BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: FC Groningen - Ajax (zondag 31 Augustus 2014, 14:30): 2 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 31 augustus 2014 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 23:37 schreef Hasjkoph het volgende:
Ben blij denk ik dat ik de wedstrijd niet heb kunnen kijken.
Yep....Drama Toby
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 31 augustus 2014 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 23:36 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Geaccepteerd PA....ik ben soms te fel, sorry
Geef niet, het is ook een rare vergelijking, ik maak ze wel wat vaker denk ik.

Neemt niet weg dat het voetbal niet meer leuk is.
Neemt niet weg dat het voetbal veel geld kost voor de maatschappij, denk aan politie kosten en tv rechten.

Ik kan wel andere dingen verzinnen waar het geld naar toe zou moeten en wat veel leuker is.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 31 augustus 2014 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 23:39 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Yep....Drama Toby
Ach, nog niks is verloren. Ben blij als de markt gesloten is straks over 24 uur.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 31 augustus 2014 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 23:41 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Geef niet, het is ook een rare vergelijking, ik maak ze wel wat vaker denk ik.

Neemt niet weg dat het voetbal niet meer leuk is.
Neemt niet weg dat het voetbal veel geld kost voor de maatschappij, denk aan politie kosten en tv rechten.

Ik kan wel andere dingen verzinnen waar het geld naar toe zou moeten en wat veel leuker is.
Voetballen is ontspanning en ergernis PA....je cluppie aanmoedigen en de passie elk weekend,

Waar dat geld naar toe zou moeten....ik kan maar 1 ding bedenken en dat is Defensie, maar dan begeef ik mij op glad ijs....in het cafe kan je lezen hoe ik daar over denk
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 01 september 2014 - 00:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 23:48 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Voetballen is ontspanning en ergernis PA....je cluppie aanmoedigen en de passie elk weekend,

Waar dat geld naar toe zou moeten....ik kan maar 1 ding bedenken en dat is Defensie, maar dan begeef ik mij op glad ijs....in het cafe kan je lezen hoe ik daar over denk
een beetje anti islam? gok ik?

ik heb daar ook een mening over, die is ook vrij bruut, maar dat hou ik voor mij.
niet dat ik bang ben ofzo maar niemand heeft belang dat ik mij daarover uit.
als mensen dat een keer in het cafe willen bespreken dan zal ik mijn mening wel geven

overigens wil ik wel een ander doel stellen waar het geld naar toe zou moeten.
Ouderenzorg en onderwijs voor moeilijke leerlingen

Defensie staat echt niet hoog op mijn lijst, maar laten we dat maar in het cafe bespreken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 september 2014 door Positieve Arrogantie --
remco k
 remco k - maandag 01 september 2014 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 20:48 schreef Bobby1972 het volgende:
Remco verdedigd alles los van elkaar. En alles is feitelijk geweldig. Zou Remco marc kunnen zijn. Ik ga steeds meer geloven dat Remco Marc is!
Waar staat dat alles geweldig is
remco k
 remco k - maandag 01 september 2014 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 21:31 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Jij zal het bestuur met Overmars nooit afvallen....vreemd...laat eens wat meer weten..
Volgens mij zijn er best beslissingen geweest waar ik het niet mee eens was.
remco k
 remco k - maandag 01 september 2014 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 21:35 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Zou goed kunnen...of is een directe maat van Overmars...
Jullie zijn maar wat druk met me weer.
remco k
 remco k - maandag 01 september 2014 - 14:08   quote  deeplink  
Zonde van jullie tijd.
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 01 september 2014 - 14:24   quote  deeplink  
Uiteindelijk is het niveau/kwaliteit wat Ajax nu kan bieden niet alleen een gevolg van dit jaar. Ook vorig jaar zijn er spelers weggegaan en zijn er te weinig kwalitatief goede spelers bij gekomen of opgestaan. Wanneer je er dan nog meer afhaalt, wordt het weer minder. Dan gaan mensen als Remco zeggen; we zijn toch kampioen geworden. Als je dan ziet hoe? Zag je duidelijk dat het niet goed genoeg was en dat er iets moet veranderen. Daar heeft Ajax niet op ingespeeld. Sterker nog Ajax heeft in kwaliteit nog meer ingeboet. Dan gaan mensen weer zeggen ja; maar Ajax verliest altijd haar beste spelers.

