|
|
QuinZ
|
|
|
Schandalige prestatie Ajax. Totale middenmoot. |
|
|
|
|
Ciler
|
|
|
We staan nu 7e met 6 punten achter op PSV! Niks aan de hand toch het seizoen is nog lang... |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Klopt! Overmars heeft nog anderhalve dag om de selectie verder te verzwakken en de bankrekening te spekken. |
|
|
|
|
Ciler
|
|
|
Wedden dat er niks bij komt ze willen de situatie tot aan de winterstop eerst aanzien of het nodig is om te versterken. En eerlijk gezegd nu kopen betekent paniekaankopen. Helaas het is nu eenmaal zo we moeten het met deze selectie doen. Frank heeft duidelijk gezegd we gaan verder met Siggie en geen versterkingen als het niet een echt directe versterking is. Begin gewoon te geloven dat er weinig voetballers trek hebben om naar Ajax te komen al helemaal als ze lezen hoe er wordt omgegaan met onze talenten in Jong Ajax. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
Ajax voert beleid ik merk er weinig van...wat jullie |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
We hebben geen enkel speler meer, die opstaat en het elftal op sleeptouw kan nemen. Dit gaat nog vaker gebeuren met de huidige kwaliteit en ik wil en hoef geen gelijk te krijgen. Pure middelmaat in elke linie op een speler na, El Ghazi. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 17:42 schreef Brandje het volgende:[..] Klopt! Overmars heeft nog anderhalve dag om de selectie verder te verzwakken en de bankrekening te spekken. Haha inderdaad |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 16:29 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk dat we meedoen om de titel.. Maar het zo maar zo een keer kunnen gebeuren.. een stapje terug om er vervolgens weer een paar vooruit te doen.. Al doende leert men, en nog wel 100 van die uitspraken.. groeien en beter worden gaat niet in een stijgende lijn.. Dat riep je vorig jaar ook al.. We maken wederom een stapje achteruit.. De middelen zijn er waarom niet vooruit? |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Vandaag toch weer kunnen zien dat de hele eredivisie aardig wat kwaliteit kwijtgeraakt is. Niet Alleen Ajax:
Ajax: De Jong, Bojan, Blind, Poulsen Feyenoord: Indy, de Vrij, Pelle Vitesse: Atsu, Aanholt, Havenaar, Piazon Twente: Promes, Tadic
Toch flinke aderlating voor de eredivisie en de concurrentie van de huidige koploper Psv wat zich juist versterkt heeft met een mexicaans international en Luuk de Jong. Psv is mede hierdoor ons grootste concurrent dit seizoen. Was helaas niet nodig geweest! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 16:52 schreef pth het volgende:Buiten dat ik het Vermeer wel gun (een andere ploeg dan), want zo veel ontlopen Cillessen en Vermeer elkaar niet, maar dit is absoluut wanbeleid. Als je pretendeert aansluiting te zoeken bij de Europese (sub)top zijn twee goede keepers geen overbodige luxe en dan verkoop je 1 dag voor het sluiten van de transfermarkt je 2e keeper? Lekker veel centjes op de bank, maar uiteindelijk een selectie waar je geen meter verder mee komt. Lachwekkend ... beleid is voortborduren op je jeugdopleiding en daar waar nodig (en helaas is dat gewoon nodig) hier en daar gericht KWALITEIT inkopen ... of gewoon uitspreken dat middelmatig voetbal wel voldoende is en dat Europa toch een onmogelijke opgave is. Marc heeft een prima vervanger aangetrokken.. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Marc heeft een inferieure vervanger aangetrokken. Uiteindelijk verlies je meer punten wanneer Cillessen uitvalt.
