BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: FC Groningen - Ajax (zondag 31 Augustus 2014, 14:30): 2 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 31 augustus 2014 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 16:09 schreef jodocus het volgende:
over en sluiten dit seizoen
Nu al? Wat een pessimisten zijn er toch! We hebben volgens mij wel vaker wat punten achtergestaan hoor!
pth
 pth - zondag 31 augustus 2014 - 16:10   quote  deeplink  
En dan als de nood hoog is brengt Frankie ... jawel Duarte en van de Hoorn. Die Pool zal ook wel denken ... het vertrouwen is er in ieder geval.
3sterren
 3sterren - zondag 31 augustus 2014 - 16:11   quote  deeplink  
Hahaha vd hoorn beter aanspeelpunt dan siggy
Hummel10
 Hummel10 - zondag 31 augustus 2014 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 16:09 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ja echt!!
Shit die heb ik net gemist om dat ik even mijn ogen dicht had
remco k
 remco k - zondag 31 augustus 2014 - 16:12   quote  deeplink  
Wat ik dan van Frank echt niet snap is dat je volle bak gaat spelen.. En dat je dan Ksihna vanaf rechts laat spelen en El Ghazi vanaf links..

Je hebt nu toch voorzetten nodig of mis ik nu iets.
remco k
 remco k - zondag 31 augustus 2014 - 16:12   quote  deeplink  
Weer erg knap van Boilesen...
nora
 nora - zondag 31 augustus 2014 - 16:12   quote  deeplink  
Jammer toch kopen niet nodig we hebben een sterk team !!!
Hummel10
 Hummel10 - zondag 31 augustus 2014 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 16:12 schreef remco k het volgende:
Wat ik dan van Frank echt niet snap is dat je volle bak gaat spelen.. En dat je dan Ksihna vanaf rechts laat spelen en El Ghazi vanaf links..

Je hebt nu toch voorzetten nodig of mis ik nu iets.
Damn 2-0
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 31 augustus 2014 - 16:13   quote  deeplink  
En weer doet onoplettendheid in de verdediging ons uiteindelijk de das om!
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 31 augustus 2014 - 16:13   quote  deeplink  
Mijn grootste angst is dat het huidige beleid uiteindelijk een negatief effect heeft op de resultaten voor een geheel seizoen. En dat heeft Ajax dan wel een zichzelf te wijten. Omdat de keuzes die je maakt daar de oorzaak van zijn.

Maar aan de ander kant het seizoen is nog lang. Het is jammer dat we nu zijn waar we zijn.
remco k
 remco k - zondag 31 augustus 2014 - 16:13   quote  deeplink  
En erg lekker dat je keeper uberhaubt eens een bal pakt..

Dit seizoen 6 lastige schoten op de goal, 5 goals..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 31 augustus 2014 - 16:13   quote  deeplink  
Lekker top verdedigt!!
remco k
 remco k - zondag 31 augustus 2014 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 16:13 schreef Bobby1972 het volgende:
Mijn grootste angst is dat het huidige beleid uiteindelijk een negatief effect heeft op de resultaten voor een geheel seizoen. En dat heeft Ajax dan wel een zichzelf te wijten. Omdat de keuzes die je maakt daar de oorzaak van zijn.

