|
|
RenatoBos
|
|
|
Hoorde ik dat nou..
De Hoer: Vermeer vertrekt http://nos.nl/video/693204-de-boer-vermeer-vertrekt.html
Van de vele transfers die tijdens de zomer van 2014 bij Feyenoord plaatsvinden, doet de komst van Kenneth Vermeer de meeste stof opwaaien. Dat heeft veel te maken met het feit dat de doelman de overstap maakt van Ajaks, waar hij bezig was aan zijn laatste contractjaar. Ondanks het feit dat Vermeer, viervoudig international van het Nederlands elftal, op de interesse van meer (buitenlandse) clubs kon rekenen, kiest hij heel bewust voor de gang naar De Kuip.
Feyenoord is vol ambitie en streeft het hoogst haalbare na. Dat is wat ik zoek in een club Kenneth Vermeer
Uitleg over zijn keuze voor Feyenoord geeft Vermeer op de dag dat hij onder grote belangstelling van de nationale media wordt gepresenteerd in De Kuip. Kort na het ondertekenen van een vierjarig contract geeft de sluitpost aan een heel goed gevoel te hebben bij zijn nieuwe club. 'Ik weet dat deze overstap gevoelig ligt, maar ik kies voor mezelf. Feyenoord is vol ambitie en streeft het hoogst haalbare na. Dat is wat ik zoek in een club. Op het moment dat ik hoorde van de belangstelling, hoefde ik er dan ook niet lang over na te denken. Feyenoord sprak me van alles clubs het meest aan, terwijl mijn ouders direct zeiden dat ik het moest doen.'
Dat Feyenoord met Vermeer een ervaren doelman in huis haalt, blijkt onder meer uit de statistieken die hij kan weerleggen. Zo stond de keeper tot zijn overgang naar De Kuip al 119 Eredivisiewedstrijden onder de lat. Tevens staan er 26 Europese wedstrijden achter zijn naam, waarvan 13 in de Champions League. Bovendien kwam Vermeer viermaal uit in het Nederlands elftal, waarvoor hij in november 2012 debuteerde. In de interlands met Oranje kreeg hij geen tegendoelpunt.
Vermeer kijkt ernaar uit om te gaan spelen in het stadion waar hij tot aan zijn overgang naar Feyenoord alleen als tegenstander op het veld stond. 'Deze club heeft een trouwe aanhang, dat heb ik de laatste jaren als ik hier kwam mogen ervaren. Dat ik straks in Feyenoord-shirt op het veld sta, is iets waar ik naar uitkijk om mee te gaan maken. Wat dat betreft sta ik te trappelen om hier aan de slag te gaan.'
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 juli 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
cat
|
|
|
wat ......ik hoor hetook net ,hopen dat die komt |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Nou spannend ..... zin an enzo ook |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Ik word dan de Vermeer basher L .. dat dat nu alvast besproken is |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
En het gekke is, als het waar is, dat het meer zegt over het gebrek aan vertrouwen in Hahn dan Mulder |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
Speelt Jeroen Verhoeven nog steeds bij 020? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: maak eens een internationale poule pipo! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Bij Kenniet Veelmeer moet ik altijd aan Utrecht - ajaks denken.. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Volgens mij is hij toen ook officieel gedoopt tot Kenniet Veelmeer haha |
|
|
|
|
FRichars
|
|
|
Zal wel Joodse Humor zijn .. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Mooi , hebben we wel een goeie keeper !!! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2014 - 16:35 schreef sportverteller het volgende:En het gekke is, als het waar is, dat het meer zegt over het gebrek aan vertrouwen in Hahn dan Mulder Dat is ook weer zo... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: klopt hoor, is beter dan Mulder. Maar toch.. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Twitter:
Martijn Krabbendam @Mkrabby · 50s #Feyenoord is inderdaad bezig met #Vermeer, keeper is al gepolst. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zo goed als rond volgens de Hoer.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Frank de Boer zegt zo goed als rond. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
En nu zegt de Boer zelf ook: 'zo goed als rond'! |
|
|
|
|
cat
|
|
|
ze zegen dat vermeer naar rotterdam is |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Nou Lijdensweg... kom er maar in! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vind Vermeer beter dan Mulder en blijkbaar ook beter dan Hahn. |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Godver, we hadden hem net stil |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
Ook al is het een neus, gewoon een goeie keeper. Dus kom maar, Mulder lekker bij Excelsior ballen, Hahn als stand-in. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Het is rond zei hij toch.. |
|
|
|
|
Dharmpie
|
|
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
Het gerucht is bevestigd. Ik vind het geen verkeerde aankoop. Zeker niet als hij voor één miljoen Euro komt. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Verschrikkelijk. Nou alleen Bas Dost nog en het drama is compleet. |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
Het is inderdaad niet veel geld! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Frank de Boer zegt net dat het zo goed als rond is. Ik ben er in ieder geval ziek van. En dat op een dag dat ik toch al ziek ben van voetbal. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
cat
|
|
|
goed gedaan eindelijk van geel |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Huh Vermeer? WTF?
Dan heb je 4 keepers? |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
Mooi! o nee, ik bedoel oppleuren! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
Nee toch.... Wat moeten wij met die grabbelende neus? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Hahn naar Excelsior, Mulder op de bank en Vermeer onder de lat. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Beperkte keeper toch... wel een stuk beter dan Mulder trouwens. Welkom dan maar? |
|
|
|
|
the fox27
|
|
|
yup nja alles is beter als mulder momenteel , net wat been net zegt als hij op t veld de ballen en daarmee punten pakt , zijn we al gauw vergeten dat ie bij de neuzen speelde . Ik ben er content mee Thumb Up |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Ik vind Vermeer verschrikkelijk wisselvallig. En een Ajaxied. Waardeloze aankoop. Zelfde gezeik weer als met Cruijff, alles wat je wint, komt nou door die dwaas. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Teken dat Mulder zijn contract na dit seizoen niet verlend word. |
|
|
|