Inferieur is het nieuwe woord bij Ajax. Van superieur naar inferieur. En waar is dat allemaal voor nodig..... |
|
|
|
|
fanman
|
|
|
wat naief om te denken dat je zonder te investeren het ook wel red, het wordt een lang seizoen voor ajax |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 20:18 schreef Bobby1972 het volgende:Marc heeft een inferieure vervanger aangetrokken. Uiteindelijk verlies je meer punten wanneer Cillessen uitvalt. Inferieur is het nieuwe woord bij Ajax. Van superieur naar inferieur. En waar is dat allemaal voor nodig..... We werden ook kampioen met die dikkers als tweede man. ( jaja eigenlijk derde man).. Boer is een goede keeper, en zelfs een hele goede om als tweede keeper te hebben.. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Remco verdedigd alles los van elkaar. En alles is feitelijk geweldig. Zou Remco marc kunnen zijn. Ik ga steeds meer geloven dat Remco Marc is! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 16:25 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Dat jij nog de kans neemt om die gasten dat uit te leggen! Ajax heeft het maximale eruit gehaald en Blind wilde graag zelf! Als die niet had gegaan was die misschien boos geweest en daar heb je al helemaal niets aan! Op zich heb je gelijk, maar waarom zo kort voor het verstrijken van de deadline? En ja ik weet ook dat 4gvr is gehaald om de plaats van Blind in te nemen, of dat zelfs Bazoer misschien gebracht gaat worden of dat Denswill zijn kans kan pakken... Maar toch, zo kort voor het eind..... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 20:55 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Op zich heb je gelijk, maar waarom zo kort voor het verstrijken van de deadline? En ja ik weet ook dat 4gvr is gehaald om de plaats van Blind in te nemen, of dat zelfs Bazoer misschien gebracht gaat worden of dat Denswill zijn kans kan pakken... Maar toch, zo kort voor het eind..... Zo kort voor de deadline kan je het meeste eruit halen denk ik....dit willen we hebben, graag of niet. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 20:55 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Op zich heb je gelijk, maar waarom zo kort voor het verstrijken van de deadline? En ja ik weet ook dat 4gvr is gehaald om de plaats van Blind in te nemen, of dat zelfs Bazoer misschien gebracht gaat worden of dat Denswill zijn kans kan pakken... Maar toch, zo kort voor het eind..... Uiteindelijk was al veel langer bekend dat Blind zou vertrekken hoor, denk maar niet dat dit over 1 nacht ijs is gegaan! Ajax had daarop al ingespeeld, echter kan een transfer nooit op het goede moment komen als dit 1 van je sterkhouders is in je elftal! Niet begin juni, maar ook niet eind augustus! Want als supporter wil je nooit dat je club zijn beste spelers verkoopt! |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ajax moet het eerste voorzien van spelers die voldoende kwaliteit hebben om mee te doen voor het kampioenschap, knvb beker en een representatief niveau in de CL. Wanneer dit Ajax dat niet kan neerzetten hebben de mensen die verantwoordelijk zijn hiervoor gefaald!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 augustus 2014 door Bobby1972 -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 16:25 schreef Brandje het volgende:[..] Medelijde met Frank die wederom met een matig team het beste eruit moet halen. Waar is Overmars? Zal wel in de arena zijn achter gebleven om de centen te tellen. 100 miljoen op de bank maar geen spits die er 15 inlegt in een seizoen. Sterker nog, we geveb een spits die 500 minuten niet scoort gewoon een nieuw contract. Marc begin zo langzamerhand doodmoe van je te worden!! helemaal mee eens!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 16:28 schreef remco k het volgende:[..] Ik vind dat Frank op dit moment foute keuzes maakt.. vd Hoorn bijvoorbeeld speelde heel erg goed de eerste twee wedstrijden.. Veltman speelt wederom een draak van een wedstrijd.. Marc en Frank bepalen mede wie er wel of niet komt.. Die worden echt niet moe van elkaar.. Laat Duarte spelen ipv Serero want wat was die slecht... