BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Gaan we weer...

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ztjes
 Ztjes - vrijdag 05 september 2014 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 september 2014 - 21:39 schreef Nenam_tiL het volgende:
Hey Ztjes en Riveco, en misschien nog wel een paar hier....kunnen jullie geen AEX forum opzetten, dat scheelt mij weer een post 3x doorlezen voordat ik het begrijp....als ik het al begrijp ;-(
Ik begrijp je en heb me toch weer laten verleiden. Ik stop mijn discussie met Riveco.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 05 september 2014 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 september 2014 - 21:46 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Ik begrijp je en heb me toch weer laten verleiden. Ik stop mijn discussie met Riveco.
Nee man...was ff frustratie van mij, ga gerust je gang hoor...ik kan het toch overslaan ;-)

Jij kent mij nog niet, doe ik wel vaker hoor...
Ztjes
 Ztjes - vrijdag 05 september 2014 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 september 2014 - 21:52 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Nee man...was ff frustratie van mij, ga gerust je gang hoor...ik kan het toch overslaan ;-)

Jij kent mij nog niet, doe ik wel vaker hoor...
Sommige discussies zijn nutteloos en deze had ik eigenlijk al zelf eerder willen stoppen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 05 september 2014 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 september 2014 - 21:58 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Sommige discussies zijn nutteloos en deze had ik eigenlijk al zelf eerder willen stoppen.
Onzin ouwe....doe gewoon je ding, het forum is van ons allemaal
riveco
 riveco - zaterdag 06 september 2014 - 00:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 september 2014 - 21:28 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Bij de aankoop van spelers uit het buitenland, wordt gesproken over netto bedragen en als bijv. Eto'o een salaris eist van 2 miljoen netto, Ja, dan kost het in Nederland bijna 3 miljoen euro en in Engeland ongeveer 2,2 miljoen pond. En als klein aandeelhouder zou ik je aanraden om de spelregels van een beursgenoteerde onderneming eens te bestuderen. Want ook Shell is verplicht om jaarlijks (zelfs per kwartaal)zijn cijfers openbaar te maken.
En als je als supporter vind dat de beursgang de grootste fout is die Ajax in het verleden als voetbalvereniging heeft gemaakt, dan denk je toch niet dat ik ook maar een aandeel van Ajax zou gaan aanschaffen.
Ik ken geen bazen, want een hond heeft een baas. Er zijn wel directeuren en managers en dit heb ik ook meerdere malen aan hun kenbaar gemaakt en is me ook niet altijd in dank afgenomen en heeft me ook wel veel geld gekost.
Voor wie sloof jij je zo uit joh? Thuis waarschijnlijk geen bal te vertellen, met je honden hebben bazen fuck toch op. Maar dat heeft niets met voetbal te maken dus ga er niet verder op in En dus gooide ik niet met losse flodders in het geval bruto salarissen. De cijfers van Shell die zie jij in zeker haha jij weet hoe het daar reilt en zeilt. En aandelen kopen deed je toen om je club te steunen, niet om er wat aan te verdienen, maar ja jij bent bekend met cijfers haha dus zou jij dat nooit doen. Verder heb ik ook al eerder gezegd dat als ze van de beurs afgaan niet hoeven te betalen voor mijn aandelen ( deden dat maar meer mensen ) Ik steun mijn club in goede en minder goede tijden en ik vind dat je er geen bal mee opschiet om te huilen op een forum ( die toch niet door de juiste mensen wordt gelezen ) en je eigen nog een slecht humeur aanpraat ook.
riveco
 riveco - zaterdag 06 september 2014 - 00:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 september 2014 - 21:39 schreef Nenam_tiL het volgende:
Hey Ztjes en Riveco, en misschien nog wel een paar hier....kunnen jullie geen AEX forum opzetten, dat scheelt mij weer een post 3x doorlezen voordat ik het begrijp....als ik het al begrijp ;-(
haha sorry ik zal het korter gaan houden en niet te diep ingaan op sommige dingen.
riveco
 riveco - zaterdag 06 september 2014 - 00:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 september 2014 - 21:58 schreef Ztjes het volgende:

[..]

eindelijk
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 11 september 2014 - 03:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 september 2014 - 12:31 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Of jij verheerlijkt het iets meer dan dat het in werkelijkheid is?
Ga iets meer in het midden zitten en we zijn het er allemaal over eens dat we verder kunnen en misschien wel
moeten zijn. Wat nu als we straks gelijk uit de Champions League en Europa League vliegen en ik
zeg maar wat 4de worden? Loop je onnodig een hoop centjes mis. Gelukkig kunnen
we dat ook dankzij dit beleid nu makkelijk opvangen. Maar goed we zullen
deze periode maar onder het kopje "leerproces" plakken.
Veel centjes mislopen? Ajax heeft het zo begroot, dus je kan het helemaal niet mislopen. Ajax heeft 2 jaar CL en 1 jaar EL begroot. De 2 jaar CL hebben we al, dus kan je inderdaad een keer EL voetballen!
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - donderdag 11 september 2014 - 08:29   quote  deeplink  
Maar we gaan er van uit dat Ajax altijd in de CL thuis hoort.
Als Ajax in de EL speelt, dan krijg je meer gemor van de fans. Is wel logisch.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 11 september 2014 - 09:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 september 2014 - 03:55 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Veel centjes mislopen? Ajax heeft het zo begroot, dus je kan het helemaal niet mislopen. Ajax heeft 2 jaar CL en 1 jaar EL begroot. De 2 jaar CL hebben we al, dus kan je inderdaad een keer EL voetballen!
Volgens mij loop je gewoon centjes mis als je dit seizoen geen kampioen wordt hoor?
Of je ze nou wel of niet begroot hebt..
Stanley
 Stanley - donderdag 11 september 2014 - 10:53   quote  deeplink  
Wat heeft iedereen toch altijd ruzie met elkaar hier !

Zodra iemand een mening heeft over iets wordt er direct persoonlijk gereageerd en als er dan een persoonlijke reactie terug komt is er plots sprake van zere tenen....

En dan het zogenaamd weten wat de achterliggende gedachte is van mensen in het bestuur!!!!! Tuurlijk! Loyaliteit mag hoor, net als geloven ;-) Maar in dit geval is het zoals zo vaak gebaseerd op gevoel, wensen maar zeker niet op feiten !!!!!! En dat moet uitgesproken kunnen worden. Wanneer dat in het verleden was gebeurd had deze " revolutie" niet hoeven gebeuren.

Overmars faalt. Punt uit!

Wanneer je zijn falen wilt accepteren omdat hij een succesvolle oud-voetballer van Ajax is uit een succesvolle periode ... be my guest. Maar laat mij en inmiddels vele anderen de ruimte om af te gaan op wat wij zien. En het is niet het eerste seizoen dat we deze transfer perikelen zien. En het is lastig in te schatten voor ons supporters, maar zo nu en dan komt er inzage vanuit de media wanneer een speler toelichting geeft over zijn keuze voor de concurrent of hef niet doorgaan van een transfer!

En daar ga ik op af....

En daaruit leid ik af dat Marc netto Overmars geobsedeerd is door geld en zijn succes af meet aan het banksaldo van Ajax!

En verder is Ajax een vreemdelingenlegioen geworden. In Nederland is er ook talent alleen hebben wij bij Ajax blijkbaar niet de goede scouts om deze binnen te hengelen. Sterker nog er lopen genoeg talenten rond, ook die via subtoppers op het verlanglijstje van Ajax stonden, die gewoon uit Amsterdam/Diemen komen of zelfs nog woonachtig zijn....

Nee men loopt liever te scouten in Finland, Denemarken, Zweden en IJSLAND en tegenwoordig zelfs bij onze Oost-Europese vrienden. ?..

En natuurlijk is het tegenwoordig lastig en verdient iedereen een kans en tijd, maar als ik nu de balans op maak zie ik een steeds zwakker wordende selectie ipv langzaam sterker wordende selectie.

