psv Cvm en 100 interlands Mexico achter zijn naam.
Bryan Ruiz aanvoeder Costa Rica ook ervaring zulke spelers willen heus wel hoor
JOOD
 JOOD - vrijdag 05 september 2014 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 12:23 schreef hjf het volgende:

[..]

Deze topic is niet nodig inderdaad. De topic van Hummel is jou al voor geweest JOOD.
Bemoei je met je eigen mening..

Ik mag toch zeker wel een topic openen over mijn mening? Daar gaat het toch over op een forum? Of wil je even iets melden aan de meester...? Je lijkt Vermeer wel man.

Lijkt met sterk dat Hummel precies hetzelfde gepost heeft als ik bovenaan in mijn topic..?
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 05 september 2014 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 september 2014 - 08:36 schreef riveco het volgende:

[..]

Vorig seizoen was een groot aantal ook om te janken en was er Europees ook meer te halen.
Celtic uit was om te janken, Milan tegen 10 man was om te janken.
Je was er zo dichtbij met meer kwaliteit meer kans.

Dat Pec twee prijzen (niet hele belangrijke) is om te janken.

De versterkingen die je gehaald hebt gezien de mogelijkheden zijn om te janken.

Dat je net als vorig op het laatste je sterkhouder verkoopt vind ik om te janken

Dat je middelmaat op blijft stellen vind ik om te janken

Dat je niet meer gedaan hebt om beter voor de dag te komen vind ik om te janken.

Nu mag Ajax komend seizoen gaan verassen en vermaken met spel waar ik weer blij van wordt.
Want als er na vier kampioenschappen nog steeds stapjes achteruit gemaakt moeten worden is dat toch eigenlijk om te janken?
remco k
 remco k - vrijdag 05 september 2014 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 september 2014 - 10:30 schreef nora het volgende:

[..]

Probeer jij eens realistich te worden inplaats als een schoothondje achter dit beleid aan te lopen.
Ik bekijk liever de positieve dingen.. Maar als je eens zou lezen zou je weten dat ik genoeg kanttekeningen plaatst bij wat er gebeurt. Het is onmogelijk het er met 100% mee eens te zijn.. Maar ik sta achter dat wat mijn club doet die momenteel ook nog eens veel succes heeft..

Jullie lopen alleen maar te zeiken en te zaniken op alles wat er gebeurt en praten alles wat er positoef gebeurt het negatieve in..
remco k
 remco k - vrijdag 05 september 2014 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 september 2014 - 10:52 schreef Ztjes het volgende:
Ik vind notoire goedpraters om te janken. Je wordt alleen maar sterker door kritisch naar jezelf, bedrijf, etc. te kijken, net zo goed als op zijn tijd een schouderklopje. Wij hebben een zeer goede jeugdopleiding, goede trainingsstaf, zijn financieel gezond met als kanttekening, dat geen enkel gezond bedrijf (Shell, RABO, etc.) zo'n groot percentage aan cash als workflow bezit.
Scouting en ik heb het niet over de jeugdscouting, is al tientallen jaren een pijnpunt bij onze club. Dit is zeker niet verbeterd na Cruijffs revolutie in mijn ogen zelfs verslechterd. Neem als voorbeeld Eto'o, als onze technische staf zich voor het karretje laat spannen door een speler die ten alle tijden kiest voor het grote geld of wordt dit voor het strooien van zand in de ogen van supporters gedaan, omdat men een dubbele agenda (Uitkopen Beurs, Stadium aankoop) heeft. Dat een aantal zaken niet publiekelijk mogen worden gemaakt, is logisch, maar ga geen rookgordijn voor de supporters optrekken, want daar zijn wij veel beter in.
Wat je zegt klopt helemaal.

Maar roepen om transfers en schreeuwen als die niet komn, en roepen dat Overmars nu maar moet oprotten valt niet onder kritisch kijken.. Dat is gewoon een opmerking van een hersenloze supporter..

Daarmee zeg ik niet dat jij hersenloos bent he..
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 05 september 2014 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 september 2014 - 12:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik bekijk liever de positieve dingen.. Maar als je eens zou lezen zou je weten dat ik genoeg kanttekeningen plaatst bij wat er gebeurt. Het is onmogelijk het er met 100% mee eens te zijn.. Maar ik sta achter dat wat mijn club doet die momenteel ook nog eens veel succes heeft..