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 16:25 schreef martymcfly het volgende:[..] Misschien moeten we dit jaar maar eens keihard op onze bek gaan. En 6e worden ofzo. Misschien dat ze dan wakker worden. Vorig jaar zijn we echt geen kampioen geworden omdat we ze goed waren, maar omdat de andere teams het hebben laten liggen. Is al 4 jaar aan de gang....alleen dit jaar zal het niet gebeuren want de concurrentie is sterker geworden met name PSV....die gaan deze x niet veel punten laten liggen...dat geluk houd een x op...trouwens wie o wie neemt ons op sleeptouw...geen de Jong...geen Poulsen...geen Eriksen geen Blind...zeg het maar... Interview van Overmars we zijn sterker geworden....hahahahaha... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 16:36 schreef remco k het volgende:[..] Maar kerel.. Als je er iets van vind moet je op de banken gaan staan, en protesteren.. Ga er lekker tegenin en doe er iets aan man.. Ontketen een nieuwe revolutie onder leiding van ............ Ehhhhhhhh......... Jij zal het bestuur met Overmars nooit afvallen....vreemd...laat eens wat meer weten.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 21:31 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Jij zal het bestuur met Overmars nooit afvallen....vreemd...laat eens wat meer weten.. Simpel Sjakie....Remco heeft aandelen ;-) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 17:20 schreef Loetje het volgende:Weetje jongens... Laten we rieel zijn en vermelden dat al sinds 2004 het beste collectief kampioen werd. Maar dat collectief had altijd 1 of 2 individuen die een wedstrijd konden beslissen. PSV had Farfan bijvoorbeeld. AZ Dembele en El Hamdaoui en Twente Ruiz en Stoch. Ajax had Eriksen en Vertonghen die wedstrijden winnen. Het probleem is dat Ajax doorgaans wel een collectief is maar geen een speler heeft die een wedstrijd kan beslissen doorgaans. Het gebeurd wel eens maar nu is El Ghazi de enige die iets forceert maar nog te vroeg om de drijvende kracht van Ajax te zijn. Nu ben je verplicht met een collectief zonder individu dat iedereen zijn niveau moet halen en dat gebeurd verreweg niet. Ajax moet ook spelers halen doe zon wedstrijd als deze kunnen kantelen. Schone vind ik toch overschat en buiten zn goals en assists voegt hij niks toe. Leuke 12e man. Meer niet. Maak me erge zorgen Heb het zelfde... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Jij moet iets rechtstreeks met Ajax te maken hebben...valt nooit het bestuur af... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Zou goed kunnen...of is een directe maat van Overmars... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 21:34 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Jij moet iets rechtstreeks met Ajax te maken hebben...valt nooit het bestuur af... Mocht hij willen Jackie! |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Paar jaar geleden was Henk ten Cate trainer van Ajax. Hij had een team om van te smullen. Stekelburg, Stam, Davids, Sneijder, Perez, Hunterlaar, Suarez Kampioen werd hij er niet mee. Dat is pas een schande.
Je kan zeggen wat je wil maar je moet pas je oordeel vellen en je conclusie trekken als het seizoen is gespeeld. Seizoen is pas 4 wedstrijden oud en er kan van alles gebeuren. Kampioen dat word je pas aan het eind van de competitie.
Ik ben er niet blij mee, maar goed als we de alsnog kampioen worden. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
In ieder geval is de boer niet blij mee met de gang van zaken.
Word nog vervolgd.... Eens zien wie eigenlijk de baas is daar in de Arena?
Benieuwd wat JC vind van de gang van zaken! Ik kijk uit naar de Collum in de telegraaf. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 22:13 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Paar jaar geleden was Henk ten Cate trainer van Ajax. Hij had een team om van te smullen. Stekelburg, Stam, Davids, Sneijder, Perez, Hunterlaar, Suarez Kampioen werd hij er niet mee. Dat is pas een schande. Je kan zeggen wat je wil maar je moet pas je oordeel vellen en je conclusie trekken als het seizoen is gespeeld. Seizoen is pas 4 wedstrijden oud en er kan van alles gebeuren. Kampioen dat word je pas aan het eind van de competitie. Ik ben er niet blij mee, maar goed als we de alsnog kampioen worden. Je kan je conclusies inderdaad aan het eind van seizoen trekken. vorig seizoen werden we kampioen en hadden we een aantal slechte plekken: Rechtsbuiten Spits LCM
Rechtsbuiten is inmiddels goed ingevuld door Schöne en El Ghazi. Spits was duidelijk niet goed genoeg, maar we hebben ons niet op die positie weten te versterken, door slecht scoutwerk. voor LCM is na een jaar nog steeds geen vervanger aangetrokken voor Eriksen, hierdoor missen we veel creativiteit. Dat had een speler als Ziyech bijvoorbeeld kunnen brengen.
