|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: oké, maar hij is nu wel één van de sterkhouders geweest, dus waarom niet hoger inzetten? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 16:22 schreef pth het volgende:[..] Sterker nog ... toen kwamen we met een lulverhaal over een zeker meneer Eto'o en die kwam natuurlijk niet, waarna we de juiste kwaliteit eigenlijk zelf wel in huis hadden met Sightorsson (al denk ik dat het systeem voor SIgthorsson het echte probleem is). vandaag voorzetten genoeg gezien.. Niet 1 schot van hem in de gehele wedstrijd.. Dat kan je niet meer aan het systeem wijten.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 16:22 schreef pth het volgende:[..] Sterker nog ... toen kwamen we met een lulverhaal over een zeker meneer Eto'o en die kwam natuurlijk niet, waarna we de juiste kwaliteit eigenlijk zelf wel in huis hadden met Sightorsson (al denk ik dat het systeem voor SIgthorsson het echte probleem is). Sigi is gewoon geen spits voor Ajax en dat is nu al genoeg aangetoond. Als ik Ajax was zou ik hem alsnog de deur uitflikkeren! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 16:22 schreef martymcfly het volgende:Kak! Ik word hier echt strontchagrijnig van. Verkoop je een van je beste spelers en dan koop je niemand terug om dat je genoeg kwaliteit in je team hebt. Donder toch op. Niet eens van fc Groningen kunnen winnen. Versterkingen moeten er komen en wel nu. clubs als Cambuur en Excelsior hebben zelfs meer punten... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 16:23 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] oké, maar hij is nu wel één van de sterkhouders geweest, dus waarom niet hoger inzetten? Omdat het al heel erg hoog is.. Op een gegeven moment houd het gewoon op voor een club als Ajax.. |
|
|
|
|
Ciler
|
|
|
Hebben ze dan gvd niks geleerd van de vorige wedstrijd tegen psv??? Het was tering gewoon een herhaling van vorige week weer te laat anticiperen en de taken niet uitvoeren, geen druk zetten en slap verdedigen. Er waren weer genoeg kansen en weer werd de trekker niet overgehaald. Ja Frank Sightorssen is de beste spits die we hebben? Je hebt het nog niet eens geprobeerd met Milik man!! Geef die jongen nog een kans want die IJsbeer ben ik nu echt klaar mee! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 16:23 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Sigi is gewoon geen spits voor Ajax en dat is nu al genoeg aangetoond. Als ik Ajax was zou ik hem alsnog de deur uitflikkeren! Ik denk niet dat er ook maar iemand is die hem nog wel goed genoeg zal vinde.. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Lachwekkend is het inderdaad dat er nog steeds mensen zijn die blijven volhouden dat wij voldoende kwaliteit hebben. Maar goed we hebben 115 miljoen in kas mooi toch. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 16:23 schreef remco k het volgende:[..] Omdat het al heel erg hoog is.. Op een gegeven moment houd het gewoon op voor een club als Ajax.. Dat jij nog de kans neemt om die gasten dat uit te leggen! Ajax heeft het maximale eruit gehaald en Blind wilde graag zelf! Als die niet had gegaan was die misschien boos geweest en daar heb je al helemaal niets aan! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 16:22 schreef pth het volgende:[..] Sterker nog ... toen kwamen we met een lulverhaal over een zeker meneer Eto'o en die kwam natuurlijk niet, waarna we de juiste kwaliteit eigenlijk zelf wel in huis hadden met Sightorsson (al denk ik dat het systeem voor SIgthorsson het echte probleem is). Medelijde met Frank die wederom met een matig team het beste eruit moet halen. Waar is Overmars? Zal wel in de arena zijn achter gebleven om de centen te tellen.
