|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Lijkt me ook een goede optie, heeft snelheid en een goede techniek. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 15:09 schreef NatjosFC het volgende:[..] Die jongen is gewoon 18 a 19. Kishna en El Ghazi hebben ook die leeftijd. Als ik hem was zou ik eens met de Boer gaan praten, die Sigthorsson laat 3 jaar lang niks zien en Menig krijgt niet eens de kans. Ik zou hem graag een keer zien invallen. Ik vind hem ook niet zo positief opvallen bij Jong Ajax, als ie het daar al niet echt laat zien.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Geef die bal dan op Serero verdomme. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
oh oh niet goed uitgespeeld van klaassen |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Hoe groot moeten de kansen worden jongens. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Weer voldoende kansen voor Ajax.. Ze voetballen weer prima, maar die trekker moete cht overgehaald worden.. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Sigi 500 minuiten zonder goal, dat noem ik nu een mooi voorbeeld van een inefficiënte spits. Want Marc wat we nodig hebben is een: EFFICIËNTE SPITS.
Heeee psssssst Marc je hebt nog 1 dag. Doe s je best en geef een paar van je muntjes uit! |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
Verkeerd keus net de bal moest naar serrero |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik begrijp dan eerder niet dat er niet iemand anders de kans krijgt.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Dat bedoel ik dus, dan gaat die bal met rollertjes rond achterin en kan Groningen sjokkend de ruimtes dicht houden. Verschrikkelijk hoe Veltman, Viergever en Boilesen daar de bal rond laten gaan. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Groningen wordt langzaam wat sterker.. En dat doet Ajax echt zelf.. Gewoon die kansen eens maken, we hebben er immers genoeg.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 15:12 schreef Bobby1972 het volgende:Sigi 500 minuiten zonder goal, dat noem ik nu een mooi voorbeeld van een inefficiënte spits. Want Marc wat we nodig hebben is een: EFFICIËNTE SPITS. Heeee psssssst Marc je hebt nog 1 dag. Doe s je best en geef een paar van je muntjes uit! Eens, geef eens iemand anders de kans! |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
Tempo is te laag je hoort de boer schreeuwen maar we gaan gwn op een rustige tempo verder ff uitstralen dat we rust aan de bal hebben! Wordt er moe van |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Goed gevoetbald de eerste helft. Genoeg kansen maar geen goals.. Zonde.. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: ze willen hem verkopen, ben ook benieuwd of hij na interland week weer speelt. hij scoort wel met ijsland
ik ben benieuwd |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 15:15 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] ze willen hem verkopen, ben ook benieuwd of hij na interland week weer speelt. hij scoort wel met ijsland ik ben benieuwd Ze gaan hem nu niet meer verkopen, hij heeft net bijgetekend.. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Begin was goed, ook kwa tempo. Daarna kreeg Groningen iets meer grip en werd ons tempo trager. Ik denk dat de Boer zo ff een donderspeech gaat geven. FOCUS! |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: volgens mij heb je het niet over siggie? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Jawel. Siggie heeft 1 jaar bijgetekend. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Als hij wel bij IJsland scoort, kan hij best verkocht worden natuurlijk, daar wordt hij beter bedient vanaf de zijkant en nu hij heeft bijgetekend, levert dat nog wat op ook ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Schöne moet op rechts.... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Ongelooflijk, wat een kans krijg je cadeau van Groningen! En dan doe je er dit mee? Sorry hoor, maar ik vind Klaassen de laatste tijd niet erg goed! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Jawel. die heeft net een jaar bijgetekend. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 15:21 schreef Ajax Warrior het volgende:Ongelooflijk, wat een kans krijg je cadeau van Groningen! En dan doe je er dit mee? Sorry hoor, maar ik vind Klaassen de laatste tijd niet erg goed! Zacht uitgedrukt |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
El Ghazi doet het gewoon goed op rechts in mijn optiek. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Maar daardoor is Schöne tegenvallend op links! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ik denk, doe maar eens lief! ;-) |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Milik of Zivkovic veel slechter kunnen ze het niet doen. Ik zie Sigthorsson dan ook meer als stormram voor de laatste 20 min |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
schone moet ergens anders spelen, maar rechts is bezet.
in de spits of voor klaassen? |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Klopt echter is onze IJslandse tobspits in geen veld of wegen te bekennen wanneer er een voorzet komt. Serero ook weer zeer matig en regelmatig zeer slordig in de passing. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Ik vind het netjes van Siggie. Hij wil graag dat Ajax nog wat aan hem verdient omdat hij zelf ook wel weet dat het te weinig is geweest. Of Ajax er wat aan heeft.... |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 15:25 schreef Hummel10 het volgende:[..] Milik of Zivkovic veel slechter kunnen ze het niet doen. Ik zie Sigthorsson dan ook meer als stormram voor de laatste 20 min Zivkovich is lastig want die is geschorst hahaha |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
Veel te weinig scorend vermogen op zowel het middenveld als in de voorhoede en dat gaat ons uiteindelijk opbreken voor het 5e opeenvolgende kampioenschap. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 15:26 schreef Eide het volgende:[..] Ik vind het netjes van Siggie. Hij wil graag dat Ajax nog wat aan hem verdient omdat hij zelf ook wel weet dat het te weinig is geweest. Of Ajax er wat aan heeft.... Volgens mij is Ajax diegene die hem een nieuw contract gaf nadat hij niet te verkopen blijkt te zijn dus is een puur zakelijke beslissing van ajax. Als er een fatsoenlijk bod komt van 5 miljoen dan is hij gewoon weg maar zoals hij nu speelt dan wil nog geen 4e klasse amateurclub hem hebben. Echt een verschrikking om hem in de spits te zien. Loopt constant waar hij niet moeten lopen. Elke bal schiet 2 meter van zijn voeten. Echt een verschrikking en dan ook nog eens bij ajax 500 minuten zonder goal!! |
|
|
|
|
Ciler
|
|
|
De Boer moet gaan rouleren in de spits als Siggie blijft falen laat hem maar eens wat concurrentie en druk voelen. Gewoon Menig, Milik of Zivkovic erin en Siggie een aantal weken op de bank eens kijken of ie het dan nog rustig aan doet.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Nou probeer je wijs te doen, maar we geven gewoon aan dat je beter een ander de kans kunt geven dan Sigthorsson. |
|
|
|
|
Ciler
|
|
|
Overigens vind ik Ajax een redelijke 1e helft hebben gespeeld alleen net zoals vorige week geen scorend vermogen... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
we kunnen wel lopen lullen over een spits, maar onze achterhoede laat ook wel degelijk te wensen over op dit moment..... |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
|
|
|
sebas1
|
|
|
wat een armoedig elftal is het ook |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Weer Boilesen die zo makkelijk uitgelopen wordt.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Klaassen niet mee met z'n man, Boilesen niet bij een man.... manmanman |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zo goed voetballen, en dan dit laten gebeuren door een moment van onoplettendheid.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
We hebben niks nodig bij Ajax. Als ik Marc was zou ik geen spelers erbij gaan kopen. We hebben genoeg kwaliteit. En een hardwerkende spits! Niks meer aan doen Marc! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
staan gewoon 6 punten achter PSV... komt niet meer goed... moeten voor de 2e plek gaan met dit team... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Je moet gewoon met rust weer met 2 of 3 -0 voor staan.. Dit soort fouten maken we iedere wedstrijd, deden we vorig jaar ook, alleen toen maakten we wel die kansen af.. |
|
|
|