dat je aan het eind van het seizoen kampioen wordt klopt theoretisch, maar is praktisch gewoon gelul, alsof de competitie pas begint in April. Je moet er nu staan en voorkomen dat je een inhaalslag moet maken na de winterstop. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 22:17 schreef NatjosFC het volgende:[..] Je kan je conclusies inderdaad aan het eind van seizoen trekken. vorig seizoen werden we kampioen en hadden we een aantal slechte plekken: Rechtsbuiten Spits LCM Rechtsbuiten is inmiddels goed ingevuld door Schöne en El Ghazi. Spits was duidelijk niet goed genoeg, maar we hebben ons niet op die positie weten te versterken, door slecht scoutwerk. voor LCM is na een jaar nog steeds geen vervanger aangetrokken voor Eriksen, hierdoor missen we veel creativiteit. Dat had een speler als Ziyech bijvoorbeeld kunnen brengen. dat je aan het eind van het seizoen kampioen wordt klopt theoretisch, maar is praktisch gewoon gelul, alsof de competitie pas begint in April. Je moet er nu staan en voorkomen dat je een inhaalslag moet maken na de winterstop. Kun je ook gelijk alleen seizoenkaarten uitgeven voor alleen de 2e helft van de competitie. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 22:22 schreef Ztjes het volgende:[..] Kun je ook gelijk alleen seizoenkaarten uitgeven voor alleen de 2e helft van de competitie. dat is sowieso gezien al mogelijk hé. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote: Ik zeg toch "alleen" effe goed lezen. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 22:17 schreef NatjosFC het volgende:[..] Je kan je conclusies inderdaad aan het eind van seizoen trekken. vorig seizoen werden we kampioen en hadden we een aantal slechte plekken: Rechtsbuiten Spits LCM Rechtsbuiten is inmiddels goed ingevuld door Schöne en El Ghazi. Spits was duidelijk niet goed genoeg, maar we hebben ons niet op die positie weten te versterken, door slecht scoutwerk. voor LCM is na een jaar nog steeds geen vervanger aangetrokken voor Eriksen, hierdoor missen we veel creativiteit. Dat had een speler als Ziyech bijvoorbeeld kunnen brengen. dat je aan het eind van het seizoen kampioen wordt klopt theoretisch, maar is praktisch gewoon gelul, alsof de competitie pas begint in April. Je moet er nu staan en voorkomen dat je een inhaalslag moet maken na de winterstop. Als het niet anders kan? Dat man utd pas in de laatste week komt met een bod. Die transfer markt is al gvd 3 maanden open. In de laatste week dan pas een bod doen, is van de zotte.
Neemt niet weg dat je dit had kunnen verwachten, zulke zieken geesten.
Ik vraag mij serieus af waarom ik nog voetballiefhebber ben, dit is toch geen topsport meer?
Ik zou graag kamervragen willen stellen: waarom moeten wij zoveel geld betalen voor zulke onzin. Geef gewoon iedereen een halve ton. NOS hoef voor mij de eredivisie rechten niet meer te betalen, geef dat geld maar uit aan de echte sporten. Politie inzet, zet ze in waar het echt moet, bespaar veel gezeik.
Nederlandse competitie stelt toch niks meer voor, we leiden alleen maar op. dan mogen de andere dat maar eens doen, ben benieuwd.
Hou er maar gewoon mee op! Dit heeft niks te maken met de uitslag van vandaag of transfer van Kenneth. Mijn woede gaat meer naar de fifa, Uefa, knvb en alle andere die deze sport hebben verziekt. Trek die stekker eruit, zonde van de Energie en tijd en geld.