Samengevat we zitten vooralsnog niet op de koers zoals Cruyff heeft uitgesproken. Sterker nog zijn kritiek over Viergever en Blind op het middenveld kan mijn inziens worden opgevat als een sneer dat onze selectie te weinig snelheid heeft en dat werd pijnlijk duidelijk tegen psv toen we zo goed speelden..... ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 september 2014 door Stanley --
Stanley
 Stanley - donderdag 11 september 2014 - 11:30   quote  deeplink  
4x kampioen en voor de 5 de achtereenvolgende CL voetbal deelname plus inkomsten...

Tot welke groei heeft dit nu geleid behalve ons banksaldo? Als ik dat nu afzet tegen psv dat een voorhoede heeft met:

Narsingh, de Jong en Depay... zijn dit mindere spelers als wij bij Ajax hebben vertegenwoordigen zij een lagere transferwaarde dan dat wat wij hebben...?

Middenveld: Zijn Wijnaldum en een Maher dan minder dan een Serero en Klaasen op dit moment? ???

En dan de verdediging, als je die vergelijkt... Bruma versus Moisander..... Nou geef mij Bruma maar en verder ontloopt het elkaar echt niet... Alleen hebben wij een veel betere keeper, waarbij aangetekend moet worden dat onze andere keeper voor een appel en een ei naar feije.... toe mocht.

Nee wij hebben echt de vruchten geplukt de afgelopen jaren en hebben onze selectie naar voor Nederlandse begrippen weer naar ongekende hoogte gebracht. En zijn de komende jaren niet meer bij te benen :-(

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 september 2014 door Stanley --
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 11 september 2014 - 12:41   quote  deeplink  
http://www.voetbalzone.nl/inbeeld.asp?uid=224141

succesvol aankoopbeleid?
nora
 nora - donderdag 11 september 2014 - 12:54   quote  deeplink  
Beste Ajax vrienden laten we er maar mee stoppen ik ga geheel mee met dat stuk van Stanley maar ik begrijp ook de andere kant dat er goeie dingen gebeuren. Dus laten we ons maar concentreren op a.s wedstrijden en hopen dat onze jeugd zich stormachtig ontwikkeld en het buiten mijn verwachting toch nog een top seizoen wordt.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 11 september 2014 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 september 2014 - 12:54 schreef nora het volgende:
Beste Ajax vrienden laten we er maar mee stoppen ik ga geheel mee met dat stuk van Stanley maar ik begrijp ook de andere kant dat er goeie dingen gebeuren. Dus laten we ons maar concentreren op a.s wedstrijden en hopen dat onze jeugd zich stormachtig ontwikkeld en het buiten mijn verwachting toch nog een top seizoen wordt.
+33!!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 11 september 2014 - 16:22   quote  deeplink  
Zo kort door de bocht.

Ik kan mij geen enkele aankoop herinneren waar werd gezegd dat dit een top speler ging worden. Dan moet je ook niet raar opkijken dat dat dan ook niet gebeurd.
Als je weet dat je een fiat panda koopt dan moet je niet mekkeren dat je uit word gereden door een Ferrari.

Op zich heeft psv een sterkere selectie dan ons, maar was dat vorig jaar ook niet het geval?

Ik kan mij deze selectie nog herinneren.
Maarten Stekelenburg, George Ogăraru, Jaap Stam, Thomas Vermaelen, Urby Emanuelson, Gabri, Johnny Heitinga, Wesley Sneijder, Edgar Davids, Klaas Jan Huntelaar, Ryan Babel

Hiermee is ajax niet kampioen geworden. Dus op papier kan je wel een betere selectie hebben maar dat zegt allemaal niks.
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 11 september 2014 - 17:16   quote  deeplink  
In voetbal draait het om resultaten, en die bepalen of keuzes de juiste zijn of niet. Zo simpel is het. En ja individueel betere spelers maken niet een beter elftal. Daarom is de Boer ook een geschenk dat hij 'nog' bij Ajax is!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5925
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Gaan we weer...

0.0068140