100 miljoen op de bank maar geen spits die er 15 inlegt in een seizoen. Sterker nog, we geveb een spits die 500 minuten niet scoort gewoon een nieuw contract. Marc begin zo langzamerhand doodmoe van je te worden!! |
|
|
|
|
martymcfly
|
|
|
quote: Misschien moeten we dit jaar maar eens keihard op onze bek gaan. En 6e worden ofzo. Misschien dat ze dan wakker worden. Vorig jaar zijn we echt geen kampioen geworden omdat we ze goed waren, maar omdat de andere teams het hebben laten liggen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Blijkbaar de trainer wel?? :-( |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 16:25 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Dat jij nog de kans neemt om die gasten dat uit te leggen! Ajax heeft het maximale eruit gehaald en Blind wilde graag zelf! Als die niet had gegaan was die misschien boos geweest en daar heb je al helemaal niets aan! Omdat Ronald normaal reageert.. Maar verder heb je gelijk.. Gewoon een logische verkoop.. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Wanneer mensen onzin gaan uitkramen herinner ik ze daar gaar even aan! |
|
|
|
|
sebas1
|
|
|
Ook al verkoop je 3 basispelers moet je nog hier kunnen winnen. Wanneer durft hij weer eens gewoon met een echte links en rechtsbuiten te spelen, nu ze er zijn.Angsthaas die de Boer, en die Boilesen bij het grofvuil. Viergever op zijn plek |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 16:25 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Dat jij nog de kans neemt om die gasten dat uit te leggen! Ajax heeft het maximale eruit gehaald en Blind wilde graag zelf! Als die niet had gegaan was die misschien boos geweest en daar heb je al helemaal niets aan! Jij weet dat Blind nooit stennis gaat lopen schoppen maar zoals altijd mis jij weer totaal de discussie. Niemand misgunt Blind ze transfer. Sterker iedereen gunt hem die van harte en het bedrag is ook best ok maar het een grof schandaal dat we maar een fatsoenlijke CVM in de selectie hebben en geen spits die gewoon scoort. Iets beter opletten voortaan ipv van in het luchtledige te bleren! |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote: Ik zie het voor me. Schreeuwend tegen het scherm van z'n pc/gsm of tablet. Hahahahaha. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 16:25 schreef Brandje het volgende:[..] Medelijde met Frank die wederom met een matig team het beste eruit moet halen. Waar is Overmars? Zal wel in de arena zijn achter gebleven om de centen te tellen. 100 miljoen op de bank maar geen spits die er 15 inlegt in een seizoen. Sterker nog, we geveb een spits die 500 minuten niet scoort gewoon een nieuw contract. Marc begin zo langzamerhand doodmoe van je te worden!! Ik vind dat Frank op dit moment foute keuzes maakt..
vd Hoorn bijvoorbeeld speelde heel erg goed de eerste twee wedstrijden.. Veltman speelt wederom een draak van een wedstrijd..
Marc en Frank bepalen mede wie er wel of niet komt.. Die worden echt niet moe van elkaar.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Dan zijn we bij jouw de hele dag bezig man! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 16:25 schreef martymcfly het volgende:[..] Misschien moeten we dit jaar maar eens keihard op onze bek gaan. En 6e worden ofzo. Misschien dat ze dan wakker worden. Vorig jaar zijn we echt geen kampioen geworden omdat we ze goed waren, maar omdat de andere teams het hebben laten liggen. Ik denk dat we meedoen om de titel.. Maar het zo maar zo een keer kunnen gebeuren..
een stapje terug om er vervolgens weer een paar vooruit te doen.. Al doende leert men, en nog wel 100 van die uitspraken.. groeien en beter worden gaat niet in een stijgende lijn.. |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
Degene die om aankopen lopen te zeuren snappen het echt niet! Is geen garantie dat je beter wordt! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 16:26 schreef remco k het volgende:[..] Omdat Ronald normaal reageert.. Maar verder heb je gelijk.. Gewoon een logische verkoop.. Logische verkoop maar schandalig dat je maar met een cvm en een niet cappabale spits het seizoen gaat. Overmars faalt hopeloos als het op aankopen aan komt |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Het gekke is dat ik niet boos of teleurgesteld ben. Omdat het een logisch gevolg is van hoe het er op dit moment voorstaat. Ook dat hoort erbij. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nee kerel, je zegt eigenlijk al weken maar 1 ding.. |
|
|
|
|
toro28
|
|
|
het wordt nog vechten om in het linker rijtje te blijven:) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 16:28 schreef Brandje het volgende:[..] Jij weet dat Blind nooit stennis gaat lopen schoppen maar zoals altijd mis jij weer totaal de discussie. Niemand misgunt Blind ze transfer. Sterker iedereen gunt hem die van harte en het bedrag is ook best ok maar het een grof schandaal dat we maar een fatsoenlijke CVM in de selectie hebben en geen spits die gewoon scoort. Iets beter opletten voortaan ipv van in het luchtledige te bleren! Nou dan mis jij in dit specifieke geval toch echt de hele clou van de discussie. Er wordt specifiek gesproken over de transfersom.. Als die hoger was geweest hadden ze hem niet gekocht.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Die kerel is niet wijs.. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 16:23 schreef remco k het volgende:[..] vandaag voorzetten genoeg gezien.. Niet 1 schot van hem in de gehele wedstrijd.. Dat kan je niet meer aan het systeem wijten.. Het duurt zo vreselijk lang voordat die voorzetten komen, dat de tegenstander bijna altijd al weer iedereen achter de bal heeft. Vorig jaar scoorde Sigthorsson toch een aantal belangrijke treffers tegen 'de grotere tegenstanders'. Niet dat ik wil beweren dat Sigthorsson een super voetballer is, maar met het huidige slome duikelaars systeem zal ook nooit duidelijk worden of het een echte afmaker kan zijn. Ik vind (maar ja, wie ben ik) dat er op het middenveld een speler ontbreekt die het spel snel kan verleggen en eens een keer voor verrassing kan zorgen (de plichtmatige driehoekjes hebben alle tegenstanders nu wel gezien). |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 16:28 schreef Brandje het volgende:[..] Jij weet dat Blind nooit stennis gaat lopen schoppen maar zoals altijd mis jij weer totaal de discussie. Niemand misgunt Blind ze transfer. Sterker iedereen gunt hem die van harte en het bedrag is ook best ok maar het een grof schandaal dat we maar een fatsoenlijke CVM in de selectie hebben en geen spits die gewoon scoort. Iets beter opletten voortaan ipv van in het luchtledige te bleren! Ik zeg iets wanneer ik dat zelf wil! En wie zegt dat Blind uiteindelijk geen stennis had lopen schoppen? Ken je hem?