Jullie lopen alleen maar te zeiken en te zaniken op alles wat er gebeurt en praten alles wat er positoef gebeurt het negatieve in..
Of jij verheerlijkt het iets meer dan dat het in werkelijkheid is?
Ga iets meer in het midden zitten en we zijn het er allemaal over eens dat we verder kunnen en misschien wel
moeten zijn. Wat nu als we straks gelijk uit de Champions League en Europa League vliegen en ik
zeg maar wat 4de worden? Loop je onnodig een hoop centjes mis. Gelukkig kunnen
we dat ook dankzij dit beleid nu makkelijk opvangen. Maar goed we zullen
deze periode maar onder het kopje "leerproces" plakken.
remco k
 remco k - vrijdag 05 september 2014 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 september 2014 - 12:31 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Of jij verheerlijkt het iets meer dan dat het in werkelijkheid is?
Ga iets meer in het midden zitten en we zijn het er allemaal over eens dat we verder kunnen en misschien wel
moeten zijn. Wat nu als we straks gelijk uit de Champions League en Europa League vliegen en ik
zeg maar wat 4de worden? Loop je onnodig een hoop centjes mis. Gelukkig kunnen
we dat ook dankzij dit beleid nu makkelijk opvangen. Maar goed we zullen
deze periode maar onder het kopje "leerproces" plakken.
En stel ldat je de CL inderdaad niet haalt en wel kampioen wordt...
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 05 september 2014 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 september 2014 - 12:31 schreef remco k het volgende:

[..]

En stel ldat je de CL inderdaad niet haalt en wel kampioen wordt...
Tja dan verdienen ze wederom een pluim
riveco
 riveco - vrijdag 05 september 2014 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 september 2014 - 10:30 schreef nora het volgende:

[..]

Nora, ik weet niet of je het mee hebt gekregen maar de andere optie voor een nieuw beleid ( van Gaal ) heeft op het allerlaatste moment Blind weggekocht hoor en ook een groot talent van 16. Is dat omdat hij zoveel om Ajax geeft? Hij had hem ook 2 weken eerder kunnen halen zodat er wat meer tijd was om een vervanger te halen en hij had ook van een jeugd speler af kunnen blijven die bij een club speelt waar hij zoveel om geeft.
riveco
 riveco - vrijdag 05 september 2014 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 september 2014 - 10:52 schreef Ztjes het volgende:
Dat maak jij ervan, maar als je Eto ó probeert te halen en hij komt niet doe je het opeens verkeerd????? Niks geen rooksluier want wat voor 'n recht hebben wij op een super spits? En geloof me Shell heeft een grotere workflow hoor haha . Weet je wat je eens moet doen, het gemiddelde loon van een Nederlandse speler vergelijken met een loon van een speler die Ajax beter zou kunnen maken. En dan wel wat hij in Nederland NETTO overhoud met het mooie belastingstelsel hier ( want dat is wat ze ontvangen )In een ander land geef je een speler 2 miljoen bruto en dan houden ze 1/3 meer over als hier in Nederland.
riveco
 riveco - vrijdag 05 september 2014 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 september 2014 - 11:58 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Vorig seizoen was een groot aantal ook om te janken en was er Europees ook meer te halen.
Celtic uit was om te janken, Milan tegen 10 man was om te janken.
Je was er zo dichtbij met meer kwaliteit meer kans.

Dat Pec twee prijzen (niet hele belangrijke) is om te janken.

De versterkingen die je gehaald hebt gezien de mogelijkheden zijn om te janken.

Dat je net als vorig op het laatste je sterkhouder verkoopt vind ik om te janken

Dat je middelmaat op blijft stellen vind ik om te janken

Dat je niet meer gedaan hebt om beter voor de dag te komen vind ik om te janken.

Nu mag Ajax komend seizoen gaan verassen en vermaken met spel waar ik weer blij van wordt.
Want als er na vier kampioenschappen nog steeds stapjes achteruit gemaakt moeten worden is dat toch eigenlijk om te janken?
Kijk daar komt je ware ik weer boven, je noemt we Celtic maar geen Barca ( dus weer bewezen dat je hier allen bent om te zeiken.
Ztjes
 Ztjes - vrijdag 05 september 2014 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 september 2014 - 13:23 schreef riveco het volgende:

[..]