Maar aan de ander kant het seizoen is nog lang. Het is jammer dat we nu zijn waar we zijn.
Jij kan beter gewoon 1 post van jezelf knippen, en die iedere keer plakker. je zegt namelijk iedere post maar 1 ding..
Eide
 Eide - zondag 31 augustus 2014 - 16:14   quote  deeplink  
In ieder geval duidelijk at er niets moet gaan gebeuren bij Ajax. De achtervolging kan weer beginnen.
jolanpalma
 jolanpalma - zondag 31 augustus 2014 - 16:14   quote  deeplink  
Ach.. we domineerde de wedstrijd met bal bezit.
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 31 augustus 2014 - 16:14   quote  deeplink  
Als Ajax het tij niet kan keren dit seizoen ziet het er over een jaar heel anders uit dan nu. Dan zullen bepaalde mensen nog wel eens nadenken waaromze bepaalde beslissingen genomen hebben!
nora
 nora - zondag 31 augustus 2014 - 16:14   quote  deeplink  
O ja nu ligt aaan de keeper ha ha .Kwaliteit mis je
remco k
 remco k - zondag 31 augustus 2014 - 16:14   quote  deeplink  
Siggy niet meer opstellen, Serero naar de bank. Kishna op links, Schone op rechts Anwar op 9.. Andersen op de plek van Serero.
remco k
 remco k - zondag 31 augustus 2014 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 16:14 schreef nora het volgende:
O ja nu ligt aaan de keeper ha ha .Kwaliteit mis je
Nee hoor, daar ligt het niet aan, maar punten heb ik hem nog nooit zien pakken..
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 31 augustus 2014 - 16:15   quote  deeplink  
Remco is zou Frank vragen of hij Vermeer weer op de goal zet!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 31 augustus 2014 - 16:16   quote  deeplink  
We hadden een spits, hij heette Hoesen! Die spits werd te licht bevonden en werd verhuurd en vervolgens weggegeven aan Groningen, want wij hadden een Pool gehuurd en Sigi ook nog binnenboord. De Pool kreeg na 1,5 wedstrijd al geen vertrouwen meer en sindsdien mag Sigi sleuren over het veld zonder dreigend te zijn. Hij mag doen alsof hij onze vaste spits wordt en of hij de beste is wat wij hebben! Het is een SCHANDE!!!
Eide
 Eide - zondag 31 augustus 2014 - 16:16   quote  deeplink  
Onvoorstelbaar dit als je nagaat hoe veel beter Ajax de eerste 30 minuten was. We laten Groningen zelf in de wedstrijd komen. Wat dat betreft een herhaling van vorige week.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 31 augustus 2014 - 16:17   quote  deeplink  
Hahahaha en die Klaassen blijft ook maar dramatisch!!
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 31 augustus 2014 - 16:17   quote  deeplink  
Dit is gebrek aan kwaliteit, maar ook aan ervaring. Omgaan met achterstaan en onder druk kunnen spelen. Lijkt wel of men niet meer instaat is om hun taken uit te voeren.
remco k
 remco k - zondag 31 augustus 2014 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 16:15 schreef Bobby1972 het volgende:
Remco is zou Frank vragen of hij Vermeer weer op de goal zet!
Ik ben een fan van beide keepers.. En het is terecht dat Cilissen de eerste keeper werd, en nee hij maakt geen grove fouten.. Maar pakt ook simpelweg nooit geen punten..

Vermeer kost je soms punten, maar wint ze ook met regelmaat.. Dan is het maar net wat je liever hebt..
Hummel10
 Hummel10 - zondag 31 augustus 2014 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 16:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee hoor, daar ligt het niet aan, maar punten heb ik hem nog nooit zien pakken..
Met meer kwaliteit voor hem hoeft hij ook geen punten te pakken.
Viergever is te laat bij Chery en de Leeuw wordt door 2 man niet gedekt
remco k
 remco k - zondag 31 augustus 2014 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 16:17 schreef Bobby1972 het volgende:
Dit is gebrek aan kwaliteit, maar ook aan ervaring. Omgaan met achterstaan en onder druk kunnen spelen. Lijkt wel of men niet meer instaat is om hun taken uit te voeren.
repeat.
pth
 pth - zondag 31 augustus 2014 - 16:17   quote  deeplink  
quote:

[..]

Nu al? Wat een pessimisten zijn er toch! We hebben volgens mij wel vaker wat punten achtergestaan hoor!
Ajax zal heus wel mee blijven doen in de Nederlandse competitie ... al hoewel ... Het probleem is dat het elftal geen stappen maakt en dat je in Europa geen centimeter dichterbij komt, zelfs niet op EL niveau. Het ontzettende k.t beleid dat op dit moment gevoerd word maakt dat je als supporter weer een seizoen naar een armetierig elftal mag gaan zitten kijken met vast wel een paar goede uitschieters. Daarmee niet zeggende dat er maar als een dolle gekocht moet worden, maar gericht kan dit elftal echt wel een kwaliteitsimpuls gebruiken. Het gelul dat men voldoende vervangers en talent in huis heeft, wordt zo langzamerhand een beetje lachwekkend.
remco k
 remco k - zondag 31 augustus 2014 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 16:17 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Met meer kwaliteit voor hem hoeft hij ook geen punten te pakken.
Viergever is te laat bij Chery en de Leeuw wordt door 2 man niet gedekt
En hij pakt die voorzet niet en die bal niet.. Ik wil niet dat ie eraf gaat, maar punten pakt ie niet, nooit niet.
Brandje
 Brandje - zondag 31 augustus 2014 - 16:18   quote  deeplink  
quote:

[..]