Het is zelfde als energie en geld investeren in een patiënt die in coma ligt en waarop de kans klein is dat het ooit beter word. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 22:33 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Als het niet anders kan? Dat man utd pas in de laatste week komt met een bod. Die transfer markt is al gvd 3 maanden open. In de laatste week dan pas een bod doen, is van de zotte. Neemt niet weg dat je dit had kunnen verwachten, zulke zieken geesten. Ik vraag mij serieus af waarom ik nog voetballiefhebber ben, dit is toch geen topsport meer? Ik zou graag kamervragen willen stellen: waarom moeten wij zoveel geld betalen voor zulke onzin. Geef gewoon iedereen een halve ton. NOS hoef voor mij de eredivisie rechten niet meer te betalen, geef dat geld maar uit aan de echte sporten. Politie inzet, zet ze in waar het echt moet, bespaar veel gezeik. Nederlandse competitie stelt toch niks meer voor, we leiden alleen maar op. dan mogen de andere dat maar eens doen, ben benieuwd. Hou er maar gewoon mee op! Dit heeft niks te maken met de uitslag van vandaag of transfer van Kenneth. Mijn woede gaat meer naar de fifa, Uefa, knvb en alle andere die deze sport hebben verziekt. Trek die stekker eruit, zonde van de Energie en tijd en geld. Het is zelfde als energie en geld investeren in een patiënt die in coma ligt en waarop de kans klein is dat het ooit beter word. Voor de rest alles goed ? |
|
|
|
|
nieuwe ajax
|
|
|
Nee, Ajax moet weer helemaal opnieuw groeien. Nu Vermeer zelfs naar Feyenoord. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: Ja, prima
Maar ik ben er klaar mee. Als de knvb de competitie pas in september laat beginnen, dan ben ik wel blij We spelen toch op kunstgras. Waarom zitten we al in de 4de week en italie en spanje in de 1ste week?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 augustus 2014 door Positieve Arrogantie -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 22:33 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Trek die stekker eruit, zonde van de Energie en tijd en geld. Het is zelfde als energie en geld investeren in een patiënt die in coma ligt en waarop de kans klein is dat het ooit beter word. Als dat een geliefde van mij is....dan zal elke vezel en elke euro die ik heb daar aan spenderen....ik heb mijn vrouw verloren aan kanker en jij weet bij god niet waar je over lult....elke ingeving van de behandelende arts, elk nieuw pilletje die op de markt komt, zelfs die rottige foldertjes van de alternatieven haal je hoop uit, nogmaals jij weet totaal niet waar je over praat
Het is ook beter om dit los te zien van voetbal of welke sport dan ook....het zijn immers maar spelletjes.....wat wij hebben meegemaakt is absoluut geen spel, gaat letterlijk over leven en dood |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 22:56 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Als dat een geliefde van mij is....dan zal elke vezel en elke euro die ik heb daar aan spenderen....ik heb mijn vrouw verloren aan kanker en jij weet bij god niet waar je over lult....elke ingeving van de behandelende arts, elk nieuw pilletje die op de markt komt, zelfs die rottige foldertjes van de alternatieven haal je hoop uit, nogmaals jij weet totaal niet waar je over praat Het is ook beter om dit los te zien van voetbal of welke sport dan ook....het zijn immers maar spelletjes.....wat wij hebben meegemaakt is absoluut geen spel, gaat letterlijk over leven en dood Respect Nenam, Hij weet niet waar hij over lult. Heb 2 schoonzussen aan die vreselijke ziekte verloren en mijn vrouw heeft het ook gehad. De stekker er bij mijn vader eruit laten trekken en een dochter die 6 open hart operaties heeft gehad, waarbij een aantal keren zeer kritiek. Ik wordt ook helemaal gek van het roepen van een bepaalde ziekte en ook die laatste zin van Positieve Arrogantie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 augustus 2014 door Ztjes -- |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 22:56 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Als dat een geliefde van mij is....dan zal elke vezel en elke euro die ik heb daar aan spenderen....ik heb mijn vrouw verloren aan kanker en jij weet bij god niet waar je over lult....elke ingeving van de behandelende arts, elk nieuw pilletje die op de markt komt, zelfs die rottige foldertjes van de alternatieven haal je hoop uit, nogmaals jij weet totaal niet waar je over praat Het is ook beter om dit los te zien van voetbal of welke sport dan ook....het zijn immers maar spelletjes.....wat wij hebben meegemaakt is absoluut geen spel, gaat letterlijk over leven en dood Ik weet echt wel waar ik het over heb. Neemt niet weg dat ik er ook alles aan zou doen, maar op gegeven moment is het klaar, hoe pijnlijk dat ook is. Op een gegeven moment is het leiden erger dan het leven. Het voorbeeld van Ariel Sharon, op een geven moment weet je dat het genoeg is.
Voetbal is natuurlijk maar een spel, maar eigenlijk is dat al dood. We stellen al jaren niks meer voor en de regels die iedereen wil maar de baas niet, dan gebeurd er niks. Voetbal is ziek, tegen het dode aan.