Dat maak jij ervan, maar als je Eto ó probeert te halen en hij komt niet doe je het opeens verkeerd????? Niks geen rooksluier want wat voor 'n recht hebben wij op een super spits? En geloof me Shell heeft een grotere workflow hoor haha . Weet je wat je eens moet doen, het gemiddelde loon van een Nederlandse speler vergelijken met een loon van een speler die Ajax beter zou kunnen maken. En dan wel wat hij in Nederland NETTO overhoud met het mooie belastingstelsel hier ( want dat is wat ze ontvangen )In een ander land geef je een speler 2 miljoen bruto en dan houden ze 1/3 meer over als hier in Nederland.
Je moet eens proberen begrijpend te lezen.
Remco, een van de meest positieve forumleden is het er zelf helemaal mee eens. Als je het verhaal van Eto'o niet snapt, sorry. Shell percentuele workflow is echt niet groter als bij Ajax, anders hoeft het bestuur niet tot de volgende aandeelhoudersvergadering te wachten. Volgens bijv. RTL-Z heeft Ajax een eigen vermogen van 120 miljoen en na de verkoop van Blind is Ajax kapitaal nagenoeg gelijk. Aandeelhouders accepteren dit nooit en als zo'n groot percentage (50%) als kapitaal niet ingezet word om het eigen vermogen te vergroten. Daarnaast is het normaal om in de voetbalwereld over netto bedragen te spreken.
Wie gooit er nu alleen met losse flodders of beschuldigd andere forumleden van oneerlijk gedrag. Kijk gerust eens goed in je eigen spiegel.
Je hoeft het niet mij eens te zijn, maar kom wel steekhoudende tegenargumenten.

remco k
 remco k - vrijdag 05 september 2014 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 september 2014 - 15:25 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Remco, een van de meest positieve forumleden is het er zelf helemaal mee eens. Als je het verhaal van Eto'o niet snapt, sorry. Shell percentuele workflow is echt niet groter als bij Ajax, anders hoeft het bestuur niet tot de volgende aandeelhoudersvergadering te wachten. Volgens bijv. RTL-Z heeft Ajax een eigen vermogen van 120 miljoen en na de verkoop van Blind is Ajax kapitaal nagenoeg gelijk. Aandeelhouders accepteren dit nooit en als zo'n groot percentage (50%) als kapitaal niet ingezet word om het eigen vermogen te vergroten. Daarnaast is het normaal om in de voetbalwereld over netto bedragen te spreken.
Wie gooit er nu alleen met losse flodders of beschuldigd andere forumleden van oneerlijk gedrag. Kijk gerust eens goed in je eigen spiegel.
Even benieuwd. Waar ben ik het mee eens, ik denk dat ik namelijk wat mis
Ztjes
 Ztjes - vrijdag 05 september 2014 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 september 2014 - 16:20 schreef remco k het volgende:

[..]

- -
- -

Maar roepen om transfers en schreeuwen als die niet komn, en roepen dat Overmars nu maar moet oprotten valt niet onder kritisch kijken.. Dat is gewoon een opmerking van een hersenloze supporter..

- -

Een van mijn vorige post, zie het eerste deel en jouw antwoord.

Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 05 september 2014 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 september 2014 - 13:29 schreef riveco het volgende:

[..]

Kijk daar komt je ware ik weer boven, je noemt we Celtic maar geen Barca ( dus weer bewezen dat je hier allen bent om te zeiken.
Waarom zou ik die wedstrijd moeten benoemen dan?
Feit blijft toch gewoon dat je belangrijke punten hebt laten liggen en
daar geen ronde verder ging? Heb ik iets gemist? Jij loopt Ajax op te hemelen
met een wedstrijd tegen Barcelona B wat al geplaatst was en waar je verder niks aangehad hebt?

En daarbij als dat jou seizoen tot geslaagd maakt zijn wij uitgepraat.
Je had er veel meer uit kunnen halen afgelopen seizoen. .

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 september 2014 door Hummel10 --
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 05 september 2014 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 september 2014 - 16:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Eens met jezelf
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 05 september 2014 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 september 2014 - 16:24 schreef Ztjes het volgende:

[..]