Klopt echter blijft de concurrentie niet voor sinterklaas spelen en je verkoop weer je beste speler voor het einde van de transferperiode. Maar laten we lekker met elf pupillen de CL in gaan
Hummel10
 Hummel10 - zondag 31 augustus 2014 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 16:17 schreef Ajax Warrior het volgende:
Hahahaha en die Klaassen blijft ook maar dramatisch!!
Raakt al weken geen pepernoot maar wie wel?
El Ghazi enige die nog wat creëert
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 31 augustus 2014 - 16:19   quote  deeplink  
Kijk.....daar was het lipje weer van frank. gaan we nog vaak zien dit jaar. Frank heeft wel weer een een hele kluif aan dit Ajax! Maar zoals ik eerde zei; het seizoen is nog lang!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 31 augustus 2014 - 16:19   quote  deeplink  
Waarom verkoopt ajax één van de sterkhouders zo kort voor het verstrijken van de transfer deadline?
toro28
 toro28 - zondag 31 augustus 2014 - 16:19   quote  deeplink  
hopelijk heeft Marc Netto ook gekeken en durft hij een beetje geld uit te geven.
Je zal maar tegen Barca en PSG moeten voetballen, maar wel veel geld op de bank hebben.
remco k
 remco k - zondag 31 augustus 2014 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 16:19 schreef Bobby1972 het volgende:
Kijk.....daar was het lipje weer van frank. gaan we nog vaak zien dit jaar. Frank heeft wel weer een een hele kluif aan dit Ajax! Maar zoals ik eerde zei; het seizoen is nog lang!
herhaling.
remco k
 remco k - zondag 31 augustus 2014 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 16:19 schreef Ronald 1960 het volgende:
Waarom verkoopt ajax één van de sterkhouders zo kort voor het verstrijken van de transfer deadline?
Omdat die persoon weg wil.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 31 augustus 2014 - 16:20   quote  deeplink  
Ajax mag zich schamen... wat een slechte wedstrijd... geen geloof, geen overtuiging. iedereen was slecht vandaag.
Eide
 Eide - zondag 31 augustus 2014 - 16:20   quote  deeplink  
Ik ho mij vast aan het idee dat Ajax onder Frank de Boer nog geen enkel seizoen goed heeft gedraaid in de eerste fase van de competitie. Maar ziek ben ik er wel van.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 31 augustus 2014 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 16:17 schreef pth het volgende:

[..]