En de verkoop van Blind was al dagenlang bekend, of wilde je soms geloven dat hij echt ging blijven??? Als vervanger is daarvoor Viergever gehaald en die moet die plek gewoon invullen! Maar je moet daarnaast ervaring halen en die ontbreekt bij Ajax. Maar dat heb ik al vaker geroepen! |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Je kunt pas aan het eind van het seizoen zeggen of het huidige beleid nog steeds de juiste is. Ik begrijp de irritatie, Ajax moet laten zien dat ze ook hier mee om kunnen gaan en dat ze zich kunnen aanpassen! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Opmerkelijk keepersnieuws tussen Ajax en Feyenoord? Zou het om Vermeer gaan? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Zou zomaar kunnen? Maar zou je dat doen als Ajax zijnde? Je concurrent sterker maken? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat denk ik wel ja.. Ik had hetzelfde gedaan als Feyenoord zijnde.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 16:33 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Zou zomaar kunnen? Maar zou je dat doen als Ajax zijnde? Je concurrent sterker maken? Is feyenoord een concurrent dan?? 3 titels in 33 jaar?? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Maar als Ajax zijnde niet hoop ik? Je gaat je concurrent toch niet sterker maken? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Rivaal is ook goed! ;-) |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ik dacht hetzelfde toen ik het hoorde. Voor Vermeer is het goed, voor Ajax ga je dan weer verder achteruit in kwaliteit. Omdat de 2e keeper dan duidelijk van een minder hoog niveau is. Marc zegt dat we dat prima kunnen opvangen. Dat moeten we dan maar weer aannemen als naïeve supporter ( toch Remco) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ajax had daar ook eens moeten shoppen.. Dat zei ik al toen Wijnaldum verkocht mocht worden.. geweldige speler.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 16:35 schreef Bobby1972 het volgende:Ik dacht hetzelfde toen ik het hoorde. Voor Vermeer is het goed, voor Ajax ga je dan weer verder achteruit in kwaliteit. Omdat de 2e keeper dan duidelijk van een minder hoog niveau is. Marc zegt dat we dat prima kunnen opvangen. Dat moeten we dan maar weer aannemen als naïeve supporter ( toch Remco) Herhaling... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Eens. Uitstekende keeper die ik op de lijn nog beter vind dan Cillessen. Backs waren weer zwak Remco. Ook Viergever heeft weinig rust t.o.v. Blind. Sightorsson loopt 100 keer verkeerd. Maak me wel zorgen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 16:35 schreef Bobby1972 het volgende:Ik dacht hetzelfde toen ik het hoorde. Voor Vermeer is het goed, voor Ajax ga je dan weer verder achteruit in kwaliteit. Omdat de 2e keeper dan duidelijk van een minder hoog niveau is. Marc zegt dat we dat prima kunnen opvangen. Dat moeten we dan maar weer aannemen als naïeve supporter ( toch Remco) Maar kerel.. Als je er iets van vind moet je op de banken gaan staan, en protesteren.. Ga er lekker tegenin en doe er iets aan man.. Ontketen een nieuwe revolutie onder leiding van ............ Ehhhhhhhh......... |
|
|
|
|
Ciler
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Frankie is BOOS!!!! Joepie, mijn dag kan niet meer stuk!!! |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
is de leeuw niet iets voor ajax? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 16:36 schreef remco k het volgende:[..] Maar kerel.. Als je er iets van vind moet je op de banken gaan staan, en protesteren.. Ga er lekker tegenin en doe er iets aan man.. Ontketen een nieuwe revolutie onder leiding van ............ Ehhhhhhhh......... Denk dat we dan alsnog morgen geen geld meer op de bank hebben! ;-) |
|
|
|
|
toro28
|
|
|
Vermeer is een van de beste lijnkeepers van Europa maar laat hem aub niet 5 meter naar voren gaan want dan wordt de broek weer bruin. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Als ie al niet eens basis is bij Groningen???? |
|
|
|
|
Frankie1
|
|
|
Kan iemand mij uitleggen waarom Klaassen speelt. Oogkleppen in de eerste helft had die bal aan sereno moeten geven Bij de eerste tegengoal laat hij zijn man lopen Ik heb hem nog geen goede wedstrijd zien spelen |
|
|
|