- -
- -

- -

Een van mijn vorige post, zie het eerste deel en jouw antwoord.
Je mag niet kritisch zijn want dan kom je hier alleen maar om te zeiken..
Waarom lukt het bijna ieder team om zich te "versterken" en heeft Ajax daar zoveel moeite mee?
Dat is niet janken en ik zeg nergens dat er iemand op moet rotten bla bla.
Ik geef alleen aan dat het beter kan/moet en gezien hoe er vorig jaar gevoetbald werd (ondanks kampioenschap)
dan zeg ik toch niets raars?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 05 september 2014 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 september 2014 - 17:24 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Je mag niet kritisch zijn want dan kom je hier alleen maar om te zeiken..
Waarom lukt het bijna ieder team om zich te "versterken" en heeft Ajax daar zoveel moeite mee?
Dat is niet janken en ik zeg nergens dat er iemand op moet rotten bla bla.
Ik geef alleen aan dat het beter kan/moet en gezien hoe er vorig jaar gevoetbald werd (ondanks kampioenschap)
dan zeg ik toch niets raars?
Nee !!
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 05 september 2014 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 september 2014 - 17:28 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Nee !!
Bedankt Henk Spaan is het ook al met me eens! ;-)

http://www.ajaxshowtime.com/mobile/opinie/81493
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 05 september 2014 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 september 2014 - 17:31 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Oeps ......Spaan vind ik een paardelul, jou niet ;-)
Ztjes
 Ztjes - vrijdag 05 september 2014 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 september 2014 - 17:31 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Je hebt nog wel een medestander.
Ztjes
 Ztjes - vrijdag 05 september 2014 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 september 2014 - 17:40 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Sinds lange tijd zegt hij toch weer eens iets zinnigs.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 05 september 2014 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 september 2014 - 17:41 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Iedereen zegt wel eens iets zinnigs, en iedereen heeft zijn eigen mening die je op een forum mag plempen, ik maak me wat minder druk dan jullie.
Ik ben verwend in de jaren 90, ik was in de 30 en stond overal vooraan, die tijd komt nooit meer terug, misschien dat ik daarom wat milder ben dan jullie.
Nederlands voetbal glijd sinds dien steeds meer af, ik heb gisteren 10 minuten naar Oranje gekeken, meer kon ik niet opbrengen....van Persie, Lens en Kuyt.....pffff
Ztjes
 Ztjes - vrijdag 05 september 2014 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 september 2014 - 17:47 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Iedereen zegt wel eens iets zinnigs, en iedereen heeft zijn eigen mening die je op een forum mag plempen, ik maak me wat minder druk dan jullie.
Ik ben verwend in de jaren 90, ik was in de 30 en stond overal vooraan, die tijd komt nooit meer terug, misschien dat ik daarom wat milder ben dan jullie.
Nederlands voetbal glijd sinds dien steeds meer af, ik heb gisteren 10 minuten naar Oranje gekeken, meer kon ik niet opbrengen....van Persie, Lens en Kuyt.....pffff
Remco, ik ben nog meer verwend en kom er sinds de midden jaren 60 en was toen een jong pubertje, maar daarna zaten ook echte slechte periodes en goede periodes. Ik heb mijn vader en schoonvader hun kritische gedrag verweten en ben denk ik, zelf op die leeftijd niet veel anders.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 05 september 2014 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 september 2014 - 18:00 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Remco, ik ben nog meer verwend en kom er sinds de midden jaren 60 en was toen een jong pubertje, maar daarna zaten ook echte slechte periodes en goede periodes. Ik heb mijn vader en schoonvader hun kritische gedrag verweten en ben denk ik, zelf op die leeftijd niet veel anders.
Remco ??....zeg maar Peet hoor, ben het wel vaak met hem eens ;-)
Ztjes
 Ztjes - vrijdag 05 september 2014 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 september 2014 - 18:04 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Remco ??....zeg maar Peet hoor, ben het wel vaak met hem eens ;-)
Sorry Nenam_tiL te snel gereageerd. Toch de leeftijd. Hahahahaha
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 05 september 2014 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 september 2014 - 18:06 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Sorry Nenam_tiL te snel gereageerd. Toch de leeftijd. Hahahahaha
Maakt niet uit gap, gaat om de strekking.