Ik zou ook mijn liefde helpen en er alles aan doen, maar op een gegeven moment moet je ook sterk zijn en zeggen dat er niks anders op zit. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 23:14 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Ik weet echt wel waar ik het over heb. Neemt niet weg dat ik er ook alles aan zou doen, maar op gegeven moment is het klaar, hoe pijnlijk dat ook is. Op een gegeven moment is het leiden erger dan het leven. Het voorbeeld van Ariel Sharon, op een geven moment weet je dat het genoeg is. Voetbal is natuurlijk maar een spel, maar eigenlijk is dat al dood. We stellen al jaren niks meer voor en de regels die iedereen wil maar de baas niet, dan gebeurd er niks. Voetbal is ziek, tegen het dode aan. Ik zou ook mijn liefde helpen en er alles aan doen, maar op een gegeven moment moet je ook sterk zijn en zeggen dat er niks anders op zit. Geef gewoon toe dat je een enorm slechte vergelijking maakt en lul der niet omheen... |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 23:13 schreef Ztjes het volgende:[..] Respect Nenam, Hij weet niet waar hij over lult. Heb 2 schoonzussen aan die vreselijke ziekte verloren en mijn vrouw heeft het ook gehad. De stekker er bij mijn vader eruit laten trekken en een dochter die 6 die open hart operaties heeft gehad, waarbij een aantal keren zeer kritiek. Ik wordt ook helemaal gek van het roepen van een bepaalde ziekte en ook die laatste zin van Positieve Arrogantie. Als er een kans is op het genezen van een vreselijke ziekte dan moet je er alles aan doen. Maar ik had het niet over ziektes.
Ik had het over mensen die lang in coma liggen, waar de kans op een normaal leven zeer klein is, of ze überhaupt eruit komen. Dan is het leven erger, dan de dood. Er zijn niet voor niks mensen die niet willen dat ze worden gereanimeerd, niet leuk voor de mensen om hun heen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 23:14 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Ik weet echt wel waar ik het over heb. Neemt niet weg dat ik er ook alles aan zou doen, maar op gegeven moment is het klaar, hoe pijnlijk dat ook is. Op een gegeven moment is het leiden erger dan het leven. Het voorbeeld van Ariel Sharon, op een geven moment weet je dat het genoeg is. Voetbal is natuurlijk maar een spel, maar eigenlijk is dat al dood. We stellen al jaren niks meer voor en de regels die iedereen wil maar de baas niet, dan gebeurd er niks. Voetbal is ziek, tegen het dode aan. Ik zou ook mijn liefde helpen en er alles aan doen, maar op een gegeven moment moet je ook sterk zijn en zeggen dat er niks anders op zit. Appels en Peren....lul op een drumstel mag ook
Ariel Sharon is een oud president van Israel met lijfartsen......Friso net zo, half Bronovo werd gesloten, zelfde geld toen der tijd voor Bernard....
Mijn vrouw lag in Gooi Noord, niks lijfartsen en privileges....bek houwe en kreperen.
PA stop hiermee, jij maakt me alleen maar pissig |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: oh dat wil ik best doen.
Maar ik had het niet over ziektes, ik heb ook mensen in mijn familie die ziek zijn of zijn geweest en heb ik er ook mensen aan verloren. Wie niet zou ik zeggen, dat heeft iedereen wel.
Er zijn mensen die al jaren in coma liggen (ariel sharon), terwijl je al weet dat het niet meer goed gaat komen.
Mensen die een ziekte hebben en terminaal zijn en er is een duur medicijn om het leven te kunnen rekken, dan zal ik daar ook van gebruik willen maken.
Maar er is een verschil tussen mensen die nog echt leven en ziek zijn en mensen die in coma liggen en dat de kans dat ze daaruit komen heel klein is.
Maar het is idd een slechte vergelijking, dat geef ik toe. Voetbal in nederland is in mijn ogen al jaren in coma en ik ben bang dat ze daar nooit meer uit komen, dan is het mijn vraag of je daar veel geld nog in wil stoppen. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 23:24 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Appels en Peren....lul op een drumstel mag ook Ariel Sharon is een oud president van Israel met lijfartsen......Friso net zo, half Bronovo werd gesloten, zelfde geld toen der tijd voor Bernard.... Mijn vrouw lag in Gooi Noord, niks lijfartsen en privileges....bek houwe en kreperen. PA stop hiermee, jij maakt me alleen maar pissig Sorry, dat was niet de bedoeling. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Mijn moeder in '89. Wij, gewone burgers, zijn en blijven maar een nummer. Let wel, de behandelende artsen deden/doen wat ze kunnen, maar daar houd het voor ons mee op.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Geaccepteerd PA....ik ben soms te fel, sorry |
|
|
|