Het huidige beleid en dat van de laatste 2 jaar resulteren samen in het huidige niveau. Het is niet alleen gerelateerd aan welke spelers er dit jaar zijn weggegaan.

Wanneer nu blijkt dat Ajax niet instaat is om mee te doen om het kampioenschap en ook niet instaat is om een acceptabel niveau in de CL te kunnen neerzetten is er sprake van niet goed beleid over een langere periode dan 1 jaar. En daar moet Ajax eens naar gaan kijken.

Bij slechte resultaten vertrekken altijd mensen. En dat zal nu waarschijnlijk ook gebeuren......
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 01 september 2014 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 14:24 schreef Bobby1972 het volgende:
Uiteindelijk is het niveau/kwaliteit wat Ajax nu kan bieden niet alleen een gevolg van dit jaar. Ook vorig jaar zijn er spelers weggegaan en zijn er te weinig kwalitatief goede spelers bij gekomen of opgestaan. Wanneer je er dan nog meer afhaalt, wordt het weer minder. Dan gaan mensen als Remco zeggen; we zijn toch kampioen geworden. Als je dan ziet hoe? Zag je duidelijk dat het niet goed genoeg was en dat er iets moet veranderen. Daar heeft Ajax niet op ingespeeld. Sterker nog Ajax heeft in kwaliteit nog meer ingeboet. Dan gaan mensen weer zeggen ja; maar Ajax verliest altijd haar beste spelers.

Het huidige beleid en dat van de laatste 2 jaar resulteren samen in het huidige niveau. Het is niet alleen gerelateerd aan welke spelers er dit jaar zijn weggegaan.

Wanneer nu blijkt dat Ajax niet instaat is om mee te doen om het kampioenschap en ook niet instaat is om een acceptabel niveau in de CL te kunnen neerzetten is er sprake van niet goed beleid over een langere periode dan 1 jaar. En daar moet Ajax eens naar gaan kijken.

Bij slechte resultaten vertrekken altijd mensen. En dat zal nu waarschijnlijk ook gebeuren......
Sterke spelers vertrekken of je nou beleid maakt of niet, daaraan kan je niets veranderen.
We zitten niet in de top en niet eens daar onder, dan moet je niet piepen dat er spelers hoger op willen en besluiten te vertrekken.
Dan is het logisch dat je geen gelijkwaardige spelers aantrekt, of zelfs betere.

Telkens als er een speler vertrok stonden er andere op, dat gebeurde zondag niet, daar was de boer teleurgesteld over.

Kijk, twente trekt Mokotjo en Ziyech aan, gaat het daar zo stukken beter dan bij ons?
Of vorig jaar bij psv, ze haalde maher op bij psv, dat ging goed he;)
Feyenoord verkoopt bijna zijn hele verdediging en koopt daarna alles weer voor terug, gaat het daar dan zo stukken beter?

Alleen psv heeft zijn spelers niet verkocht, agh dat geeft ook geen garanties want dat had feyenoord vorig jaar ook gedaan, werd er geen kampioen mee.
Vorig jaar verkocht PSV strootman en haalde Maher er voor terug, dat heeft niks opgeleverd.

In 93 verkocht Ajax Jonk en Bergkamp, ook toen moest ajax versterkingen halen. Iedereen weet wat er daarna gebeurde!

Wacht gewoon maar af voordat je je conclusie trekt.
hippy
 hippy - maandag 01 september 2014 - 19:38   quote  deeplink  
Het deed me aan het psv van vorig seizoen denken... Totaal geen passie voor het spelletje... Meer wil ik er niet over kwijt...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: FC Groningen - Ajax (zondag 31 Augustus 2014, 14:30): 2 - 0

0.0108799