Iedereen wil dat er groei in zijn club zit, alleen wordt dat steeds moeilijker en aansluiting bij de europese top is onmogelijk.
Wat in 1995 gebeurde (sowieso een dubbel jaar voor mij) gaan de jonkies op dit forum niet meer meemaken.
Ztjes
 Ztjes - vrijdag 05 september 2014 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 september 2014 - 18:11 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Maakt niet uit gap, gaat om de strekking.
Iedereen wil dat er groei in zijn club zit, alleen wordt dat steeds moeilijker en aansluiting bij de europese top is onmogelijk.
Wat in 1995 gebeurde (sowieso een dubbel jaar voor mij) gaan de jonkies op dit forum niet meer meemaken.
Vorig jaar door een vriend uitgenodigd voor el clasico. Ik zag daar hun hele leven supporters(80+)in hun bijna eeuwenoude Barca-trui rondlopen en door iedereen met respect worden behandeld. Ik hoop dat op die leeftijd ook bij mijn clubje nog te kunnen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 05 september 2014 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 september 2014 - 18:20 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Vorig jaar door een vriend uitgenodigd voor el clasico. Ik zag daar hun hele leven supporters(80+)in hun bijna eeuwenoude Barca-trui rondlopen en door iedereen met respect worden behandeld. Ik hoop dat op die leeftijd ook bij mijn clubje nog te kunnen.
Als je nu 78 bent moet dat te doen zijn ;-)
riveco
 riveco - vrijdag 05 september 2014 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 september 2014 - 15:25 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Remco, een van de meest positieve forumleden is het er zelf helemaal mee eens. Als je het verhaal van Eto'o niet snapt, sorry. Shell percentuele workflow is echt niet groter als bij Ajax, anders hoeft het bestuur niet tot de volgende aandeelhoudersvergadering te wachten. Volgens bijv. RTL-Z heeft Ajax een eigen vermogen van 120 miljoen en na de verkoop van Blind is Ajax kapitaal nagenoeg gelijk. Aandeelhouders accepteren dit nooit en als zo'n groot percentage (50%) als kapitaal niet ingezet word om het eigen vermogen te vergroten. Daarnaast is het normaal om in de voer netto bedragen te spreken.
Ten eerste bet ik Remco niet en ten tweede is al het nieuws van jou over Eto ó zo gericht dat je er een draai aan geeft dat het een zoethoudertje was ( dus negatief. )
En jij hebt het over begrijpen? Je hebt om een netto salaris te krijgen eerst een bruto salaris nodig om te weten wat de speler kost, en denk daar dan bij dat het gat tussen bruto en netto in Nederland en de andere landen zo groot is dan heb je mijn verhaal. Dus die losse flodders komen nog steeds van jou. En over je workflow die je aanhaalt? Jij weet zeker precies de cijfers van de Shell, net zo goed dat je niet weet wat Ajax van plan is. Kom ook eens naar de aandelen vergaderingen daar geven ze meer openheid ook al laten ze niet het puntje van de tong zien ( ja ik kan naar die vergadering, ik ben klein aandeelhouder haha )
riveco
 riveco - vrijdag 05 september 2014 - 19:30   quote  deeplink  
En Ztje Remco is het eens in grote lijnen van jou stukje, daarmee is niet gezegd dat je niet net doet alsof het een rookgordijn voor de fans kan zijn. Geloof mijn nou Ajax hoeft geen rookgordijn naar ons op te laten, dat er naar sommige dingen geluisterd wordt is mooi meegenomen. ( het zijn net bazen, ze luisteren en kijken wat er in hun straatje past )
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 05 september 2014 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 september 2014 - 17:40 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik ook maar wat hij schrijft kan ik me deze keer wel in vinden..
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 05 september 2014 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 september 2014 - 17:41 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Dat vond ik deze keer ook ja want daar ligt toch echt het probleem.
Maar ik denk dat iedereen hier dat ook wel kan zien. Nou ja bijna iedereen
Stanley
 Stanley - vrijdag 05 september 2014 - 20:51   quote  deeplink  
Remco is een gelover en dat is zijn goedrecht. Zelf ben ik meer van het zien is geloven!

Allemaal hebben we ons nek uit gestoken om de revolutie te ondersteunen!

Ik zie nu Overmars het voor het zeggen heeft, de selectie geen kwalitatief stappen vooruit maken. Wel zie ik hem spelers verkopen die voor zijn tijd zijn aangetrokken!

Zijn aankopen zijn minder spraakmakend dan zijn laatste moment falende aankoopakties!

Conclusie na meerdere jaren is dat Overmars nog geen enkele aansprekende transfer heeft bewerkstelligd in positieve zin dan. In negatieve zin dan weer wel, door Vermeer voor een appel en een ei kado te doen aan Feijenoord.