Ajax zal heus wel mee blijven doen in de Nederlandse competitie ... al hoewel ... Het probleem is dat het elftal geen stappen maakt en dat je in Europa geen centimeter dichterbij komt, zelfs niet op EL niveau. Het ontzettende k.t beleid dat op dit moment gevoerd word maakt dat je als supporter weer een seizoen naar een armetierig elftal mag gaan zitten kijken met vast wel een paar goede uitschieters. Daarmee niet zeggende dat er maar als een dolle gekocht moet worden, maar gericht kan dit elftal echt wel een kwaliteitsimpuls gebruiken. Het gelul dat men voldoende vervangers en talent in huis heeft, wordt zo langzamerhand een beetje lachwekkend.
Ik zeg ook niet dat er voldoende vervangers zijn gehaald of dat Ajax totaal geen aankopen moet doen, maar sommigen hier willen alles kopen wat los en vast zit! Totaal geen enkele denkwijze en totaal geen idee of zo'n speler past in het systeem! Maar om nu al te roepen dat het seizoen voorbij is vind ik onzinnig en eigenlijk gewoon dom!
jolanpalma
 jolanpalma - zondag 31 augustus 2014 - 16:20   quote  deeplink  
En dit tegen groningen.. straks speel je tegen barcelona en PSG🙈
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 31 augustus 2014 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 16:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Omdat die persoon weg wil.
ajax had gewoon veel hoger in moeten zetten, als Man.United hem dan echt wil, betalen ze er ook maar voor.
Op zich wel een redelijk bedrag voor Blind ontvangen, maar zo kort voor het verstrijken van de markt.....
Brandje
 Brandje - zondag 31 augustus 2014 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 16:20 schreef NatjosFC het volgende:
Ajax mag zich schamen... wat een slechte wedstrijd... geen geloof, geen overtuiging. iedereen was slecht vandaag.
El Ghazi was wel aardig voor de rest was het bijna lachwekkend. Boilessen speelt echt als een clown. Zowel nu als tegen PSV
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 31 augustus 2014 - 16:21   quote  deeplink  
Trouwens hadden we deze wedstrijd ook niet gewonnen als Blind had gespeeld hoor! Aanvallend is het gewoon dramatisch!
remco k
 remco k - zondag 31 augustus 2014 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 16:21 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

ajax had gewoon veel hoger in moeten zetten, als Man.United hem dan echt wil, betalen ze er ook maar voor.
Op zich wel een redelijk bedrag voor Blind ontvangen, maar zo kort voor het verstrijken van de markt.....
Voor iemand die 1 seizoen echt belangrijk is geweest vind ik het een mega bedrag..
Hummel10
 Hummel10 - zondag 31 augustus 2014 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 16:18 schreef Brandje het volgende:

[..]

Klopt echter blijft de concurrentie niet voor sinterklaas spelen en je verkoop weer je beste speler voor het einde van de transferperiode. Maar laten we lekker met elf pupillen de CL in gaan
Inderdaad maar laat ze nu maar eens lekker op hun bek gaan.
Is ook een leerproces voor de heren..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 31 augustus 2014 - 16:22   quote  deeplink  
Ben blij dat de analisten ook benoemen dat Boilesen slecht verdedigt.
remco k
 remco k - zondag 31 augustus 2014 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 16:21 schreef Ajax Warrior het volgende:
Trouwens hadden we deze wedstrijd ook niet gewonnen als Blind had gespeeld hoor! Aanvallend is het gewoon dramatisch!
Helemaal mee eens.. een spits die niet weet hoe een bal eruit ziet..
pth
 pth - zondag 31 augustus 2014 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 16:16 schreef Ajax Warrior het volgende:
We hadden een spits, hij heette Hoesen! Die spits werd te licht bevonden en werd verhuurd en vervolgens weggegeven aan Groningen, want wij hadden een Pool gehuurd en Sigi ook nog binnenboord. De Pool kreeg na 1,5 wedstrijd al geen vertrouwen meer en sindsdien mag Sigi sleuren over het veld zonder dreigend te zijn. Hij mag doen alsof hij onze vaste spits wordt en of hij de beste is wat wij hebben! Het is een SCHANDE!!!
Sterker nog ... toen kwamen we met een lulverhaal over een zeker meneer Eto'o en die kwam natuurlijk niet, waarna we de juiste kwaliteit eigenlijk zelf wel in huis hadden met Sightorsson (al denk ik dat het systeem voor SIgthorsson het echte probleem is).
remco k
 remco k - zondag 31 augustus 2014 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 16:22 schreef Ronald 1960 het volgende:
Ben blij dat de analisten ook benoemen dat Boilesen slecht verdedigt.
Kon je ook niet missen pik... Whahahahaha...
martymcfly
 martymcfly - zondag 31 augustus 2014 - 16:22   quote  deeplink  
Kak! Ik word hier echt strontchagrijnig van. Verkoop je een van je beste spelers en dan koop je niemand terug om dat je genoeg kwaliteit in je team hebt. Donder toch op. Niet eens van fc Groningen kunnen winnen. Versterkingen moeten er komen en wel nu.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: FC Groningen - Ajax (zondag 31 Augustus 2014, 14:30): 2 - 0

0.0161781