|
|
van geil
|
|
|
quote: En stopte twee goede ballen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Goed voor die jongen dat de 0 eens gehouden is. Zijn snelle spelhervattingen bevallen me prima! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Absoluut eens, i, zit ook een stuk geruster op mijn stoel valt me op.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ik heb mijn bloeddrukpillen weg kunnen doen, dankzij Vermeer. Zit rustig op m'n stoel. |
|
|
|
|
donskie kanonskie
|
|
|
zie echt niet veel verschil tussen hem en mulder als het om keepen gaat |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
hebben we weer zo'n artiest. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Straalt toch veel meer vertrouwen uit.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: En dat met de barre start die Feyenoord had, gewoon to the point, en geen rare praatjes. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
houd je doel schoon vanavond Kenneth..! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Mag inmiddels wel ///Held!!! bij |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Van Geel, bedankt voor n keeper. t scheelt me vele hartslagen, en bloeddrukpillen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wat een genot, eindelijk een normale keeper na jaren! |
|
|
|
|
theezakje
|
|
|
quote: Mee eens, en ook slim zijn minuutje pakken vlak voor tijd!! Heb in hem toch meer vertrouwen dan in Mulder. |
|
|
|
|
broer van Ted
|
|
|
Erwin een jongen van zuid nou en! Vermeer pakt de buit . Wat een opluchting |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Vermeer liet met zijn redding in de 92ste minuut zien waarom hij eerste keeper is. En van Geil, hartkloppingen bij mij ook verleden tijd! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Precies. Na jarenlang middelmaat nu weer een keeper waar je internationaal gezien mee kan. Is alweer een poosje geleden dat we een echte topper onder de lat hebben staan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die staat binnenkort gewoon in oranje. 100% |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 oktober 2014 - 01:49 schreef Barabas het volgende:[..] Precies. Na jarenlang middelmaat nu weer een keeper waar je internationaal gezien mee kan. Is alweer een poosje geleden dat we een echte topper onder de lat hebben staan. Eens. Die redding in de eerste helft was trouwens fenomenaal, na dat stiftje van die Louis. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Foutloos. prima meegevoetbald, en twee lastige ballen gepakt waardoor kansen uitbleven voor Groningen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Minst gepasseerde club in de eredivisie..!!!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Dat is normaliter de kampioen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 05 oktober 2014 - 18:34 schreef van geil het volgende:Foutloos. prima meegevoetbald, en twee lastige ballen gepakt waardoor kansen uitbleven voor Groningen. Eens. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ekte ekte Feyenoorders op Twitter die het leuk vinden dat Vermeer tegen z'n neus getrapt is. Sneu.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 oktober 2014 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 05 oktober 2014 - 22:53 schreef Bosifyable het volgende:Ekte ekte Feyenoorders op Twitter die het leuk vinden dat Vermeer tegen z'n neus getrapt is. Sneu. Ach, gasten van FRFC1908 en Lunatic weer.. Verbaasd me niks, triest.
Ik ben zeer blij met Vermeer, eindelijk weer een echte keeper in het doel. Heerlijk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 oktober 2014 door MMM -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat scheelt gewoon minimaal 15 punten |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik krijg trouwens het idee dat steeds meer mensen blij met hem zijn, uitfluiten hoor je gelukkig helemaal niet meer (bij zijn eerste wedstrijd ook maar van een kleine groep). |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 05 oktober 2014 - 22:53 schreef Bosifyable het volgende:Ekte ekte Feyenoorders op Twitter die het leuk vinden dat Vermeer tegen z'n neus getrapt is. Sneu. Dat zijn die debielen ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Waar zou dat toch aan liggen ??? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ook de schuld van Mulder..(?) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gaat waarschijnlijk maar één seizoen bij ons ballen. Beste keeper in jaren. |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote: Zou kunnen. Maar als dat zo is, dan zullen we er ook meer geld voor kunnen ontvangen dan Feyenoord er zelf voor betaald heeft. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 05 oktober 2014 - 22:53 schreef Bosifyable het volgende:Ekte ekte Feyenoorders op Twitter die het leuk vinden dat Vermeer tegen z'n neus getrapt is. Sneu. Heel erg sneu. Zo'n overtreding kan heel erg verkeerd uitpakken, dus uiterst dubieus als iemand daar blij om kan zijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 06 oktober 2014 - 07:39 schreef sportverteller het volgende:[..] Zou kunnen. Maar als dat zo is, dan zullen we er ook meer geld voor kunnen ontvangen dan Feyenoord er zelf voor betaald heeft. precies! |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Eens. Dat is inderdaad al weer heel lang geleden! Kijkt ook een stuk minder stressvol ;-) |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
Vermeer keept super-agressief. Het werkt door naar ons, als fans, - maar het werkt ook door naar de verdediging. Er is veel minder onrust in de ploeg. Top aankoop! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Vermeer genoeg gespeeld voor n klassering bij VI. en staat gelijk 1ste. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Nu nog die Cillessen zijn basisplaats afpakken in Oranje, dan lach ik me kapot. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ik acht het nog niet eens onmogelijk. Hij houdt in ieder geval meer pingels tegen.. ;)
Die Cillesen kan bij een strafschop net zo goed naast de goal staan. Zelfs Muldert pakt er per ongeluk nog wel es eentje.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: En die snaveltdoelman van ajaks vijfde..whahahahahaaaaa.. |
|
|
|
|
theezakje
|
|
|
quote: Hans Anders misschien binnenkort? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dat zou helemaal lachen zijn ja ........... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dan moet je je bril eens opzetten. Dat zie zelfs een blinde !!! Een wereld van verschil ... Ik en met mij zijn er vele heel blij dat Erwin Mulder er niet meer in sta !!! |
|
|
|