Noem mij iets dat hij boven verwachting goed heeft gedaan. Iets waarvan we kunnen zeggen: wow goed dat we Overmars aan boord hebben!

Van mij mag hij vertrekken!!! Miep miep...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 05 september 2014 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 september 2014 - 20:51 schreef Stanley het volgende:
Remco is een gelover en dat is zijn goedrecht. Zelf ben ik meer van het zien is geloven!

Allemaal hebben we ons nek uit gestoken om de revolutie te ondersteunen!

Ik zie nu Overmars het voor het zeggen heeft, de selectie geen kwalitatief stappen vooruit maken. Wel zie ik hem spelers verkopen die voor zijn tijd zijn aangetrokken!

Zijn aankopen zijn minder spraakmakend dan zijn laatste moment falende aankoopakties!

Conclusie na meerdere jaren is dat Overmars nog geen enkele aansprekende transfer heeft bewerkstelligd in positieve zin dan. In negatieve zin dan weer wel, door Vermeer voor een appel en een ei kado te doen aan Feijenoord.

Noem mij iets dat hij boven verwachting goed heeft gedaan. Iets waarvan we kunnen zeggen: wow goed dat we Overmars aan boord hebben!

Van mij mag hij vertrekken!!! Miep miep...
Het probleem is dat wij allemaal de media napraten, daar moeten wij het ook van hebben.
Wat je leest is waar, maar is dat wel zo.....al die zogenaamde watchers heb ik flinke poep aan, die lullen ook hun boterham bij elkaar

Vermeer is met zijn zaakwaarnemer aan de bak gegaan met toestemming van Ajax....ga je gang en ze komen bij Feijenoord uit tsja
Ztjes
 Ztjes - vrijdag 05 september 2014 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 september 2014 - 19:21 schreef riveco het volgende:

[..]

Ten eerste bet ik Remco niet en ten tweede is al het nieuws van jou over Eto ó zo gericht dat je er een draai aan geeft dat het een zoethoudertje was ( dus negatief. )
En jij hebt het over begrijpen? Je hebt om een netto salaris te krijgen eerst een bruto salaris nodig om te weten wat de speler kost, en denk daar dan bij dat het gat tussen bruto en netto in Nederland en de andere landen zo groot is dan heb je mijn verhaal. Dus die losse flodders komen nog steeds van jou. En over je workflow die je aanhaalt? Jij weet zeker precies de cijfers van de Shell, net zo goed dat je niet weet wat Ajax van plan is. Kom ook eens naar de aandelen vergaderingen daar geven ze meer openheid ook al laten ze niet het puntje van de tong zien ( ja ik kan naar die vergadering, ik ben klein aandeelhouder haha )

En Ztje Remco is het eens in grote lijnen van jou stukje, daarmee is niet gezegd dat je niet net doet alsof het een rookgordijn voor de fans kan zijn. Geloof mijn nou Ajax hoeft geen rookgordijn naar ons op te laten, dat er naar sommige dingen geluisterd wordt is mooi meegenomen. ( het zijn net bazen, ze luisteren en kijken wat er in hun straatje past )
Bij de aankoop van spelers uit het buitenland, wordt gesproken over netto bedragen en als bijv. Eto'o een salaris eist van 2 miljoen netto, Ja, dan kost het in Nederland bijna 3 miljoen euro en in Engeland ongeveer 2,2 miljoen pond. En als klein aandeelhouder zou ik je aanraden om de spelregels van een beursgenoteerde onderneming eens te bestuderen. Want ook Shell is verplicht om jaarlijks (zelfs per kwartaal)zijn cijfers openbaar te maken.
En als je als supporter vind dat de beursgang de grootste fout is die Ajax in het verleden als voetbalvereniging heeft gemaakt, dan denk je toch niet dat ik ook maar een aandeel van Ajax zou gaan aanschaffen.
Ik ken geen bazen, want een hond heeft een baas. Er zijn wel directeuren en managers en dit heb ik ook meerdere malen aan hun kenbaar gemaakt en is me ook niet altijd in dank afgenomen en heeft me ook wel veel geld gekost.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 05 september 2014 - 21:39   quote  deeplink  
Hey Ztjes en Riveco, en misschien nog wel een paar hier....kunnen jullie geen AEX forum opzetten, dat scheelt mij weer een post 3x doorlezen voordat ik het begrijp....als ik het al begrijp ;-(

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Gaan we weer...

0.0068540